- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- Hónap végén érkezik a Xiaomi Band 10, ára is van
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Galaxy Z Fold6-hoz viszonyítva mutatják, mennyivel lesz vékonyabb a Z Fold7
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szmar
csendes tag
Az F14T bajnokságában van egy új lehetőség, az endurance a Monza junior páylán(9-es oldalon). Nekem az előbb 25 kilométerre 18 420 fame-t adott agenttel, és kb 7 percig tartott, ami mindenképpen korrektnek mondható. Ugyanebben a szériában a 12-es oldalon az Indy speedway endurance sem rossz, de szerintem az nem fizet ilyen jól.(viszont lehet full gázon menni végig, és 40 kilométer megtétele sem lehetetlen)
Egyébként az automatizálós felvetésre, ha beállítja valaki az összes segítséget maximumra, és nem döntögetős, automatikusan gyorsítósra, akkor vannak olyan autó és pályakombinációk, amikor magától végigmegy az autó, egyet tudok biztosan, a Murcielago gt1 Melbournben. Sajnos ez még önmagában kevés a farmoláshoz, de egyszer érdemes kipróbálni. Sajnos az F14T nem megy magától végig Indyn, bár nagyon minimálisra lehet csökkenteni az inputot pl. azzal az irányítással,ahol a képernyő szélét kell nyomogatni az irányításhoz,és fékez meg gyorsít a kocsi magától. -
SkyLaci
őstag
Egyben 28 perc, valóban sok és mindenképpen kell hozzá találni olyan tevékenységet ami közben félórán keresztül lehet játszani, de mégis sokkal jobban megéri, pl én most 220as szintnél vagyok, egy szint lépéshez kb 4 dupla fame-es félórás verseny kell, ezért kapok 35 aranyat, és ráköltök 4 aranyat, és 2 órát.
Ugyanez 15 perces versenyekkel 8 verseny dupla Fame-mel, 8 arany rááldozásával, vagy 16 verseny arany nélkül. és hogy ha még hozzá számítom a szervizelési időket is akkor ez már nem farmolás hanem csak konyhakertelés. -
DigitXT
félisten
Miért az ember nem pont ugyanezt csinálja? Nézi a képet, és adagolja az inputot:
ha egyszer meg tudom csinálni, és baromi könnyű, akkor másszor is meg tudom
csinálni, és akkor sem lesz nehezebb. (Nincs kihívás úgy, hogy 5-10 km előnnyel
nyersz. Egyszerűen azért futod le újra, és újra, hogy a program adjon érte pénzt.)Ennyi erővel azt mondhatnánk, hogy maga a farmolás egy cheat/hack! Amúgy az
is igaz, hogy az ember ideje pénz.Tehát csak azért játszani órákat, hogy azért
a játékban virtuális pénzt kapj, nem biztos hogy megéri. Ennyi erővel megveheted
a "javakat" valódi pénzért. És pont ezt akarják a készítők elérni. Ami működne is,
ha nem lenne teljesen aránytalan az árazás. (Vettem már goldot! De brutál drága,
nem beszélve az R$ vásárlásáról, az mekkora lehúzás, a farmoláshoz képest.)
-
NNME
csendes tag
Szerintem sokkal élvezetesebb egy prototípussal csapatni mint a 20 éves Ferrarival.
Én Morning Show visszahallgatás során szoktam játszani (bármilyen podcast, hangos könyv stb), akkor viszonylag jobban telik. Máskor zene megy a háttérben vagy valakivel beszélgetek.
De akkor is szórakoztatóbb, ha egy gyengébb autóval harcolsz a győzelemért (nálam az Audi R18 92,9 PR-os a Porsche 919 95,1 PR-jával szemben), ha mindig első vagy akkor persze, hogy monoton. -
SkyLaci
őstag
fame farmoláshoz legjobb a 10 körös Endurance kings finálé (félóra, én pl híradót nézek közben hogy ne legyen unalmas, maga a körözés már szinte csukott szemmel is megy) persze nem szabad sajnálni az 1 Goldot a dupla Fame-ért mert egyértelműen megtérül, ja és érdemes offline módba tenni a készüléket a verseny elött hogy csak a beépített botok ellen kelljen versenyezni.
-
Pompi
nagyúr
Nekem azért elég feltűnő lett volna, hogy végtelen mennyiségű goldom van, bármit tudok unlockolni, kocsikat, tuningokat, szerviz időket stb. stb. Ha meg ne adj isten betévedtem volna (ami nálam alap, hogy szétnézek egy játékéban), akkor meg még egyértelműbb lett volna, hogy valami nem stimmel.
Aztán persze lehet örülni a helyzetnek, csak hát egy ilyen tiltás benne van a pakliban. -
DigitXT
félisten
10. napon egy csomó TSM ellenfelet adott. Mind rémgyenge volt.
Hogyaszondja: legyél a Top10-ben! Megnyertem... Körözz le 12-t!
Leköröztem mindet. Kormányrángatást kellett egyszer újráznom,
mert 3x belecsapott a falba, és 4. lettem elsőre. Utána figyeltem...Az 1:27-es körök továbbra sem rosszak ott. Utsó futamon 1:26.5?
Nem TT-ben csiszolódott kör, már csak a levágás miatt sem, de...Nyilván az, hogy ilyen körökkel mennyit lehet lekörözni az AI-tól is
erősen függ, pl. az első kör ennél 1:33 volt - pikkpakk előre törtem.
Elég, ha csak az elején 10-15 másodperccel jobban feltart, necc.Btw. egyik F50-es Le Mans Endurance-ban volt nehéz a ~11.3 km
TSM AI befogása. Egyszerűen buktad, ha kicsúsztál. Oké, a végén
feltoltam 12 fölé, és a végén HA egy jó húzással körbe is érek...
De hát nincs HA: csak mondom, hogy NÉHA vannak nehéz esetek.Szerk: Le Mans +90 másodpercet ad az új körért... Ha bejött volna
a végén egy előzés, eljutok a célig, onnan még jópár km belemegy:
nem irigyeltem volna mondjuk, aki olyat kap megdöntendő távnak. -
DigitXT
félisten
Úgy látszik ez a célja ennek a futamnak. Az 1:27-es kör nem túl szar,
bár levágással nem is tökéletes. Én is vágtam, ilyen köröket hoztam.
Persze elsőre meglett, mert rajta az összes tuning. (6:05 a teljes idő.
A második kapott a befutókor 2300 métert, amúgy 52 másodpercet.)Utolsó AI legjobbja 1:58.8, összideje 8:12.8. Ezt pite volt megenni.
Te erősebb utsóról írtál. Mondom én, hogy direkt szívatott. Amúgy a
segítség és nem segítség közt leginkább az lehet nagy(?) különbség,
hogy belepofázik az első körödbe, az előzésekbe. Ott is elmehet sok
másodperc. 1:27-es körökkel ugye a 3 kör 4:21-et ad. (A maradék az
első... Én úgy emlékszem 1:49 volt, de akkor nem jön ki a matek.)
Szóval arra nem esküdnék meg. De ez van. Az összidő számít, és az,
hogy ad-e nehezebb/könnyebb ellenfeleket, vagy ez mitől függhet.Teszem hozzá az utsó előtti 1:57.2 legjobb 8:02 össz.: az is megvolt!
De még ennél is erősebb ellenfelekről írsz, mondjuk 1:54-ekkel már a
8 perc körüli összidő kezd borulni. LOLOLOL ilyennel 7:49-et ment.Lehet 1:43 volt az első? Most az rémlik: nagyjából kiadja a 6:05-öt.
Amúgy az 1:27-eim is inkább 1:27.5 körüliek voltak, nem jobbak. -
Lirion
addikt
Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
Tegnap lefutottam 3 brands hatch versenyt az m1-es bmw-vel (mivel újra kezdtem, most nincs gyorsabb autóm
), mindet másféle beállításokkal.
Segédek nélkül legjobb köridő: 41.363
Brake/sterring low, traction on: 42.585
Brake/sterring high, traction on: 48.560Ha low segítséggel játszol, akkor nem kéne, hogy nagy hátrány érjen, viszont ha high segítséggel, akkor bizony hatalmas a különbség.
-
Kronok
tag
Ki ne találd, hogy míg én max tuningggal vért izzadva nagy nehezen lekörözök két kocsit, addig más csak pénzes táppal nyolcat lazán (nekem ugyanazen a szinten meg 40-45 mp-es hátrányom van az utolsóhoz képest - mindez négy körön) az reális. Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
11/28 fejlesztéssel csináltam végig a Marquis event-et, (Steering, Brake: Low, Traction On) beállításokkal, az említett előzős dolgot elsőre sikerült megcsinálni, semmilyen 3x szarul megyek megbutítom a többieket okosságot nem alkalmaztam , jó kérdés mi van a képletben ami ezt dobja
-
Gyurma_13
aktív tag
Én ugyan így jártam nyáron a cabrio Audi challengen. Szerintem te is oda tetted magad az időfutamokon és most iszod a levét mint én is anno. Ahol "A" kategóriás időt futottam, ott alig bírtam, vagy egyátalán nem bírtam lekőrözni az autókat, pl. a Suzukai pályán. Más meg azt mondta, a vége előtt már egy körrel mindenki megvolt neki. Én meg atom idővel sem tudtam megelőzni az utolsó kettőt. Az a gyanúm, neked is van pár nagyon jó időd és hogy kihívás legyen a játék a mesterséges intelligencia kicsit rálicitál pár %-al. Csak azt nem tudja, hogy nem mindegy, hogy 82%+5% vagy a 97%+5%, mert az utóbbi az már a tökéletes +2, ami értelmezhetetlen. Na, mindegy, ne idegeskedj
-
DigitXT
félisten
Ekkora különbség nincs a help és nem help közt, itt valami más van.
Lehet, hogy bugos, és belefutottál egy permanens "erős" AI-ba.
De amúgy én kíváncsi lennék a sétagaloppos player köridejére is...Szerk: a 2000 futamra egyenként nem emlékezhetek, de azért rémlik,
hogy találkoztam már máskor is baromi nehéz futammal: 1-1 2000-ből!
Hogy miért? Nem tudom.Én sem hiszem, hogy arra az egy futamra
fakezűbb lettem volna, mint a többinél. Egyszerűen így dobta a gép. -
DigitXT
félisten
A linket azért nézd meg - meg amit még hozzászerkesztettem, a végére.
Én sem akarok a szükségesnél több energiát belefeccölni, szóval az tuti,
hogy nem fogom bekapcsolni a segítségeket ennél a szériánál, magamat
szívatva.De ha amúgy adott kocsi, adott pálya, akkor egy ilyen tesztet
külön meg lehet rendezni - ha amúgy a játékban máshol is elérhető ez.Szerk: vagy tulajdonképpen akárhol, akármelyik TT-n lehet mérni időket...
-
DigitXT
félisten
Igen, sejthető, hogy annál az egynél nem stimmel valami - írtam, nem?
Ez ki fog kiderülni, hogy ha lefutom. Ha nehéz, akkor azért, ha könnyű,
akkor azért, de leginkább az 1:27-es kör a nem mindegy... Abba, hogy
ez a játék hogyan van megdizájnolva, ne menjünk bele. Vannak súlyos
hibái, de ezek közismertek. (Többek közt az adaptív nehézségi fokkal.)Azt értsd meg, hogy lehetsz ZX Spectrumon cseperedett Schumacher,
ha egyszer a "segítségek" ebben a játékban akadályok. Lassítanak, és
ha adott futamon egy kicsit is "nehezebbre" vették a figurát a fejlesztők,
akkor ez már fokozottan kijön: én csak ennyit állítottam, nem többet.Amúgy én C64-en "kezdtem", bár saját gép belőle sosem volt...
Annyi a megfigyelésem, hogy zsigerből 10%-kal meg lehet verni az AI-t,
különösebb erőfeszítés nélkül. Mondjuk egy Autocross Event-en 55 a "jó
idő", akkor én 50-et fogok futni saccra, és ez általában így is van: sajnos
vagy nem, a játék megköveteli (PR), hogy feltuningold az autót... ha meg
feltuningoltad, akkor sétagalopp. Kihívás akkor lenne, ha gyengébb lenne
az autód az AI-nál, vagy egyszerűen jobban vezetne az AI. 10%-kal, LOL.Szerk: és a lényeg lemaradt! A nagy sétagalopp közben NÉHA, sajnos
csak ritkán, de NÉHA azért mégis beesik egy nehezebb futam. Amikor
az AI meglepően jó, esetleg könyörtelenül kihasználja a durva hibákat...
Ezért szokott fájni, amikor egy ilyen után nem hagyja, hogy "rágyúrva" a
feladatra erőből megverjem, hanem - harmadikra - lebutítja a feladványt... -
DigitXT
félisten
Akkor azon a futamon feljebb tolták a lécet AI szinten is: előfordul...
Más futamokon direkt kikapcsolnak segítségeket: lehet, ez volt a jel.Na, ha az A csoport esélytelen, akkor azok nem hűdegyors körök, és
ahogy az már számtalanszor bebizonyosodott, a segítség lassít...
Most már kíváncsi leszek arra a futamra: nehéz, könnyű, köridő, stb.Majd beszámolok.
Tuningok rajta vannak, azon nem fog múlni. -
DigitXT
félisten
Én nem kérdőjeleztem meg, hogy "segítségekkel" is végigjátszható a játék,
de ha besorsol ellened olyanokat, akik segítség nélkül mentek, és mondjuk
másodpercekkel gyorsabbak emiatt, ott lehet próbálkozni. Aztán ha sokáig
próbálkozol, hát visszabutítja az ellenfeleket, nehogymár ne nyerjél... Ennyi.Érdekes amúgy amit írsz, mert nem hiszem, hogy nagyobb energia lenne a
féksegítség kikapcsolásával "manuálisan" fékezni: okés, a manuális gáz az
már "PITA", ahogy az angol mondja, azzal nem is élek... mivel így is eléggé
gyilkos a játék, főleg egy 217 grammos készüléket forgatva a levegőben...Valóban nem komoly szimulátor. Arra ott van a PC, mondjuk Assetto Corsa:
jelenleg egy DFGT-m van csak + a Clubsport pedálom... Mégis azon kapom
magam, hogy inkább az ágyban döglök, és a One Maxot pörgetem. LOL.
Ez ilyen "teljesítménykényszer" dolog: a versenyeket meg kell nyerni.Ui: TT-ken így segítségekkel be lehet kerülni az A csoportba? Top1000?
-
F-ECT$
titán
Az ugye megvan, hogy a regisztrációval elfogadtad a szabályzatot, amiben pl ilyen is szerepel:
Egy hozzászólásra mindig a Válasz linkkel írj, hogy mindenki láthassa mire és kinek válaszoltál. Ha 1-2 szavas választ szeretnél adni több hozzászólásra is, akkor próbáld meg egy hozzászólásba összegyűjteni a mondanivalódat.De nyugodtan sértődj meg, és szólj be egy Modrátornak
-
thrill
tag
Hát, bocs, nem tudtam, hogy itt ez a módi.
Mindenesetre nekem pont ez az átláthatatlan, nem tudni kinek mire reagáltam, de ha Nektek ez így jó, ám legyen.Hsz gyűjtés? Hehh! Az mire jó? Vissza lehet vinni, mint az üres üvegeket?
Lehet ám ezt amúgy normális hangnemben is közölni.
Hogy bizonyítsam, mennyire nem érdekel, átmegyek read only módba. Visszahall.... -
Trooper82
senior tag
"Hi Trooper82,
Thank you for contacting support. We're very sorry to hear that you have been experiencing issues regarding request #115442, an Agent will be in touch as soon as possible to assist you if we need any more information.
While we do action every bug report we receive, we will only get in touch if our development team (who work around the clock on this!) requires additional details from you to assist them in fixing the issue in an update."Várom az ügynök jelentkezését..
-
szmar
csendes tag
Nagyjából olyasmi a lényege asszem, hogy feltört eszközökön át lehet írni azt a linket/címet ahova az in-app vásárlások mutatnak, és ez nagyon sok játéknál kiválóan működik, a real racinghez csak nagyon régi verziókhoz találtam anno ilyen jellegű dologhoz segítséget a neten, de ha valakit érdekel, lehet hogy sikerrel jár ha utana megy a dolognak
-
Kronok
tag
iPad-en van a 2.6.0. ott most megcsináltam az iskolákat, belenéztem a Le Mans-t, de innen nem mentek felhőbe, mert ha 2.6.0 mentést ráküldeném a telefonon lévő 2.5.0.-ra lenne cudar világ szerintem, meg el is veszteném a telefonon ma farmolt dolgokat. ha meg 2.5.0 alatti mentést a 2.6.0-ra küldeném rá akkor meg csinálhatnám meg újra az iskolákat, de mivel az advanced már le lehet zárva az időkorlát miatt meg sem tudnám csinálni már szerintem
eddig 15 szintet léptem ma 588 arany, de még párat beletolok ma, a mutató és hüvelyk ujjaim már kicsit kivannak
250 szint környékén tűnt fel, h a 2db 4 körös verseny nem éppen elég most már a szintlépéshezt, inkább 2,5 de közelít a 3 felé
-
Lirion
addikt
-
Fez69
csendes tag
Csak a Le Mans sorozatnál fizettem aranyért, mert az másként lehetetlen volt a szervíz idők miatt.
Nálam a max "csalás" az, amikor itt-ott levágom a pályát. Időt, internetet nem állítgatok.
F2P játékoknál ostobaság lenne a fejleztők részéről, ha vásárlás nélkül engednék végigtolni. A túlzott harácsolás viszont egyenes út a hackeléshez és a warezhez.
Szerintem 10-20 ropit lehet áldozni egy játékra, amit több száz órán át jó kedvvel tol az ember. Sajnos azonban az árak nem a magyar pénzviszonyokhoz vannak belőve. -
Kronok
tag
a leglényegesebb kérdés: olyan széria elérhető Nálad amiben szerepel az új Bugatti?
mert ha nem akkor nem is tudod megvásárolnién így csináltam a felhős Bugattis $ vásárlós mutatványt:
- mentés felhőbe
- RR3 letörlése
- RR3 letöltése
- net kilőve
- RR3 elindít
- a Porsche-val egy kör
- megvettem a Nissan-t
- net bekapcsol
- Facebook-ba bejelentkeztem a RR3 belül
- felhőből letölt a mentés
- lehet menni Bugattit venni -
NNME
csendes tag
Hát ha ezt meglépik akkor én valószínüleg lassan abbahagyom a játékot így 83%-on, közel 300 óra játékkal. Már a mostani rendszerrel is belátható időn belül nem vagyok képes 100%-ra teljesíteni a játékot, mivel - gyorsan összeszámolva - 6350 aranyra lenne szükség az összes hátralevő aranyos autó megvásárlásához (20%-os kedvezménnyel 5080) + az aranyos fejlesztések. És ez úgy, hogy ameddig eljutottam eddig a pontig 3429 aranyat szereztem. Az, hogy ennyire lehetetlennek tűnik a játék befejezése, nagyon demotiváló.
-
Lirion
addikt
Én a le mans-sal egy órát szoptam. A botok rendre kipöckölték az autó seggét és állandóan becsikorgott a gumi.. Viszont a drag race-t gold tuning nélkül is meg tudtam csinálni, viszonylag egyszerűen. A többi verseny nem nyújtott kihívást.
Viszont sajnos kellett kétszer is goldért szervizelnem, mert itt már nem működött a delorean, mint a le mans-nál és nekem ma 10-kor lejár, az utolsó napot meg csak most tudtam elkezdeni ma reggel.. Jó móka így meló előtt.
-
Gyurma_13
aktív tag
Nem tudom, hogy kinek milyen ellenfeleket dob a játék, de nekem most a 24h-s Le Mansi pályán nagyon szivat. Kronok írja, hogy 4,5 perc alatt óvatosan csinálta meg, ezzel szemben a második körömnél a paraszt kilökött az utolsó előtti kanyarban, és a vicc, hogy kb. 3:33-as idő körül kellett menni, hogy ne előzzön meg.
Lehet, hogy nézi a program, hogy milyen időket futsz azon a pályán.
A ferrarival a 4-kört 13:30 alatt csináltam és most iszom a levét, mert rohadt erős ellenfeleket ad. ( persze ott le lecsíptem az ívekből)
Kezdek begőzölni -
NNME
csendes tag
ha elmegy a napi bónusz akkor a rendszer dátumát vissza kell vinni egy napot (ha 1 nappal csúszik el) és újra aktiválódik.
#1445 nem, általában online játszok, voltak már próbálkozásaim adblock appal, de nem használok semmi ilyesmit. de nem tudom miért nincsenek reklámok, pl. angry birdsben is elég kevés reklámmal találkoztam a tableten, telón viszont minden pálya után voltak.. '13-as Nexus 7-el játszok
-
-
Kronok
tag
nem óvatosnak kell lenni hanem gyorsnak
ha vége a futamnak leszámolja a pénzt aztán a fame-t normál esetben itt szoktam kilépni, de amikor szint lépés van ezután jön még 1 ablak ahol közli, h szintet léptél ezért x arany jár, amikor itt elkezdi lepörgetni az aranypontokat akkor kell kilépni, ha ez előtt lépsz ki a játékból nem ad a szintlépésért aranyat -
Sordoran
addikt
És erre hogy jöjjön rá magától az ember, istenem. Köszi az infóért, így simán meglett. Csak tudnám miért kellett hozzá bekapcsolni netet? Vagy hibás volt, és lefrissítette a pálya követelményt, vagy ellenőrzés miatt?
Bizalomgerjesztő utolsó verseny szövege: Megérdemeljük a pihenést utána, mintha rá kellene készülni a holnapira, jajj aggódom. -
Sordoran
addikt
Mert egyre több ember futja le, és így eltolódnak az arányok, mivel később már gyengébb játékosok futnak. Ugye %-osan oszt be téged. Egyszerű példa: 100 játékos futott veled együtt, te a 16. vagy, így a top 20%-ban vagy. Ezután még 100 játékos fut, 3 megelőz téged, de 97 mögéd kerül, így 19. leszel, de így is már a top 10%-ban leszel, mivel 200-ból vagy 19. Remélem érthető.
Más: Mai Le Mans sajnos rákényszerít, hogy tuningoljak. Eddig 0 tuninggal mentem, de ez a 355 km/h nem akart összejönni. Remélem ezzel a full 1-es tuninggal már végigmegy a holnapi is majd.
-
Pompi
nagyúr
Akkor én is mazsola vagyok, bár van a játékban már ~250 órám és valahol 70% fölött járok az overal progressben, de a fék és a kormány rásegítés nálam is low állásban van még. Most mondjuk elszégyeltem magam
és elkezdtem kikapcsolt assistokkal menni, hát gyakorolni kell még, de persze idővel biztos, hogy jobb lesz, de én így is elég jól elszórakoztam eddig és nem hiszem, hogy olyan rosszul mennék, a time trialokban a B kategóriában (top 5%) szoktam lenni, assistok ide vagy oda.
Mindezt úgy, hogy nem trükköztem soha egy percet sem, nem állítgattam időt sem javítások, se gold szerzés miatt, nem csaltam, nem vettem dollárt vagy goldot. Bár megérdemlik, hogy ennyi játékban töltött idő után fizessek nekik érte, legalább a reklámoktól mentes leszek, szóval valami gold csomagot venni fogok.
Viszont a traction control nagyon visszafogott, azt már nagyon hamar kikapcsoltam, javaslom, hogy próbáld ki nélküle, mert nálam sokat dobott az időkön, hogy kilőttem.
-
Pompi
nagyúr
Én is így vagyok, nem sikerült egyelőre. Volt már, hogy leköröztem, de egy kezemen meg tudom számolni hányszor. Gondolom meg lehet csinálni és nem kibaszásból került bele, még próbálkozok párszor, de lehet goldos skippelés lesz belőle
A Lamboban és a Porscheban érzem a potenciált egyelőre.
-
DigitXT
félisten
Gyűjtögetést szerintem most felejtsd el, ha fel is akarod tuningolni.
Az hagyján, hogy akcióban 3,2M-ért elviheted, de a tuningja +3,279M
és 1645 gold. Meg több mint 1 hét várakozás, ha tök szabályos vagy.
Persze, ha dúskálsz az aranyban, bevetheted: 2969 gold, és kész is. -
Lirion
addikt
Haha, az még hagyján, hogy 4 milláért megveheted, de kb. ennek a duplája, mire feltuningolod, az aranyról nem is beszélve.
A porsche 950 arany, de elvileg ingyen is meg lehet majd kapni, a toyota pedig 1000 arany.Egyébként most néztem, a 911 rsr 2014-esnek csak a tuningja 9 millió r$. Az aranyat nem számoltam, de az is lehet 2-3k.
Durva árak vannak..
-
Lirion
addikt
Reinstall leginkább. Az rr3 graphics még nem frissült a le mans update-re, bár ettől még működhet.
Viszont az update óta nálam rendkívül memória zabáló lett, ha egy napja nem volt a telefonom újra indítva, akkor el se indul a verseny, kilép töltés közben.. Szóval esetleg próbáld meg, hogy játék előtt újra indítod, lehet segít. -
Lirion
addikt
50 goldos trükk:
Lépj be online a játékba, mind1, hogy guestként vagy vmilyen profillal. Indíts el egy versenyt, ha akarod, fejezd be, de akár ki is léphetsz belőle. Nyomogasd a continuet, és amikor a töltőképernyő megjelenik (a real racing 3 feliratos, kék hátteres), akkor válts át az idő beállításra, ugorj előre 2-3 hónapot (én 4-et szoktam, 2-vel nekem nem megy) és válts vissza. A játék mindezt 50 golddal fogja jutalmazni.
Napi bonus ismétlés:
Fusd végig a versenyt, majd amikor megjelenik a jutalmazó képernyő és kiírja az összeg alatt a napi bónusz szöveget, akkor kényszerleállítást kell csinálni (droidon home gomb, aztán az alkalmazás váltó menüben ki kell lőni a játékot, iphone-on is kb. így). Ha utána újra belépsz, nem fogja kiírni, hogy van napi bónuszod, de ez ne tévesszen meg.Ha futsz egy új versenyt, akkor a végén a napi bónusszal megszorozza a nyereményt, mintha nem használtad volna még fel. Ha pedig ekkor megint kényszerleállítást csinálsz, akkor újra eljátszhatod ezt és aztán újra és újra és újra...
Csak arra kell vigyázni, hogy a nap folyamán legalább egyszer be kell rendesen fejezni, mert különben másnap 20%-ról indul a bónusz, mert a játék azt hiszi, hogy az előző nap nem versenyeztél.
A legjobb pályák adnak alapból kb. 31.500 R$-t, ez duplázva 63 + 7 a clean race bónusz. Ha ehhez aktiválsz egy managert, akkor már 126k + 14k a nyeremény, tsm barátokkal még hozzájöhet úgy 30k, szal kb. 170-et lehet begyűjteni egy versennyel, óránként 6-ot lehet futni, az pedig kicsit több, mint 1 millió R$/óra. Érdemes az engineer-t is aktiválni, máskülönben minden futam után tropa lesz a kocsi és lehet várni a javításra. -
Lirion
addikt
Aham, azt nem tudom, hogy működik-e még.
Volt/van egy olyan is, hogy guest módban lehetett a tt futamokat újra futni és minden alkalommal megkaptad érte a 2-3 aranyas 100% bonuszt, mert a játék azt hitte, hogy korábban nem csináltad még meg. Ezt sem tudom, hogy működik-e még.
Viszont a napi 100% bonuszt lehet ismételni és 50 gold gyűjtős trükk is megy. Mondjuk így az a vicces helyzet áll elő, hogy gyorsabban lehet goldot gyűjtögetni, mint r$-t. Vicces..
-
tutuhawer
őstag
Amióta játszom, szar a time trial nekem. Ha csk ránézek véletlenül egy pillanatra, máris eltűnik az eredményem és GUEST módban vagyok, újra be kell lépnem, és habár az eredményem nem törlődött sosem, eléggé véletlenszerű, mikor látható, elérhető. Ez karrier módban is ugyanaz, mint a heti versenyeken: néha aranyozott a time trial, néha nem, a %-ba ez beleszámít, nem lenne mindegy... Na mindegy
Annyira nem izgat, miért van ez, csak furcsa.
egyéb
Ha nem indítom el a grafikai programot, hanem simán futtatom a játékot, akkor már a garázsomat se hozza be, hogy fotózzak, régebben talán tudtam futamot menni, ma már ez se, hanem azonnal bezárul a játékom. /Xperia SP/ Nem gáz, nyomtam pár futamot alacsony grafikán, de fotózni jobb lenne max közeli részletességen, mert nagyon tetszik a matricázós mód, lehet vele király dolgokat csinálni. -
Lirion
addikt
Nálam ugyanezt csinálja, annyi különbséggel, hogy nem néhány pillanatra akadozik, hanem néhány rövid akadás után teljesen megfagy. Mindez csak akkor, ha be vagyok lépbe fb profillal.. Azt gyanítom, hogy köze van ahhoz, hogy hány fb barát van a listában, mert egy másik profillal (ahol 2 játékos barát van) semmi akadás nincs, egy harmadikkal pedig (80 baráttal) némi akadozás van a menüben, de verseny közben semmi, lehet vele játszani.
A TTT-re mások is panaszkodnak, valamit elb@sztak, nincs mit tenni.. A gyűjtős glitch alatt mire gondolsz?
-
Sordoran
addikt
Kicsit furán megy, néha váltás között újratölt, de ez ugye a telefonom egy ismert ram kezelési bugja miatt is lehet. Általában megadja így az 50 goldot, de néha újratölt váltáskor és vagy csak 15 goldot ad, vagy semmit, vagy eddig egyszer már 30ezer pénzt adott. De jópofa, össze szedek vele 3000 aranyat, és akkor minden kocsi meglesz. Ennyi csalás kijár, hack nélkül kezdtem, de nincs kedvem egy kisebb vagyont kiadni szaros 1000 goldokért...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Videó stream letöltése
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fali konzol lapos tévékhez
- A látszat ellenére helyesen működik az NVIDIA-féle Resizable BAR implementáció
- BestBuy topik
- Horgász topik
- Beszántaná a marketingért felelős részlegét az Intel
- Autós topik
- AliExpress tapasztalatok
- További aktív témák...
- IdeaPad 3 15ACH6 15.6" FHD IPS Ryzen 5 5500H RTX 2050 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- Gigabyte G6X9KG 15.6" FHD+ IPS i7-13650HX RTX 4060 16GB 1TB NVMe gar
- Samsung S24 Ultra 12/256 GB titanium kék 3 év garanciával
- ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB 256GB NVMe magyar bill IR kam gar
- ASUS RX 6750 XT 12GB GDDR6 ROG STRIX OC Eladó!
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Giant Talon 0 Sport - Hardtail Mountain Bike
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-beszámítás! Számítógép PC Játékra! I3 14100F / RTX 3060 12GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Csere-Beszámítás! Számítógép PC Játékra! Intel I7 6700/ RX 580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged