- Mobil flották
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Oukitel WP35 - az 5G-s faék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
A soknál is több pénzzel gyorsítaná fel a hazai chipszektort Kína
ph A China Integrated Circuit Industry nevű befektetési alap elsődlegesen a chipgyártáshoz szükséges berendezésekre fókuszálhat.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
thrill
tag
válasz DigitXT #2480 üzenetére
Lehet rosszul fogalmaztam, de nem az 1:27 volt vért izzadós, hanem a próbálkozások előtte, nem full tuninggal. Mindenesetre az 1:27 is odafigyelős volt, nem fért bele rontás (nekem azokkal az AI-kkal).
A többi felvetődött dologra (mielőtt újra hozzászólás gyűjtéssel vádolnak meg, így egyben):
- levágást ismerem, pont így csináltam én is
- nekem is kb. ilyen előny (2000 valahányszáz) gyűlt össze a végére a másodikhoz képest
- a végén ugye csak a legjobb időt látni, így arra nem esküszöm, hogy mind a három tiszta kör annyi volt, de kb. a környékén. így lehet eltérés az össz időhöz nézve
- low/low segítségekkel megyek igen. azért egy BH-s körön nézve csalóka, meg egy ember teljesítménye alapján. de a weekly TT-ben az elsőhöz képest egy átlagos pályán 4-6 mp-cel maradok le így.
- én is elsőre csak pénzes tuninggal mentem, és már akkor kemény volt az AI
- a 8. nap nekem is pite volt, kb. bruttó 15 perc alatt megvolt egyhuzamban. külföldi fórumokon meg azon rinyáltak mások, hogy milyen nehéz és egy csomóan postoltak képeket nagy büszkén, hogy megcsinálták csalás nélkül. szóval volt itt WTF másnak is, máshol
- nem idegeskedem a dolgon, köszi mindössze zavart, meg bántam a sok goldot amit beleöltem. de a maseratis széria miatt úgyis fel kellett volna tuningolni majdnem maxra, úgyhogy így utólag már nem sajnálom annyira.
- nekem még egy olyan elmélet jutott eszembe, hogy mivel viszonylag hamar kezdtem, lehet azért volt kemény - elsőkként teljesíthettem a challenge-et. arra gondolok, hogy vagy nem volt még más (human) idő, amihez viszonyíthatott a rendszer és azért volt kemény, vagy esetleg menet közben kicsit könnyítettek rajta. ugyan nem online toltam, de az új challenge nap megnyitásához ha rövid időre is, de fel kellett engedni a játékot netre.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen