- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- One mobilszolgáltatások
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- VoLTE/VoWiFi
- Mobil flották
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
DigitXT #4691 üzenetére
"Famet farmolni goldért"
Igen, ez az egyetlen módja, hogy előrrébb lépj. De egy idő után nagyon monoton lesz.
Jelenleg ezt csinálom és már kezd unalmas lenni, de még egy hónap és nem lesz gondom az aranyakkal. Április 17.-e óta 5500-at gyűjtöttem és kb. 7000-ig tolom. Dupla napon offline mentem és azóta csak Le Mannban kőrözök -
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #4688 üzenetére
Azt olvastam a play-en hogy az új verzió tök elleheteleníti a játék végigtolását.
Ez vajon mit jelenthet?Nekem most 19 misi RS van de minek, gold meg alig 30, mert azt rögtön bele kell tolni valahova ha akarsz pár szériát kimaxolni. Most 95%-on vagyok, kúszik fel a frissítés, kíváncsi vagyok hova megy vissza. Egy új pálya akár az összes kategóriát újranyithatja...
Ja és több mint 100 mega a frissítés amit lehúz....
-
-
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #4512 üzenetére
Igaz, hogy lökhárítót írt, de nálam csak a hátsó szélvédő tört be, és így is beadta. Sőt, én low grafon nem is láttam még lerepülő lökhárítót. Meg lettem volna áldva ha fel kellett volna tekernem a grafikát, Sony olyan jól megcsinálta telóm, hogy a menüből kivág maxon, pedig hardver bírná, csak a memóriát szarul kezeli gyári rom.
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
DigitXT #4430 üzenetére
Én törölni nem fogom, mert szerintem kb. egy év múlva már pl. appletvbox segítségével lagmentesen lehet majd TV-n is játszani, és azért akkor nem lesz hátrány az eddig megszerzett autók száma, de a kedvemet erősen tudja befolyásolni egy ilyen ostoba döntés a tűzmajmok részéről.
L4ci, 860 órát nem mindenki játszik egy év alatt egy autós játékkal
-
NNME
csendes tag
válasz
DigitXT #4423 üzenetére
100%-os napi bónusz plusz a fame menedzser aktiválva is volt. Sőt, mostantól a játék előrehaladtával a mendzserek is drágulnak, az Endurance Kingben épp 5 aranyba kerülnek.
Én befejezem a játékot. Esküszöm uninstall lesz néhány nap múlva.. Kipróbálom a Nissan GT-R LM-et aztán megy a kukába az egész.
-
l4ci
tag
válasz
DigitXT #4333 üzenetére
Én nem érzem úgy, hogy bárki is "vergődött" volna, de ha te így gondolod...
Abban viszont igazad van, hogy hekkelt arannyal azonnali az upgrade, viszont lehet, hogy "egyesek" nem csak a pénzért farmolnak, hanem a szintlépésért is (a későbbi nagyobb arany jutalom fejében), amivel egyúttal pénz is jár - kellemest a hasznossal egyúttal... -
l4ci
tag
válasz
DigitXT #4311 üzenetére
Ebből csak 4 db a nyereményautó, a többi extrém drága és nem éri meg árát. A Toyota eddig egyszer volt 40% akcióban, akkor vettem meg 600 aranyért, az összes többit vagy megnyertem, vagy megvettem 20% akcióban. Kivéve ugye a Miurát, mert azt csak fix áron lehetett megvenni fix időpontban. Normáls körülmények között több száz óra aranyfarmolás nélkül nem lehet megvenni a drága aranyos autókat. Ja, a Veyron kabriót is meghekkeltem, mert egy iPad-es ismerősömmel leboltoltam a vásárlását, így nem kellett rá aranyat farmolni...
-
Lirion
addikt
-
#40359168
törölt tag
válasz
DigitXT #3960 üzenetére
Szerencsére soha nem volt ilyen, ha jól emlékszem, a Veyron-t, a Carrera GT-t, a Zonda-t, az F1-et meg az Agera-t vettem meg így. Megvolt a matek, 2400$-t adott kilométerenként, és persze a szintlépés is pattogósabb volt, igaz, akkor még a szintenként 3, minden ötödiknél 5 arany jutalom ment, de volt, hogy egyszerre kettőt is léptem fel. Semmi más csalással nem éltem a játékban, de ezt a bugot azért kihasználtam rendesen.
-
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #3828 üzenetére
Mert éppen bedob egy 10 km-es zászlós botot, akkor nem mehetsz többet?
Most 30-40 km-nél nem mehetsz többet, nem ad annyi ellenfelet. Régen mehettél, mert adott. Te erre azt írtad, hogy az bug volt. Kijavítottalak, hogy nem az volt, de te kötöd az ebet a karóhoz. Mellékesen még félre is magyarázol és olyasmire válaszolsz, amiről én nem írtam. Értelmetlen az egész...
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #3821 üzenetére
Tudod, az a legegyszerűbb, ha te béna vagy valamiben, más meg nem, akkor ráfogod, hogy bugos és a másik kihasználja. Vagy mázlista.
Tudod, mi volt a bug? Amikor a TT-ben a friends bonus milliókat adott. Ha nem tudod, hogy mit jelent egyáltalán a bug, akkor minek is vitázol?
Elfogadom, hogy elb@szott konstrukció volt a régi endurance, de az nettó hülyeség, hogy bugos.
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #3819 üzenetére
A PR amúgy hogy a viharba jön ide? Endurance-on nincs is.
Azt is változtatták, vagyis belerakták, hisz régen nem volt. Mint ahogy az endurance-n is változtattak, hogy ne lehessen több száz km-eket kocsikázni. Tudom, neked derogált régen és most is, hogy kamu fb profillal kamu cimborákat gyűjts, de én sűrűn láttam mások eredményeit, az átlag 40-80 km között volt, ritkán 100 fölött és egy kezemen meg tudom számolni, hányszor láttam 200 fölötti távot, 400 km-eset pedig egyszer csak. Kíváncsi lennék, te vajon mennyi endurance-t futottál 1.1.12 előtti verzióban, hogy ennyire kardoskodsz a bug mellett.. Én 100%-ot... Azt hiszem, ezt kevesen mondhatják el magukról.
(a véletlen felemlegetése amúgy inkább utal bugra)
Igen, akkor írj a blizzardnak, hogy a diablo széria és a wow is bugos, mert véletlen határozza meg, hogy mikor melyik lényből melyik cucc esik.
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #3815 üzenetére
Akkor nyilván az is bug volt, hogy régen nem volt PR követelmény, vagy hogy fele annyiba kerültek a tuningok, mint most. Igaz?
Az endurance-ben véletlenszerűen kerültek az autók a pályára. Az, hogy valami véletlen nem jelenti azt, hogy bugos.Elhiszem, hogy nagyon nagy
király voltál Endurance-ban
Köszönöm a dicséretet, főleg azért, mert én sehol nem állítottam ilyet magamról, de sajnos vissza kell utasítanom a feltételezést.
-
szmar
csendes tag
válasz
DigitXT #3815 üzenetére
Nekem az F14T Endurance futamain a jelenlegi verzióban elő szokott fordulni, hogy mögöttem jelnnek meg az autók, nagyjából minden második-harmadik futamon(mostanában főleg azokon megyek). Egyszer volt meglepő, amikor végig 370 körül mentem(végig, körbe-körbe), és nagyjából 390-nel előzött meg egy auto, azt nem igazán tudtam utolérni-ez már inkább a bug kategória. Egyébként a normális használathoz azert hozzá tartozik, hogy azért kevesen mondhatják el magukról, hogy a jatek egyes bugjait nem fogják fel featureként(idő előre állítása, kilépés a fame számláló alatt hogy megmaradjanak a managerek). Ezzel csak azt akarom mondani, hogy végső soron mindenki maga dönti el hogy szerinte mi a rendeltetésszerű használat, de a fejlesztők véleményetől ez mindenképpen különbözni fog, szóval igaza senkinek nem lesz
-
F-ECT$
titán
válasz
DigitXT #3784 üzenetére
Ez melyik futam? Endurance Kings utolsó 2 futama? Csak azért kérdem, mert az egyiken van egy második helyem, a másikon még nem is futottam
(Egyelőre az a cél, hogy minden futamon legyen meg az érem - ha lehet arany, de gyorsabban jön az új tartalom, mint ahogy én teljesítem a futamokat...)
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #3769 üzenetére
Annyira nem kiugró az az idő. Korábban beraktam egy képet, hogy full friends bónusszal mennyi pénzt ad, jól látszik, hogy az ellenfelek nem 30 perces időket mentek.
De mégis miért akarna az ember kihívást pénzért ismételgetett futamon?
Te mindig csak az R$ miatt játszol? Sose indítasz el versenyt azért, hogy szórakozz egy kicsit vagy valamilyen kihívás legyen benne? Farmolni is sokkal jobb, ha nem tök egyedül körözgetek fél órán keresztül egy pályán, hanem küzdeni kell, hogy az első legyek. Nem olyan unalmas, mintha a második kanyartól első vagyok...Te meg villantsál már valami TT időt, mert nagyon úgy írogatsz, hogy te
ilyen időket fél kézzel, és levágás nélkül, 10 körön keresztül... Mutasd!
Milyen időre vagy kíváncsi? 2.1-ben játszom most, de TT-vel sose foglalkoztam különösebben. Talán majd ha a jelenlegi verziót kimaxolva és 40-50k aranyat összefarmolva frissítem a játékot. Suzukában tudnék köridőket mutatni, levágás nélkül az m3 alms-sel, 1:35:954 legjobb kör és 8:14.985 legjobb összidővel, levágás és off-track nélkül természetesen. -
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #3766 üzenetére
Percekkel? A másodikhoz képest csak 45 mp előnye volt NNME-nek, ha hozzáveszed, hogy menet közben folyamatosan előzgetnie kell, nem tud két kanyar alatt az élre törni, akkor simán lehet, hogy nem tud sokszor olyan köridőket futni, amivel körönként 5-6 mp-cel gyorsabb a másodiknál. Ha csak egyszer is kipörgetnek a botok az egyik baromi hosszú egyenes elején, akkor máris annyi időt buksz, hogy kb. indíthatod is újra a versenyt...
De ha kevés a fél perc, akkor várj 1 percet. Nem az időn van a lényeg, hanem azon, hogy előnyt adsz a gépnek.Persze ha folyamatosan rövidítesz és levágod a célegyenes ráfordítót, akkor simán behozod nyilván, de ha így körözgetsz, akkor nem is kihívásra vágysz, hanem csak az R$ kell.
Korábban, mikor le mansot farmoltam sokszor indultam 20 mp hátrányból és full tuningos porschéval 7-8. körben értem utól az elsőt. De ha rosszul mentek a körök, volt, hogy csak 2. lettem volna vagy az utolsó körben lettem első. Mondjuk az én 2500 "barátomból" elég sokan mentek toyotával, ami azért megnehezíti a versenyt.
-
NNME
csendes tag
válasz
DigitXT #3750 üzenetére
Hú de rossz versenyt futottam, többször kicsúsztam, leszorítottak, vagy nem fogott a fék vagy a gáz..
01. 2:51.516 (957 m)
02. 2:49.335 (1239 m)
03. 2:47.816 (1613 m)
04. 2:50.011 (1847 m)
05. 2:46.052 (2443 m)
06. 2:44.406 (3170 m)
07. 2:48.663 (3399 m)
08. 2:49.xxx (3545 m)
09. 2:47.764 (3815 m)
10. 3:01.062 (3402 m)
28:15.7771. NNME: 2:44.377 - 28:15.777 (Porsche)
2. Sunyista: 2:52.603 - 28:59.385 (Toyota)
3. Pompi: 3:00.621 - 30:12.614 (Porsche)
4. magery: 3:00.337 - 30:13.441 (Audi)
5. DigitXT: 3:01.470 - 30:22.791 (Porsche)
8. Pepi6: 3:04.240 - 30:59.385 (Porsche)
10. Kronok: 3:04.858 - 31:09.610 (Audi)Tanulság: nincs
Sunyistának valeszeg a magasabb PR miatt ad a TSM jobb időket. De hogy a többit mért nem gyorsítja fel azt nem tudom, ha akár 10 másodperccel lennének jobbak a TSM köridők mindjárt izgalmasabb lenne a verseny.
kiszedtem a facebookos képet, maradjanak a neveink csak ott
[ Módosította: Pompi ]
-
NNME
csendes tag
válasz
DigitXT #3750 üzenetére
Nálam mindig Pompi indul a poleból, de a verseny végére 3-5. helyen ér célba. Mindjárt csinálok én is egy ilyen összesítést, hogy nálam mi a helyzet.
Egyszer történt velem olyan amikor az Audival mentem, hogy az első körben a Dunlop kanyar után Pompi kiforgatott aztán Sunyista a Toyotával annyira elment, hogy a 7. körig mentem második helyen levágásokkal, de feladtam és újrakezdtem mert már sehol nem láttam és a HUD sem mutatta, semmi esélyt nem láttam, hogy utólérem. 3 aranyat áldoztam a versenyre ezért nem akartam beérni a célba, de kíváncsi lettem volna a végén az eredményére. De bevallottan csíter, rá kell figyelni az elején mert ha a Toyotával elmegy akkor elég nehéz megelőzni.
-
Pompi
nagyúr
válasz
DigitXT #3739 üzenetére
Itt most amúgy LeMans LMP a téma? Mert ott én is 2:48 körüli időket szoktam menni, ha épp nem bambulok el és ébredek a szalagkorláton
Egyébként én az alapján amiket írtatok a nehézségről tartottam a 10 körös LeManstól, de valahogy nem sikerült nagyon erős gridet kifogni, még akkor sem ha benne vagytok ti is, egyszerűen simán elére állok a 2-3. körben, aztán a 7. körül már kezdődnek a lekörözések. Sajnálom, mert vártam, hogy lesz majd valami nehézség. És ezzel persze nem azt mondom, hogy olyan jó vagyok, mert ahogy írtam semmi extra 2:48 körüli idők, csak valahogy a "TSM" nem az igazi. Még jó én értem, hisz akkor sose érném utól a többieket, de ez meg a másik fele.
-
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
DigitXT #3724 üzenetére
Ha mondjuk 10 euroért megkapnád azt a gold mennyiséget amivel fel tudnád tuningolni az autókat maximumra, plusz meg is vehetnéd, akkor azt rászánnád?
Ugye itt két válasz lehet, igen és nem.
Ha én igen, akkor már rég megvettem volna az autókat és fel is tuningoltam volna őket és valószínű, hogy már több hónapja nem is játszanék vele, mert már nem érdekelne.
Ha nem a válasz, akkor meg mit háborgok, ugysem vennék ha drága, ha nem.Ergo angol tudósok is kiszámolták hogy így jó ahogy van
-
thrill
tag
válasz
DigitXT #3716 üzenetére
Úgyis alkalmazom a végtelen szervizes trükköt.
Plusz a rövidebb versenyeknél kevésbé áll fenn a monotonítás (elalvásokozta hibalehetőség. Könnyebb letenni is, nem kell fél órát várni (persze lehet pause-olni, de olyankor elég rossz azért folytatni egy versenyt, ahhoz képest mint amikor benne vagy)
-
Tibcsi21
csendes tag
válasz
DigitXT #3709 üzenetére
Én is jártam már így...sajna :-(
Van, hogy ilyenkor vissza állítom az időt... wifi-n bekacsolom belekerül a 100%..vagy már benne volt mert korábban elindítottam az időt
Így szerintem meg lehet úszni...legközelebb próbáld ki (szerintem)
és ugyanígy lehet azt is, ha a mai 100 % megvolt....előre állítva az időt és net bekapcsolva, akkor a következő napi 100 % is megkapható. -
Kronok
tag
válasz
DigitXT #3675 üzenetére
nekem abban a kanyarban sikerül találkoznom velük, 5. 6. kocsi között át lehet vágni aztán az aszfalt csík bal felén el lehet menni a mezőny többi tagja mellett, az 5. kanyarban úgy el szálltam a daru mellé mind a huzat, ott is vigyázni kell meg az 1. ben is, h ki ne csússzon a fara mert aztán csúszik az egész kocsi a zöldbe
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #3572 üzenetére
Csak 3 fb-om van, amiből az egyik valós.
A maradék 2-ből az egyiket még régen regeltem, az rr3 ismerősöknek, amit sokáig használtam is, de az egyik frissítés után játszhatatlanul lagos lett a játék a fb miatt (nem bírta folyton töltögetni a 2500 ismerőst, persze a telefon se volt egy erőmű..) és regeltem egy újat, ahol már csak 80-100 ismerőst vettem fel. Ennyivel már tudtam haladni és sok versenyen kaptam full gridet is, így lett 2 játszós fb a valós mellé.
Egy ideje lecseréltem a telefonomat egy erősebb vasra, ezzel már jól fut a régi verzió is az eredeti rr3-as fb-ommal, csak a játék megnyitása utáni percekben lagol, de játszható és az első hosszabb verseny után megszűnik a lag. Úgyhogy most a kevés ismerősös profilt nem is használom... -
-
Gyurma_13
aktív tag
válasz
DigitXT #3561 üzenetére
Mentem egy gyors futamot, és lassab kört mentem az előbbi bemásoltnál, de ez nem meglepő, mert mostanában nem nagyon LeMans-ozok. És ez most 4-ből a legjobb kör, az meg a napi, 40-ből lett kimásolva.
A levágás is jól sikerült, 243 km/h-val ment át a célvonalonSzóval nem tudom, hogy tényleg lassult volna a versenyben elérhető idő.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3549 üzenetére
Na, akkor F40 teszt, ha már volt két piros pötty is:
3:35 (első kör, jobbról előretörve a kavicságyban)
3:25 (féktáv necc, hamarabb kell, mint "szoktam")
3:20 (egész jó kör, kevés megcsúszás, sikán vág)
3:33 (sok bénázás, heveny kavicságylátogatás)
13:53 (2140 m előny/"3:36-os" ellenfelek -> 14:28) -
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #3542 üzenetére
Ahogy el tudsz indulni egy futamon azonnal eltűnik a PR követelmény, de ha egy gyengébb autóval mennél rajta újra, akkor a PR-je piros lesz, tehát nem enged. (vagy mégis?)
Ar RSR 2013 nekem most pont aktuális lenne 40% offerrel, de sajna nincs annyim és egy hét alatt nem fogy összejönni elég...
-
Sordoran
addikt
válasz
DigitXT #3527 üzenetére
Nekem mostani frissítéssel kezdődött ez a nem kanyarodik az autó, vagy kanyarodásban marad mizéria, valamint pár frissítéssel ezelőtt jött elő az, hogy a fék néha nem fog. Hiába nyomom, nem fékez az autó, na mikor tegnap ez is, és a kanyar gond egyszerre megjelent, csodálatos volt... A fékezést arra fogtam ,hogy talán telefon probléma, túl lágyan nyomom, de mikor tegnap mindkettő egyszerre jött elő, elgondolkoztam, hogy az is lehet játék hibája.
PR követelmény meg nincs ha egy futamon már aranyat szereztél, ezért tűnt el.
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #3497 üzenetére
A 10 mp-ből 8 a fék high miatt van benne. Low-ban néha kicsit túlfékez, néha meg keveset, de azt könnyű korrigálni én azt használom, csak akkor kapcsolom ki ha spéci feladat miatt kell, ahogy a TC-t is. A kormány viszont nagyon gáz, azt képtelen vagyok rendesen tartani, idiótán állandóan csak kígyózik, nem lehet vele normálisan menni. Lehet a tab girója miatt van.
-
DigitXT
félisten
válasz
DigitXT #3497 üzenetére
Ha megengedtek még egy OFF-ot... Mennyi drive kellett volna ehhez:
5:54 hosszú videó, csak a zene (thx Invictus@1nsane) szab határt.
Anyagom még volt dögivel... Aki gamepad-del határokat feszeget, az
koppan "párszor". Annyira rágyúrtam a pályára, hogy utána multiban
direkt beválogatták a srácok, hogy megnézzék tényleg megnyerem-e
ellenük is. Naná. Csak vigyáznom kelett, nem TT: ne menjek határon!
(Túl...)
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #3494 üzenetére
Nekem is oda megy az autó ahova én akarom, a segítség azért jó mert stabilabban tartja az ívet. Ettől szerintem nem lesz lassabb egy kör, ha mégis akkor úgy jártam. Nem tudom ki hogy játszik, én egy tabon nyomom füles nélkül halkan, TV mellett esténként. Lehet nem a leghatékonyabb.
Párom tabján játszom, Reni U. néven.
-
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #3484 üzenetére
A LeMans-ban volt egy Melbourne Endurance ahol kötelező a kormány asziszt OFF !!!
Hát vért izzadtam, falak között 3800 futam után tök más kormány karakterisztikával akár körbe érni is gáz volt. Totál más viselkedés azonos kormány szögekre. Ez egy nagy baromság a játékban. A TC meg a fék asziszt az tanulható, de az hogy tök máshogy fordul el a gép az nem. -
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #3474 üzenetére
Én akkor kaptam ezeket a neveket, amikor tuning nélküli verdákkal csináltam a szériákat és nem akartam a javítással se pöcsölni, úgyhogy bevágtam valahogy az élre és onnan kezdve elkezdtem feltartani a sort. Arra jöttem akkor rá, hogy az ellenfél erőssége nem a helyezéstől függ, hanem a teljesítménytől (köridők, speed snapnél sebesség, távolság endurance és hunter módban, stb...). Az összes versenyt elsőre megnyertem, de mindenhol gyök2-vel mentem és mégse lettek erősebbek a botok.
Pl. Endurance: én el tudom képzelni, hogy valós távolságok.
Igen, az enduranceben valós távolságok vannak, mint ahogy a hunterben is, vagy az autocrossban valós idők. Lényegében mindenhol valós eredményekkel találkozhatsz, ahol nincs másik versenyző a pályán.
Btw. szorgosan lövöm a shotokat a köridőkről. Összevethető a valóssal.
Nekem van több fb accom a játékhoz, mindegyik egymás barátja, úgyhogy én valós időben látom, hogy a saját botjaim milyen időket mennek. Messze le vannak mindig maradva köridőket tekintve.
-
Lirion
addikt
válasz
DigitXT #3459 üzenetére
TT alapján vannak elég gyors emberkék a listán, TSM-ben meg mindenki hót gyenge, szóval nagyjából ennyit ér a TSM: olyan medium AI szint...
A TSM ellenfeleknek a valós eredményekhez annyi köze van, mint a zászlós botoknak.
Ha ellenfélnek a friends listből tölti be a játékosokat, akkor arra lehet mondani, hogy hard AI, mivel annál keményebb ellenfeleket soha nem fogsz kapni. De elég sokféle osztályba lehetne sorolni a botokat, mert a friends ellenfelek között is van, akiket csak az arany kupa megszerzése után ad be, másokat meg első neki futásra is. Ha nem vagy közösségi hálóba belépve, akkor is ad TSM ellenfeleket, de azok minden esetben gyengébbek bármelyik "barátnál". Ezt követi a rattlesnack-auralpod vezette zászlós bot csapat és innen lefele még legalább 2 féle nehézséget meg lehetne különböztetni. Amikor már ilyen tiescha francionet meg aaron doyle-t látsz a listában, akkor biztos lehetsz, hogy a leggagyibb botokat kapod már. -
Petya25
őstag
válasz
DigitXT #3454 üzenetére
Üzenet jött eddig is, de jelzést sose láttam az esményeknél.
Én a szériák TT-ire általában egy totál leharcolt géppel megyek és csak azért , hogy meglegyen. Nem szokott zavarni, ha valaki megüt.A LeMans 12 napos szériáját tolom éppen, ha vége van, akkor jön alá egy rendesen végigtolható széria is?
-
Pompi
nagyúr
válasz
DigitXT #3412 üzenetére
Én arra gondolok, hogy az overal állást a lemaradás idejéből számolja ki. Csak ilyenkor bekavarnak a csalók rendesen, mint írtam most is volt 49 másodperces silverstoni idő. Amikor a normál elérhető idők 1:28-nál kezdődnek. Így kapsz a nyakadba rögtön egy 38 másodperces lemaradást csak ezen a pályán. Szóval hiába voltam A mindegyik pályán, az össz lemaradásom valami 60 másodperc körül volt, és azt írta, hogy 17 másodpercet kellene még javítanom az A-ba kerüléshez - ez gyakorlatilag a lehetetlen kategória lett volna.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Apple TV+
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- hdanesz: Hyundai Ioniq 28 kWh 2018 2. felvonás
- Banggood
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- További aktív témák...
- Dell Latitude 7410 Strapabíró Ütésálló Profi Ultrabook 14" -80% i7-10610U 16/512 FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 32/512 Iris Xe FHD Magyar
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 8/512 Iris Xe FHD Magyar
- 512 Gb-os NVME-k
- Eladó autós gyerekülések, Römer és Peg-Pérego márkák
- Microsoft Surface Pro 7 - Újszerű, dobozban, gyári töltővel, billentyűzettel
- AKCIÓ! AMD Ryzen 7 3800X 8mag 16szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- Apple iPhone 13 . 128GB , Kártyafüggetlen , 100% akku
- Csere-Beszámítás! AMD Ryzen 7 9800X3D Processzor!
- IKEA Format lámpák eladóak (Egyben kedvezménnyel vihető!)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest