- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- One mobilszolgáltatások
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
Hirdetés
Köszönjük a sok biztatást, támogatást! Egy rövid ideig még féláron tudsz hirdetni, előfizetni!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Egyet???
Én beleöltem most vagy 200 goldot, de így se megy.
Mondjuk minden kilövés után eggyel hülyébb botot ad: türelem!Vagy csak jobban kéne vezetnem. Vagy rosszabbul kellett volna
korábban, amikor még "sétagalopp" volt csak pénzes tuninggal?Szerk: SpeedyParkins már majdnem elég hülye volt nekem is.
(Viszont amikor összekoccoltam vele merevre fagyott a proggi.) -
#40359168
törölt tag
Annyi, hogy a hosszú futammal több zsét meg pontot ad, ami nálam szempont volt. Elég kevés aranyam volt, és úgy voltam vele, ha szintet lépek, kapok 35-öt, ami pont elég egy skip-hez (anno az Aston-t úgy buktam, hogy nem volt keret se fejlesztésre, se skip-re, és lejárt az időm).
-
rumos14
nagyúr
ezt a feladatot elsőre buktam, mert nem nyomtam satut a végére és a már kezelhetetlen autó persze pont nekiment a porschés jobb-balra egyikében az előttem kolbászolóba... fail...
másodikra miután elértem a 250-es átlagot, beálltam az előttem álló mögé, várva, hogy leteljen az idő, de közben meg csökkent az átlagsebességem... 238 lett a vége -
kgymac
őstag
Általában igen, mert nem mindig van időm/lehetőségem vele foglalkozni. Így utólag elég lett volna 1x-is, de csak később derült ki, hogy endurance az utolsó futam.
A 2 órás szerviz idő valóban felüdülés, de ez csak azt jelentheti, hogy az event vége felé sok - többnyire kocsit is amortizáló - feladat lesz (6-7 futam, esetleg több futamos feladat is, mint az első két napon). Ha nem vagy gold szűkében, a mérnök kihagyásával alig lehet megtakarítani, többnyire a napi díj - ha goldot ad - bőven fedezi. A legutóbbi gold korrekciós eset (nascar, 25-öt adott az első kör végén, talán f@ce-es reklamációk miatt ?) miatt szinte biztosan fog adni 5-10-15 goldot a napok teljesítéséért. -
DigitXT
félisten
Na megvan az a Top100: olyan 50-ig még jó vagyok. A csóka hányadik?
(Neked most ~7,5 másodperc lemaradásod van: szvsz simán javíthatnál.)Ui: nyilvánvalóan az élmenőkkel nem tudok versenyezni, nekem 2 mp már
nincs benne. Azért jósolom magam az 50-es idő köré, mert pár tized igen. -
DigitXT
félisten
Meg még vagy 100 másik is, igen: a Top1000 sem szégyellnivaló.
Szerk: nem csak akkor értesít. Összesen van 10 üzenet max. Ha párat
lenyomsz, akkor ad be újakat (idővel), ami között bekerülhet akár TT...
Véletlenszerűen válogat. Nagyon ritkán megyek más ghostja ellen.Ui: ott vagyok bajban, ahol az előző profilomból van jó időm, de csak a
második helyre elég: most nincs elég tuning, esély sincs megdönteni...Ha nem volt jó idő, akkor persze megverem magam, gyengébb autóval. -
DigitXT
félisten
Nekem sem sűrűn jön össze a Top100...
Mondjuk a Veloster annyira nem
népszerű, hogy elsőre ~70. helyet sikerült megcsípnem azzal a karikával.
Barátlistán mondjuk általában sikerül előre kerülnöm, ha nagyon nem, akkor
még túl gyenge az autóm: sajnos sok gold nincs tuningolásra, szóval ez van.
Az viszont tény, hogy nem kell full tuning autó "csak" A csoportos időhöz.Szerk: időközben kiismertem a Friend Bonus megadásának módját - csakis
akkor adja, ha rendesen befejezed a futamot s nem használsz Retire-t. Még
ha lecsúsztál a pályáról, akkor sem "szabad": ha nem fejezel be egy kört, a
Retry után futott köröknél akármit csinálsz, nem ad pontokat... Ha kilépsz a
főmenübe, és újrakezded, akkor megadja, ha megint jó időt futsz: érdekes...
Ja és van egy kis "kezdősebesség bónusz" a második körtől, de ha a Retire
után próbálkozol, akkor az is kevesebb. (Ez szörszálhasogatás, tudom...)
-
l4ci
tag
Lehet, hogy az lesz, de akkor a hétvégi több órás játéknak lőttek (vettem 9 autót plusz feloldottam több bónusz szériát.
Az a baj, hogy az upgrade előtt nem nyomtam felhő mentést, pedig azt kellett volna, mindig elfelejtek valamit...
Előtte mondjuk lementettem offline a doc könyvtárat, lehet, hogy csak törölnöm kéne a local profile-t és visszamásolni a mentett character.dat-ot. -
DigitXT
félisten
Jó, de ez nem TT, hanem a 10 körös futam. Ahol az utolsó kanyarban
értem utol az elsőt: nekieresztettem, "lesz, ami lesz" (rajta volt a gold
a szerelőn, ki kéne lőni a játékot a második hely esetén): és bejött!Nevezhetjük mázlinak is, de tetszett, na.
Ma reggel viszont olyan
álmosak voltak a botok, hogy a 20 körösön kapott egy kört a második. -
rumos14
nagyúr
-
Lirion
addikt
Kanyarban nem kell fékezni, csak belülről rárepülsz a botokra, hogy ők tartsák az ívet és lefékezzenek. A 2. körben 20. voltam, bár nálam végtelenül buták a botok. Legközelebb az ilyen eventek közben ha jön egy endurance vagy elimination, veszíteni kell a rajtvonalon állva 15-20 alkalommal és tuning nélkül is sétakocsikázás lesz az összes verseny.
-
BikaGT
csendes tag
Valószínű! Nálam a multival prímán működik, míg a MIUIHU rommal vagy fekete a képernyő vagy folyamatosan tölt az oldal.
A magyarított rom, azt takarja, hogy csomó minden "szemét" ki van gyomlálva a romból (pl. amivel egy Samsung vagy Sony tele van) és a Magyarországon ténylegesen működő alkalmazások vannak előtérbe helyezve. Kvázi jobban lokalizálva van a teló. Nem olyan tucat termék. Gyári root+buhera minden mennyiségben.
-
-
l4ci
tag
Az én abbahagyott profilom 868 óra 13 hónap alatt, nem tudom hány ezer km, és 350-360 szint között valahol. Az újrakezdett pedig 370 óra körül, és 303-as szint. Ha lenne még egy double fame nap, akkor könnyen el lehetne érni az 1000-et, mert a 2.4-ben nincs még benne a timesync anticheat.
Trükközés nélkül eszement fanatikusnak kell lenni, hogy több hónapot körözgess LeMans-ban. Igaz, hogy közben körrekordokat döntögetett a Toyotával 2:31-es időkkel, na de akkor is...
Kronok:
Tudom, hogy ott van, de arról nem csináltam screenshotokat, mikor "eldobtam" a régi profilt. Asszony telefonján még meg tudom nézni, mert oda (is) elmentettem még azért, "hátha" egyszer kell még valamire... -
l4ci
tag
Országtól és időzónától függ a reklámok mennyisége! VPN-nel és időzóna állítással működnie kell, akár napi 10 aranyat is össze lehet hekkelni vele. Persze országfüggő ez is, USA, Nagy-Britannia, Németország és Japán adja a legtöbbet, de van olyan, ahol Magyarországhoz hasonlóan semmit se ad.
-
DigitXT
félisten
Passz. Nálam ilyen heti 1-2 azért összejött, néha akár naponta egy, yeah!
De olyan, hogy naponta több arany csak reklámokból, az a mesében...
(Erre mondtam, hogy azért nem kapunk, mert Petya25 szedi össze mindet.)Ui: amúgy 31-32 Ft/Gold körül vásároltam. Néha elgondolkodtam rajta, hogy
ennyi pénzért "megvesznek kilóra", hogy megnézzem a reklámjukat? Habár
ha azt nézzük, hogy fél perc nem a világ és néha az 1 gold is sokat segített:
pl. farmolásnál a fame duplázásával gyakorlatilag 26-27 percet "megspórolt".
Szóval ha így nézzük, akkor igen, megérte volna azt a fél percet rászánni. -
gabe8719
senior tag
Az amateur szint utolsó nagy küldetésének utolsó pályája, 4 körös mount panorama futam, Z4-gyel. Ha épp kijött az agent, stabilan 45ezer R$-t és 7500 famet adott a 8 és fél perces futam után, gyakorlatilag mindig nyerni tudtam, naponta 1-2-t tolok is belőle, pedig unom már a pályát de nagyon.
Tegnap kitakarítottam a telefonom, újratettem ami kell, a mentésem visszahelyezése után jött is egy 3-as agentfree jelzés, már kattintottam is rá. Erre úgy lettem offline második, hogy nyomát nem láttam az elsőnek.
És sajna azóta is ez van.
-
ptakacs
csendes tag
-
DigitXT
félisten
Változna a táv attól, hogy gyengébb autóval futsz neki?
(Nálam Z4-es az
összes eredmény - és meglepően egymás hegyén-hátán vannak a barátok.)Két pakkban 16 körül, meg 19 körül, és egy kiugró azzal a 22-vel...
Szerk: de voltam úgy is második, hogy 5-10 méterrel a 19,6-os pakk elejére
gurultam, tehát el tudom képzelni, hogy ez egyfajta etalon eredmény, ebben
a verzióban/jobban neki kell feküdni/feltuningolni az autót, hogy 20 fölé menj.én kipróbáltam 3 autóval, ahogy írtam is korábban
Sose gondoltam volna. Akkor lehet, hogy válogat, attól függően, mivel indulsz.
Gondolom akkor a gyengébb teljesítendő célt főleg a Porschés indulók adják?Gyurma_13: próbáltam levágással, és volt, hogy csak 18-ra volt elég.
Azért
nem értem... (Egyre érdekesebb, hogy a feladvány is változik a választott autó
függvényében. Most nem tudom kipróbálni, de majd késő este, otthon igen.)
-
rumos14
nagyúr
a 4. azért reggel esőre nem ment... várok ebészünetig.
főleg hogy, mint kiderült, egyetlen egyzer sem lehet letérni a páyláról, én meg azt hittem, cak egy tiszta kört kell teljesíteni.
amúgy meg nem igazán tetzik a lipcsei pálya. talán gokarttal jó lenne, de ezzel a bika porséval -
Sordoran
addikt
Gold tuning nélkül is teljesíthető volt mind a hárommal, bár Audi és Porsche megkövetelte, hogy utolsó előtti 5 körösön butítsuk az AI-t előtte (és még így is több nekifutás kellett, mert egy komolyabb hiba, és nem érted be elsőt). Egyébként nekem is jobban feküdt a Porsche, az Audi azért el-el eresztette kanyarba a seggét, Nissannak meg jobban kellett vigyázni, bár meglepő, hogy az kevésbé volt csúszkálós, csak hosszabb féktáv kell neki.
Amúgy ez a retro event már ott van játékban, hogy lesz? Nekem semmi ilyen nincs, LMP1 eventnél ott van, hogy mind a 3 kocsi megvan, és alatta mégis az villog tapizzam a folytatáshoz, de nem csinál semmit. -
rumos14
nagyúr
én mostanra fejeztem be az első menetet, a Nissannal. mivel a 2014-es szériából a Toyota nincs meg, és az újak közül a Nissan áll hozzá legközelebb a számok alapján, ezért azt választottam.
úgy látom, már nincs időm újrakezdeni egy másik LMP1 autóval, ez a 3 nap múlva Retro izé szintén challenge lesz? azt hittem, csak egy sima bónusz széria. -
SoldierL
senior tag
Persze, hogy a szórakozás a cél. Megszállott szimulátor ill. Forma 1 rajongó vagyok ezért is hiányzik a legjobban a forma1-es része, mire azt megint elérem megőszülök
f1 v6-v12 ferrarikat vettem mindig elő. Meghackelni már biztos, hogy nem tudom, az apple tett róla és mivel újra raktam a laptopom már a 8.2-es mentésem sincs meg. Lehet mégis csak felrakom és elkezdem jutok amire jutok. Köszi mindenkinek, hogy próbáltatok segíteni.
-
Kronok
tag
Nekem még szerencsém volt repülő rajtot kipróbálni, nem nagyon sikerült, jött az álló rajtos frissítés és simán ment, és igen, online Lmp1-es kocsikkal van tele, offline egy sincs belőlük és sokkal egyszerűbb a dolog.
Porsche-al csináltam meg utoljára, Nálatok is volt egy kis videó az event előtt?
-
Sordoran
addikt
A probléma az, hogy tavaly is aránytalanul gyorsabbak voltak mint a valóságban, sőt. És idén ezt javíthatták volna, mert ciki, hogy fél percet verünk a játékban a valós köridőkre. Persze, amúgy nem zavar annyira, meg nem is érdekel, de vicces, hogy Real Racing a neve, miközben a reálistól nagyon messze vannak.
-
SkyLaci
őstag
az azért érdekes hogy a játékban lazán futhatunk 3 perc alatti köröket (persze tuninggal)
A PR értékekben azért látszik hogy a Nissant lejjebb pozicionálják, illetve többen írtátok (és néha én is így érzem), hogy nem mindig sikerül vele bevenni a kanyarokat úgy mint más kocsikkal, talán ez is tudatos realitás közelítés...(?) -
NNME
csendes tag
Sehol nincs szó róla, de megjött egy Porsche 911 RSR (2015) is, ugyanaz mint a 2013, 2014, csak ez is 670 aranyba kerül és bedugták néhány korábbi szériába.
valamint a changelogban van egy ilyen sor:
"Rebalanced rewards given per track" - tuti a játékosokat szívatják ezzel és nem jelent nagyobb jutalmat ha lefutsz egy 30 perces lemanst, na mindjárt megnézem.. -
kgymac
őstag
-
kgymac
őstag
A 415 nekem is összejött (le mansban, az első körforgalom előtt), de a kanyart már nem tudtam bevenni (másodikra, a második gumifal fogott meg. Ha sikerülne a 3-dikba csapódni, összejönne még +1-2 km/h).(Verseny közben (low fék) 410-et tud ugyanott, egy 700gold-os tuning hiányzik még..)
A 402-t korábban ugyanebben a kanyarban értem el, minden ki volt kapcsolva és egyszer sikerült is bevenni a kanyart. Úgy az ötödik-hatodik versenyen, mert versenyenként csak 1x lehetett próbálkozni. A kocsi törése (éjszaka, egyik/több lámpa kimegy) után már elvesz 10-15 km-t a végsebességből. Amikor összejött, low fékkel 389-392 volt a végsebesség normál versenyen, de a becsapódás előtt még pont elérte a limitet (50goldhoz).
-
-
l4ci
tag
Hmm, az nehéz lesz, ha nincs sehol LeMans. Elvileg a sima Agerával is meg lehet a 420, mert full tuningon 444 a vége, az R-nek meg 447, de ugye valszeg a legjobbak között mindenki full tuninggal megy. Ezek tipikusan olyan kihívások, amiket töménytelen mennyiségű aranyos tuning nélkül nem lehet megugrani...
Új hozzászólás Aktív témák
- Wheel Stand Pro állvány szimulátorokhoz
- HP ZBook Studio 8 WorkStation i7-11850H 16GB 512GB Nvidia Quadro T1200 15.6" FHD IPS 1 év garancia
- VKB Gunfighter MK IV - 'Modern Combat Edition' Pro - Botkormány - Nem twistes
- ThinkPad T14 Gen3 14" FHD+ IPS érintő i5-1250P 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- HP ZBook Studio 8 WorkStation i7-11850H 16GB 256GB Nvidia Quadro T1200 15.6" FHD IPS 1 év garancia
- LG 27UL500-W - 27" IPS - 3840x2160 4K - 60Hz 5ms - HDR10 - AMD FreeSync - 300 Nits - sRGB 99%
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700 / Rog RX580 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!
- Apple iPhone 14Pro 128GB Kártyafüggetlen, 1 év garancia
- Designer 4K Monitor - BenQ PD-2700-U
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest