- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
kgymac
őstag
Én minden nap butítottam, okulva az előző event utolsó napi 3 skipjéből. Minden nap legalább egy versenyre visszatért herr Müller az élre, őt kellett legyűrni. Endurance/ 5mp-s elimination retry-vel is jó (0.01..0.1 km, ill. 5mp futamidő false-ig). Retry esetén az első ciklusban még ugyanaz az ellenfél, de 3-tól él, hogy más az induló lista és más a célban az eredmény: az induláskori második lesz az első. Egyéb versenytípusok esetén a zöld lámpa utáni megszakítás is jó, retry-vel kombinálva. Feladatból kilépés és újra megkezdés esetében volt, hogy a korábbi butítást elhagyta, egy emelt ai-s bottal kezdte újra. Endur/elim esetén manuál gáz+ minimális út esetén alig romlik a kocsi, az mai utolsóban kb. 30 zöld lámpás megszakítás kellett, hogy lecsökkenjen a limit 200 alá. Igaz, én egyébként is C ligás vagyok, >=2850 óra, 86%-os nyerés + TT-kben csak szervizre váró kocsival és kb. 20-25mp állás után megyek végig, >=90000 körüli helyezésért
, eventes butításkor talán ez is számít. És általában csak kevéssel (50-150m) szoktam nyerni, ha nincs limit.
-
kolos15
csendes tag
Lehet, h csak androidra van...
Érdekes, hogy amióta itt a fórumon megjelent a fast sec. vpn, azóta nekem egyszerre csak 10-15-t ad, utána restart. Így már nem igazán vonzó. Kíváncsi vagyok, vajon azért van-e, mert hirtelen innen rárepültek többen a lehetőségre és pl. a szerver lokalizáció / IP alapján ad reklám kontingenst és kvázi azon osztozunk...? vagy ez baromság? Tegnapig 100-150 vagy még több jött megszakítás nélkül... tehát...: ne használjátok, izéééé... adathalász progi, backdoor van beépítve, ezen keresztül figyel a nemzetbiztonság és a szomszéd így lopja a biteket tőletek és úgy tudom, hogy ma éjfélkor ezen keresztül özönlik el a földönkívüliek a Földet.
Végül: feleségem ipadjára csináltam egy biztonsági mentést (halkan megjegyzem, rühellem az egész túllihegett i-világot, de bevallom, meglepett, lényegesen jobb az élmény, mint droidon
). Céges kütyü, valahol az EU-ban került forgalomba, hiába a saját "magyar" profil, ahol mindent Ft-tal hoz, bejelentkezek, mindent árat EUR-ban ad, de ami érdekes, hogy minden VPN nélkül 4-5 reklám, restart, még 4-5... Android alatt kb. 2-3 / hónap ugyanaz a wifi, stb.
A mai Regera event lepkef..ng. Pénzes tuninggal 5 perc. Régebbi eventeknél a vége felé voltak hosszú versenyek komoly díjakkal... Ma az utolsó egy speed snap.
-
l4ci
tag
Nem jön össze már sehogy se. Úgy látszik ezt a kiskaput is bezárták a "makik". Hiába állítod át akármilyen időzónára, mert mindenhol ugyanabban az órában nyílik ki a következő stage. Én is próbáltam, az előző eventnél még működött, most már nem. Gondolom rájöttek, hogy sokat trükköznek ezzel és kijavítottak a régóta fennálló bugot. Egyre kevesebb trükközési lehetőség van már...
Viszont jó hír a reklámnézegetőknek: ma alig akart 1-1 aranyat adni a szokásás OpenVPN profiljaimmal, így átváltottam a SuperVPN-re. Na itt most kb 45-nél tartok, és abbahagytam, mert kicsit versenyezni is akarok, van még bőven félkész sorozat. Szóval ha az egyik program, profil már nem ad többet, érdemes próbálkozni a másik programmal, vagy keresni újabb OpenVPN profilokat, mert gondolom itt is IP-re szűrnek, és mivel ezek "publikus", kereshető szerverek, többen is használhatják (használják is), de azért lehet még olyat találni, ahol több reklámot dob fel.
-
kgymac
őstag
Agybeteg, de lehet érte pénzt kérni. Úgy 20 fejlesztéssel szvsz kivitelezhető lett volna, csak hát ugyanúgy a széria leggyengébb és egyben a legdrágább kocsija, magas fejlesztési költségekkel, mint a vulcan. Legalább összehozhattak volna nekik egy/több rendes szériát, ahol ezek a legjobb kocsik, viszonylag magas PR-es futamokkal, akkor kevésbé sajnálná rá az ember a goldot. Legfeljebb még egy hetet farmolok pluszban, kocsinként
-
l4ci
tag
Megértem a felháborodásotokat, de ez az utolsó nap is csak arra ment, hogy költs minél több aranyat, vagy tuningra, vagy skippelésre. Én jó előre adtam tuningot az autónak, így ezek a fékezős mókák néhány próbálkozás után (8-10) sikerültek. Direkt nem húztam fel fullra az autót, mert akkor talán túl könnyű lett volna, de lehet, hogy úgy jártam volna, mint a Gauntlet végén, amikor a fullos Astonnal vért izzadtam, mire az utolsó versenyt meg tudtam nyerni Magnus ellen...
Ezt talán ahhoz tudnám hasonlítani, amikor az első Speedrush végén volt az a Drag Race, ahol erősen meg kellett tuningolni az R8-ast, különben nem tudtad megverni a Porschet. Ott is a tuningon, meg az aranyköltésen volt a hangsúly. -
kgymac
őstag
Én próbaképpen rátettem reggel 3 goldos frissítést (11 -> 14 lett, kb. 90 gold). Kicsit jobb lett, nem tudtak lerázni, de nem volt időm kivárni a plusz 3 pénzes frissítést is, ezekkel együtt úgy tippelem, már simán összejött volna. Kár érte, hogy ez így együtt már több / közel annyi volt volt goldban, mint a skip-ek (két profillal, 3 ill 2 skip, a 7/4 az egyikben sikerült). Főleg, egy "gyenge" kocsiért, amit egy R8-as is simán otthagy (pl. 7/4-ben). Így maradt a mentés visszaállítása és a skipek.
-
#40359168
törölt tag
Ja, úgy tűnik, az elsőnél a Monzán úgy rongyolnak el mellettem mintaszerűen vett kanyarok után, hogy ihaj. Első kör végén ötödik voltam, harmadik kör végén is... majd napközben rápróbálok, most így éjszaka nincs humorom túl sokszor nekifutni, de csak abban bízom, hogy a 6. körre jönnek a lekörözések, és a sor végén kullogók megfogják az előttem lévőket, ez jött már be korábban is. Csak pénzes fejlesztést raktam amúgy az autóba egyelőre, és ezen annyira nem szeretnék változtatni.
-
l4ci
tag
Valóban elég hektikusan működik, tegnap nekem is csak 10 körül adott USA, aztán körbeutaztam a Földet, jártam Japánban, Kínába, de végül az oroszoknál jött még néhány, aztán nem próbálkoztam tovább. Én amúgy 2 eszközön próbálkozok már, amikor a tableten már nem jön több, felhő mentés, telefon letöltés és folytatom, hátha. Ma reggel is jött USA-ra néhány, azzal gyorsítottam fel a Vulcan upgrade-jét munkába menet, de közben elfogyott az adatkeretem, így nem nyomtam többet. Majd este otthon.
-
Lirion
addikt
Day 5/Goal 4 szintén drag race lesz, nem lepne meg, ha ugyanilyen szivatás lenne az is. Egyértelmű gold sink ez a 3. napi drag és valszeg pont azért, mert tudják, hogy ezen a szérián kívül kb. senki többet nem fog vele menni, így költeni se fog rá.
A magam részéről ma este akartam elkezdeni (pont az ilyenek miatt, hogy ne érjen meglepi), de most inkább megvárom az 5. napot és a tapasztalatokat.Tartok tőle, hogy a végén érdemesebb lesz skippelni ezt a két versenyt.
-
-
#40359168
törölt tag
Én letudtam a negyedik napot is, annyira nem vészes, sajna a feladatokat nem jegyeztem meg, de az volt a legnehezebb, hogy Silverstone hosszú pályán légy első, őrizd meg a pozíciódat 90 másodpercig, majd ess vissza a harmadik helyre, végül nyerj, mindezt három kör alatt.
-
.Habi
csendes tag
9 pénzes fejlesztéssel az első verseny ugyanaz a taktika, mint tegnap.
Goal 1: könnyű. Én nem nyomtam a szervizes csávóra, így félig amortizálódott a kocsi.
Goal 2: Speed snapen mentem egyet először, hogy megnézzem mit ad. Ha jól emlékszem 247 volt, én 240 körül tudtam menni. Első menet után feladtam. Inkább az Elimination-t csináltam meg, amíg ép az autó. Egyszer kilöktek, egyből véget ér a futam, erre figyeljetek. Endurance full amortizált autóval is megy. Speed snap-et meg butítottam a tegnapi szisztémával. Menetenként 1-2 kmph-val csökken a cél. egészen 221-ig, utána nő. Itt küldtem szervizbe, így utána sima menet volt.
Goal 3: Butított botokkal könnyű. A végére még az autóból is marad 3 csík.
Goal 4: Szintén könnyű, első kanyarban ott lehet hagyni. -
Lirion
addikt
Én azon semmi könnyítést nem vettem észre. Ha draftelsz, akkor sokkal lassabban fogy a benya, lehet, hogy most többet tudtál szélárnyékban autózni, mint először.
Ellenben az utolsó verseny nálam sokkal nehezebb volt, mint első körben, pedig mindkét alkalommal stock járgánnyal toltam végig. 3-jára lett meg csak, az is úgy, hogy butítani kellett a botokat, korábban meg elsőre megnyertem.. -
Sordoran
addikt
Én még csak 4. napnál járok, de a csapattársaddal együtt előzd le a harmadik versenyzőt feladat meglett elsőre úgy, hogy simán elmentünk mellette utolsó kanyar után. Múlt héten meg még cselezgetni kellett, meg kilökni. Nem is baj az ha könnyebbek, nincs kedvem még egyszer végigszenvedni, csak gyorsan ledarálni. Szenvedtem már velük egyszer.
-
Sordoran
addikt
Hát ezzel nagyjából egyedül vagy.
Ez a nap eddig nekem végig szívás. Első kihívás nagy nehezen, kis bot gyengítéssel meglett. Második már tűrhető volt, de az azért poén, hogy 10. helyről indulva gyenge tapadással maradj top 10-ben, de mire eljutsz a zöld lámpáig repülő rajtban már 14. helyre csúsztál vissza. Elsőnél is legalább 6-7 autó elmegy melletted mire kialszanak a piros lámpák. Most a harmadikkal szenvedtem, de elegem van, butítással is csak 15. helyig jutok fel, erre nekem nincs időm, inkább skippelem. Ráadásul ezt még 3x megcsinálni majd, akkor már 4-4 nap alatt (3x Le Mans kihívásból kiindulva), utálom.
-
gabe8719
senior tag
Megcsináltam, tényleg el is hitte hogy eltelt egy nap, és a 180%-os R$-t adta be, ami viszont gondolom a mai lenne.. A csúszás ugyanúgy megvan szerintem, sajnos.. Pontosabban nem tudom, de most úgy tűnik, hogy holnapi dátumra adta be a mait, visszatéréskor pedig nem csinált semmit.
Tehát a 30 gold le fog forgácsolódni a végén, sajna nincs olyan időzóna, amivel tegnapig vissza tudnék menni.
-
Pompi
nagyúr
-
Petya25
őstag
Nekem a júliusból hiányzott a végén egy napom. Ugyan nem emlékszem olyanra, hogy ne kattintottam volna minden nap, de 31-én tuti kattintottam és nem az elejéről indult, hanem a végét nem értem utol. Tehát aki a nagy halat akarja kifogni a végén, az csekkolja minden nap, hogy hol tart.
Igazából az lenne a legjobb ha a kihagyott napot át lehetne lépni, tehát nem leradsz a végéről, hanem buktad a kihagyott napi jutalmat. De nincsenek kétségeim a hozzáállást illetően....
-
DigitXT
félisten
Thx! Én is úgy érzem, hogy a 20 km körüli táv egyáltalán NEM rossz
(van benne alap stratégia is: nem előzgetek időt pazarlóan az elején).
Mégis kevés a 22,3 ellen. Lehet, megcsinálom offline - annyit nem ér,
hogy feleslegese erőlködjek, ha volt valami játékmotorbeli változás. -
rumos14
nagyúr
kezdenek elfogyni az ötletek a challenge-eknél is, de nem is csodálom.
ami nekem mostanában tetszik az a teljesen különböző autók vegyítése. lehetne olyan széria ahol bizonyos PR sávban lévő autók indulhatnak, nincs semmi egyéb megkötés. persze úgy lenne jó, ha nem az alap, hanem az aktuális, tuningolt PR-t venné figyelembe.
-
Kronok
tag
egy kis update
Retro Rivals
Stage 05
Goal 1: 3 lap Mount Panorama - Cup - 1. körben 1. kell lenni vagy az utolsó körben 3.
Goal 2: 3 lap Dubai Autodrome - Cup - 3 karika és 12ben végezni vagy első háromban végezni
*Goal 3: Elemination Dubai Autodrome
*Goal 3: Hunter Dubai Autodrome
*Goal 3: Endurance Dubai Autodrome
Goal 4: 3 lap Dubai Autodrome - 1. körben 1. kell lenni vagy az utolsó körben 3.
Goal 5: 4 lap Melbourne - Cup - 1. kell lenni vagy 20 kocsi szélvédőjét be kell törni* elég az egyiket megnyerni és lép a következő állomásra
Jutalom: 50 arany
akinek nincs meg az autó az megkapja a kocsit de, h akkor jár e az 50 arany azt nem tudom -
Sordoran
addikt
Ez alapján jól be lehet tervezni az újbóli lefutást. Igaz 5 nap van rá csak, de ha van szabadidőnk, és nem sajnálunk goldot költeni a szervizes segédre, hogy ne sérüljön az autó, akkor kivitelezhető. Én vasárnap toltam le Nissan-al a 10. napot, valamikor du. 3kor végeztem, utána nekiálltam újra az Audi-val, és most járok 9. nap 3. kihívásánál. Akár ma be is fejezhetném, de nem kell rohannom.
Tervezés (hogy akkor hagyjuk sérülni és szervizeltetni autót amikor amúgy is szüneteltetni akarjuk játékot, amúgy meg ha nyerni kell, nyugodtan költsünk segédre 1-1 goldot) illetve idő kérdése (aki dolgozik annak érdemes hétvégére beszúrni, elkezdi szerda/csütörtök, és a végén amikor nehezebb feladatok jönnek már van ideje otthon próbálkozni). -
-
SkyLaci
őstag
kis javítás ha megengeded
Pursuit of Victory Day 4
Goal 1: 1 lap Circuit de Spa-Francorchamps - Cup - 193kph (nyerni kell, de akár leharcolt kocsival is könnyen megvan)
Goal 2: 1 lap Circuit de Spa-Francorchamps, Time Trial - jobb szépen lassan óvatosan csinálni, mert tuti lesz még ilyen és meg kell javítani az időt, aztán nehogylegyen a vége
Goal 3: 1 lap Circuit de Spa-Francorchamps - Hunter
Goal 4: 2 lap Circuit de Spa-Francorchamps - 10L benzin, kézi gáz-fék, nyerni kell
Goal 5: 3 lap Circuit de Spa-Francorchamps - 209kph
Jutalom: 10 arany -
Gyurma_13
aktív tag
Igen, tudom miről beszélsz, de most kicseleztem őket. Nem csak akkor megyek offline, ha játszok, hanem azóta nem volt a tablet neten, 04.17.-e óta. Szerintem, úgy is komunikál valamit néha, ha nem nyitod meg, de van neted. Valamit biztos monitorozik.
Ha majd netre megyek azt sem úgy csinálom, hogy már nettel indítom el a játékot, hanem offline betöltöm a játékot, játszok vele, és megnyitom a wifit. Mert azt vettem észre, hogy akkor azzal kezd, hogy feltölti a statjaimat és utána tölti be a javító csomagot. De ez régebbi féléves tapasztalat. Azóta folyamatosan javítják a hibáikat. Ugye a legfrissebben már a szerelő sem marad meg.Lirion: hát, nekem az van, hogy offline elindítom a szerelőt, de sosem fejezi be a javítást. Lepörög az idő, azt látom, hogy kész. Viszont ha megnézem az autót, nincs kész a javítás.
Ez nem a legújabb verzió. -
DigitXT
félisten
A gyorsulása még hagyján (az nem baj, hogy nincs benne nyomatékváltó*),
viszont egyelőre a végsebesség édeskevés ehhez a Speedwayes mókához.
(Amúgy az tetszik benne, hogy nem vált vissza sem, így nem rángatja meg
a hátsó kereket a kanyarban, ha fékezel: nehezebb vele ezért megcsúszni.)*: gondolkodtam, hogy akkor minek rajzolja ki a váltókat?
Üresbe ki lehet
dobni... ami Drag Race-ben hatalmas ötlet, el is veszítettem a futamot LOL.Btw. közben nyomtam pár Le Mans-t is - 2:47-es köröket tudó botot (is) ad,
bár az nem probléma ha én 2:37-eket megyek. Benéztem már a 26 percbe,
erre hirtelen felindulásból raktam rá tuningot. De egyelőre nem hoz áttörést:
könnyebb vele "jó időt" menni, mert 4 km/h-val több a végsebesség - de az
igazán jó időhöz nagyon ki kell jönnie a levágásoknak. Az meg mázlifaktor. -
DigitXT
félisten
Szerencsére nem volt egyéb feltétel (offroad pl.), 36,5p alatt lezavartam.
Páran kaptak három kört is. A második meg valami 34 km-t (2,5 kör), de
a lekörözésekkor megtörtem a kocsit - nem mentek végig 2:59-es körök.
3:08-ig is visszalassultam néha. Benyával sem kellett sokat spórolni: jó,
a 330 km/h feltétel miatt beleöltem a gépbe jó pár aranyat. Ez van. -
Gyurma_13
aktív tag
Ja, ezt én nem tapasztaltam. Mindegy, ne izgulj, egyszerre ne akarj meggazdagodni.
Próbáld kicsit később.
Én kb. 1-3 goldot kapok/belépés. 3 óránként szoktam ránézni, és csak egy max. két országból nézek rá.Az nem normális, hogy 15-20 aranyat kapsz! ( hogy a kérdésre is válaszoljak )
-
Gyurma_13
aktív tag
Nekem nem ad ennyit mint neked. Vagy első napos vagy? Mert akkor nekem is annyit adott, de aztán csökkentett. Ha arra gondolsz amit már hónapok óta kiír ( függetlenül ettől a VPN-es dologtól ) azt nekem is kiírja:
De ezt már te is beraktad pár hónapja. Magyarországról nem kapunk semmit, csak ezt...
Hó végén újra indul az 500 Mb. Én már a kicsit bonyolultabbnak tűnő OVPN-t is felraktam, ha elfogy a Tunnelbear, tudjam azt is használni.
-
Sordoran
addikt
Eddig nem igazán volt szívatós kihívás, de még csak a 6. napnál jár többség, és ahogy olvashattad a speed recordnál egyeseknek már probléma lett elérni. A direkt vesztünk és így gyengül ellenfél trükk itt még megy, későbbiekben lehet olyan ahova nem elég, én biztos ami biztos most motor, váltó és karosszériára rátoltam tier2 goldos fejlesztést és már pörög rájuk a tier3 pénzes is. Ami többnyire problémás az speed record, speed snap és drag race, ezek meg pont ezeket igénylik a sebességet és gyorsulást, remélem többire nem lesz szükség, így is 138 goldba került, amiből lejön végül is 80 gold nyeremény.
De az autó eredeti 720 goldos árához képest ez is semmiség, lehet rátolom maradék tier2-őt is, hogy biztosra menjek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- iPhone 15 Pro 128GB Natural Titanium 2026.03.11.-ig Garancia
- iPhone 16 Pro Max 256GB Black 2026.06.14.-ig Nemzetközi Garancia
- Szép állapot!! Dell Latitude 5300 i5-8365U 16GB RAM 512 SSD Magyar vbill
- Sony Playstation 4 Pro 1TB SSD
- Nagyon szép állapotban!! Dell Latitude 5400 i5-8365U 16GB RAM 256GB SSD Magyar vbill
- Samsung Galaxy A55 5G / 8RAM 256GB / Gyárifüggetlen / 12 Hó Garanciával
- HP ZBook Studio 8 WorkStation i7-11850H 16GB 512GB Nvidia Quadro T1200 15.6" FHD IPS 1 év garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2052
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte A520 AORUS R5 5500 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600 XT 8GB Rampage SHIVA TT 500W
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest