- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Google Pixel topik
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Hivatalos a OnePlus 13 startdátuma
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
ricsi99
addikt
válasz
tomcat78 #186 üzenetére
Igen... beismerem ... én gondolkodok ... nem csak reflexből tolom.
Ismét a Carmageddon résznél járunk látom...
Hidd el ez a technika nem neked készül... mivel te sokkal jobban tolod ,mint a mazsolák körülötted... már csak azt nem értem , miért tiltakozol ennyire ellene? Igy is úgy is előreengednek a sorban...
Senki sincs felkészítve minden helyzetre , és akkor sem biztos hogy jól dönt
Amúgy voltam ilyen veszélyes szitukbande már kiöregedtem... ezért nincs már 1000 suzukim
-
Parson
addikt
-
M@cika
őstag
válasz
tomcat78 #157 üzenetére
Úgy, hogy a másik is okosautó és eleve nem fordulhat elő ilyen szitu. kivéve persze, ha programhiba lép fel.
Ez az önvezető okosautó még gyerekcipőben jár, de valós veszélyeket írtatok le, tuti rengeteg probléma lesz ha majd valamikor bevezetésre kerül. De ez mindig így volt. Amikor az autó egyáltalán elindult világhódító útjára. Nyilván ha minden közúti autóban is olyan biztonság lenne, mint mondjuk az F1-es kocsikban, hogy ha falnak mész 200-al, simán megúszod az sokat javítana a halálozási statisztikán.
-
Somatom
veterán
válasz
tomcat78 #132 üzenetére
2030-ban automatikus munkaközvetitõ elött vár három ember, behívják az elsõt. A jelentkezõket egy modern gép várja, s kérdezi ki.-Neve?-Kiss Béla.-Iszik Õn?-hááát, néha egy-két pohárral.-Dohányzik?-Hááát, néha egy-egy szálat.-Köszönjük, viszont látásra.Bemegy a következõ.-Neve?-Nagy József.-Iszik Ön?-Háát, néha egy-két poháral.-Köszönjük, viszont látásra.Bemegy az utolsó jelentkezõ.-Neve?-Lákátus Guszti.-Viszont látásra...
-Há vigyééé ki a tángóra, tésó!
-Viszont látásra! -
ricsi99
addikt
válasz
tomcat78 #129 üzenetére
Software kérdés az egész... nem lessz elsőre tökéletes.
Jobb ha tudod ,hogy ideális esetben a repülőgép el tudna jutni a-b ig.. pilóta azért van mert mondjuk 10 esetből 1* van olyan amire nincs felkészítve a robotpilóta ,igy lehet korrigálni.
Másodsorban azért fél mindenki a repüléstől , most pilóta nélküli gépre ki merne felülni?
Okosautóban azért szerintem ott lesznek a kezelő szervek ha gáz van bele tudj nyúlni.
Pont ez a gond a volvó kisegítő rendszerével is... elkényelmesedsz tőle ,de az nem egy önvezérlő rendszer.
Az "életösztönt" meg hadjuk ,te ösztönből vezetsz? Akkor szeretnélek elkerülni 100Km körzetben.
Tudás /tapasztalat /rutin... ez a jó pilóta.
Ha meg úgy érzed ,hogy a te reflexeid /tudásod /tapasztalatod jobb mint egy gépé ,akkor menj be egy on-line játékba amiben az összes játékos cheater... kb az lessz ,hogy jó esetben észreveszed az enemy-t aztán instant halál... csak céltábla leszel.
Szal elkönyvelheted magadban ,hogy egy cél software sokkal jobb mint te az adott helyzetben. -
Somatom
veterán
válasz
tomcat78 #129 üzenetére
Az ember-gép kommunikáció is érdekes csemege lesz. Vajon, hány baleset lesz abból, hogy a robot teljesen más stílusban vezet, mint az ember? Vagy, R=1 szösszenet bepattan és azt mondja:
Mucuska! Vigyé lécci facsinacsit inni!
Aztán meg:
Jajj, én nem ide gondoltam!
Androidos automatizálós topikokban rendszeres duma az "én úgy gondoltam". Az kevés barátom, mert a gép nem gondolatolvasó. Pontos utasításokat kell adnod, méghozzá a gép számára értelmezhetően. Az Android Auto alkalmazás azért nem érhető el a hazai Playen, mert nem tudja értelmezni a Magyar nyelvű utasításokat. -
csongi
veterán
Uj auto hasznalt auto zurzavar.
Az lenne a jo, ha 5 evente ujra cserelhetnenk.
A leadott jarmu pedig mehetne ujrahasznositasra.
Globalis problema, hogy addig van rendes szerviz amig garancialis a gep. Aztan viszlat szerviz.
Az allapota pedig rohamosan romlik.
A kovetkezo proema a varos. Egyik belso egesu motor sem birja a reszleges felmelegedest es lehulest.
A teljesieny novekedessel a jarmuvek sulya is szepen megnott. Ergo Suly/LE aranya nem lett jobb.
A Nyomatek oldalon van javulas.
Ehhez olyan bonyolult rendszer egyuttesnek kell jelen lenni a jarmuben ami magaban hordozza a magas meghibasodast.
Mindegy, hogy zsonglorkodunk a belso egesu motorok az uzemanyak kis hanyadat hasznositjak a benne levo energianak.
Semilyen reszecskeszuros baromsag nem lesz megoldas, ha szuro a kipufogoba uriti le magat, vagy a szuro ara a horror kategoriaba esik, es a trukkozes fog menni vele.
Az allapot fontosabb mint a jarmu kora sok esetben.
De sajnos pont a kipufogo rendszer az amit kb soha nem cserelnek, vagy ha igen akkor kb ha kirohadt.
Pedig illene eroteljesen.
Vagyis az uj auto tesztpad adatai adsig ervenyesek amig uj a verda. Utana a felhasznaloi elet meg butatja a valos adatokat
A nagy brutal pickupok, WV, Q,X...stb jarmuvek ebben a fazisukban( mar pedig lesznek ebbe a fazisba)
Bepotoljak a kornyezetre mert karos hatasuk lemaradasat a kis autokhoz kepest.
Magam is szerelek, 2 kerketol a 4 kerikig.
Hianyozni fog a hangolas , a hangjuk, ahogy a gep eletre kel. De ha ez az ara annak, hogy az unokak ne egy elbaszott eletkeptelen bolygot kapjanak... akkor inkabb unoka, mint belso egesu motor.
Megertem az ellenvelekedoket is. De a mai adatokbol kiindulva brutalis jarmu mennyiseg kerul hasznalatba.
Kis europank csak egy toredeke. Jon felfele India, Kinaba az autozas csak eztan eled igazan. USA egyik legnagyobb barom allat ebben a dolgoban.
Kellett a Diesel botrany, hogy valtozas tortenjen.
A jelenlegi valosag helyzetet igazat majd kb 10-15 ev mulva kezdjuk megerteni.Onvezeto autok pedig fejlodnek, sok meg a kerdes, de a megoldas is ott van, hiszen irsatlan mennyisegu adat informacio allar a rendelkezesre,a kerdes hogyan es mikor hasznaljuk fel.
-
".A másik probléma a szénláncok hossza,ami a gázolajban jóval nagyobb,mint pl a benzinben.A szén-szénmonoxid viszonyát ezeket elégetve sztem nemn kell tovább fejtegetni.Persze nem vagyok vegyész,így tévedhetek is..."
Ja nagyjából tévedsz.
A benzines járművek járművek problémája a szénmonoxid. Az Otto motorok esetében, évtizedek óta használatban van a szénmonoxid kibocséjtást csökkentő technológia. A gázolajas motorok problémája a füstölés, de ezt a részecske szűréssel megoldották. A ma újonnan kapható dízel motorok esetében a nitrogénoxid probléma is megoldódott. A gázolaj égetésével kevesebb széndioxid keletkezik, mint az Otto motorban. Természetesen azonos munka végzése esetében.
A környezetvédelem mai jövőképe szerint a benzines járművek hamarabb fognak eltűnni az utakról, mint a gázolajosak.A gázolaj "mellék" termék, akkor is keletkezik, ha nem használjuk fel. A gyártási költsége és problémái, beleértve a környezet szennyezést, akkor fog megszűnni, ha benzin gyártását leállítják.
-
csongi
veterán
"1:leszarom mennyit eszik az autóm,kifizettetem a javarészét"
Gratula
"2:sajnálnék melóba lelakni egy kb új autót,még ha szar is."
Más lelakja helyetted...és mindig az újbó lesz a használt. Attól hogy használtat veszel még az egykor új volt"3:Mi a búbánat környezettudatos azon,hogy minimum 5 évente cserélsz autót mondjuk tizen vagy huszon helyett?" Ki mondta azt hogy 5 évente cserélni kell?
"Ok....De gondolom az megvan,hogy a kis köbcenti,turbós hulladékok mennyire környezetkímélők.Ok,mennek,lámpától lámpáig-úgy ahogy-,de kb ott a vége...Cserébe okádják a nitrogént.Jó mi?"
Ezt az igényt az utolsó véleményed idézi elő.
" Miszerint,Csak el kell fogadni,hogy van az az ember,akinek az 1,6 meg a száz pár ló,meg a száz-pár nm nyomaték egyszerüen közlekedésre alkalmatlan..."".De azért jussunk el odáig,hogy amíg az energiák javarészét fosszilis üzemanyagok adják,addig a környezettudatosság még bicajjal is mellébeszélés.Mivelhogy azt is gyártani kell,energia befektetéssel."
Ez tény, csak a mennyiség és az energia felhasználás hatásfoka nem mindegy."És végül,csak,hogy árnyaljam valamennyire:igen,vannak előitéleteim az autókkal kapcsolatban.Kis köbcenti:lomha-gyenge...a gázolajos csodákról meg ne is beszéljünk.Persze ez mind szubjektív"
Mint korábban is írtam, vétek volt engedni fejleszteni a gázolajos meghajtást az autókba.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Samsung LCD és LED TV-k
- E-roller topik
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Motoros topic
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Autós topik
- Büszke apukák és anyukák topikja
- Linux kezdőknek
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- ÚJ! Intel Core Ultra 9 285K 24-Core 3.7GHz LGA1851
- Makulátlan MacBook Air M1 92%-os Akkuval + Extra Tokkal
- X13 Gen4 13.3" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Kezdő Gamer PC MSI RTX 2060 OC / i3-10100F / 16GB DDR4 / Új MSI ház
- Precision 5690 16" FHD+ IPS Ultra 7 165H RTX 1000 Ada 32GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Zebra ZP505 EPL - Hőpapíros címkenyomtató
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- BESZÁMÍTÁS! NZXT Kraken Elite 360 RGB vízhűtés garanciával hibátlan működéssel
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Alkatrészt cserélnél vagy bővítenél? Nálunk van, ami kell! Enterprise alkatrészek ITT
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest