- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Google Pixel topik
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
Új hozzászólás Aktív témák
-
haddent
addikt
Már minden világos. 760 -ad van és a 760 -nak tudnia kell DX12 -vel a konzol szintet. Jól megtrollkodtál mire leesett de máre mindent értek.
Tudod mit, igazad van. Igaz, hogy az végső soron egy GTX670 átnevezve meg felpofozva, de szerintem még a ps5 szintet is hozni fogja dx13 -al, főleg, hogy a gyártóknak közös az érdekük veled
-
-
Ragnar_
addikt
Innen indult a vita:
- "Az szerencsés lenne, ha az arányok megmaradnának, azaz egy középkat dx12 VGA-val a konzolportok játszatóak maradnának."
- "Álmodj királylány"
Itt arról van szó hogy szerinted nem lesznek hasonló mód játszhatóak a játékok, nincs ok optimizmusra ezzel kapcsolatban. (Vagy csak nem érted amit írsz.)
Mivel itt egy dx12 topicról van szó, és előző hozzászóló említette, hogy a konzolok teljesítménye is növekedni fog még, (mint már tudjuk adott játéknál konzoloknál kb. 7%-al dx12-ben), de a PC akár 40 %-al is így nagy valószínűséggel nem lesz problémás az adott konzolport futtatása egy középkat VGA-val, hiszen a részletesség marad, mert van olyan játék amit így is csak 30 FPS-el visz konzol.
Na ha most ezeket a tényeket figyelembe veszed hogy jön az "Álmodj királylány" a képbe, azaz csak ábránd marad a középkat VGA-k használhatósága a Dx12 alatt ?
Hát úgy hogy,
- a fejlesztők nem fogják használni a dx 12-t?
- vagy a fejlesztők nem jól fogják használni a dx 12-t?
- vagy a 40 % gyorsulás nem 40 % gyorsulás hanem 0% vagy lassulás?
- vagy a középkat dx12 VGA-k gyengébbek lesznek 40% -al mint a jelen generációs VGA-k?Ha ezek közül egyik sem teljesül az "Álmodj királylány"-nak még csak csekély értelme sincs.
A 40 %-ról láthatóan fogalmad nem volt, ha így is azt mondod, hogy minden rendben van a hozzászólásaiddal az már a te bajod. És innen már tényleg nincs tovább..[/OFF -
haddent
addikt
Ja igen, hát annak volt előzménye kéremszépen olvasd el a saját hsz. -ed stílusát
Na, de valóban fejezzük itt be, mert még mindig azt írod le huszadjára is amikor előtte 19x kijavítottalak, hogy én azt gondolom,hogy rosszabbul fognak menni a dx12 -vel a játékokValahogy mindig ide kanyarodunk vissza, meg oda hogy nem és vagy csak rosszul fogják hasznosítani a fejlesztők. Pedig ezt egyszer sem mondtam hogy sejtettem, semmi ilyesmit. Ennek ellenére minden rákövetkező hsz. erre épül(t)
-
Ragnar_
addikt
"Az pedig még a sötétség harcosainak is leeshetett volna, hogy azt sem tudom, mint ahogy Te sem, és senki más sem, hogy pontosan milyen gyorsulást fog hozni a DX12 pc -re."
A "senki más sem"-t pont az előző hozzászólásban sikerült "több játékfejlesztő szerint"-re cserélni a tények makacs láncolatában.
Ezért ez így szólna : az még a sötétség harcosainak is leeshetne, hogy ha egy játékfejlesztő 40%- ról beszél amit egyébként több játékfejlesztő is tapasztalt dx12-t használva, valószínűleg megmarad a tendencia, hogy a konzolportok középkat dx12 VGA-val is játszatóak maradnak. Ez így ennyi.
Részemről befejztem, mert értelmét nem látom a további érveléseknek. Ebben legalább egyetértünk, hogy a vita parttalanná vált. Ha szerinted nem fogják vagy rosszul fogják használni a low lvl apikat és dx12 középkat VGA-n rosszabul fognak futni a konzolportok dx12-n szíved joga azt hinni amit akarsz. Majd visszatérünk erre ha lenne értelme mikor jönnek a dx12 portok és lesznek felhasználói vélemények is.. (Srry az offokért akit zavar)
-
haddent
addikt
De ugye azért ezt te is érzed, hogy ezek egyelőre laborkörülmények, és nem real life felhasználó visszajelzések? Várjuk meg azt, továbbra is azt mondom, eddig is ezt mondtam, és nem többet. Illetve még annyit, hogy szerintem ennyi nem lesz egy átlagfelhasználó haszna. Az én szememben ez nem hivatalos, hanem egy fejlesztő írt random százalékokat, majd a cikk írója még hozzátette hogy ez a kb. érték hasonló a többi kb. értékhez. Na... mondom, majd ha tömeges felhasználói visszajelzések lesznek.
Az pedig nem újdonság, hogy a 4magnál már többet is tudnak használni az említésre méltó motorok.Személyeskedésed továbbra se tudom hova tenni én senkihez nem szóltam egy rossz szót sem
-
Ragnar_
addikt
"Last but not least, Ian claimed that slower quad-core CPUs – on the PC front – will most probably see a 40% performance boost due to DX12. This performance boost is similar to what most developers have reported in the past, so this is good news for all those with weaker PC configs."
Ha problémát okoz a link használata,itt azt írja fejlesztő englisül,(a kedvedért aláhúztam a lényegi részeket, hogy lásd itt nem megérzésről hanem tényekről van szó) hogy gyengébb 4 magos CPU-kon várható 40 % teljesítménynövekedés. Emese buta kislány lenne, tehát, ha úgy gondolná, hogy nincs okunk az optimizmusra.
Nincs itt szükség bocsánatkérésre, ment a fogadjisten az adjonistenre..
-
haddent
addikt
Még futsz egy pár kört és írsz néhány barokk körmondatot mire sikerül felfogni mit írtam elsőre, majd javítottam/mondtam el másodszorra is? Azt, hogy nem állítom, hogy kevésbé akarnak majd pc -re fejleszteni, sem azt, hogy nem lesz hatékonyságbeli előrelépés, sőt visszaesés lesz teljesítményben. Az pedig még a sötétség harcosainak is leeshetett volna, hogy azt sem tudom, mint ahogy Te sem, és senki más sem, hogy pontosan milyen gyorsulást fog hozni a DX12 pc -re. Annyit mertem mondani remélve, hogy egy kötekedő önigazoló hülye se köt bele, hogy személyes véleményem szerint, általánosságban, átlagot nézve minden játékra tekintettel ami DX12 -t is támogatja majd, a 40% -ismétlen szerintem, nem tény, nem mondom, hogy igazam van, SZERINTEM-, túlzásnak tűnik.
Őszinte bocsánatkérésemet azért remélem elfogadod, hogy "off" -ban le mertem írni a véleményemet, ami annyiban tér el a Te csodálatos tudományos orákulumi jóslataidtól, hogy nem nyelem le egyből a sok szart amit egy olyan fejlesztő írt állítólag egy fórumra, akik hónapokat késtek folyamatosan eleve.Remélem ez a főbenjáró bűn azért elévül majd és a 20. leszármazottaimnak már lesz újra tisztessége.
-
Ragnar_
addikt
Tájékozatlanságod orákulumi adottságokkal párosulva felettéb szánalmas érveléshez vezet.Ha szerinted akkor ülsz helyesen a lovon ha vágta közbe látod potyogni a lószart kérdezz meg egy tapasztaltabb lovast merre legyél arccal legközelebb. És két fikagombóc elmajszolása között talán nézz utána a tényeknek. Ha nem érted angolt google fordítóval próblákozz. [link]
-
haddent
addikt
"Egyes infók szerint..." oké köszönjük Emese a konkrétumokat, majd visszatérhetünk rá
Sehol nem írtam hogy ne akarnák kiadni a játékokat, és azt sem mondtam hogy nem fog gyorsulást hozni sőt azt főleg nem hogy lassulni fognak tőle a játékok. Annyit írtam, hogy lesz gyorsulás, de talán azért a 40% erős túlzásnak tűnik egyelőre, ennyi, röviden tömören. -
Ragnar_
addikt
Látom érted te a gőzgépet, csak a 'mihajcsa'-val vannak gondok. A helyzet most sem rossz azaz egy dying light, egy tomb raider, witcher3 stb. egy középkat PC-n elfutogat játszható sebességgel, high-med/high részletességgel FHD-ben, na most ha ezen rontani fog a dx12, vagy a vulkan akkor valószínűleg idióták fejlesztik az említett cuccokat. Hadd ne kelljen már itt teljes listát belinkelni a megjelent multiplatform játékokról, hogy mennyire akarja egy-egy fejlesztő kiadni a játékát PC-re, ha ez könnyebb lesz nekik biztos csak azért se gfogják PCre kiadni a játékaikat ugye. Egyes infók szerint a PC-s low level api 30-40% + FPS-t hoz dx11 - es verzióhoz képes.
-
haddent
addikt
Álmodj királylány
Én nem tudom ki milyen szemfedővel járkál, de általában min. a pc -és high -nak felelnek meg pl a ps4 -es játékok (viszont általában csak 30fps az igazi). A PC jelenleg azt se tudja hova kapjon, steam os és vulkán, windows és dx12 stb.. És azt is fontos megjegyezni, hogy pc -re jöhet bármilyaen low level api, azt ki is kell használni. Kevés fejelsztő lesz aki igazán ki tudja és ki is akarja. És még akkor is igaz, hogy nem fix a hardver. Csodát lehet várni, de csak olyan pc -és berkeken belül, nem világmegváltót.
-
Ragnar_
addikt
Jah, az más, akkor lesz ez még jobb is, bár a DX12, meg vulkan is hasonló low level api lesz, csak ugye pc-re. Én azt hittem konzolra a low level api adott a hardver miatt. Az szerencsés lenne, ha az arányok megmaradnának, azaz egy középkat dx12 VGA-val a konzolportok játszatóak maradnának.
-
Sinesol
veterán
Currentgen-re még most jön majd a low level api, szóval még ezután indul be igazán
Én is azt hitte ennyi van benne, közben meg mint megtudtam még csak valami hibrid szar apival készültek mindkét konzolra eddig a játékok.Szóval elvileg jön rendes low level api konzolra, az nem kis ugrás lesz + azokhoz képest is még több plusz egy exkluziv cim.
-
Ragnar_
addikt
Hát úgy tűnik a currentgent hamar utolérte a PC, egy középkat PC teljesítményét tudják a konzolok jelenleg kb.,és ilyen látvánnyal kell kihúzniunk még kb.5 évet, vagy még többet. Na mondjuk nem mintha pl. a Battlefrontnál lenne különösebb gond a látvánnyal ...
-
haddent
addikt
Hát az én szemem az olyan válogatós fajta, hogy azt egyből kiszúrom ha nem natív 1080p, de valahogy azt nem ha néha megesik 29 fps -re. Most csak mondtam valamit, de a felbontásra allergiás vagyok.
Egyébként ki mondta, hogy számít? Hát csak Te. Én azt mondtam éppen, hogy még az xbone is elfogadható keretek közt szolgáltata PS4 meg egész jól tartja magát még az ígértekhez is. Te erősködtél, hogy miért ígérték a 1080p -ét stb.. -
haddent
addikt
XBone-nal nem toltam, csak vidiket láttam. Nem mondom, hogy húdejó de elfogadható... PS4 -en viszont az említett játékokban én/akivel beszéltem nem tapasztalt problémát. De ezek nem méregetések mondom, biztosan igazad van és beesett néhol ha már mondod..
És úgy általában ahogy itt össze van gyűjtve a ps4 elég jól tartja magát a 1080p -hez szerintem erre mondani hogy "1080p generáció" az korrekt. Igazából így átfutásra ritka az ahol nem, de nem számoltam össze -
tDr1v3r
veterán
Többször is a framerate kárára ment az 1080p, azért szenvedés. Totál felesleges volt a Sony-nak felhype-olni a Full HD-t, ez lett a standard és több címnél se bírja tartani a stabil 30-at a játék (Witcher 3, DA:I mint példa).
Nekem egyikkel sincs bajom de ha nem megy valami normálisan akkor ne erőltessék.
-
haddent
addikt
1080p is csak szenvedéssel? Miért mit szeretnél ha a 1080p nem lenne elég? Úgy fogalmaztál, mintha nem lenne elég, vagy félreértem?
Witcher 3- al nem játszottam nagyon sokat, de kb. 5 órát igen.Az alatt nem éreztem hogy bármi gond lenne a felbontással vagy a framerattel és a kinézete is ott volt. Ez csak érzésre, nem néztem méregetést.
Ettől függetlenül a Te szemléletedben akkor az egyik szar a másik még szarabb, a különbség ettől még itt van, erre gondoltam, hogy ez legyűrhetőnek tűnhet majd az új API -val talán.
High level -ben ki jobb az konzolon miért lenne érdekes? Ja mert lusta tetvek a fejlesztők értem -
tDr1v3r
veterán
GNM és D11.X a nevek amiket keresel. High level az MS megoldása a jobb, low level nyilván a Sony-é.
Az öreguras lemaradásról majd akkor beszéljünk ha nem jönnek ki olyan vicces játékok mint a Witcher 3 vagy a Dragon Age Inquisition ahol az 1080p is csak szenvedéssel van meg. Egyik konzol se képes arra hogy sokkal komplexebb kinézetű játékok 1080p-ben fussanak, nem is kéne erőltetniük szvsz. Maradjanak meg a saját szintjüknél, a többit meg hagyják meg a PC-nek.
-
haddent
addikt
A PS világ a PSGL -elt használja ha jól tudom ami ugye már nevéből értetődően is opengl alapú. XBOX pedig nyilván directx -ek egy változatát. Ezt ne úgy értsd, hogy átírnak egy sort oszt kész megy is, ez is optimalizált nyilván. Az XBONE azért egészen szépen tartja magát a versenyben a PS -hez képest. Na úgy öregurasan szépen lemaradva, de semmi gond nicns vele teljesen vállalható.
-
Pár hónapja Abu magyarázott valami olyasmit, hogy jelenleg egyik új konzolon sincs még igazi low-level fejlesztőkörnyezet.
A Sony állítólag közelebb áll hozzá, vagy talán már van is neki, de még alig használja valaki.Ez nem állítás, csak ködös visszaemlékezés Abu által írt dolgokra.
-
Sinesol
veterán
Tényleg lehetséges, hogy még nincs normális api-ja a ONE-nak? Hát ha ez így van, akkor persze segíthet rajta a dx12. Bár ez azért elég nagy hátrány ha így van, mivel a PS4-re már egy ideje készül a célhardverre fejlesztett api legújabb optimalizáltabb verziója.
Ha Dx12 lesz ONE-ra, a ps4-re meg a saját fejlesztett konzol apijuk, akkor hatalmas szakadék lesz a két konzol teljesítménye közt a PS4 előnyére. -
haddent
addikt
Tanácstalan vagyok, hogy hogy reagáljak... Nem voltál bunkó velem, megpróbálom én is higgadt maradni.
Röviden az XBone is megkapja a DX12 -őt(vagy már megkapta? gyakorlatban ennyire nem vagyok naprakész, csak elméletben), most is valami DX -et használ, ahogy az oprendszere is valami windows hibrid. Nyilván nem a PC -és DX12 -őt fogja használni, inkább épp fordított a reláció.Röviden hülyeséget írtál, mert igenis van köze a DX(12) -nek az XBONE -hoz és valamilyen javulást mindenképp hoz az világos, én a teljes felzárkózást a PS4 -hez egyelőre vitatom.
Mellesleg amennyire tudom a PS4 -nek meg az opengl- hez van némi köze, de nem ennyire szorosan.
-
Sinesol
veterán
Azzal tisztában vagy, hogy a konzolok api-ja lényegesen jobb mint egy dx12?
Az egész dx12 arra épül hogy minél jobban megközelitse a konzolos low level Api-kat, de mivel a dx12 nem a fix konzol hardverre íródik, így sosem fogja utolérni az adott konzol low-level api-ját.
Nativ konzol api-hoz viszonyitva a dx12 mindig hátrányban lesz konzolon. -
haddent
addikt
-
anulu
félisten
nem csak a framelock a kérdés, hanem pl az, h a nem exklúzívoknál 900p körül van a felbontás (tudom, van 1080p is, de jópár játék PS4-en magasabb felbontásban tud menni). ha annyit ki lehet hozni, hogy bírja a 1080p-t, akkor egy elég jelentős támadási felületet le tudna zárni az MS az XO-val kapcsolatban.
-
haddent
addikt
PC -én 30-40% szerintem hihető lehet néhány extrém esetben, Xbone -on kizárt dolog, hagyjuk a süketelést. Majd ha itt lesz egy független 3rd party framerate test, akkor visszatérhetünk rá. Konkrétan azt jelentené,hogy 30 fps -re lelockolt játék (ez azt jelenti,hogy átlagban minimum 35 de inkább 40 felé kacsintgat az fps számláló ha feloldják alapból ugye, hogy 30 alá sose menjen) esetében tulajdonképp eladhatnák 60fps -nek. Persze. Hogyne.
-
BiP
nagyúr
De, teljesen értettem, mire célzol, csak próbáltam elvenni az élét.
Igazából engem most nem az érdekel, hogy valós játékban hogy teljesít a DX11-hez képest, ez majd tényleg csak idővel derül ki, most inkább akármilyen futtatható demóra vagyok kiéhezve, mert azt a nagyon kevés videót, ami eddig kijött, már milliószor láttam. És a videó sem helyettesítheti a futtatott demót. És a benchmark sem a mérés miatt érdekel, hanem a futtathatósága vagy adott esetben a látvány miatt. Meg ugye a techdemok, benchmarkok szoktak először kijönni, azért kérdeztem rá ezekre külön. Teljes játék értelemszerűen csak később várható. (de ha lenne demó, béta, az is érdekel).
Na mindegy, egy egyszerű kérdésre túl sok szót f*stunk már el -
BiP
nagyúr
Ez tiszta sor, ez az alap kiindulópont.
Én inkább arra lennék kíváncsi, van-e olyan létező, letölthető techdemo, benchmark vagy játék (akár béta állapotú - nyilván ilyenekről beszélhetünk maximum jelen állapotban), bármi futtatható program, amivel a gyakorlatban ki lehet próbálni, és nem csak a rongyosra nézett Fable/Final Fantasy videók és 1 db csenevész 3dmark feature teszt. -
BiP
nagyúr
Lehet, hogy valaki már kérdezte, de arról van már valami infó, hogy mi az a program, amit most, ahol a gyakorlatban meg lehet nézni, működés közben kipróbálni. Pl. játék (akár béta), techdemo stb ?
Eddig csak videókat láttam, de jó lenne valami in-action is megnézni. -
Tomcat
őstag
Ha a Windows Update Windows 7-re is magától feltelepíti akkor -esetleg- lehet egy nagyon gyorsan terjedő API mivel nagyon sokan ragaszkodnak továbbra is a W7-hez (köztük én is) és többségnek eszük ágában sincs bármilyen újabb csempésre váltani.
-
#06658560
törölt tag
Úgy vélekedek az alacsony szintű API-król, hogy még emlékszem ugyanerre a világmegváltó várakozásra DX11-gyel kapcsolatban, s látom már most az árnyoldalát, ami miatt pár év múlva megint mindenki sírni fog valami egységesért. Nagyobb cég is véges kapacitással bír, ott sem tudják a PC fragmentációját lekövetni, mert nincs annyi opció. Plusz ha jön közben újabb hardver, amit szintén integrálni kéne. Most, mikor lényegesen kevesebb a probléma is mennyi sírás van, hogy a nagy, pénzes, erőforrással bíró stúdiók is ilyen hulladékokat adnak ki a kezeik közül, mi alapján hiszitek, hogy menni fog a széleskörű optimalizáció?
Ha nem akarunk vissza menni a DX11-ig, akkor menjünk a Mantleig: mekkora csodavárás volt, meg hogy mindent le fog tarolni, és még a Pro programokat is átírják rá, aztán mi lett belőle? Lesz Vulkan, valamint inkompatibilis Mantle 2, a pro vonal megmaradt OpenGL-en, a játékpiacot sem tarolta le. -
AeSDé Team
őstag
Simán. Csak az a kérdés, hogy kinek éri meg egy optimalizáltabb játékot kiadni, és kinek nem.
Én a Windows Áruházas agymenés ellenére örülök az új API-nak, addig minden szép és jó lesz amíg a Microsoft nem tervezi leszorítani a rendszeréről a konkurens boltokat. Ilyet pedig nem tesz, mert ott fenyeget a konkurens OS konkurens API-val (Linux + Vulkan)
- remélem nem írok hülyeséget - -
PoNR
csendes tag
Sziasztok,
Nem vagyok játékfejlesztő, ezért előre is bocs a laikus kérdésért:
Lehet annak létjogosultsága(technikai ill. üzleti), hogy egy nem DX12es már kiadott játék alatt lecserélik a motort egy DX12esre? Pl. performance tuning gyanánt. -
sb
veterán
válasz
#06658560 #104 üzenetére
Csatlakozom Bicihez.
Ha garázscég vagy akkor lehet DX11-re is fejleszteni.
Ha meg valami jobbat akarsz akkor nyomhatod az újabb API-kra. Ismétlem: a program nem írja meg önmagát, optimalizáltan főleg nem. Ebben munka lesz... nem is kevés. De legalább lehet eredménye.Ez olyan mintha reklamálnál, hogy biciklivel nem lehet a holdra eljutni.
Azzal soha nem oldod meg - ahogy a jelenlegi magas szintű api-k rendszerhibáit sem alacsony szintű nélkül. Rakétát meg két perc összedobni és bonyolultabb is. Ez van.Aki nem tudja megoldani ezt az kétféle dolgot tehet:
1. Kiad új api-s játékot és csak a baj lesz vele. -> Keres másik elfoglaltságot.
2. Belátja, hogy nincs több forrása és összerakja régi api-ra. Garantáltan fut mindenhol ahogy eddig csak töredék sebességgel. A régi limiteket nem tudja átugrani.A 3. esetet meg majd járják a nagyok. Akik eddig is beletették volna a többszörös költséget a kicsikhez képest de a limitek miatt mégis a töredék sebességű/limitált vackot kapták eredményül.
-
válasz
#06658560 #104 üzenetére
Úgy vélekedsz hónapok óta az új alacsony szintű APIK-ról, mintha nem maradna meg mellettük a DX11.x vonal, és az OpenGL is.
Érteném az aggodolmadat, ha nem lenne a fejlesztő csapatoknak választásuk, de nem ez a helyzet.
Továbbra is lehet magas szintű API-t használni, ha a fejlesztő úgy dönt. -
#06658560
törölt tag
"Melyikkel jársz jobban? Ha kicsapod a limiteket, elvben írhatsz az adott hw-ra 1.5-3x gyorsabb (gpu számítás, aszinkron compute), és több nagyságrenddel gyorsabb (draw call) kódokat + még az igpu-t is tudod használni? ... cserébe pár dolgot optimalizálni kell?"
Amennyiben egy-két hardverre kell fejlesztened, akkor igazad van. Amennyiben van két fő CPU vonalad, három GPU, mindegyik legalább három generációval, a CPU-k esetében szintén több generációt felölelve, esetleg integrált GPU, vagy diszkrét, egy vagy több GPU, s minden a te nyakadba szakad,közel sem biztos, hogy lesz rá időd, pénzed, energiád, hogy optimalizált kódot írj. Az, hogy valamit összegányolunk az alap kódon, még nem optimalizált a hardverre.
"Magas szinten pedig nem lehet optimális különböző architektúrákra. Ez logikailag lehetetlen."
Mert alacsony szinten véges erőforrások bevetésével lehetséges?
-
sb
veterán
válasz
#06658560 #101 üzenetére
Eddig kellett optimalizálni?
Igen.Cserébe jól futott a kód? Nem kellett mondjuk drivert is fejleszetni hozzá? Nem volt így blackbox a driver-játékfejlesztőknek? És cserébe a magas szintű api brutális megkötései (draw call limit, cpu limit, aszinkron compute limit nem voltak érvényben?
Melyikkel jársz jobban? Ha kicsapod a limiteket, elvben írhatsz az adott hw-ra 1.5-3x gyorsabb (gpu számítás, aszinkron compute), és több nagyságrenddel gyorsabb (draw call) kódokat + még az igpu-t is tudod használni? ... cserébe pár dolgot optimalizálni kell?
Vagy a régi módszer ahol magas szinten elérted a töredékét de azt legalább lassan vagy ugyanúgy egyáltalán nem biztosan.
Figyelem: egy program soha nem írja meg magát. Optimálisan meg méginkább nem. Magas szinten pedig nem lehet optimális különböző architektúrákra. Ez logikailag lehetetlen. Nem tudsz átlépni rajta.
szerk: Mellesleg egy azonos architektúrájú kód optimalizációs kiegészítésekkel teljesen kezelhető valami mint egy totálisan más struktúrájú kód. Ha nem lennének azonosak az alapok (és hw-k is nagyon hasonlóak) az api-k miatt.
-
#06658560
törölt tag
"Az új apikkal viszont megfordul az irány: könnyebb(olcsóbb) egyforma kódot írni aminél minimális a portolási feladat."
Csak épp a port nem egy kódot eredményez optimalizálva minden, a felhasználók által használt hardverkonfigurációra, s így ha valamin nem fut jól, az nagyobb játékosbázist érinthet, nem egységes lesz a probléma, macerásabb javítani, több, hangosabb, szerteágazóbb lesz a panaszáradat.
-
Whysperer
addikt
Jó ask azt nem tudom megérteni,hogy az Xbox az MS és ezzel szemben mégse veti latba a MS a hatalmát és rászól az NV-re figyelj már... Viselkedjél már rendesen Te Hairworks guru... Saját magát szívatja le az MS,hogyha hadja a megenni az AMD/ATI-t... mert Intel/NV most ez csinálja... ugye bár LSD.. adunk 10 Fiji-t mert elegeünk van a lehúzos teszt odalakból. Szóval érted.... Pont a minap röhögtem ,hogy i..n AMD cikk szócsata --- 200 milló Hsz és nv akékek zöldek is ott sütögetnek -- Intel Hír 2db HSZ... Szóval szerintem az MS is jót akar nem hagyja elszúrni a Directx 12-t csak Mert... kicsit jobban oda kéne figyelni apiaci barbár körülményekre.
-
sb
veterán
Ezzel az a gond, hogy eddig a csík húzta a repülőt.
Persze pár év elment így, tehát akár folytatódhatna ugyanúgy: vállalhatatlan pc-s játékfejlesztés/portolás marad ÉS kiegészül még a DX12 árnyoldalaival: egyedi optimalizációk szükségessége, következésképpen szétfagyó, szar, lassú játékok. (Meg Win10-re nem váltó játékosok.)Az a gond, hogy van egy kritikus tömeg hatás. Ha mindenki „szart” fejleszt és nincs előrelépés akkor nincs sehol, bele lehet süllyedni a posványba.
Ez nem csak a fejlesztőkön múlt, api sem volt hozzá. Legalábbis én így gondolom látva a DX11-DX12 előrelépést, gpu kihasználtságot, cpu limiteket: szerintem ez egy nem működő modell már régóta. Itt hiába fejleszt bárki bármit, nem tudott jobbat alkotni mint a másik. Max vért izzadva.Az új apikkal viszont megfordul az irány: könnyebb(olcsóbb) egyforma kódot írni aminél minimális a portolási feladat. A fentiekből látszik a teljesítménybeli (kihasználtsági) előrelépés. Itt már lehet jobbat alkotni. El fogunk érni a „kritikus tömeghez” amikor átfordul a helyzet: ha valaki tényleg tud egy 30-40 akárhány %-kal gyorsabb plussz részletesebb grafikát gyártani óriási lesz a szakadék a régi DX11 megoldáshoz képest. Ez kellő lökés lehet ahhoz, hogy mások is kénytelenek legyenek követni. Plussz a felhasználónak egy Win10 váltásra.
Persze jöhet Vulkan is, platformfüggetlenül, ez már mindegy. Ez már csak azon fog múlni melyikkel egyszerűbb a fejlesztő élete.Még egy eset maradt: Mi van ha nem érünk el a váltóponthoz? Mert mindenki továbbra is csak ül a s*ggén? Ezt pedig kizárnám mert az üzlet lényege a mozgás. Ugyanazt nehéz eladni 10-szer. És ha egyre könnyebb(olcsóbb) újat/mást/valóban jobbat letenni az asztalra akkor valaki elkezdi a folyamatot versenyelőny reményében.
-
Remélem valóban így lesz a játékfejlesztőknél is.
-
hugi0
őstag
-
Ragnar_
addikt
Vagy akkor ez a frissítés olyan, hogy gyakorlatilag bármilyen verzióról frissítesz, lesz egy ingyen OEM Win10-ed az adott gépre ..
-
Dr. Akula
félisten
Érdekes, amikor konzol vs pc vita van, akkor állítólag jobb a kontroller. Most kiderül hogy mégse?
Amúgy meg most is van átalakító amivel rá lehet kötni a bill + egeret (pl: XIM4), amire igény van arra lesz kínálat is, csak ezt még maguk a gyártók nem ismerték fel, helyettük más okos emberek viszont igen.
-
mikej95
aktív tag
Az, hogy az API lehetőséget nyújt normálisan optimalizált játékok és nem kényszermegoldásokat alkalmazó grafikus motorok készítésére, az nem jelenti azt, hogy egy Ubisoft vagy Activision emberei a kisujjukat is megmozdítanák. Ez a nagy DX12 segítségével a Win10 és az XB0ne jajdekompatibilis lesz nem biztos, hogy jól sül el.
-
Joshi
titán
Ez úgy működik, hogy van egy Win verzió (Professional, Home Premium). Na most ha neked Home Premium van, akkor felrakhatsz egy ugyan olyan Wint amilyen volt mert a Microsoft már korábban rögzítette a hardver leíró adatbázisodat. Akkor van gubanc, ha közben hardvert cserélsz (alaplap, proci stb). Ilyen esetben csak a Win Professional verzió lesz a jó, tehát ha eleve ilyen Win verziód volt.
-
Ragnar_
addikt
válasz
Integrale #73 üzenetére
Még szerencse, hogy a nevük alapján erre senki nem gondolna. Mi lenne, ha R7 365 lenne a kártya neve ? Az nem lenne jó, mivel így vevők nem hasonlítanák az R9 270-hez.pl. ami ha teljesítményben hasonló is featureökben kevesebbet tud, ha jól gondolom van különbség az R9 és R7 között..
(Mindegy amúgy jelenlegi Ati kártyák megnevezéseit nem ismerem, nem is igen fogok pontosan utánajárni főleg nem az alsó kategóriának. Nvidiát vettem alapul ahol ugye 760-->960 ez így egyszerű.) -
Ragnar_
addikt
Úgy tudom 1 évig lehet használni ingyen a Win7/8-ról frissített Win 10-et..
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
-
quarros
tag
"A kalóz winről meg nem lehet legális winre frissíteni, a frissítés után is kalóz verzió marad, ha nem veszi meg. Az első hírekben valóban az szerepelt amit mondtál, de gyorsan tisztázták a helyzetet utána."
Izé ez igaz meg mégsem. Lehet legálisan ingyen beszerezni. Csak ha jól értelmezem, akkor nem újratelepíthető formában:
http://arstechnica.com/information-technology/2015/06/heres-how-to-get-windows-10-for-free-even-if-you-dont-have-windows-7-or-8/
-
SityiSXT
őstag
Tévedés! A PhysX kis részét használja a Project Cars és az is csak CPU-n fut. sajtóközlemény
-
Tigerclaw
nagyúr
Inkább az Xbox One -nak kellene kapni billentyűzet és egér támogatást, hogy olyan játékok is átkerülhessenek konzolra, amik az eddigi limitáció miatt nem jelentek meg konzolra. Ha jól tudom a Sonynál ez támogatott, így remélem az is ösztönözni fogja az Microsoftot erre. Ha viszont nem, akkor a Sony lesz a bolond, ha nem visz PS4-re olyan címeket, pl. MMO-kat, amik emiatt eddig kimaradtak. Nem szeretném, ha a kontroller miatt olyan lebutított irányítású, harcrendszerű MMO-k fejlesztése felé fordulnának a fejlesztők, mint amilyen pl. a TESO.
Amúgy nagyot csalódtam az elérhetőbb árú "új" AMD kártyákban, szóval a DX12-t nálam nem az AMD hozza el, mert nem vagyok hajlandó pénzt kiadni átnevezett többéves régi kártyákra. Az Nvidia szintén nem zenész jelenleg, mivel a GTX-960 alatt nincs semmijük, ami meg drága, szóval a DX12 nálam még egy ideig nem játszik. Kicsit ráléphetne az Intel mindkét cég farkára GPU ügyben, hogy komolyan vegyék az alsóbb szegmenseket is, a megfizethetetlen csúcskártyák építése mellett.
-
Ragnar_
addikt
válasz
Malibutomi #65 üzenetére
Elvileg azért gátolhatná Microsoft a vulkanra való fejlesztést, mert minden játék amit Dx12-re fejlesztenek potenciális Win10 vevőket jelent a Microsoftnak, még ha valós vevők nem is lesznek minden egyes kiadott dx12 címnél nyilván.
(Mondjuk a Valve ha jól tudom vulkant implementálja a Source2 -be, a L4D3 valószínűleg vulkan támogatással jön majd, Dota2 Source2 verziója már működőképes, szóval az olyan kiadók akik nem akarják tényezőnek a Win verziót vulkánt fognak használni szerintem) -
-
Ragnar_
addikt
Valóban fura, hogy gyengébb az elődjénél, mármint ha a 270 tekinthető annak. Amúgy ahogy nézem low VGA-kat már nem is nagyon gyártanak, nvidia lgalábbis, arra ott vannak az integrált API-k. GTX-nél is 960 az alja, de azt már midrangenek nevezik, és 950 már csak Notebook verzióban van.Én ezt a generációt egyébként kihagyom, majd ha élesbe megy már a dx12 akkor lesz VGA csere az akkori current gen VGA-kból, valószínűleg nvidia lesz megint. Addig még bőven elvagyok a 760-al, sokszor még stereo3D-re is elég.(Diablo3, starcraft2, Deadspace, Batman AA, TombRaider pl. játszató Fps-t produkál 3D-ben, Metro-k nál már van amit vissza kell venni, hogy az átlag 40- 50FPS meglegyen 3D-ben physx-el.)
-
CsonkaImo
addikt
A Microsoft Game Studios csinálhatna egy új Age of Empires-t, egy húzócímnek a DX12 felé nem lenne rossz.
-
Ezt én is olvastam, de korántsem olyan szigorú a rendszer , mint volt eddig. A legutolsó állásfoglalás szerint :
"Ahogy a Windows 7 és Windows 8 esetében, a nem legális Windows 10 a vízjeltől eltekintve ugyanúgy működik majd, mint a licencelt, vagyis biztonsági frissítéseket kap és képes alkalmazások futtatására is. A korábbi verzióknál a nem legális telepítések csupán néhány kozmetikai korlátozást kaptak, várhatóan erre lehet számítani majd a Windows 10 esetében is. A cég ígéretet tett arra is, hogy a kalóz felhasználókat nagyon jó ajánlatokkal igyekszik majd a rendszer kifehérítésére bírni, ebben a cég viszonteladói partnereire is fontos szerep fog hárulni."
Tehát igazából még mindig ez lehet a leggyorsabban elterjedő API, az új verziók közül.
A Vulkan, a Microfost Pénzpolitikája miatt lesz nehéz helyzetben. Biztos vagyok benne, hogy ha konkurenciát látnak benne, akkor akár anyagi bukás árán is előnyösebb ajánlatokkal fogják csábítania fejlesztőket, és hát ugye magáról az Xbox one konzolról ne is beszéljünk.Persze én szorítok , nekünk felhasználóknak a verseny csak jót tehet. -
Sinesol
veterán
Hja, ahogy a tesztben is latszik a 960 ellenfele a 380, a 970-nek pedig a 290/390. Minimálisan erősebb itt a 380, bár érdemes hozzátenni, hogy a 380 az valójában egy 285 OC és nem sok tartalék maradt benne, míg a 960 egy alapverzió, amit bőven lehet húzni a 380 szintjére vagy afölé is. Lényeg hogy kb ugynaazt lehet kihozni mindkét vga-ból.
A 370 nem is tudom minek lenne a párja másik oldalról, csak úgy teng a nagyvilágban...
-
Ragnar_
addikt
Jah, akkor pont az ellenkezőjéről van szó,
. Rosszul gondoltam, hogy középkatnál a GTX960-Ati 370, felsőközép GTX970-Ati380. Amúgy, ha jól tudom Nvidiának jelenleg még nincs is Tier3 képes VGA-ja. Kérdés itt még, hogy mit jelent majd látványban a dx tier2 vs tier3 a gyakorlatban egyáltalán.
-
jerry311
nagyúr
Ha ez úgy lesz ahogy a Microsoft kitalálta, akkor karácsonya beújítok valami csúcsközeli DX12 VGA-t, aztán csak jó lesz 3 évig, mint a mostani 7870, ami nem is volt csúcskártya.
-
válasz
#16939776 #55 üzenetére
Az új Hitman dec. 8-án érkezik, szerintem fa alá szánják. Vajon melyik API-val? A Deus Ex a nagyobb név, lehet, kijön dx12-vel a Hitman 8-án, aztán számolják az eladásaikat. Ha jól fogy, kiadják januárban / februárban a Deus Ex-et is. Ha nem, várnak még pár hónapot. Tudtommal 3,2 milliót adtak el az előző Hitmanből, és az is megvan valahol, hogy mennyi fogyott 1, illetve 2 hónap alatt.
-
#16939776
törölt tag
-
Azt nem értem, sokan miért titkolják mégis, hogy a hamarosan megjelenő játékuk dx11-es vagy dx12-es? Például tudható, hogy az új Deus Ex dx12-es lesz. Dawn engine hajtja, ami a Glacier 2 felturbózott változata (ami a Hitman: Absolution motorja volt). Az új Hitman is a Glacier 2 felturbózott változatát használja, de nem mondják azt, hogy az a Dawn engine -azt se, hogy nem az-, és azt se, hogy dx12-es játék lesz. Viszont egy kiadónál van a két játék, és miért használnának két különböző engine-t a két játékukhoz, pláne azonos alapból (Glacier 2)?
Most eltitkolják, hogy az új Hitman is dx12, és előbb jön egy hónappal, esetleg kettővel is, mint a Deus Ex, vagy lehetséges, hogy azonos motorhoz kiadják az egyik játékot dx12-es API-val, a másikat meg dx11-essel?! Nem értem őket.
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Nincs nekem semmi problémám, a cikk címét érzem kissé bulvárosnak.
A kalóz winről meg nem lehet legális winre frissíteni, a frissítés után is kalóz verzió marad, ha nem veszi meg. Az első hírekben valóban az szerepelt amit mondtál, de gyorsan tisztázták a helyzetet utána.
Ez mondjuk nem sokat számít, aki új kalóz Windowst akart felrakni, az eddig is leszedte torrentről aztán megtörte. Most csak annyit változik a dolog, hogy már nem torrentről kell majd telepíteni, elég lesz a törést leszednie onnan...Abu korábban írt olyat, hogy elég sanszos a DX12 és Vulkan egyidejű támogatása a játék motorokban, az elég nagy hasonlóság miatt. Ha ez bejön, akkor nem lesz mindenképpen ok a váltásra.
Ragnar_: jaja, reméljük a legjobbakat.
Joshi: hehe, a B terv tetszik.
Amúgy elég sokan vannak a Khronoss groupban ahhoz, hogy ezek a dolgok ne történjenek meg. Most jelenleg a Windows áruházba bekerüléssel tud nyomást gyakorolni az MS a fejlesztőkre, amit az egyik Abu cikk szerint már meg is kezdtek. Azt nem tudom fejből, hogy ez melyik cikkben volt.
anulu: Hehe, legalább a játékosok körében már csaknem kihalt az XP.
Sok felmérés született már arról, hogy a warez növeli az eladásokat, főleg a mai világban, mikor már egy jó ideje nem divat demót kiadni. Ha lenne ilyen szavazás, hogy az először törtben kipróbált játékot később megvettük-e a Steamen vagy máshol, szerintem elég magas számok jönnének ki az igen-re.Bici: augusztusra ígérik a Vulkan specifikáció véglegesítését, addig várjunk ezzel szerintem. Amúgy pl. a Stardock már csinálja egy ideje azt a monumentális stratégiáját az Ashes of the singularity-t, az Vulkan-t és DX11-et használ és kiadják mindegyik PC-s OS-re.
-
Ha a DX12 lesz a leggyorsabban terjedő API, akkor a Vulkan iránt mégsem érdeklődik annyi fejlesztő cég?
Vagy a kettő nem zárja ki egymást?Van arról infó, hogy az eddigi infók alapján melyik mellett ki teszi le a voksát, és ez milyen arányt jelent a kettő között?
-
tDr1v3r
veterán
válasz
Hellwhatever #50 üzenetére
Olcsóbb lehet csak gerinctelenség. Bár nekünk minden alanyi jogon jár...
-
Hellwhatever
aktív tag
-
speed471
aktív tag
Engem aztán ijezgethetnek hogy támogatás megszünik úgy se nagyon hoznak értelmes izgalmas új játékot a filmeket meg tudom nézni win 7 alatt netezni is lehet céges dolgokat intézni.. mi kell még?
Mondjuk ha ez bekövetkezik eladom szép sumáért a gépem de én kétlem hogy ilyet tennének avval magukat ássák el. Bár lehet ezt a win 10 el is megteszik -
anulu
félisten
azért a vérbe szidott 8.1 is 33%-on áll Steam-en.
egy PC fejlesztőnek lehet. aki viszont multiplatformot akar annak simán lehet, hogy jobb lesz a DX12. tekintetbe véve, hogy a törés hiánya miatt aki játszani akar egy next-gen konzol címmel, az megveszi, inkább arra fognak fejleszteni. ha utána egyszerű áttolni PC-re, akkor OK, ha nem, akkor nem foglalkoznak vele (vagy csak minimálisat).
-
-
Dr. Akula
félisten
"Persze a vezérlésre vonatkozóan vannak bizonyos követelmények a Microsoft részéről, így támogatni kell a billentyűzetet és az egeret"
Ennek alapnak kellett volna lennie már eddig is, minden konzolon. Miért baj az ha lehet választani, nem pedig ráerőltetik a kontrollert mindenkire?
-
Joshi
titán
A Vulkan simán végezheti úgy mint a Mantle, a DX12 biztosan kaszálni fog mivel a Microsoftnak van pénze és befolyása a játékfejlesztők felé. De van a B-terv, az MS ráijeszt a felhasználókra hogy néhány hónapon belül megszünteti a Win7 & 8.1 támogatását.
(#42) b. "A másik ami segíteni fogja a dolgot, hogy kalóz verziókról is ingyen lehet legális Win 10 re frissíteni. Ez itt felénk a balkánon nyomós érv."
Ez így ebben a formában nem igaz, lehet frissíteni kalóz verziót is, de ettől még kalóz verzió marad. -
Nem értem a problémád lényegét. Aki játszani akar dx 12 játékokkal kénytelen lesz váltani. Aki nem vált, nem játszik velük, ergo pusztán a játékosokat figyelembe véve -(nem az office felhasználókat )-biztos sokan fognak váltani. A másik ami segíteni fogja a dolgot, hogy kalóz verziókról is ingyen lehet legális Win 10 re frissíteni. Ez itt felénk a balkánon nyomós érv.
-
KAMELOT
titán
MUHAHAHA....ez jó lesz...... MUHAHAHA!
-
Ragnar_
addikt
A nem elérhető, és a rissz-rossz konzolport között is van árnyalatnyi különbség, másrészt pl. Dark Souls esetében kb. napokon max. heteken belül már játszató volt a konzolport PC-n bármilyen komolyabb probléma nélkül, másrészt pont a gears of war 1 volt az egyik példája annak, hogy egy konzolport is lehet problémamentes. Az meg, hogy van a vulkan az tök jó, de ha az Xbox címek esetleg mégis dx12-vel készülnek az nem lesz túl nagy meplepetés szerintem. A PC-re mint célplatformra fejlesztett komolyabb játék talán a Crysis1 volt, meg mondjuk a Starcraft 2, meg most ugye a Star Citizen meg persze sok indie játék, amiknek meg általában nem nagyon kell még a dx 10 se, sőt még VGA nélkül is futnak az integrált megoldással.
-
Sinesol
veterán
Mármint arra gondoltam, hogy a konzolok gcn 2-t tudnak, a 370 meg gcn 1-et.
Legalábbis én így látom, a 370-ben kevés a kraft, nincs trueaudio, nincs freesync, csak 2 parancsprocesszor van 8 helyett, 8 parancslista 64 helyett, nincs delta color compression, nincs grafika preempció...egyszerűen ezernyi sebből vérzik a régi gcn.
Középkategória amúgy szerintem inkább a 380, mivel a 390 a felső, a Fury meg a high end. Ha megnézed a másik oldalt, ott a gtx 960 ami a 380 párja, az is egyértelműen középkategória.
-
Ragnar_
addikt
PC-n azért lassan itt a natív 4K felbontás (igaz 200k alatti VGA-val nem nagyon érdemes próbálni a játékok nagy részét) currentgen konzolok csak FullHD-t renderelnek, Meg ugye van már a multimonitor/surround támogatás, ahhoz is kell az erősebb VGA. Manapság már sok port játékot visz többékevésbé játszató sebességgel egy középkat VGA is FHD-ban, pl. Wolfenstein, Dying Light ..
-
-
80hun
addikt
Lassan lehet venni az új vgakat a gépekbe.
-
bdlackoo
tag
akki eddig pcn jatszott az ms osen tette. hiaba lazadoztok. ez van. eddig is lecserte az ost aki jatszni akart. ezutan is le fogja. ha nem teszik lehet menni unixra
ez van. mintha valami meglepo dolog tortent volna.
-
Sinesol
veterán
Na ha enyire az egyszerű 1:1 portolásra hajtanak, akkor tényleg ideje lesz elfelejteni a konzolok tudásszintje alatti vga-kat. Így semmi értelme nem volt kiadni a 370-est.
-
huskydog17
addikt
"DirectX 12 támogatást kap az ARK: Survival Evolved és a Gears of War: Ultimate Edition, továbbá a Project Cars fejlesztői korábban már nyilatkozták, hogy DirectX 12-ben 30-40%-kal is gyorsabban fut a játékuk, tehát várható a frissítés itt is."
LOL, az ARK egy technikai katasztrófa, az Unreal Engine 4-es játékok legnagyobb szégyene. Ez az iskolapéldája annak, hogy hogyan nem szabad játékot készíteni. Ha egy értelmes csapat csinálná, akkor még DX11 alatt is sokkal többet tudnának hozni, mint 30-40%. Nagyon ciki, hogy csak DX12-vel tudnak 30-40%-ot kicsavarni és akkor még ez a balf*sz csapat akar Shitworks-öt a játékába, hogy garantált legyen a diavetítés.
Abu, a DX12-ről is fogsz csinálni játéklistát úgy, mint sok évvel ezelőtt a DX11-ről, illetve később a Mantle-ről is csináltál?
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Ez csak arra igaz, akinek a Windows áruház a fontos, mert ott feltétel a DX12. Hol vesszük a játékokat? Ha a PC-t nézzük, akkor Steamen meg az Originen, meg Humble bundle-ön...
A DX12 terjedésének PC-s gátja lesz a Win10 terjedése. Próbálkoznak az ingyenes frissítéssel, de félő, hogy így sem fog elég nagy ütemben terjedni. A nyakamat rá, hogy az 1 év ingyen frissítés ki lesz majd tolva, mikor a számok nem hozzák a kellő százalékokat. A véleményem szerint ugyanaz fog lejátszódni, mint ami az XP vs. Win7, Win8 esetében is lezajlott, csak itt az 7-es lesz az XP helyében.
Ezzel szemben a vulkannak az eddigi infók szerint nincs ilyen problémája, ha a PC-t nézzük, akkor az a jobb választás, mert élből multiplatform, és régebbi Windowsokon is menni fog. Egy PC-s fejlesztőnek ez maga az álom.Leszarozás meg nem volt, de ugye nem véletlen lett szállóige a "konzolport" kifejezés. Valljuk be, nem alaptalanok a portok minőségét firtató kérdések, láttunk már pár rossz portot neves cégektől.
berVi: "kiddis". Aha, meg a jó...
Cáfold meg amit leírtam, vagy ne vagdalkozz.
-
LLKobe
veterán
Idővel úgyis csak dx12 - re írnak majd mindent, uh nem lesz választás kérdése. Persze ez nem most lesz, de ez lesz a vége. De persze mindenhes hozzá lehet állni úgy, hogy csak a negatív aspektusokat látod. Nem vagyok mai csirke, naív se vagyok, de rögtön leszarozni mindent...
-
LLKobe
veterán
A magyar mentalitás minfenhol utolérhető: végre jön a halódó pc platformra valami, ami tényleg leginkább pozitívumokkal kecsegtet, de ebbe is megtaláljuk a rosszat, és utáljuk ezt is
-
SVLaller
senior tag
ha lehetővé tennék valamilyen formában konzolon a bill-egér használatot, szerintem a maradék pc-sek fele azonnal váltana
-
big-J
őstag
Amilyen csapnivalóan optimalizált az ARK, nyugodtan kihozatalának még +100%-ot is...
-
#16939776
törölt tag
"az ARK: Survival Evolved és a Gears of War: Ultimate Edition, továbbá a Project Cars fejlesztői korábban már nyilatkozták, hogy DirectX 12-ben 30-40%-kal is gyorsabban fut a játékuk."
Újra értelmet nyer a turbó gomb.
Legyen meg a kidolgozott irányítás/kameramozgás PC-re is, ne érződjön hogy hirtelen-portolt játékot tol az ember, akkor beleférhet.
HD77X0 (Xbox one) szint elég olcsón hozható, és innen fölfelé majdnem minden vas profitálhat a DX12-ből, miért ne tudna gyorsan terjedni? Nem akar mindenki Win10-et rakni a gépére, miért? -
-
CPT.Pirk
Jómunkásember
Banán lesz ebből, nem gyors terjedés. Legalább is PC-n.
-
Vesa
veterán
Igen, csak így már tényleg minden egy konzolport szar lesz PC-n. Pedig a PC hardver már most messze elhagyta az un. NewGen konzolokat. A játékok zöme trágya módon néz ki csak azért, mert a konzol tudásához készítik el, a portolásnál meg már senki nem foglalkozik azzal, hogy a PC ennél ezerszer többet tud, és lehetne minden sokkal szebb, gyorsabb, jobb...A portolt játékok PC-s irányításáról nem is beszélve, kész katasztrófa néha az egérkezelés, vagy maga a GUI is, mert mindent a béna 3 gombos kontrollerhez szabnak...
-
Ragnar_
addikt
Tehát ami fut Xbox one-on az menni fog dx12 PC-n is, az remek. Most már csak az kell, hogy legyen is lehetőség játszani a játékok bagy részét, ne tartsák meg az Xbox one exkluzivitást, mint pl. a Gears of War 2-3 volt annó. Amúgy ez teljesen ésszerű ha egy kattintással megvan a PC verzió is, nem kell külön portolással foglalkozni, akkor a PC verzió kisebb eladásai is csak növelik a bevételt különösebb ráfordítás nélkül.
-
zzola
titán
Nekem nem tetszik az egész!
-
-
valahogy ez a "írd meg one-ra és futni fog pc-n is" nem hangzik túl optimalizáltnak
-
amire mindenki frissíthet, aki Win7-et vagy 8-at használ, ami a Steam felmérését* figyelembe véve a játékosok 90%-a használ.
* lehet, hogy nem reprezentatív, de hirtelen ez van kéznél
(#2) DithenS nem tudod mi a különbség a DX12 és a korábbi DX-ek közt, ugye?
-
DithenS
senior tag
30-40%-al lesznek gyorsabbak a játékok?! Ez nekem kicsit túlzásnak tűnik.
Vagy lehet tényleg igaz csak most a fejlesztők még kényelmesebbek lesznek tehát ott vagyunk ahol a part szakad.
De tényleg ha ez a 30-40% igaz,akkor konkrétan a Microsoft bevalja hogy eddigi DirectX ez kalap sz..t sem ért nem? -
LordX
veterán
"Ezt nem csak a PC-ért teszik, hanem az Xbox One-ért is."
Azért az egy érdekes felhangot ad annak, hogy csak Win10 alatt lesz elérhető..
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Asus STRIX GTX 1080 Ti 11GB GDDR5X Videokártya!
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- Msi Mech 2x Radeon RX 6600 XT GAMING X 8G
- PS5 konzolod megvásároljuk: Budapest, Kecskemét, Szeged, Debrecen vagy akár GLS futárt küldünk!
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 3600 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB THERMALTAKE Core V21 500W
- Bomba ár! Dell Latitude 5590 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W11 I Gari!
- 35" ASUS ROG Swift PG35VQ curved GAMER monitor
- AKCIÓ! Apple iPad Pro 13 2024 M4 512GB Cellular tablet garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest