Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz sb #103 üzenetére

    "Melyikkel jársz jobban? Ha kicsapod a limiteket, elvben írhatsz az adott hw-ra 1.5-3x gyorsabb (gpu számítás, aszinkron compute), és több nagyságrenddel gyorsabb (draw call) kódokat + még az igpu-t is tudod használni? ... cserébe pár dolgot optimalizálni kell?"

    Amennyiben egy-két hardverre kell fejlesztened, akkor igazad van. Amennyiben van két fő CPU vonalad, három GPU, mindegyik legalább három generációval, a CPU-k esetében szintén több generációt felölelve, esetleg integrált GPU, vagy diszkrét, egy vagy több GPU, s minden a te nyakadba szakad,közel sem biztos, hogy lesz rá időd, pénzed, energiád, hogy optimalizált kódot írj. Az, hogy valamit összegányolunk az alap kódon, még nem optimalizált a hardverre.

    "Magas szinten pedig nem lehet optimális különböző architektúrákra. Ez logikailag lehetetlen."

    Mert alacsony szinten véges erőforrások bevetésével lehetséges?

  • #06658560

    törölt tag

    válasz sb #99 üzenetére

    "Az új apikkal viszont megfordul az irány: könnyebb(olcsóbb) egyforma kódot írni aminél minimális a portolási feladat."

    Csak épp a port nem egy kódot eredményez optimalizálva minden, a felhasználók által használt hardverkonfigurációra, s így ha valamin nem fut jól, az nagyobb játékosbázist érinthet, nem egységes lesz a probléma, macerásabb javítani, több, hangosabb, szerteágazóbb lesz a panaszáradat.

Új hozzászólás Aktív témák