- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
Innen indult a vita:
- "Az szerencsés lenne, ha az arányok megmaradnának, azaz egy középkat dx12 VGA-val a konzolportok játszatóak maradnának."
- "Álmodj királylány"
Itt arról van szó hogy szerinted nem lesznek hasonló mód játszhatóak a játékok, nincs ok optimizmusra ezzel kapcsolatban. (Vagy csak nem érted amit írsz.)
Mivel itt egy dx12 topicról van szó, és előző hozzászóló említette, hogy a konzolok teljesítménye is növekedni fog még, (mint már tudjuk adott játéknál konzoloknál kb. 7%-al dx12-ben), de a PC akár 40 %-al is így nagy valószínűséggel nem lesz problémás az adott konzolport futtatása egy középkat VGA-val, hiszen a részletesség marad, mert van olyan játék amit így is csak 30 FPS-el visz konzol.
Na ha most ezeket a tényeket figyelembe veszed hogy jön az "Álmodj királylány" a képbe, azaz csak ábránd marad a középkat VGA-k használhatósága a Dx12 alatt ?
Hát úgy hogy,
- a fejlesztők nem fogják használni a dx 12-t?
- vagy a fejlesztők nem jól fogják használni a dx 12-t?
- vagy a 40 % gyorsulás nem 40 % gyorsulás hanem 0% vagy lassulás?
- vagy a középkat dx12 VGA-k gyengébbek lesznek 40% -al mint a jelen generációs VGA-k?Ha ezek közül egyik sem teljesül az "Álmodj királylány"-nak még csak csekély értelme sincs.
A 40 %-ról láthatóan fogalmad nem volt, ha így is azt mondod, hogy minden rendben van a hozzászólásaiddal az már a te bajod. És innen már tényleg nincs tovább..[/OFF -
Ragnar_
addikt
"Az pedig még a sötétség harcosainak is leeshetett volna, hogy azt sem tudom, mint ahogy Te sem, és senki más sem, hogy pontosan milyen gyorsulást fog hozni a DX12 pc -re."
A "senki más sem"-t pont az előző hozzászólásban sikerült "több játékfejlesztő szerint"-re cserélni a tények makacs láncolatában.
Ezért ez így szólna : az még a sötétség harcosainak is leeshetne, hogy ha egy játékfejlesztő 40%- ról beszél amit egyébként több játékfejlesztő is tapasztalt dx12-t használva, valószínűleg megmarad a tendencia, hogy a konzolportok középkat dx12 VGA-val is játszatóak maradnak. Ez így ennyi.
Részemről befejztem, mert értelmét nem látom a további érveléseknek. Ebben legalább egyetértünk, hogy a vita parttalanná vált. Ha szerinted nem fogják vagy rosszul fogják használni a low lvl apikat és dx12 középkat VGA-n rosszabul fognak futni a konzolportok dx12-n szíved joga azt hinni amit akarsz. Majd visszatérünk erre ha lenne értelme mikor jönnek a dx12 portok és lesznek felhasználói vélemények is.. (Srry az offokért akit zavar)
-
Ragnar_
addikt
"Last but not least, Ian claimed that slower quad-core CPUs – on the PC front – will most probably see a 40% performance boost due to DX12. This performance boost is similar to what most developers have reported in the past, so this is good news for all those with weaker PC configs."
Ha problémát okoz a link használata,itt azt írja fejlesztő englisül,(a kedvedért aláhúztam a lényegi részeket, hogy lásd itt nem megérzésről hanem tényekről van szó) hogy gyengébb 4 magos CPU-kon várható 40 % teljesítménynövekedés. Emese buta kislány lenne, tehát, ha úgy gondolná, hogy nincs okunk az optimizmusra.
Nincs itt szükség bocsánatkérésre, ment a fogadjisten az adjonistenre..
-
Ragnar_
addikt
Tájékozatlanságod orákulumi adottságokkal párosulva felettéb szánalmas érveléshez vezet.Ha szerinted akkor ülsz helyesen a lovon ha vágta közbe látod potyogni a lószart kérdezz meg egy tapasztaltabb lovast merre legyél arccal legközelebb. És két fikagombóc elmajszolása között talán nézz utána a tényeknek. Ha nem érted angolt google fordítóval próblákozz. [link]
-
Ragnar_
addikt
Látom érted te a gőzgépet, csak a 'mihajcsa'-val vannak gondok. A helyzet most sem rossz azaz egy dying light, egy tomb raider, witcher3 stb. egy középkat PC-n elfutogat játszható sebességgel, high-med/high részletességgel FHD-ben, na most ha ezen rontani fog a dx12, vagy a vulkan akkor valószínűleg idióták fejlesztik az említett cuccokat. Hadd ne kelljen már itt teljes listát belinkelni a megjelent multiplatform játékokról, hogy mennyire akarja egy-egy fejlesztő kiadni a játékát PC-re, ha ez könnyebb lesz nekik biztos csak azért se gfogják PCre kiadni a játékaikat ugye. Egyes infók szerint a PC-s low level api 30-40% + FPS-t hoz dx11 - es verzióhoz képes.
-
tDr1v3r
veterán
Többször is a framerate kárára ment az 1080p, azért szenvedés. Totál felesleges volt a Sony-nak felhype-olni a Full HD-t, ez lett a standard és több címnél se bírja tartani a stabil 30-at a játék (Witcher 3, DA:I mint példa).
Nekem egyikkel sincs bajom de ha nem megy valami normálisan akkor ne erőltessék.
-
tDr1v3r
veterán
GNM és D11.X a nevek amiket keresel. High level az MS megoldása a jobb, low level nyilván a Sony-é.
Az öreguras lemaradásról majd akkor beszéljünk ha nem jönnek ki olyan vicces játékok mint a Witcher 3 vagy a Dragon Age Inquisition ahol az 1080p is csak szenvedéssel van meg. Egyik konzol se képes arra hogy sokkal komplexebb kinézetű játékok 1080p-ben fussanak, nem is kéne erőltetniük szvsz. Maradjanak meg a saját szintjüknél, a többit meg hagyják meg a PC-nek.
-
Sinesol
veterán
Tényleg lehetséges, hogy még nincs normális api-ja a ONE-nak? Hát ha ez így van, akkor persze segíthet rajta a dx12. Bár ez azért elég nagy hátrány ha így van, mivel a PS4-re már egy ideje készül a célhardverre fejlesztett api legújabb optimalizáltabb verziója.
Ha Dx12 lesz ONE-ra, a ps4-re meg a saját fejlesztett konzol apijuk, akkor hatalmas szakadék lesz a két konzol teljesítménye közt a PS4 előnyére. -
Sinesol
veterán
Azzal tisztában vagy, hogy a konzolok api-ja lényegesen jobb mint egy dx12?
Az egész dx12 arra épül hogy minél jobban megközelitse a konzolos low level Api-kat, de mivel a dx12 nem a fix konzol hardverre íródik, így sosem fogja utolérni az adott konzol low-level api-ját.
Nativ konzol api-hoz viszonyitva a dx12 mindig hátrányban lesz konzolon. -
anulu
félisten
nem csak a framelock a kérdés, hanem pl az, h a nem exklúzívoknál 900p körül van a felbontás (tudom, van 1080p is, de jópár játék PS4-en magasabb felbontásban tud menni). ha annyit ki lehet hozni, hogy bírja a 1080p-t, akkor egy elég jelentős támadási felületet le tudna zárni az MS az XO-val kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- REpont és hulladékgazdálkodás
- Elektromos autók - motorok
- Mobil flották
- Háztartási gépek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- MSI RTX 3080 Ti SUPRIM X 12GB GDDR6X Videokártya! BeszámítOK
- Csere-Beszámítás! Sapphire Nitro+ RX 6700XT 12GB Videokártya!
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- XFX Swift Radeon RX 9070 OC Triple Fan Gaming Edition
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Corsair MP700 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Bomba ár! Dell Latitude 7320 - i5-11GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Gigabyte BRIX GB-BXi3H-4010 mini PC eladó
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest