- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android szakmai topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Apple Watch
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
Új hozzászólás Aktív témák
-
sb
veterán
válasz
#06658560 #104 üzenetére
Csatlakozom Bicihez.
Ha garázscég vagy akkor lehet DX11-re is fejleszteni.
Ha meg valami jobbat akarsz akkor nyomhatod az újabb API-kra. Ismétlem: a program nem írja meg önmagát, optimalizáltan főleg nem. Ebben munka lesz... nem is kevés. De legalább lehet eredménye.Ez olyan mintha reklamálnál, hogy biciklivel nem lehet a holdra eljutni.
Azzal soha nem oldod meg - ahogy a jelenlegi magas szintű api-k rendszerhibáit sem alacsony szintű nélkül. Rakétát meg két perc összedobni és bonyolultabb is. Ez van.Aki nem tudja megoldani ezt az kétféle dolgot tehet:
1. Kiad új api-s játékot és csak a baj lesz vele. -> Keres másik elfoglaltságot.
2. Belátja, hogy nincs több forrása és összerakja régi api-ra. Garantáltan fut mindenhol ahogy eddig csak töredék sebességgel. A régi limiteket nem tudja átugrani.A 3. esetet meg majd járják a nagyok. Akik eddig is beletették volna a többszörös költséget a kicsikhez képest de a limitek miatt mégis a töredék sebességű/limitált vackot kapták eredményül.
-
válasz
#06658560 #104 üzenetére
Úgy vélekedsz hónapok óta az új alacsony szintű APIK-ról, mintha nem maradna meg mellettük a DX11.x vonal, és az OpenGL is.
Érteném az aggodolmadat, ha nem lenne a fejlesztő csapatoknak választásuk, de nem ez a helyzet.
Továbbra is lehet magas szintű API-t használni, ha a fejlesztő úgy dönt. -
sb
veterán
válasz
#06658560 #101 üzenetére
Eddig kellett optimalizálni?
Igen.Cserébe jól futott a kód? Nem kellett mondjuk drivert is fejleszetni hozzá? Nem volt így blackbox a driver-játékfejlesztőknek? És cserébe a magas szintű api brutális megkötései (draw call limit, cpu limit, aszinkron compute limit nem voltak érvényben?
Melyikkel jársz jobban? Ha kicsapod a limiteket, elvben írhatsz az adott hw-ra 1.5-3x gyorsabb (gpu számítás, aszinkron compute), és több nagyságrenddel gyorsabb (draw call) kódokat + még az igpu-t is tudod használni? ... cserébe pár dolgot optimalizálni kell?
Vagy a régi módszer ahol magas szinten elérted a töredékét de azt legalább lassan vagy ugyanúgy egyáltalán nem biztosan.
Figyelem: egy program soha nem írja meg magát. Optimálisan meg méginkább nem. Magas szinten pedig nem lehet optimális különböző architektúrákra. Ez logikailag lehetetlen. Nem tudsz átlépni rajta.
szerk: Mellesleg egy azonos architektúrájú kód optimalizációs kiegészítésekkel teljesen kezelhető valami mint egy totálisan más struktúrájú kód. Ha nem lennének azonosak az alapok (és hw-k is nagyon hasonlóak) az api-k miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen monitort vegyek?
- Sorozatok
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- PlayStation 5
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Yettel topik
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell USB-C dokkolók: (K20A) WD19/ WD19S/ WD19DC + 130W, 180W, 240W töltők
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 5070 GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP ProBook 450 G7 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Gar
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest