- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Premier előzetesen a Gray Zone Warfare
gp A mai naptól hivatalosan is elrajtol a játék korai kiadása PC-n.
-
Mobilarena
Huawei P8 Lite - téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
thebeegee
tag
Igen, ez igaz, de a profitot a prémium termékek hozzák a gyártóknak, így azokat csinálják meg közel tökéletesre, a 100 ezer alatti kategóriában kompromisszumot kell kötni. Ez persze direkt van így, hogy duplájáért is el lehessen adni telefonokat. Itt az akksi és a kijelző fényereje a gyenge, most jött ki a Sony M4 Aqua hasonló árban, ott pedig marad 1,5 GB alatti szabad helyed a szűz rendszeren, illetve a kamera is jóval gyengébb, mint a P8 Lite-é, de a fényerő és az akksi erősebb. Kinek mi a fontos...
-
#16820480
törölt tag
Megpróbálom majd, de a sima P8-at nem tudom kivinni szerintem az irodából, ez ilyen lezárt modell, csak tesztre. De a Lite-ot szerintem haza tudom vinni magammal, majd megnézem napfényben is. Egyébként ha a színhőmérsékletet elhúzod kicsit a hideg irányba, akkor szerintem jobb lesz a képe.
[ Szerkesztve ]
-
#16820480
törölt tag
A napsütés nem jött össze annyira, mert már ment le a Nap, mire végeztem a munkával, de majd holnap, ha nem kezd esni
Shingen: Ilyen hétköznapi használatot nem biztos, hogy tudok vele produkálni, mert leginkább állandóan bekapcsolt kijelzővel használjuk, szinte egész nap megy. Illetve nincs hozzá SIM kártyám sem, mivel nem saját készülék. De azért majd megpróbálok valami kijelzőidővel szolgálni, amit lehet referenciaként venni.
-
#16820480
törölt tag
Hát, nem igazán Tegnap egész nap özönvízszerű eső volt, elő sem tudtam venni az utcán a készüléket, szétázott volna.
Az akksi most úgy néz ki, hogy 1 óra képernyővel (SIM nélkül, csak Wi-Fi hálózaton, konstans max fényerőn) 73%-on áll, szóval olyan 4 óra képernyőt tudhat nagyjából ilyen körülmények közt.
[ Szerkesztve ]
-
athomi
veterán
válasz athomi #11550 üzenetére
Tegnap du. végül is megcsináltam a frissítést.
Korábban a B200-as rom volt a telefonon és a dupla koppos ébresztés nem mindig működött. Úgy tűnik a B200-as rom volt a ludas, mert a frissítés óta egyszer sem jelentkezett a probléma, mindig működik a dupla koppos ébresztés.
Egyébként meg mernék esküdni, hogy a frissítés nem 06.08-án került fel a Huawei oldalára. Bő 2 hete vettem a telefont és rá pár napra néztem az oldalt, de akkor nem találtam ott ezt a frissítést.
[ Szerkesztve ]
-
ANDROID???
addikt
válasz athomi #11708 üzenetére
Ezért kellene sok felhasználónak írni a Huawei-nek, hogy akkor most mi a tényállás.
A kérdés:
'Kedves Huawei!
P8 Lite készülékekre el fog készülni a 6.0 ROM (Telekom)?
Messze van már március....
..vagy vennem kell egy P9 Lite-t, ha 6 verziós készüléket szeretnék?"06.27-én ezt a választ kaptam:
"Kedves ...! Még egy rövid ideig szeretnénk a türelmedet kérni, mivel a frissítés információink szerint nemsokára elérhető lesz! Igyekszünk minél előbb tudatni a felhasználókkal, ha elérhetővé válnak a frissítések, ezért arra kérünk, hogy továbbra is kövesd figyelemmel telefonod értesítéseit, és hivatalos csatornáinkat (http://consumer.huawei.com/hu/support/downloads/index.htm), valamint frissítsd a HiCare alkalmazást! A frissítés már elérhető a független készülékekre ( dual és single sim-es változatban), általában először a független készülékekre érkezik meg a frissítés, azonban a szolgáltató-függő telefonokra is hamarosan várható lesz! Amennyiben további kérdéseid lennének, bátran fordulj hozzánk, vagy hotline-os kollégáinkhoz a +3640/386-638-as számon! További szép napot kívánunk! "[ Szerkesztve ]
-
herrká
senior tag
válasz athomi #11888 üzenetére
[kép]
Remélem sikerült a képet beilleszteni..
Próbálok sorban válaszolni a hsz-ekre.
Nem, nem ült rá az Asszony! Kifejezetten óvja a cuccait! A telefon mindig a táskája oldalzsebében utazik, utána asztalon van a melóhelyen és otthon is. Soha nem is ejtette el. Ja, a táska nem az a tipikus 50kg-os duzzadó túlpakolt. :-)
Mivel céges, és havi több tíz, sőt általában 6 számjegyű számlája van, ezért 0 Ft-al "vette" a pontokból. Előtte bontotta ki az eladó, de akkor nem figyelte, nem vette észre a hajlást, sőt, csak most figyeltük meg, a szerviztől kapott fotó után. Megkockáztatom a "billentyűzetes" fotó nem erről a készülékről, vagy pedig halszem optikával készült! A második fotón látható az igazság! Szerintem...
Van rá biztosítás. Valaki ajánlotta is, hogy vágjuk földhöz és az önrész kifizetése után cserélik újra. De ezt nem szeretnénk kipróbálni.
Jegyzőkönyv nem készült, mikor bevittük. Én mondtam a nejnek, hogy ragaszkodjon hozzá, hogy nyoma legyen annak, hogy nincs rajta sérülés, karc stb. De az ügyintéző azt mondta neki, hogy ilyet ő nem tud felírni sehová...
A szervizről eddig csak a fórumokon olvastam néha. Most utána olvasva a véleményeknek, érdekes, hogy a garanciális javításokat szinte 80-90%-ban azt elutasítják, illetve megvonják.. Ez érdekes azért... Nyilván kifizetődőbb pénzért javítani...
A hajlás nem tudom mitől következett be? De most azóta megnézve az én P9-emet, a lányomét, a gyerek LG-jét, mind úgy néz ki, hogy van egy kis ív, nem egyenes egyik sem. Nem tudom, hogy esetleg az üvegben van kis feszültség és az húzza el? Ha mechanikai behatás éri, szerintem akkor bereped, vagy az élén nyoma marad... Egyébként 2 hete vettem én is a telefonomat. Eszembe sem jutott az élét nézegetni.. De majd ezek után biztos nem így lesz!
Idézet a kapott jkv-ből:
"A készülék bevizsgálásakor megállapítottuk, hogy azt külső mechanikai behatás érte, melynek hatására a készülék deformálódott. A mechanikai sérülés a készülék többrétegű áramköri panelján nem észrevehető mikroszkopikus repedéseket okoz/okozhatott, ezért annak javítását a gyártói utasítások értelmében garanciában nem tudjuk vállalni. Szakszerű javítás a hibás/sérült alkatrész(ek) cseréjével lehetséges. A javítás várható költségéről egy előzetes bevizsgálást követően tudunk csak nyilatkozni, egy árajánlat formájában. Jelen állapot megőrzése érdekében a készüléket zárómatricával láttuk el. Javítása csak fizetős keretek között oldható meg."
Akkor holnap teszünk egy próbát a trében. Ja, nem T-pont, csak partner... Közben érdeklődünk a fogyasztóvédelemnél, meg lehet írok a Huawei képviseletnek is. Kérek egy állásfoglalást! A szerviz számomra ezek után nem bizalomgerjesztő!
Bocsánat a hosszért, de szerettem volna mindenkinek válaszolni, aki próbált segíteni! Köszönöm! -
Kovesz82
tag
válasz athomi #12124 üzenetére
Mégis kaptam linket. Megint bejött a kérdezés.
A gyári firmware nem megy fel telenoros P8 Litera. Csak fastboottal és onnantól kezdve már megy minden.Porterocka, a bootloader szerintem nem jár gari vesztéssel. A fastboot módszer jár.
De.... Honnan tudják hogy azon nem eredeti firmware volt?Hehe, csak ki leszek b@szva innen... Nem baj, I'll be back!!!, mondta Arnold bácsi is.
[ Szerkesztve ]
-
draco31
veterán
-
-
gianone
őstag
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél olvasd el a Téma összefoglalót!!!
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. Ezért tehát: TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések!