- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- QWERTY billentyűzet és másodlagos kijelző is lesz a Titan 2-ben
- Betiltották a Pixel 7-et Japánban
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Magisk
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
-
Mobilarena
Huawei P8 Lite - téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Trufiadok
újonc
válasz
herrká #11866 üzenetére
Szia herrká!
Nagyon hasonló cipőben járunk, mi is.
A fiamnak kb. 1 hónapja van meg a telefonja. Szintén elhajlott. Az övé azért elég láthatóan.
Visszavittük az üzletbe, elküldték a szervízbe (tmx), visszakaptuk.
A jegyzőkönyv szóról-szóra azonos, mint a ti esetekben:
".. külső mechanikai behatás ... deformálódott. ... áramköri panelján nem észrevehető mikroszkopikus repedéseket okoz/okozhatott ... garanciában nem tudjuk vállalni."
Ja a vicc: "Bejelentett hiba: Funkció hiba - Halott : Készülék elhajlott erősen púpős."
Hogy a "halott" mit jelent nem tudom, ugyanis a készülék tökéletesen működött - és most is működik - amikor az üzletben bejelentettük.
Nem vagyok mobiltelefon specialista, de a villamosmérnöki előéletem azt súgja, hogy a melegedés hatására valamelyik alkatrész - pl. az akku - helyet csinált magának és ez deformálhatta a vázszerkezetet.
Azt nem tudom, hogy ez széria hiba lehet-e vagy csak egyes készülékeké. Az is lehet, hogy hibás gyártás eredménye - pl. hibás belső rögzítés, kevés ragasztó anyag, meg nem húzott vagy kihagyott csavar, stb.
A lányomnak ugyan ilyen készüléke van, napra pontosan ugyan akkor vettük, azon ilyen deformáció nem jelentkezett.
Találtam a neten hasonló esetet és az ott mutatott képeken látható telefon hajlása kísértetiesen hasonlít a miénkre. (a nyomógombok oldalán jobban deformálódott)[link]https://www.youtube.com/watch?v=5rx_KNVkEPQ
[link]https://community.giffgaff.com/t5/Help-Support/My-Huawei-P8-lite-bent-in-my-jacket-anyone-else-experienced-this/td-p/18495282Te hol tartasz az üggyel?
Én most fogom felvenni a kapcsolatot a fogyasztóvédelemmel, hogy mi is ilyenkor a teendő.Üdv, Trufiadok.
-
#86973952
törölt tag
-
#86973952
törölt tag
válasz
herrká #12009 üzenetére
Ez egy kicsit nekem biztosítási csalásnak hangzik. Kötni akarsz biztosítást utólag egy olyan telefonra, amin külső behatást állapítottak meg és megvonták a garanciát. Aztán jön egy gondolat arról, hogy utána meg kellene -e rongálni a telefont?!
Vagy már van korábbi élő biztosítás? Mert akkor attól függ mi van a biztosítás körében. Általában az ilyet nem garanciális káreseményre használják. Tehát működhet.
-
gianone
őstag
válasz
herrká #12009 üzenetére
Szerintem egy specifikusabb topikban nagyobb sikerrel jársz.
Kovesz82
Fél év után nyögte ki Huawei, bár én itt végig erősködtem, hogy csak mismásolnak.
Elvileg dualosítva nincs gari. Mondjuk én véletlenül tettem fel dual ROM-ot egy zavaros estémen 11-kor.Aztán bubus megcsinálta rendesen. Amúgy simán felkúszott és hibátlanul ment balongosan is.
-
ANDROID???
addikt
válasz
herrká #11909 üzenetére
1. ebből a képből (aminek a minőségét inkább nem fogalmaznám meg) nem lehet megállapítani, hogy a Te készüléked
2. az átvételkor az átvevő is észre kellett volna vennie, ha ekkora tekerés van rajta
3. bizonyítsa be a TMX, hogy Te adtad le így és nem náluk lett ilyen
4. T partner, hát no comment, panaszt lehet tenni a Telekomnál is nyugodtan (ügyintézés 30 nap is lehet a panaszra)
6. keress T pontot és ott kapásból vezetőt
5. a TMX (drága) milyen alapon megy bele feltételezésekbe, hogy ez görbe, így lehetséges hogy sérült, vagy (tényként) már sérült a belseje, ha bele sem néztek (mik ezek jósok?)a./ Bele kell menni a körökbe, mert biztosan a Telekomnak is a készülék 50e magyar Forint beszerzési árba kerül
Főleg akkor nem fér bele, ha a céges számlák 10e felettiek...
Semmiképp ne hagyd magad, hol van arról fotó, hogy ők ezt így vették át, és nem meghajtották?
Nekem speciel egy karcos szkennerrel készítettek róla "fotót" a karcok miatt nem látszott, hogy a készülék karmentes és azzal is bepróbálkoztak, hogy a készülék apró külsérelmi nyomai már rajta voltak amikor bekerült..
...vagy...
b./ Bekaphatják, szétcsapod úgy hogy a biztosítási feltételeknek megfeleljen és beáldozod rá azt az önrészt és kapsz egy origit. Átvételkor jól megnézed, és mellette teszel egy panaszt a Telekom felé, hogy Te nem így adtad le a készüléket a Telekomhoz...
c./ hajrá fogyasztóvédelem, ahonnan valószínűleg első körben a békéltetőhöz fognak küldeni, ha nem akkor be fogják vizsgáltatni, na aztán ez vagy ó lesz vagy nem. Időigényes utánajárásos, ha nem jön be költséges, ha bejön akkor megtérít mindent a Telekom/TMX.
Tuti inkább az a./ vagy a b./ mellett döntenék, attól függ mennyi időt szeretnél rá áldozni.
Zolar:
Azt azért szem előtt kel tartani, hogy pl határ mentén, vagy olyan vidéki településen, ahol a 3G/4G gyenge, vagy épp a határ mentén a külföldi hálózatra akar folyton csatlakozni, ott a 2G használata a megfelelő. Ahol egyszerűen gyenge 3G/4G van, akkor a készülék a "jobb fajta" hálózatra akar csatlakozni feleslegesen csak erőlködik ezzel meríti az akkumulátort, teljesen felesleges igénybevételnek van így kitéve. A határ mentén pedig folyamatosan rá akar állni a külföldire, így pedig nem lesz olcsó a használat..
-
athomi
veterán
válasz
herrká #11909 üzenetére
Ez a két kép a bizonyíték? Ez a két kép így ebben a formában értékelhetetlen. Fektessék fel legalább egy vízmérték tetejére a telefont, amin látszik az elhajlás mértéke.
Azt te látod élőben, hogy valójában mennyire és hogyan van elhajolva, ennek megfelelően megtenni a további lépéseket ha szükségesnek érzed.(#11906) asound: Nekem az 5-össel se volt.
-
gianone
őstag
válasz
herrká #11909 üzenetére
Ez mekkora beszopatás. Amúgy szerintem ugyanaz a két teló, csak azon a képen jobban kijön. Én sosem nézegettem még az enyémet, ráadásul tokban hordom, de ez is ilyen, csak abból a szögből vettem észre, ahogy a TMX fotózta. Egy karc sincs rajta, sosem ültem rá. Erről ennyit...
-
gianone
őstag
válasz
herrká #11863 üzenetére
Nem. Bemész a boltba, és kéred a vásárlók könyvét, és felvetetsz jegyzőkönyvet. Kénytelenek kivizsgáltatni a panaszt. Csak mivel már járt a szervizben, azt fogják mondani, az a szakvélemény. Érdemes felhívni a fogyasztóvédelmet, mi a konkrét esetben a legjobb eljárás. De sehogy nem lesz egyszerű eset.
-
gianone
őstag
válasz
herrká #11861 üzenetére
Ha hibás tényleg, és nem javítják, akkor fogyasztóvédelmi kérdés, nem a telefoné. Visszavinni, ahol vettétek, és reklamálni. Jegyzőkönyvet felvenni stb. Mondjuk nehéz eset lesz bizonyítani, hogy nem nálatok sérült, ha valóban mechanikai, de sok más választásotok nincs.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Mielőtt kérdeznél olvasd el a Téma összefoglalót!!!
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. Ezért tehát: TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések!
- Automobilista 2
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- EAFC 25
- Motorola Moto Tag - nyomom, követ
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Továbbfejlődött a Keychron egéralternatívája a Logitech MX Masterre
- Subaru topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Feketehalálra váltja a kékhalált a Microsoft
- További aktív témák...
- IPhone 16 Pro max 256GB gyári független 2026.02.18. Apple jótállás
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Lejárt a gyártói garancia? Mi tovább támogatjuk az IT infrádat!
- Fujitsu USB Port Replicator PR09 docking station (1x5K vagy 2x4K felbontás) (DisplayLink)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csere-Beszámítás! Asus Számítógép PC Játékra! R5 1600X / GTX 1080 8GB / 32GB DDR4 / 256SSD + 2TB HDD
- Phanteks NV5 MK2 White (PH-NV523TG DMW02)
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged