Hirdetés
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Nothing Phone (3a) és (3a) Pro - az ügyes meg sasszemű
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Örömkönnyek és üres kezek a TriFold startjánál
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
-
Mobilarena
HTC ONE
Új hozzászólás Aktív témák
-
Greg-77
aktív tag
Ma nagyon furcsa dolog történt és történik jelenleg is. Végre elhatároztam, hogy akkor nekem a One-kell! El is kezdtem a T-oldalán weben rendelni, régen lejárt a hűség a számról, minden ok vele. Szépen halad a rendelés, mikor is a végére kapok egyenleget, hogy mi menyibe fog kerülni, hova, mikor hozzák stb... Egy kis keretben üzenet, hogy ennek a cikknek nincsen árazása, rendeljek mást!
Na mondnom akkor elölről! Megismétlődik ugyan ez! Ügyfélszolgálatot felhívom, elmesélem mi a baj. Az ügyintéző végig zongorázza, nála ugyan ez a hiba! Azt mondja ilyet soha nem látott, átküldi a háttércsoportnak a hibát. Néhány óra múlva kapok egy hívást, hogy valami hiba volt és most már minden ok, de vonalban marad, hogy tuti minden ok-e? Természetesen ugyan az a hiba!
Azt mondja, hogy újra utána néznek. Most megint próbáltam, odáig jutottak a hibajavítással, hogy már nincsen jogosultságom készüléket venni. Gondoltam akkor aktiválódott a rendelés, de nem!
Hívom őket újra! Mondom, hogy rosszabb lett mint volt. Azt mondják fogalmuk sincsen és lehet csak a jövőhétre tudják kijavítani a hibát! Mondom szuper!
Valaki belefutott már ilyen hibába? Olyan jó, hogy egy ennyire egyszerű dolgot nem lehet megvalósítani 2013-ban. Nyomják, hogy vegyél új készüléket, meg weben rendelj! Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Temu
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Gitáros topic
- World of Tanks - MMO
- Milyen okostelefont vegyek?
- EU-s vám vethet véget a nagyi temus vásárlási lázának
- sziku69: Szólánc.
- PROHARDVER! feedback: bugok, problémák, ötletek
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple Iphone 16 PRO 256GB. MINT AZ ÚJ! FÜGGETLEN, 100%-OS AKKSI, 1CIKLUS! 2027.10.01.GYÁRI GARANCIA!
- Kiváló állapotban lévő Honor Magic 7 Pro okostelefon eladó, ajándék tokkal
- iPhone SE 2020 128 GB fekete, kártyafüggetlen
- Xiaomi 13T Pro 512gb/12gb
- magyar billentyűzet - 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év gar
- Lenovo ThinkPad P15 Gen 1 Intel i7-10875H 32GB 1000GB Nvidia Quadro RTX 3000 1 év garancia
- BESZÁMÍTÁS! MSI B450M R5 5600X 32GB DDR4 512GB SSD RTX 3070 8GB Rampage SHIVA A-Data 650W
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R7 7700 16GB DDR5 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB ASUS TUF GT301 GIGABYTE 750W
- AKCIÓ! ASUS ROG G16 (2025) G615LR 16 - Ultra 9 275HX 32GB DDR5 1TB SSD RTX 5070Ti 12GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Na mondnom akkor elölről! Megismétlődik ugyan ez! Ügyfélszolgálatot felhívom, elmesélem mi a baj. Az ügyintéző végig zongorázza, nála ugyan ez a hiba! Azt mondja ilyet soha nem látott, átküldi a háttércsoportnak a hibát. Néhány óra múlva kapok egy hívást, hogy valami hiba volt és most már minden ok, de vonalban marad, hogy tuti minden ok-e? Természetesen ugyan az a hiba!
Azt mondja, hogy újra utána néznek. Most megint próbáltam, odáig jutottak a hibajavítással, hogy már nincsen jogosultságom készüléket venni. Gondoltam akkor aktiválódott a rendelés, de nem!
Hívom őket újra! Mondom, hogy rosszabb lett mint volt. Azt mondják fogalmuk sincsen és lehet csak a jövőhétre tudják kijavítani a hibát! Mondom szuper!
Valaki belefutott már ilyen hibába? Olyan jó, hogy egy ennyire egyszerű dolgot nem lehet megvalósítani 2013-ban. Nyomják, hogy vegyél új készüléket, meg weben rendelj! Köszi!


