Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BenHans

    addikt

    válasz F_Gergely #35993 üzenetére

    Na akkor legalább nincs nagyobb baj és javítottak rajta. A kereten nem lepődök meg, mert ismerős 2 hónapos S5-jét sem javították a szétkopott álműanyag fényes keret miatt. És az egészben az a szép hogy azon kívül hogy azt mondták hogy nem befolyásolja a használatot, még ráfogták a tokra is, csak apró szépséghiba hogy számlával tudja igazolni hogy közel ötezret fizetett érte egy Samsung márkaboltban.
    Azóta is utálja a telefont mert 3 másodpercekre elgondolkodik az alkalmazásváltásnál, random befagy a kamera app és kilép és egyéb kedves kis apróságok amik igencsak dühítőek a hétköznapi használat során.
    Hát nem minden a bencsmárk, mint tudjuk mi HTC "buzik". :D

    A Samsung sem sokkal jobb ha nem azonnali cserét/javítást kapsz hanem beküldős javítást.
    Samsungot ugyanis a telemax javítja, a Samsung szervizkeresője is kiadja.
    Idézve az oldalukról: "TeleMax GSM szerviz kft. az egyik vezető after-sales szolgáltatásokat nyújtó cég a régióban. Az 1997-ben alapított TeleMax fő profilja a mobiltelefonok javítása. Magyarországon hivatalos szerviz partner a következő gyártóknak: Alcatel, Apple (iPhone), Becker, Blackberry, Emporia, Evolve, Huawei, Hyundai, LG, Samsung, Sharp, Simonsen, Teltonika, ZTE.
    A TeleMax látja el szlovák és osztrák Samsung készülékek szervizelését is.
    2008. január elsejétől a TeleMax lett a Huawei termékek európai szerviz központja. Mi javítjuk a Huawei telefonokat és modemeket a legmagasabb javítási szinten Európában.
    2010-től a TeleMax tölti be a Samsung notebook alaplapok európai központi szervizének szerepét.

    Rengeteg panasz és eljárás van már ellenük többnyire Samsung készülékek miatt. Ott sem minden fenékig tejfel így nem is olyan rossz dolog hogy a HTC-t a cseh VSP DATA javítja, persze nem jönnek házhoz.

    Tehát emberközeliségen/közvetlenségen lenne mit javítani akár az sem lenne rossz ha Európában országonként leraknának 4-5 bemutatótermet. Szerintem ha márkaboltba befektetnének majd, az visszahozná az árát, mert ha a mi régiónkban nem is valósulna meg csak nyugaton mondjuk Olaszországig. Pl ha Ausztriában/Szlovákiában lenne ilyen, akkor kimennék érte.

    Szervizhez visszatérve, a vodás vezető ismerőst még nem sikerült megkérdezni, de amint odáig jutok leírom mit mondott, mert ha tényleg a voda belül önkényesen baszkurálja a telefont mielőtt odaadnák a gyártó hivatalos szervizpartnerének és ők döntik el hogy megfelelő-e a szervizelés akkor 1000% hogy ezentúl bármi gond van inkább beviszem a szerviz átvevőpontok valamelyikére.

Új hozzászólás Aktív témák