Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • F_Gergely

    őstag

    válasz BenHans #35964 üzenetére

    Hát beszarok komolyan, most nekem is mondja a csaj telefonban, hogy első körben a logisztikai központban próbálják elvégezni a javítást ha nem sikerül akkor küldik tovább szakszervizbe,
    Mondom wazz gyártói garanciás hogy az istenbe lehet hogy nem a szakszerviz javít hanem ők csak a második pont? Erre nem tudott válaszolni, azt mondja ez a folyamat.
    A vodafone azt mondja szervizben van a készülék a szerviz meg azt mondja a vodafonnál... És ennyi, mindenki a másikra mutogat, nekem meg nincs telefonom.
    Annyit mondtak várjak, majd megkapom, de hogy mikor azt senki nem tudja, "amint elkészült a javítás fogjuk értesíteni ha átvehető a készülék". De mondom értse már meg nincsen a szervizben, de leszarják. Mint egy magnófelvétel mondja, ott van a szervizben és ennyi...
    Kérdezem mi a logisztikai központ telefonszáma, kit lehet elérni, panaszt tenni? Hát őket nem lehet elérni, azt se mondta melyik cég végzi a szállítást, illetve ki a logisztikai partner. Nevetséges az egész....

Új hozzászólás Aktív témák