Új hozzászólás Aktív témák

  • Hexán

    csendes tag

    Sziasztok!

    Friss tapasztalat. Elvittem a Honor 9-est garin belül akksi cserére. A debreceni FirstPhone-nal már volt tapasztalatom,ezért most a miskolci üzletbe vittem be (4.7-es a Google értékelések szerint,gondoltam az elég jó). Át is vették a telefont javításra. A telefonom totál karcmentes (elöl-hátul fólia + tok). Se kopás,se mikrokarc semmi. Mondtam is nekik,hogy az állapotát a telefonnak mindenképp jelöljük az átvételi elismervényen és ha van rá mód, ilyen állapotban adják már vissza. A fóliát levettem róla, mert korábban már mondták a debreceni üzletben, hogy az tartozéknak számít és volt aki panaszkodott rá, hogy megsértették a fóliát. Ma szóltak,hogy kész a telefon. Megyek érte, nyújtja nekem a srác. Persze ott figyel egy viszonylag nagy karc a kijelzőn, függőlegesen. Közlik, hogy ez már ott volt,így vették át. Ők lefotózták a telefont mielőtt szétszedték. Bár ez számomra nem bizonyítja azt,hogy az átvétel és a szétszedés között nem sértették meg a telefont, de mindegy. Pechükre én is körbefotóztam a leadás előtt és egy videót is csináltam róla.

    Így bízzatok meg bennük.Nem azt mondom, hogy kontárok (egy javításból ezt nehéz leszűrni),de az biztos,hogy ha hibáznak akkor ha tehetik az ügyfélre kenik. Szerintem,ha bármit leadtok szervizelni (akár telefont vagy bármit), fotózzátok körbe, csináljatok egy videót, mert simán átvágnak. A Honor ügyfélszolgálat jelezte is, hogy szerencse hogy én is "dokumentáltam", be is kérték... :W

    Kellemes hétvégét mindenkinek! :DD

Új hozzászólás Aktív témák