- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Eleglide C1 - a középérték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android szakmai topik
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Mobilaréna teszt: Honor 9 - fény-másolat
A fórumban a PH! lapcsalád moderációs szabályzata és a hatályos magyar törvények érvényesek. TILOS a WAREZ, valamint a telefonkészülék függetlenítéséről történő bejegyzések, továbbá szakmai topikban tilos hirdetni.
Honor 8 topik - A két telefon között egyelőre szinte csak hardveres eltérés van, ezért, ha kérdésed van, keress rá a Honor 8 topikban is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hexán
csendes tag
Sziasztok!
Szerintetek érdemes B180-as frissítésre várnom OTA-n keresztül? Csak mert eddig nekem nem jelzett. A 150-es viszont rendben megjött OTA-n. Nektek rögtön jelzett,mikor jött az új update?
Előre is köszönöm a válaszotok!
-
Hexán
csendes tag
Nekem is jött a friss update. A teljes rom letöltésére mentem és jelezte/töltötte. (Telenor)
-
Hexán
csendes tag
válasz akibor000 #2850 üzenetére
Sablonlevél. Mikor én is rákérdeztem a B180-as frissítéskor,hogy nekem még nem jelzett,ezt írták,hogy van újabb és küldjem be. Vártam pár napot vagy talán egy hetet és jött a frissítés OTA-n keresztül. Kár elküldeni nekik,mert ők is majd mókolnak vele,Neked meg telefonod sem lesz néhány napig.
Egyébként szervizelés kapcsán ezeket a "vidéki" FirstPhone-os huawei centereket tudom ajánlani. Beégett egy folt a kijelzőn a 4 hónapos Honor 9-en,bevittem a debreceni FirstPhone-ba. Kicsit gondolkodtam,hogy inkább elküldöm Pestre biztos ami biztos,de aztán beadtam itt a készüléket. Kicserélték a kijelzőt,középső keretet és a hátlapot is. Direkt kértem,hogy az extra karcokat meg esetleges illesztési problémákat kerüljük már el javítás közben("allergiás" vagyok az ilyenekre). Nagyon szépen megcsinálták,gyári fólia a kijelzőn,hátlapon,kamerákon még a töltő csatlakozónál is. Nem mellesleg aznap kész is volt délután.
-
Hexán
csendes tag
válasz watador600 #2863 üzenetére
Valóban a Plázában lévő az.
-
Hexán
csendes tag
Közületek volt már bárkinek panasza az érintő érzékenységére?
A következő videót találtam a neten:
Az appot én is leszedtem és összehasonlítottam egy Samsung Galaxy A5 2017-es készülékkel.
A Samsung minimális ujjmozgásra is reagál,míg a Honor (hozzá képest) borzasztóan érzéketlen.Nyilván ez a mindennapos használatnál nem számít sokat,de mondjuk játékoknál már annál inkább.
Nektek a MultiTouch testerrel hasonló eredményt produkál a Honor?
-
Hexán
csendes tag
A frissített rendszerben már Nektek sem lehet manuálisan kiválasztani a "Hely" ikonra bökve azt, hogy milyen pontosságú helymeghatározás legyen aktív?
-
Hexán
csendes tag
válasz ASDGamer #6325 üzenetére
Én is észrevettem, pedig semmit nem változtattam a szokásaimon. Gondoltam rá, hogy az akksi is öregszik, bár hozzátenném, hogy egy ősrégi Xiaomi Redmi 1S-nek (amit kezdetben én, majd édesanyám használt) alig észrevehetően csökkent az akksi élettartama, pedig nem 2 éves telefon. Nem tudom érdemes-e bepróbálkozni azzal, hogy még a gari alatt az akksit kicseréljék, hátha javul a helyzet.
-
Hexán
csendes tag
Sziasztok!
Friss tapasztalat. Elvittem a Honor 9-est garin belül akksi cserére. A debreceni FirstPhone-nal már volt tapasztalatom,ezért most a miskolci üzletbe vittem be (4.7-es a Google értékelések szerint,gondoltam az elég jó). Át is vették a telefont javításra. A telefonom totál karcmentes (elöl-hátul fólia + tok). Se kopás,se mikrokarc semmi. Mondtam is nekik,hogy az állapotát a telefonnak mindenképp jelöljük az átvételi elismervényen és ha van rá mód, ilyen állapotban adják már vissza. A fóliát levettem róla, mert korábban már mondták a debreceni üzletben, hogy az tartozéknak számít és volt aki panaszkodott rá, hogy megsértették a fóliát. Ma szóltak,hogy kész a telefon. Megyek érte, nyújtja nekem a srác. Persze ott figyel egy viszonylag nagy karc a kijelzőn, függőlegesen. Közlik, hogy ez már ott volt,így vették át. Ők lefotózták a telefont mielőtt szétszedték. Bár ez számomra nem bizonyítja azt,hogy az átvétel és a szétszedés között nem sértették meg a telefont, de mindegy. Pechükre én is körbefotóztam a leadás előtt és egy videót is csináltam róla.
Így bízzatok meg bennük.Nem azt mondom, hogy kontárok (egy javításból ezt nehéz leszűrni),de az biztos,hogy ha hibáznak akkor ha tehetik az ügyfélre kenik. Szerintem,ha bármit leadtok szervizelni (akár telefont vagy bármit), fotózzátok körbe, csináljatok egy videót, mert simán átvágnak. A Honor ügyfélszolgálat jelezte is, hogy szerencse hogy én is "dokumentáltam", be is kérték...
Kellemes hétvégét mindenkinek!
-
Hexán
csendes tag
válasz Lackooo84 #6404 üzenetére
Neem. Elvileg akksit cseréltek csak. Direkt rákérdeztem a Honor ügyfélszolgálatán (szóban és írásban, mert elég nehézkesen válaszolnak egy egyszerű kérdésre), hogy akksi csere esetén legalább a hátlapból egy újat ragasztanak-e fel vagy a régiről kapargatják le a kétoldalú ragasztót és úgy ragasztják újra. E-mailben azt írták, hogy természetesen új hátlapot (megjegyzem karcmentes a hátlapom, tehát nekem csak az akksival volt bajom) ragasztanak fel. A telefon leadásakor a FirstPhone azt mondta, hogy régebben így volt de valami változott és már nincs így. Erre megkérdeztem az ügyfélszolgálatot szóban, ahol hablatyoltak, hogy majd megkérdezik a szerviztől, hogy mi a protokoll, mert ők ezt nem tudják pontosan.
A végeredmény az lett, hogy minden maradt a régi, csak az akksi új. Az én karcmentes kijelzőmet meg összekarcolták véletlenül vagy szervizelés alatt. Ahogy írtad, ez elég nehézkes munka,mert mindent feszegetni kell, ezért is kértem, ha már mindenből a régi megy vissza, legalább az illesztések jók legyenek. Ha mondjuk a ragasztó nem jön le teljesen jól a hátlapról vagy az akksiról,elég ha néhány mm-ert kitart,már simán nagyobb hézagok lehetnek rajta a hátlap illesztése után (mint egy gagyi 15.000 Ft-os klón telón )
Nekem is furcsa volt,de gondoltam ha szépen megcsinálja akkor nekem jó lesz úgy is.
-
Hexán
csendes tag
válasz <Adamsky> #6405 üzenetére
Nem ismertek el semmit,sőt hagyták hogy kisétáljak úgy, hogy a telefont nem vettem át(gyaníthatják, hogy az ügy végére járok majd). Azt mondták ezt én adtam így le. Igazad van a fotókkal kapcsolatban, én csak azért fotóztam körbe (mellesleg a leadás dátuma látható a telefonon,persze ez sem jelent semmit), mert egyszer már jöttek nekem ezzel, hogy ne aggódjak nem sértik meg a készüléket, mert amúgy is körbefotózzák,ha gond lenne majd az "perdöntő lesz". Csak hát az engem semmiképp nem fog védeni, lásd a jelenlegi szitut. Akkor már annyit az én fotóm is ér mint az övéké. Csak én a 1.5 éves telefont tartottam karcmentes állapotban (legalábbis a videómon így látható), míg ők 2 nap alatt elintézték. Ez bosszantó. És valóban a korrekt az lenne ha a pulton mondjuk lefotózzák (semmiből nem tartana kinyomtatni, aláírni...),de ők maguknak fotózzák úgy ahogy akarják,de veled kapásból karcosnak dokumentáltatják.Így is zavar,de ha mondjuk egy P30 Pro-t viszek javíttatni ami sokkal többe kerül, akkor majd azzal is így járnak el? Ők már alapból nem tisztán járnak el az ügyben.
-
Hexán
csendes tag
Pontosan. Ezt csinálják. Csakhogy most szóltam nekik , hogy erről szó sem lehet. Nem is jelölték be. És mikor említettem, hogy bocs itt az átvételi elismervény ezt mindketten aláírtuk és karcmentesnek van jelölve...arra nem szóltak semmit. Az persze nem számít. És anno ezt én is említettem már nekik (Debrecenben), ott is azt mondták, hogy ez előírás. Bár nem értem ez miért lenne előírás,szerintem ez csak egy bevett szokás. Egyébként akkor kijelző csere miatt nekem is szinte új telót adtak vissza, ezért nem feszegettem tovább én sem.
-
Hexán
csendes tag
válasz Divinity #6414 üzenetére
Ők csinálták, nem küldték fel. Azért vettem le, mert leadás előtt minden ilyen jellegű dolgot el kell távolítani. Elvileg volt olyan akiknek itthoni boltban megvett és felrakatott 3-4.000 Ft-os kijelzővédő fóliáját (értelemszerűen) levették és panaszt tett miatta. Hiába mondtam, hogy nyugodtan otthagyom rajta, öccá forintos, ebayes és van még 10 db.
-
Hexán
csendes tag
válasz Lackooo84 #6416 üzenetére
Hát ez jó...vicc az egész. Bejelentettem a Honor-nak,majd megírom mi lett a vége. A szép az egészben, hogy full ingerült hozzáállást és flegmaságot tapasztaltam a FirstPhone-ban. Úgy látszik készülékeket értékesíteni jobban szeretnek, mint a meglévő ügyfelek problémájával foglalkozni.
-
Hexán
csendes tag
válasz PrometheusX #6622 üzenetére
Ha most lesz 2 éves és még van rá gari, akkor megcsinálják ingyen a FirstPhoneban.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Milyen NAS-t vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- HP ProLiant MicroServer Gen8
- További aktív témák...