Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rolly

    veterán

    válasz dabadab #115 üzenetére

    Akkor 2016ban:
    52 gr / km itthon
    88 gr / km német
    155 gr / km lengyel

    Csak azt felejted el, hogy 2021 van ;) és mindenhol zöldebb lett az áram...

    A hazai átlagot amúgy 300 körülinek szokták számolni. A németek most 440 (ez a legrosszabb körülbelül) nyáron 230 a legjobb átlag 350... Lengyelek most 600 nyáron láttam náluk 450et is...

    #114 nem tudom, hogy direkt számolás félre, csak hogy igazad legyen vagy ennyire rossz vagy matekból... Ha a közúti közlekedés az eü kibocsátásának 21%a és legalább a felét meg lehet takarítani az baromira nem 6-7%a hanem inkább 10,5...

  • forumpista

    aktív tag

    válasz dabadab #101 üzenetére

    Rá tudnál mutatni arra a mondatomra, ahol azt állítom hogy az elektromos autónak lesz kipufogója? Köszi.

    Amúgy épp most örököltem egy végig garázsban tartott Trabantot. Valahol 800e-1 millió között van az ára.
    Ja meg örököltem egy 20 milliós házat is.
    Én úgy gondolom hogy nagyjából 21 millió forinttal beljebb vagyok azokhoz képest, akik semmit sem örököltek a nagyszüleik után.

    Ha te úgy gondolod, hogy a saját tulajdon nem a vagyonfelhalmozás módszere, akkor írasd nyugodtan a nevemre bármit amit adósság nélkül örökölsz, vállalom hogy a gyerekeimnek továbbadom. Aztán meglátjuk hogy a te gyereked örökölt vagyon nélkül, vagy az enyém örökölt vagyonnal lesz-e előrébb.

  • #48584626

    törölt tag

    válasz dabadab #70 üzenetére

    Nincs ilyen határidő globálisan.

  • szentkuti11

    addikt

    válasz dabadab #7 üzenetére

    A Mustang névhez kapcsolódóan: szerintem ennél a kiragadott mondatnál komplexebben átlátható a dolog, ha az egész bekezdést nézzük, a véleményem mindenesetre, kicsit konkrétabban az, hogy ha ilyen vagy olyan okokból, de hosszabb távon nem lesz, aki megvegye és a sok különadó és korlátozás miatt fenntartsa a sportos benzinfalót, akkor ily módon átörökíthető ez a legenda abba a világba, ami most, ezzel a villanyoffenzívával ránk vár. Teszem hozzá nagyon halkan, és itt már szigorúan a személyes háttérinfó jön, én viszonylag kevésbé vagyok érzékeny erre a márkanévre, mert bár a legfőbb generációit volt szerencsém kipróbálni 1968-as évjárattól kezdve, én a 2015 előttieket több szempontból nem tartom igazán jó autónak. Ikonikusnak, legendásnak igen, de objektív értelemben jónak nem.

    Pontosan az a furcsa nekem a felszereltségekben, hogy nem egy belső vagy külső felszereltségi csomagként lehet megvenni ezeket a kényelmi extrákat, ahogy az valamelyest logikus lenne, hanem a dolog szempontjából teljesen irreleváns akksimérethez kötik, amin az én gondolataim szerint gyártástechnológiailag a legkönnyebb lenne variálni: ha a nettó kapacitását nézzük, az SR is pontosan elég lehet bárkinek a napi használatra, de a Ford valamiért erősen a nagy akksis felé tolja a népet, ehhez részben vagy egészben lehet köze annak, hogy a Mach-E téli fogyasztása nem épp kedvező.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés