- Ilyen lesz a HMD egyik első készüléke
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Samsung Galaxy S9 és S9+ duplateszt
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy A35 5G - fordulópont
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Dead Island 2 - Már elérhető a SoLa DLC
gp A premier mellé kaptunk egy launch trailert a készítőktől az új kiegészítőhöz.
-
Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
ph A német cég újdonsága relatíve tágas belülről, és a porvédelemről sem feledkezik meg.
-
5G-s verzió is készül a Realme C65-ből
ma Ha itthon is kapható lesz, valószínűleg a modernebb adatkapcsolati képességekkel bíró verzió érkezik.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szentkuti11
addikt
A Mustang névhez kapcsolódóan: szerintem ennél a kiragadott mondatnál komplexebben átlátható a dolog, ha az egész bekezdést nézzük, a véleményem mindenesetre, kicsit konkrétabban az, hogy ha ilyen vagy olyan okokból, de hosszabb távon nem lesz, aki megvegye és a sok különadó és korlátozás miatt fenntartsa a sportos benzinfalót, akkor ily módon átörökíthető ez a legenda abba a világba, ami most, ezzel a villanyoffenzívával ránk vár. Teszem hozzá nagyon halkan, és itt már szigorúan a személyes háttérinfó jön, én viszonylag kevésbé vagyok érzékeny erre a márkanévre, mert bár a legfőbb generációit volt szerencsém kipróbálni 1968-as évjárattól kezdve, én a 2015 előttieket több szempontból nem tartom igazán jó autónak. Ikonikusnak, legendásnak igen, de objektív értelemben jónak nem.
Pontosan az a furcsa nekem a felszereltségekben, hogy nem egy belső vagy külső felszereltségi csomagként lehet megvenni ezeket a kényelmi extrákat, ahogy az valamelyest logikus lenne, hanem a dolog szempontjából teljesen irreleváns akksimérethez kötik, amin az én gondolataim szerint gyártástechnológiailag a legkönnyebb lenne variálni: ha a nettó kapacitását nézzük, az SR is pontosan elég lehet bárkinek a napi használatra, de a Ford valamiért erősen a nagy akksis felé tolja a népet, ehhez részben vagy egészben lehet köze annak, hogy a Mach-E téli fogyasztása nem épp kedvező.
[ Szerkesztve ]
-
forumpista
tag
Rá tudnál mutatni arra a mondatomra, ahol azt állítom hogy az elektromos autónak lesz kipufogója? Köszi.
Amúgy épp most örököltem egy végig garázsban tartott Trabantot. Valahol 800e-1 millió között van az ára.
Ja meg örököltem egy 20 milliós házat is.
Én úgy gondolom hogy nagyjából 21 millió forinttal beljebb vagyok azokhoz képest, akik semmit sem örököltek a nagyszüleik után.Ha te úgy gondolod, hogy a saját tulajdon nem a vagyonfelhalmozás módszere, akkor írasd nyugodtan a nevemre bármit amit adósság nélkül örökölsz, vállalom hogy a gyerekeimnek továbbadom. Aztán meglátjuk hogy a te gyereked örökölt vagyon nélkül, vagy az enyém örökölt vagyonnal lesz-e előrébb.
-
Rolly
veterán
Akkor 2016ban:
52 gr / km itthon
88 gr / km német
155 gr / km lengyelCsak azt felejted el, hogy 2021 van ;) és mindenhol zöldebb lett az áram...
A hazai átlagot amúgy 300 körülinek szokták számolni. A németek most 440 (ez a legrosszabb körülbelül) nyáron 230 a legjobb átlag 350... Lengyelek most 600 nyáron láttam náluk 450et is...
#114 nem tudom, hogy direkt számolás félre, csak hogy igazad legyen vagy ennyire rossz vagy matekból... Ha a közúti közlekedés az eü kibocsátásának 21%a és legalább a felét meg lehet takarítani az baromira nem 6-7%a hanem inkább 10,5...