- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
#48584626 #112 üzenetére
De a személy és teherautók kibocsátását le lehet... Egy Diesel autó 130-180 gr co2t bocsát ki ha számoljuk az üzemanyag finomítását és szállítását...
Eközben itthon az elektromos 70 gr CO2vel jár... A német 80 Gr körül... Tudom ott vannak a Lengyelek 110-130 gr körül... De a franciák norvégok svédek a 10-30 gr / km kibocsátással...
Pl most a norvég áram 39 gr CO2 / kWht tud... Ez autó kmenkent 8 gr CO2/km....
És nem csak CO2 van (CO, PM, NOx, stb)
-
válasz
#48584626 #109 üzenetére
5 éven belül a teljes közúti közlekedés megoldható lesz akkus vagy esetleg hidrogénes autókkal (ez utóbbi tehernél esetleg szerepet játszhat) innentől kezdve nem 13%-ról beszélünk, hanem 21%-ról s a jelenlegi elektromos technilógiával teljes Európát nézve kb felére harmadára lehet leszorítani az itteni kibocsátást az elektromos autókkal. Azaz ezzel is foglalkozni kell és érdemes
-
Uzi74
senior tag
válasz
#48584626 #96 üzenetére
EV6 tesztvezetésnél után az AWD változat GT-Line csomaggal konfigurálva 48K-ért rendelhettem (listaár 59K) ) volna és németeknél ebből még lejön a 6K támogatás és ha cégautó akkor 0,25% csak az adókulcs. Ez C180 árkategóra.....
Azt kell mondjam az EV6 sokkal jobb volt mint a mach-e majdnem minden szempontból (kivéve az infitainmentet talán). Futómű halkabb volt, a beltér is korrekt volt, az ESP-je cs - némi zongoralaktól eltekintve - C klass mellett cserélné a jelenlegi elektromosat, annak a beljese persze máshogy néz ki, de az jóval drágábbra konfigurált volt - ennek ellenére nem volt sokk az EV6 belseje (a mach-e vel ellentétben), sokat fejlődtek. Ha megkapja az Nvidia drive-ot, akkor az infotainment is jó lesz - akkufűtés opciót kell még bekonfigurálni és MUC-BUD távra sem lesz sokkal lassabb mint a C. (értst nem 2 órával lassabb) -
#27070592
törölt tag
válasz
#48584626 #93 üzenetére
Kábéra sem tudom mikor fog indulni a hétköznapi életben az önvezető autók kora. Senki sem tudja.
Amit lehet tudni: cirka másfél milliárd autó fut jelenleg a világban. Átlagosan húsz évesen kerülnek bontásra vagy szimplán roncstelepre.
Ezek utánpótlása gyanánt készül évi pártízmillió új autó. Vagyis ha holnaptól az autógyárak kizárólag elektromos autókat gyártanának, akkor is húsz év kell az ICE leváltásához.
Erről pedig szó sincs. Egyelőre a Tesla az első gyártó amelyik képes és hajlandó kizárólag elektromos autókat gyártani.
Senki sem látja a jövőt, de a Tesla középtávú üzleti terveiben az áll hogy 2030-ra az akkor gyártott új autók 20%-a Tesla lesz. -
#27070592
törölt tag
válasz
#48584626 #89 üzenetére
Nagyon sokan temették már a Tesla-t, de ma is létezik. És az egymillió Model3 csak az első mérföldkő volt.
Ha öt éve egy átlagos lakás árát Tesla részvénybe fektetted, ma nagyon kényelmesen nyugdíjba vonulhatsz a hozamból.
De majd akkor nézzük meg a Tesla-t amikor elindul a stabil, Starlink rendszeren működő önvezető autók kora. -
#27070592
törölt tag
válasz
#48584626 #72 üzenetére
A premium vehicle valóságában.
46:00tól dumál erről egy 50 körüli fickó . Valami Musk.
-
#27070592
törölt tag
válasz
#48584626 #57 üzenetére
Az meg nincs, és egy csomó helyen nem is lesz, meg 10 év múlva sem.
Fél órás hír. Bidentől pont nem vártam ilyesmit. De az aranyszabály szerint: a piacnak mindig igaza van.
-
#27070592
törölt tag
válasz
#48584626 #44 üzenetére
F150Lightning
Hogyan lesz egy munkaeszközből családi autó? Így. A motortér helyén egy 400 literes csomagtartó van. Olyan családok is megrendelték, akik eddig SUV-ben gondolkodtak, a Ford 200k megrendelés után le is zárta a rendelési listát. Nem csodálkoznék, ha az F pickupok gyártási kapacitásának egy részét erre állítanák át.
Mert ez a jövő. Akinek a Cybertruck ortopéd formája nem jött be, hanem maradna a megszokott pickupnál, ezt fogja venni. Ugyanannyiért.
Nem kell hozzá olajkút vagy fúrósziget. Sem olajtanker. Sem olajfinomító. Sem benzinkút. Villany kell hozzá. -
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- 3D nyomtatás
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- BestBuy ruhás topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Dell notebook topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Formula-1
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Bomba ár! HP Elitebook 8560W - i7-2GEN I 8GB I 500GB I 15,6" FHD I Nvidia I W10 I Garancia
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASUS B450 R7 2700X 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman i3 FSP 600W
- Részletfizetés , Acer Nitro V 15 minimálisan használt uj állapot sok garancia
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest