Hirdetés
- A béka átlép a szarvasbogáron
- Ulefone Armor 17 Pro - infragranti
- Itthon is lesz Pixel telefon!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MG ZS EV menetpróba
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
Új hozzászólás Aktív témák
-
eldiablo
addikt
válasz forumpista #29 üzenetére
Hát igen, csak lehet a lószarnak a szagán és a szörnyű állagán kívül lehet nem sok impactje van a bolygónkra nézve. Ellenben a belsőégésű motorokkal azért előfordulnak problémák. Persze a lítium jaj de káros, meg honnan a villany meg egyéb nóták, de azért ha megadjuk azt azt a fejlesztési időt amit a belsőégésű motoroknak, egészen biztos, hogy fele idő alatt tapasztalhatjuk, hogy bizony, hosszútávon jobb nekünk belsőégésű motorok nélkül.
Bár ha a lovakat nézzük valóban, a lószar sokkal barátságosabb mint mondjuk a fáradt olaj. Mondjuk szó szerint szar ha bármelyik a cipődre kerül mert alig akar lejönni.
Na meg, ha a hátasunkat megunjuk, még kolbász is lehet belőle, meg nem lopják el a katalizátort a lóról se a villanyosról.
Ha meg megdöglik és nálad a bicskád, még kraftolhatsz lóbőrt is. -
vicze
félisten
válasz forumpista #29 üzenetére
"Első nagy sorozatban gyártott elektromos autó:
Modell S, 2012."
2011 Nissan Leaf 9700db
2012 Model S 2000dbJa "első"...
[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz forumpista #29 üzenetére
Meg aztán a lovakat nem tiltották be, nem toltak rájuk óriási büntető adókat, és nem toltak ezermilliárdokat az autók vásárlásának a támogatására.
A ló azért tűnt el hosszú évtizedek alatt a közlekedésből, mert az autó egyszerűen jobb volt.Bár pl. a német hadsereg a második világháborúban még bőven lovakat használt szállításra...
Ráadásul a ló és az autó között óriási minőségi ugrás van az autó javára.A BEV és az ICE között nincs ilyen, mindkettő autó aztán kész, sőt a BEV használati értéke jóval alacsonyabb mint az ICE.
Szóval a ló párhuzam elég szar.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
dabadab
titán
válasz forumpista #100 üzenetére
Te komolyan azt gondolod, hogy az elektromos autók bármit is megváltoztatnak a környezetszennyezés vagy épp a klíma kapcsán?
Elmondanád, hogy szerinted egy elektromos autónak hogyan lesz füstölő kipufogója?
(Azt a gondolatmentet, miszerint az autótulajdonlás a vagyonfelhalmozás érvényes módszere lenne, meg inkább nem is kommentálom )
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
-
dabadab
titán
válasz forumpista #102 üzenetére
Rá tudnál mutatni arra a mondatomra, ahol azt állítom hogy az elektromos autónak lesz kipufogója? Köszi.
Tessék: "Te komolyan azt gondolod, hogy az elektromos autók bármit is megváltoztatnak a környezetszennyezés vagy épp a klíma kapcsán?"
Meglehetősen nyilvánvaló, hogy ha nincs kipufogója, akkor nem tud úgy szennyezni, mint a belsőégésű, ergo változik a környezetszennyezés.Amúgy épp most örököltem egy végig garázsban tartott Trabantot. Valahol 800e-1 millió között van az ára.
És akkor ebből most vond le az összes költséget, amit az elmúlt évtizedek alatt bele kellett fektetni (de mindent) és kapsz egy szép, negatív számot.
Ha meg egy tényleg használati tárgyként tartott átlagautót nézel, akkor meg még borzasztóbb a matek.DRM is theft
-
vicze
félisten
válasz forumpista #100 üzenetére
"Az egyedüli különbség csak annyi, hogy a saját tulajdon helyett a bérlés garantálja hogy komplett társadalmak fognak elszegényedni "
Az ugye megvan, hogy nyugaton úgy az autók 90%-ka valamilyen leasing konstrukcióban vagy hitelre veszik, mivel a kocsit 3évente cserélgetik mivel senki se akar "koszos tragaccsal" járni.
Meg lehet venni a lease végén, de ki a jó fene csinálja, ha kap egy újat?
És ez nem most kezdődött hanem 30-40éve.
Nem látom a nagy szegénységet se valahogy. -
vicze
félisten
válasz forumpista #105 üzenetére
Speciel nem gondolom, mert itt vagyok...
Én az új autók vásárlásáról beszélek és nem átlag-életkorokról. Az idős autók a szegényebb réteghez kerülnek, töredékáron. Tehát az idős autók többedik tulajdonossal rendelkező sok esetben sokadik autó a családban.
Egész mellesleg te regélsz olyanokról, hogy a garázsba rakott alig használt autó érték halmozás... Kb. kidobott pénz az ablakon.