- Xiaomi 15 vagy Samsung S25
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Motorola Edge 60 és Edge 60 Pro - és a vas?
- Fejlődik az okosóra piac, csak visszafelé
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Egy óra, két rendszer
- iPhone topik
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kansas
addikt
És ha átírják GCN-hez, akkor az az összes GCN kártyára engedélyezné a működést, vagy függene a GCN verziótól(GCN4-5 van ugyebár támogatva az aktuális driverekkel) vagy konkrét GPU-kra lehet engedélyezni? Tehát mondjuk külön kell engedélyezni GCN5 Vega64 -re és GCN5 Vega 8 iGP-re, vagy egy füst alatt az összes GCN-es GPU támogatná onnantól?
-
repvez
addikt
igen ez benne van , de a gyakorlatban ,meg ha a driverbe bekapcsolja az ember akkor bizonyos játékok amik amugy beleillenek a leirásba , nem is reagálnak rá és nem igen lehet felfedezni semmilyen változást , mintha nem aktiválná magád a driver.
Akkor ilyenkor mi a helyzet?
Meg aVR-nél hogy használ, ha egy közbenső aplikácion fut a VR és nem magába a játék ? -
copass
veterán
leszarom a deathloop-ot, eleve gyanús nekem hogy "csak" azzal lehet demózni az FSR-t.
egyértelműen látszik hogy látványosan kevesebb a ghosting 2.3-al CP2077, F1 alatt is.
tehát egész máshogy viselkedik más-más játékokban a ghosting csökkentés.az meg hogy folyamatosan hivatkozol itt "fejlesztőkre", elég gyenge blöff!
kiazmiazéshol?! de még akkor se számítana túl sokat (mert ugye hallottunk már ilyet hogy Xpénz és mondd már eztmegezt mert kell a reklám), csak hát ugye kell valamire hivatkoznod ami jól hangzik.
nem az a probléma hogy engem nézel hülyének, hanem hogy mindenkit annak nézel.
addig csűrve csavarva a mondandódat míg "szerinted" te jössz ki belőle győztesen.
ez meg minden, csak nem szakmai.
UE5 cikked óta nem tudlak komolyan venni, a highresmeshtdirektbeanimálós vízióddal!elhiszem én neked, hogy a vörös az új kíkesződ. de a gyakorlat egész más mutat eddig.
-
Én nem tévesztettem össze őket.
Saját magadat járattad le és hozol szégyent magadra az oldalra az egész ál-pártalanságod tényére ezzel amit itt leversz.
Nekem nincs semmi a kezemben hogy te milyen képeket mutattál, melyik kártyával, milyen felbontásban, annyit láttam hogy betettél két képet és kész amire te azt mondasz amit akarsz.
Még ha igaz is lenne amit leírtál akkor se egyforma beállítású képeket tettél be más kamera állás más felület látszódik más szögből, úgy állíthattad be vagy olyat választhattál ki amit te akartál. Korrekt eljárás volt.
Most meg engem akarsz lehúzni?Nem, nekem véleményem lehet, meg mindenkinek aki ide jár olvasni az oldalt. Mindenki eldöntheti saját maga mi tetszik neki.DE egyelőre te írsz nekünk cikkeket, mi meg megvitatnánk itt akikből él az oldal és te is.
Mindenki azt mondja hogy jó munka, én is ezt mondtam, de a DLSS még egyelőre jobb.SZERINTEM IS. Az hogy nem annyira látszik mozgás közben az szuper ez nem azt jelenti hogy nem végez jobb munkát..... te meg már temeted az Intelt és Nvidiát, az eljárásaikat.
A tesztelt és tesztben szereplő képeiden egyetlen egy DLSS használatú Quality képen sincs megtörve a tetőn lévő oszlop itt meg szerinted ez a DLSS Quality minőség. Nevetséges.
Meg persze én is hogy leállok veled még és vízióiddal vitatkozni amiben már vizionálod más cégek eljárásainak a halálát mert az Amd-d hozott egy eljárást ami persze mindennél és mindenkinél jobb és zseniálisabb. -
Valakinek mondjuk egy olvasónak lehet még véleménye a két cég eljárásról nélküled is az oldalon vagy csak az FSR-t és az AMD megoldásait fogod védeni körmöd szakadtából ?
még nem igen láttam egy véleményt se tőled amiben kiálltál volna bármelyik másik gyártó eljárása mellett így letojva a tényeket.
Leírta hogy CP ben jobb a DLSS. Ennyi. -
copass
veterán
DLSS 2.3 látványosan jobb CP2077-ben...
-
Mindegy ezt inkább kiveszem nem személyeskedem.
Egytelen egy DLSS képeden sem láttam hogy a tetőn lévő antenna meg lenne törve.
mint ahogy azt sem láttam máshol hogy egy Quality kép 4 K ban gyengébb és agyonmosottabb legyen mint 1440P ben.
Ezt a törést az FSR élesítése okozza.Azért TPU cikkben nézd meg az összevetést...
Amúgy semelyik nem "szar"... -
Yany
addikt
Hejj, Abu, bedobsz egy összehasonlítóképet, amivel kapásból 3 gond van, de 2 minimum:
1. Nem natív felbontású, kapásból van rajta egy utólagos skálázás.
2. Szőrösre tömörített JPG képek. Ne már, aki ezt nem látja és pláne nem is zavarja, az tényleg nem fog a két képen különbséget találni natív felbontáson sem. (natív alatt a képernyőn megjelenő végső felbontást értem, amin már átment az FSR vagy a DLSS)
3. Nem csak apró időzítésbeli különbség van a két kép elkészítésének pillanata között, de még más szögből és helyzetből is készültek. Ha nincs egy azonos "spawn-point" sem a gémben, akkor is lehetne azért ~hasonlóbbat csinálni.Erre a két képre bárki bármit is mond, az hazudik... az ellenkezőjét állítva is.
-
"És ilyen formában kijelenteni, hogy az egyik egyértelműen szarabb,"
Látod ez a gond, hogy ilyen formában ki lehet jelenteni hogy igen, gyengébb a működése, mert ott van a cikkedben a bizonyíték.
Te nem látod attól tény tény marad.
és ez egy AMD támogatott címben, akkor szerinted amit nem támogat AMD milyen megoldások jönnek.?
Hát hát leírtad bagatell megoldása van csak ezt ki kell dobni azt ki kell dobni és kézzel megírni ezt és azt . Ah tényleg. Írok is jensen papának. milyen egy hülye. -
PuMbA
titán
Akkor várom az általam játszott játékokban, hogy összehasoníthassam
Bár 1080p-ben mindenki azt mondja, hogy a DLSS jobb, illetve a cikkben lévő képeken is látszik, szóval nekem ez a sarkított eset jobban fog számítani, mint az 1440p vagy 4K-s teljesítmény, ahol közel vannak.
-
Igen megértettem mire utalsz elsőre is gondoltam hogy kijön ez megint belőle mint minden AMD megoldásnál amit piedesztálra emelsz. És azt gondolod megreformálják vele az egész piacot.
Vs vitát kell indítanunk mert te beszéltél egy fejlesztővel. Remélem nem azzal aki azt mondta 4 éve hogy a Turingokat kukázni kell RT alatt mert Microsoft kidobja az egész DXR-t a konzolok miatt.A FSR 2.0 gyengébb minőségben mint a DLSS 2.3 ezen nincs mit vitázni. Az hogy te így látod vagy úgy látod mindegy.
Az Ai tréning jobban működik és egyforma időt vesz igénybe. Egy fejlesztőnek az a jó ha lesz DLSS tréningelve és arra a temporális megoldásra ráépíti az FSR-t is mert Nvidia ezt pénzeli...
Annak aki RT képes Nvidia kártyát használ az a jó ha DLSS meg lesz tartva, akinek meg nem DLSS képes kártyája van annak ott lesz az FSR természetesen vagy a NIS vagy RIS mindegy. Az generáció ami nem RT képes lassan Nvidiánál 6-7 éves.
Nem erre alapozza a jövőt egy fejlesztő sem. Az hogy mi a jó fejlesztőnek majd kiderül a pénztárca nyitogatás után.Jelenleg több motor alapból beépülőként támogatja a DLSS-t Nvidia meg kifizeti az árát és kész.
Nem aza probléma hogy ez lesz, hanem az hogy azt gondolod hogy megint minden az AMD FSR je körül forog és mindenki mindent eldob cserébe és a Microsoft nem foglalkozik mással...
Simán az fog történni, hogy az Nvidia is kidobja a DLSS 3.0 -át vagy mindegy minek hívjuk és lesz trénig nélküli eljárás is Nvidia támogatott fejlesztésekben meg lesz DLSS. win -win. -
SindaNarmo
tag
Lehet, nekem csak az rémlik hogy lesz benne. Ezért írtam hogy ha jó minőséget tud biztosítani (közel azonosat mint amit a legjobb). Akkor a legkisebb erőforrás igény felé mozdulnák.
Illetve mint írtam is nincs rálátásom, hogy milyen finomhangolások szükséges a különböző eljárásoknál, illetve hogy a support-ban ez mekkora erőforrás igényű.
-
PuMbA
titán
A videóban található fegyver ghostingra kérdés: be volt-e kapcsolva élesítés, ami a DLSS-nél ezeket okozza?
Cyberpunk-ban nekem teljesen eltűnt a ghosting az élesítés kikapcsolásával.
#71 Abu85: Akkor oké. Viszont ez jóval kisebb / kevésbé észrevehető probléma, mint az FSR 2.0 egyes mozgások közbeni teljes szétesése és a részecske effektek skálázásának alacsony minősége.
-
Csak a fenti keretrendszerbe AMD nem csatlakozott, Intel és Nvidia van benne. Nvidia ezt azért csinálta hogy ha az egyik belekerül és leképezik a temporális eljárást akkor a másik szinte minimális munkával belefektethető legyen.
Tekintve hogy a piacon 80 % piacrésszel jelen van Nvidia és az IGP-k terén jelentősen ott van Intel .
Nem nehéz innen eltalálni, hogy ha valamire temporális adatot kell építeniük nem dobják a DLSS-t attól. Azt gondolod hogy széllel szembe hajlik a nád. -
PuMbA
titán
"Alapvetően az NVIDIA ajánlja, de nem kötelező a fejlesztőknek ezzel élni, "
És ez egy brutális hiba, mert RDR2-ben például nincs DLSS sharpening csúszka és úgy fel van húzva gyárilag, hogy mozgás közben ghostingos meg szétesik tőle a kép
Így használhatatlan, marad a TAA, ami meg mossa a képet, szóval a Rockstar-nál úgy látszik vakok dolgoznak.
podtibi: Ahogy Abu85 írja, az az élesítés más és rosszabb minőségű végeredményt kapsz. Gyakorlatilag nem tesz mást, mintha a monitoron állítanád az élességet, szóval haszontalan.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ASUS Radeon HD6950 DirectCU II 2GB 256bit GDDR5 EAH6950 DCII/2DI4S/2GD5 Videokártya eladó
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 3070 Ti OC 8GB GDDR6X 256bit videokártya
- Asus rog strix gtx 1060 6gb
- AKCIÓ! ASUS B460M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1080Ti 11GB KOLINK Observatory TG TT 600W
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- Lenovo Thinkpad P16 G2 - i9-13980HX, 64GB, 1TB SSD, 16" WQUXGA (3840 2400), RTX 4090 (ELKELT)
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G3 - i5-6GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Lenovo Thunderbolt 3 kábel (4X90U90617)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest