- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Fotók, videók mobillal
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Ja, sajnos az a baj ezekkel, hogy régebbi és / vagygyengébb GPU-kon kapod a legkisebb sebesség előnyt, mert azok nehezebben is küzdenek meg az algoritmussal. Jó, hogy beraktad ezt a képet. Nem tudtam, hogy DLSS-en is szétesik, ami valószínűleg azért van, mert sose álltam meg játékban 90 másodpercig
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ahogy írtam az animáció torzulása egyfajta szellemképes probléma. Maga a temporális jelleg idézi elő. Aki ezzel nem tud együtt élni, annak csak az FSR 1.0 a megoldás, az teljesen mentes ezektől a temporális zavaroktól.
A felskálázás még mindig egy kompromisszum. Akármilyen megoldást választunk annak előnyei és hátrányai vannak. Ez a jövőben sem fog változni, maximum az egyes eltérő eljárásoknak más előnyei és hátrányai lesznek. De olyan sosem lesz, aminek nincs valamilyen hátránya.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz FLATRONW #106 üzenetére
Egy dolgot nem értek, ezt magyarázza már meg valaki: minden tesztben a QUALITY mode, és a PERFORMANCE mode kerül górcső alá, ezen pörög mindenki, és utóbbinál ki is jönnek az eljárás hátulütőit jelentő hibák. BALANCED-et viszont sehol nem láttam, kb. mintha nem is létezne, mindenki csak a szélsőségeket hajtja.
Abu a cikkben leírta, hogy...
- "QUALITY és BALANCED minőségi szinteken a különbségek egészen nüansznyiak."
- "PERFORMANCE minőségi szinten már egy kicsit más a helyzet, mivel itt a DLSS 2.0 valamivel élesebb eredményt produkál, és helyzetet az FSR 2.0 csak élesítéssel képes menteni. Ugyanakkor általánosan kiemelnénk, hogy maga a PERFORMANCE beállítás nem tűnik optimális választásnak se az FSR 2.0, se a DLSS 2.0 esetében."Van egy olyan gyanúm, hogy BALANCED-en rögtön nem szúrnának szemet a kiemelt hibák, egy számottevő FPS-ugrás viszont ugyanúgy meglenne.
Szóval nekem úgy tűnik, hogy ez kb. vihar a biliben, és mindkét eljárással jól működik a trükk... de amíg a DLSS 2.X kizárólag RTX kártyákra van hitelesítve, addig az FSR 2.0 minden modern GPU-n elfut.[ Szerkesztve ]
"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50, Silverstone Milo ML03 ..............................................................................................
-
repvez
addikt
válasz FLATRONW #128 üzenetére
pont ez az, a cikk nem tér ki ezekre az aprobetus részekre, azt irja, hogy minden olyan VGA ami képes DX12-t és SM6ot driverrel kezelni az ki tudja használni valamilyen szinten ezt a funkciot.
nem irt semmit , hogy de ha és ez meg ez a feltétel fennál vagy ilyen és ilyen hardvered van. vagy ,hogy a játéknak is támogatni kell .Az meg megint egy fura érv, hogy a régi VGA-k csak 1080p-re jok. mert mi van ha veszek egy 3090est, de a monitoron meg csak 1080p-s akkor is nativan kell hajtanom, hiába van overkill a VGA hozzá.
Meg ez a funkcio, pont arra lett kitalálva, hogy azok a hardverek amelyek nem tudják a nagyobb felbontást akkor az alacsonyabb felbontást renderelve felskálázzák a nagyobbra.
Tehát ahogy mondon, egy régebbi kártya, még mindig jo lehet 1080p-re vagy akár feljebb is, ha a felbontást vissza veszem 720p-re és azt scálázom fel 1080pre. vagy ha elbirja az 1080p-t a régebbi kártya akkor meg 2k vagy 4k-ra. Igy máris tovább lehet életbe tartani a régebbi kártyát.Legalább is a cikk szerint ezt igy minden további nélkül meg lehetne tenni minden játéknál és minden VGA-nál amelyik :
Idészem :
"Írja a cikk, hogy a kód minden olyan legalább DirectX 12-n támogató VGA-n lefut, aminek a meghajtója le bírja fordítani a shader modell 6.0-s kódot."
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Milyen processzort vegyek?
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- A pápa egyre jobban tart a romlott AI veszélyeitől
- EAFC 24
- eBay-es kütyük kis pénzért
- PlayStation 5
- Villanyszerelés
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...