- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- Sony Xperia bemutató lesz május 17-én
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Elérhető Európában a Samsung Galaxy M15 és M55
- Motorola Edge 50 Pro - több Moto-erő kéne bele
- HMD receptből készült anti-okostelefon a Heinekentől
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a Sker Ritual teljes kiadása
gp Véget ért az early access időszak, a végső kiadás konzolokra is befutott.
-
Frissült a MediaTek középkategóriás ajánlata
ma Hivatalos a Dimensity 6300, ez lesz a MediaTek kínálatából kivezetésre kerülő 6100+ utódja.
-
Analóg kapcsolós klaviatúrák triója a Razer fémjelzésével
ph A Huntsman széria harmadik nemzedékét háromféle formátumban vihetjük haza.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Szerintem több képnél , pl "FSR 2.0 élesítéssel" összekevertétek az 1440P-t és a 2160P-t, mert az utóbbi homályosabb vagy valami anomália volt , vagy élsimításra megy el 4 K ban a DLSS/ FSR használata. DLSS nél is és FSR nél amúgy több helyen az létszik hogy a 4 K nál homályosabb a kép, elmossa.
Számomra a vállalhatatlan az összes közül talán az FSR 2.0 1080P / performance/ élesítés nélkül, a többi simán jó kategória.
Jól sikerült mindkét cég eljárása, jó hogy ráléptek a temporális útra a vörösök is, kellett ez a jó minőséghez.Élesítést a DLSS hez bármilyen szintet be lehet aktiválni külön már 2 szinten élesítés és + hagyományos sharpening filter van a szűrőknél, érdemes aktiválni őket, nagyon jó eredményt adhat DLSS performance mellett meg főleg.
Folyamatosan fejlesztik a szürő rétegeket a zöldek.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Ezt még anno a FF valamelyik részénél fejtette ki egy Nvidiás elemző, hogy a mozgás közbeni anomáliák miatt van a legjobban szükség a gépi tanulásra az ott beépített algoritmus csökkenti mérsékelni tudja a mozgás közbeni szétesések lehetőségét nem más Motion Blurt tol rá az eljárás vagy hasonló módon oldja meg.
De ebből meg Ghosting alakult ki pl CP2077 esetén amit állítólag a 2.3 verzióju DLSS már frankón kezel.
Mondjuk nekem az enyhe ghosting és a blur kevésbé zavaró, mint ez a pixel szintű szétesés amit mutattál.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
köszi.
Letöltöttem őket, így is ez a helyzet ,bár nem ennyire markáns már a különbség. A szemben lévő háztető és a fű textúrájának az élessége jobb az 1440P-s képnél.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Nem arra gondoltam amit PuMbA mutatott, az főleg Nvidia támogatott játékokban van és az abban használt DLSS hez van kalibrálva. amit te mutattál az meg ahogy írta Abu egy alap sharpening, az experience képen amit betettem felül láthatod 50% ra állítva.
Amire én gondoltam az játék indítása után
Geforce experience / Alt+Z/ szűrő hozzáadása.
Elmenti a beállítást utána ha egyszer megcsináltad, csak experiencen belül indítsd el.3 rétegben tudsz beállítani rá szűrőt, baromi jól működik és tettek be egy élesítés+ szűrőt, ami kifejezetten DLSS mellé frankó és minden játékban működik, finomabban mint az image sharpening. Ezt és a sima élesítést a szürőkön belül érdemes használni DLSS hez a tapasztalatom alapján és Nvidia is erre ajánlja, de ezt sajnos a tesztekből kihagyják pedig teljesen más képet mutat egy performance mód ezzel a két szürővel finoman belőve és kiélesítve.
Felül van a sima image sharpening csúszka még amit te is szoktál a vezélőpultban állítani.Szerintem ez jobban és egyénileg állítható, mint ha mindenképpen rá erőltetnének egy fix élesítést a skálázás mellé. Szerintem ez az anomália van abból amit feljebb kérdeztem, hogy 4K miért homályosabb mint az 1440P.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Csak a fenti keretrendszerbe AMD nem csatlakozott, Intel és Nvidia van benne. Nvidia ezt azért csinálta hogy ha az egyik belekerül és leképezik a temporális eljárást akkor a másik szinte minimális munkával belefektethető legyen.
Tekintve hogy a piacon 80 % piacrésszel jelen van Nvidia és az IGP-k terén jelentősen ott van Intel .
Nem nehéz innen eltalálni, hogy ha valamire temporális adatot kell építeniük nem dobják a DLSS-t attól. Azt gondolod hogy széllel szembe hajlik a nád.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
válasz SindaNarmo #64 üzenetére
Semelyiket nem kell csak kizárólag megtartatani és eldobni sem kell ,ez a lényege a temporális eljárásnak. Nincsenek költségek sem annak a ki DLSS-t épít be mert ingyen van az AI tréning és azt gondolom az FSR is jobb minőséggel dolgozik tréningelt hálón alapul temprális adatokkal
Tehát valószínűleg az lesz hogy az Nvidia játékokban lesz FSR és DLSS a többiben lesz FSR és XeSS.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Igen megértettem mire utalsz elsőre is gondoltam hogy kijön ez megint belőle mint minden AMD megoldásnál amit piedesztálra emelsz. És azt gondolod megreformálják vele az egész piacot.
Vs vitát kell indítanunk mert te beszéltél egy fejlesztővel. Remélem nem azzal aki azt mondta 4 éve hogy a Turingokat kukázni kell RT alatt mert Microsoft kidobja az egész DXR-t a konzolok miatt.A FSR 2.0 gyengébb minőségben mint a DLSS 2.3 ezen nincs mit vitázni. Az hogy te így látod vagy úgy látod mindegy.
Az Ai tréning jobban működik és egyforma időt vesz igénybe. Egy fejlesztőnek az a jó ha lesz DLSS tréningelve és arra a temporális megoldásra ráépíti az FSR-t is mert Nvidia ezt pénzeli...
Annak aki RT képes Nvidia kártyát használ az a jó ha DLSS meg lesz tartva, akinek meg nem DLSS képes kártyája van annak ott lesz az FSR természetesen vagy a NIS vagy RIS mindegy. Az generáció ami nem RT képes lassan Nvidiánál 6-7 éves.
Nem erre alapozza a jövőt egy fejlesztő sem. Az hogy mi a jó fejlesztőnek majd kiderül a pénztárca nyitogatás után.Jelenleg több motor alapból beépülőként támogatja a DLSS-t Nvidia meg kifizeti az árát és kész.
Nem aza probléma hogy ez lesz, hanem az hogy azt gondolod hogy megint minden az AMD FSR je körül forog és mindenki mindent eldob cserébe és a Microsoft nem foglalkozik mással...
Simán az fog történni, hogy az Nvidia is kidobja a DLSS 3.0 -át vagy mindegy minek hívjuk és lesz trénig nélküli eljárás is Nvidia támogatott fejlesztésekben meg lesz DLSS. win -win.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
"És ilyen formában kijelenteni, hogy az egyik egyértelműen szarabb,"
Látod ez a gond, hogy ilyen formában ki lehet jelenteni hogy igen, gyengébb a működése, mert ott van a cikkedben a bizonyíték.
Te nem látod attól tény tény marad.
és ez egy AMD támogatott címben, akkor szerinted amit nem támogat AMD milyen megoldások jönnek.?
Hát hát leírtad bagatell megoldása van csak ezt ki kell dobni azt ki kell dobni és kézzel megírni ezt és azt . Ah tényleg. Írok is jensen papának. milyen egy hülye.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Egyértelműen a felső kép AMD és alsó Nvidia.
Miért van 20 % FPS eltérés?
Mutatok neked egy jobb összehasonlító tesztet a konkurenciától.. [link]
ilyen lámpaoszlopt széttördelve rég nem láttam ha ez neked nem mászik le a képernyőről akkor semmi sem.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Hát gondoltam hogy ez lesz mindegy mit mondtam volna.
Mondjuk priviben megírhattad volna valakinek hogy közjegyző hitelesítse a tippemet.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Hogyne
Teljesen egyforma felbontáson azonos minőségben melyiken is? érdekes hogy a cikkedben/ tesztedben ez nem látszik egyik Quality módban sem.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Mindegy ezt inkább kiveszem nem személyeskedem.
Egytelen egy DLSS képeden sem láttam hogy a tetőn lévő antenna meg lenne törve.
mint ahogy azt sem láttam máshol hogy egy Quality kép 4 K ban gyengébb és agyonmosottabb legyen mint 1440P ben.
Ezt a törést az FSR élesítése okozza.Azért TPU cikkben nézd meg az összevetést...
Amúgy semelyik nem "szar"...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Valakinek mondjuk egy olvasónak lehet még véleménye a két cég eljárásról nélküled is az oldalon vagy csak az FSR-t és az AMD megoldásait fogod védeni körmöd szakadtából ?
még nem igen láttam egy véleményt se tőled amiben kiálltál volna bármelyik másik gyártó eljárása mellett így letojva a tényeket.
Leírta hogy CP ben jobb a DLSS. Ennyi.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
Én nem tévesztettem össze őket.
Saját magadat járattad le és hozol szégyent magadra az oldalra az egész ál-pártalanságod tényére ezzel amit itt leversz.
Nekem nincs semmi a kezemben hogy te milyen képeket mutattál, melyik kártyával, milyen felbontásban, annyit láttam hogy betettél két képet és kész amire te azt mondasz amit akarsz.
Még ha igaz is lenne amit leírtál akkor se egyforma beállítású képeket tettél be más kamera állás más felület látszódik más szögből, úgy állíthattad be vagy olyat választhattál ki amit te akartál. Korrekt eljárás volt.
Most meg engem akarsz lehúzni? Nem, nekem véleményem lehet, meg mindenkinek aki ide jár olvasni az oldalt. Mindenki eldöntheti saját maga mi tetszik neki.DE egyelőre te írsz nekünk cikkeket, mi meg megvitatnánk itt akikből él az oldal és te is.
Mindenki azt mondja hogy jó munka, én is ezt mondtam, de a DLSS még egyelőre jobb.SZERINTEM IS. Az hogy nem annyira látszik mozgás közben az szuper ez nem azt jelenti hogy nem végez jobb munkát..... te meg már temeted az Intelt és Nvidiát, az eljárásaikat.
A tesztelt és tesztben szereplő képeiden egyetlen egy DLSS használatú Quality képen sincs megtörve a tetőn lévő oszlop itt meg szerinted ez a DLSS Quality minőség. Nevetséges.
Meg persze én is hogy leállok veled még és vízióiddal vitatkozni amiben már vizionálod más cégek eljárásainak a halálát mert az Amd-d hozott egy eljárást ami persze mindennél és mindenkinél jobb és zseniálisabb.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Aliexpress tapasztalatok
- Akvarisztika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Apple notebookok
- Ford topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung LCD és LED TV-k
- További aktív témák...