- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MIUI / HyperOS topik
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
Hirdetés
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
válasz SindaNarmo #64 üzenetére
Semelyiket nem kell csak kizárólag megtartatani és eldobni sem kell ,ez a lényege a temporális eljárásnak. Nincsenek költségek sem annak a ki DLSS-t épít be mert ingyen van az AI tréning és azt gondolom az FSR is jobb minőséggel dolgozik tréningelt hálón alapul temprális adatokkal
Tehát valószínűleg az lesz hogy az Nvidia játékokban lesz FSR és DLSS a többiben lesz FSR és XeSS.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz SindaNarmo #68 üzenetére
Az UE5 megoldása nagyon ghostingol. Sokkal-sokkal jobban, mint a DLSS 2. Ezen persze javíthatnak, de maga a TAAU egyáltalán nem alkalmaz anti-ghosting lépcsőt, így nem tudják ezt a problémát jelenleg kezelni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
PuMbA
titán
válasz SindaNarmo #108 üzenetére
FSR is elmos. Ezen teszt korlátozottsága, amit a videóban is elmondanak, hogy az FSR 2.0 esetén az élesítés a maximumon van, ez a Deathloop-ban az alapértelmezett, míg DLSS-nél hiányzik az élesítés, mert ebből a játékból kimaradt.
FLATRONW: Ja, a második képen az FSR Performance módban teljesen széteső képet ad. A fű a rádió körül hogy néz ki? Odarak egy teljesen más textúrát
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz SindaNarmo #110 üzenetére
"És mint írtam futás közben észre sem venném."
Szerintem észrevehető. Én DLSS esetén a nagyon alacsony (0.15 az 1.00-ból) élesítést is észreveszem Cyberpunk-ban 50-60cm-ről egy 24 colos FullHD monitoron A DigitalFoundry teszt úgy lett volna a legjobb, ha az FSR 2.0 esetén is teljesen kikapcsolják az élesítést, így egyenlő körülmények lettek volna a DLSS-sel.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- GIGABYTE RX 6700 XT 12GB GDDR6 AORUS ELITE Eladó! 100.000.-