- Magisk
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor 90 - modellalkat
- Mobil flották
- Eredeti dizájnnal tér vissza idén a Nokia 225 4G
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A34 - plus size modell
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Új órával készül a Black Shark
ma A Xiaomi gaming brandje az S1 Pro formavilágát viszi tovább, amit immár MIL-STD szabványokkal egészít ki.
-
A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
it Könnyűsúlyú AI-megoldással újított a Microsoft, hogy költséghatékony opciókat kínálva még szélesebb ügyfélbázist építsen ki. Eközben az AI és az adatközpontok miatt óriási lesz a kereslet a földgázra.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
Kár, hogy a cikken ismét tetten érhető az AMD-orientált mérleg: a DLSS 1.0 mellé megy egy csomag, de az FSR 1.0-n gyorsan túllendül mindenféle jelző nélkül rögtön az első bekezdében indításként. Aztán pedig mismásol a teljesítménnyel kapcsolatban, holott a DLSS minden előnye vagy hátránya mellett konstans gyorsabb. Tényleg nem nagy a különbség a legtöbb esetben, de mindig a DLSS a tempósabb. Ez valahogy nem hangzik el. Illetve noha a cikk nem a DLSS-ről szól, ha már végigkíséri a cikket (okkal és joggal) a DLSS-hez történő viszonyítás, azt még érdemes lett volna beletenni, hogy míg az FSR bármilyen (az említett specifikációs szintet megütő) hardveren képes futni, a DLSS csak GeForce-on (illetve egyes modelljein) fut.
szerk.: nagy monitoron natív felbontáson csekkolva is az 1440p-s kép egyértelműen élesebb, B-nek teljesen igaza van, elég fura.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Detto. A 3080 Ti-nál nálam is ez volt a döntő. Én a 0. pillanattól a jövő egy alapfeature-ét láttam a DLSS-ben és ezt fenntartom olyannyira, hogy hamarosan már full alap lesz, raytrace ide vagy oda. Unity, Unreal beépítik és ezzel a piac akkora százaléka le lesz fedve, hogy az Ubi és a többiek különc motorja sem engedheti majd meg magának a felskálázók hiányát.
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
Yany
addikt
Hejj, Abu, bedobsz egy összehasonlítóképet, amivel kapásból 3 gond van, de 2 minimum:
1. Nem natív felbontású, kapásból van rajta egy utólagos skálázás.
2. Szőrösre tömörített JPG képek. Ne már, aki ezt nem látja és pláne nem is zavarja, az tényleg nem fog a két képen különbséget találni natív felbontáson sem. (natív alatt a képernyőn megjelenő végső felbontást értem, amin már átment az FSR vagy a DLSS)
3. Nem csak apró időzítésbeli különbség van a két kép elkészítésének pillanata között, de még más szögből és helyzetből is készültek. Ha nincs egy azonos "spawn-point" sem a gémben, akkor is lehetne azért ~hasonlóbbat csinálni.Erre a két képre bárki bármit is mond, az hazudik... az ellenkezőjét állítva is.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078