- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
Hirdetés
-
Xbox Game Pass [2024] - A májusi lista
gp Az elkövetkező időszakban többek között megkapjuk a Kona II Brume című játékot.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
Új hozzászólás Aktív témák
-
SindaNarmo
tag
Mivel nem ezen a területen mozgok, így fogalmam sincs. De egész jól hangzik ez hogy csak berakom mind a 3at és aztán nem kell foglalkoznom vele és mind a 3 is bármi erőforrás ráfordítás nélkül jól is fog működni. Csak a valóság más szokott lenni.
Akkor viszont azt 3* annyi erőforrás karbantartani.Szóval igen, ha én manager lennék, magasról tennék rá hogy melyik gyártó vagy gyártó független cég adja, de amelyik biztosít egy általános (gyártó független) jó minőségű megoldást, akkor a többit raknám a kukába és már kevesebb erőforrás szükséges.
Pl ha az unreal5 megoldása jó minőséget biztosít eszem ágába sem lenne bármelyik gyártóét használni. Már ha jól rémlik hogy abban gyárilag lesz felskálázás. Mert minek.
[ Szerkesztve ]
-
SindaNarmo
tag
Lehet, nekem csak az rémlik hogy lesz benne. Ezért írtam hogy ha jó minőséget tud biztosítani (közel azonosat mint amit a legjobb). Akkor a legkisebb erőforrás igény felé mozdulnák.
Illetve mint írtam is nincs rálátásom, hogy milyen finomhangolások szükséges a különböző eljárásoknál, illetve hogy a support-ban ez mekkora erőforrás igényű.
-
SindaNarmo
tag
Ja, láttam a teszteken, és tudom.
De a fenti képnél számomra az FSR adja a szebb képet, lehet hogy egy másik képnél pont fordítva lenne. És mint írtam futás közben észre sem venném.Bár pl anno még az FSR1.0-s összehasonlításoknál is volt olyan amikor szerintem a DLSS túlságosan maszatolt (az én ízlésemnek), de az is csak álló képen látszott.
Amúgy engem játék közben nem zavarna, én simán eljátszok most is 4k-s tv-n 1080p-s felbontással (R5 2400G-vel). Ha a játék jó attól nem lesz rosszabb.
[ Szerkesztve ]
-
SindaNarmo
tag
Lehet, én nagyon ritkán szoktam ilyenekre felfigyelni. Max ha nagyon kiugró. Számomra ez nem az. Részemről lehet hogy a ghosting-ot sem venném észre, vagy ha észre venném is valószínűleg tojnák rá magasról.
Ha meg nagyon zavarna kikapcsolnám a felskálázást és egyéb beállításokból vennék vissza hogy fusson rendesen.
A véleményem az hogy a mai játékok minimális beállításokon is jól néznek ki. szóval simán beáldozom a magasabb opciókat, csak fusson tűrhetően játék (ezalatt értsd hogy kb legyen megy meg a 30fps. tudom megbotránkoztató hogy a 60fps sem érdekel )