- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- A GT 7 kap először Android 16-ot
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Google Pixel 8a - kis telefon kis késéssel
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Íme az új Android Auto!
- Samsung Galaxy S20 és S20+ duplateszt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez egy jó kérdés... a labda náluk pattog.
God of War v1.0.2 patch Brings FSR 2.0 Support
Landwirtschafts-Simulator 22 im Test: FSR 2.0, FSR 1.0 und DLSS bei der Ernte im Vergleich -
repvez
addikt
Ezzel akkor elismered te is amit én mondtam, hogy a cikk nem tért ki arra, hoyg ez játékfüggö lenne , mert ezt nem emlitette, csak, hogy driver függö. És , hoyg a manuálok vagy még nnincsenek kiadva vagy nem átlagembereknek szolnak, illetve nem abból tájékozodnak az emberek.
Senki sem olvassa ki az internetet egyvalami miatt , vagy regisztrál másik oldalakra, föleg ha van egy olyan magyar oldal ami cikket is ir rola, akkor gondolhatja, hogy majd tájékoztatva lesz arrol amit a manuál és a szakma mond, de a PR ba nem kerül bele vagy csak felületesen.Nem azt állitottam, hogy az amit te mondasz az nem igaz, mert én nem te ellened reagáltam mert nem vagyok gondolatolvaso, én a cikkre reagáltam és a cikk a mostani , nem a régiek az azt állitotta amit te is megemlitettél , hogy nem pontos vagy nem igaz .
Az AMD is azt állitja, hogy az FSR az RX480tol kedve támogatott, ha mákod van és olyan játékkal játszol ami tudja. DE ez igy eléggé átverés, mert az átlag user nem fogja nézni, hogy melyik játék mit támogat.
DE ha azt látja, hogy a funkcio az rx480astol aktiválható akkor azt a következtetést vonja le ,hogy müködik vele.ÉS vannak olyan cikkek amikor valami uj funkcio jön be egy uj hardverrel , hogy abbol a cikkbol sztem a legtöbb ember csak a kötöszavakat ismeri fel, anynira szakzsargonos hunglish és szakmai , hogy képtelenség kiatlálni, hogy az miért is lesz jó nekunk. Igy hiába hivatkozol, hogy számos cikk készült , ha a nagyobb része nem hétköznapi modon van megfogalmazva.
És a VR-ról meg nincs szó, hogy ez segithet e benne vagy hogy aktiválható, ha a driver a desktop felbontást nézi és nem a kiterjesztett monitorét vagy épp egy köztes programon keresztül indul a játék.
-
Kansas
addikt
Definitív support listát is találtam, de ehhez tényleg ásni kellett az AMD blog 2. lábjegyzetéig:
AMD FidelityFX Super Resolution is “game dependent” and is supported on the following AMD products. FSR 1.0: AMD Radeon™ RX 6000, RX 5000, RX 500, RX Vega series graphics cards, RX 480, RX 470, RX 460, and all AMD Ryzen™ processors with Radeon™ graphics if the minimum requirements of the game are met. FSR 2.0: AMD Radeon™ RX 6000, RX 5000, RX Vega Series graphics cards, and the Radeon™ RX 590 graphics card if the minimum requirements of the game are met.AMD does not provide technical or warranty support for AMD FidelityFX Super Resolution enablement on other vendors' graphics cards.
Magyarul egyrészt az FSR "játékfüggő", másrészt az egyes feature-verziók a listázott AMD termékeken támogatottak, amennyiben a játék minimum hardver követelményeinek a rendszer amúgy megfelel. Más gyártók termékein való futtatáshoz az AMD nem ad technikai támogatást és nem vállal garanciát.Hogy Abu honnan vette, hogy elég hozzá a SM6 támogatás, azt tőle kérdezd, gondolom az AMD-s ismerőseitől.
-
Kansas
addikt
Szerk. ha már lejárt az a francos időkorlát:
Nem, nem az a dolga egy cikknek sem, hogy nulláról magyarázzon el olyan dolgokat amiről már alsó hangon féltucat cikk született, a jelen cikk után linkelve. Máshol se tartanak alapismeretek órát egy cikknél sem, vagy már tudod az értelmezéshez szükségeseket , vagy utánajársz.
TFM? Itt a PH-n is le lett írva(+ driveres feature-ök kontextusában is). Ez meg a hivatalos leírás átlagnépeknek, illetve a szakembereknek, valamint a dokumentáció(FSR2 még nincs kint, Q2 végéig ígérték, de ez tényleg nem átlagembernek szól).
Nem régebbi kártyákra van szánva a feature, csak van esély rá, hogy azokon is működhet(ha az AMD engedi). Ha a tiéden működik, örülhetsz, ha nem, akkor ott van a két módszer amit írtam és tuti működik, nyilván kevésbé optimális módon/eredménnyel.
-
repvez
addikt
Szóval egy cikknek nem az a dolga, hogy tájékoztassa az olvasoját és felvilágositsa felhivja a figyelmét arra amit esetleg nem mondanak el vagy nem kötik a cégek az orrunkra ?
Nem is kell minden egyes alkalommal a szájba rágni csak egyszer érthetően.Kérlek mutasd meg az TFM-ben, hol vannak az ide vonatkozo részek ?
Valoban bizos velem van a gond, hogy nem olvastam, hogy a PH-ra csak olyanok jöhetnek fel cikket olvasni akinek minimum IT doctorija van és szabadidejében VGA kat tervez vagy programoz drivert hozzájuk.
A linkelt további cikekben is pont ugyan ilyen "érthetően" van minden megfogalmazva , hogy az átlagoz felhasználo is tudja, hogy az miért is lesz jo neki és mit is kap majd a pénzéért ha egyik vagy a másik gyárto technologiáját választja.
Meg utána olvasok dolgoknak hidd el, és pont azért irom, mert magyar nyelven miért nincs meg ez a fajta tájékoztatás
"Arról is volt többször szó, hogy az FSR a DLSS-hez hasonlóan nem driver feature, hanem a játékokba kell beépíteni"
Ez meg annak fényében vicces hogy ezt irod, mikor a cik iroja másodszorra is ezt irta:
"Írja a cikk, hogy a kód minden olyan legalább DirectX 12-n támogató VGA-n lefut, aminek a meghajtója le bírja fordítani a shader modell 6.0-s kódot."Nem volt szo benne sem a cikkben sem a hozzászolásban ,hogy a játékoknak kell támogatnia , az volt odairva, hogy minden olyan hardver ami a dx12ot támogatja, semmi több.
DE biztos nekem rossz a szövegértésem.A többit már általánosságban irtam ,nem erre a konkrét esetre.
ÉS az is látszik, hogy nem értettétek mire mondtam az 1080p-s hasonlatot, mert egyáltalán nem mondtam olyan ,hogy downscale-ingelve használnám ha csak 1080p-s motintorom lenne. Mert ugy a monitor felbontása határozná meg , hogy hogy használom, nem a VGA tudása.
DE a régebbi kártya, ha csak 1080pre jo és visszaveszem 720pre a felbontást akkor 1080pre felscálázva több FPS-t kapnék mint nativba hajtva. mig egy erős VGA--val meg csak feleslegesen erőltetném a 4k-t vele, ha a monitor nem tudná fizikailag megjeleniteni hiába is tudná azt a VGA. -
PuMbA
titán
Értelek. Igazad van, több single-player játékban is benne lehetne
"Sokszor, sok helyen elmondtam már, hogy ezek a skálázgatós trükközések engen alapból eléggé hidehen hagynak, csak legvégső esetben használnám őket"
Én még mindig tartom, hogy AA-ként használva nagyon sok embernek hasznos lenne, csak sokan nem gondolnak ebbe bele. Én DLSS-t mindenhol bekapcsolom, ahol lehet, mert a játékokban található TAA-nál minőségibb eredményt kapok vele úgy, hogy az fps szám nem csökken, hanem nő. Szerintem ezért zsenális a DLSS.
Abu85: A legjobb minőséget adó módszert dobnák...hááát...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Autós topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Formula-1
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Jelszókezelők
- NTFS, exFAT, FAT32 – Melyiket válaszd és miért?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- erkxt: A Roidmi becsődölt – és senki nem szól egy szót sem?
- További aktív témák...
- Nintendo Switch bazár (Okosított Nintendo Switch konzolok, játékok, tartozékok)
- T Phone Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 7600 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G1 - i5-G4 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Macbook White 13" unibody
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest