Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz PuMbA #70 üzenetére

    A Deathpool nem alkalmaz konfigurálható élesítést a DLSS-re. Írtuk a cikkben is. Ez egyszerűen nincs bele implementálva.

    A ghosting amúgy abból ered, hogy maga az anti-ghosting technikája a DLSS 2-nek kevesebb információból dolgozik, mint az FSR 2 anti-ghosting eljárása. Viszont ugye ez egy következménye annak, hogy az előzményminták feldolgozása a DLSS 2 esetében lassabb, mert ott neuronháló fut. Az AMD nem alaklmaz az FSR 2 esetében neuronhálót, így gyorsabban lefutnak náluk az előzménymintához köthető számítások, vagyis több idejük marad az anti-ghostingra, így több adattal is tudják táplálni a rendszerüket.

    Valójában egyik sem probléma, mert amit látsz ezeken azok sokszoros nagyításokkal jönnek ki, a sebességet jelentősen visszafogva. A valóságban pedig játszol és nem állítod meg a játékot, hogy 400-600%-ra zoomolj, hogy láss valamit a problémákból. Emiatt a DLSS 2 és az FSR 2 jellegzetes nem előnyös tulajdonságai a gyakorlatban nem látszódnak. Ahhoz, hogy látszódjanak 400-600%-os zoom kell és legalább 10-20%-ra vissza kell venni a mozgás sebességét. Aki pedig nagyon érzékeny ezekre a temporális feldolgozásból eredő képi problémákra, annak ott az FSR 1.0, az teljesen mentes ezektől.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák