- iPhone topik
- Egy óra, két rendszer
- A Z Fold7, vagy a Magic V5 a vékonyabb valójában?
- MIUI / HyperOS topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Macrodroid
- Légies iPhone halvány színei
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi Smart Band 10 - a hetedik napon megpihen
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
Új hozzászólás Aktív témák
-
stratova
veterán
válasz
Dr. Akula #498 üzenetére
Szerepel egy GP102-es lapka is a legutóbbi Nv driverben GP100 alatt.
Kérdéses, hogy a 60 SMP-ből mennyi lesz benne aktív (a GP100-as Pascalban 56 aktív, de az a lapka dupla pontosságra készített compute kártya).
A hibátlan lapkából amúgy elvileg 3840 SP 240 TMU 96 ROP hozható ki a teljesen ép GP104 alapján de lehet, hogy a DP FP teljesítménye 1/16 a profi 1/2-es GP100-zal szemben. -
Ragnar_
addikt
válasz
Dr. Akula #339 üzenetére
Ha már, akkor azért azt zárójelben megjegyezhetjük, hogy gyakorlatilag a mantle, meg a Dx12 azért kellett az AMDnek jórészt, mert a saját gyártású processzoraik nem nagyon tudták kihajtani a saját gyártású VGA-ikat. Nem egyszer olvastam akár itt a fórumon is, hogy egy 290-hez sokszor egy tuningolt i7 is kevés volt, egy 980-at viszont gond nélkül kihajtott, ugyanez a középkategóriában is jellemző volt, És ezt Battlefield topicban olvastam ami meg Gaming evolved.. Szóval lehet itt másik szemszögből is nézni a dolgokat. Viszont az tény, hogy a PC gamingnek azért használt a dx12, mivel harmatosabb processzor se fogja vissza nagyon az esetleg combosabb VGA-t magasabb képminőségi beállításoknál.
-
oAcido
aktív tag
válasz
Dr. Akula #353 üzenetére
Akkor sokan vagyunk, akik a denevérhangot is hallják
Tessék leülni egy ASUS PG279Q ROG SWIFT elé és játszani pár óra online FPS játékot. Utána leülhetsz egy 4K 60Hz-es monitor elé, vagy egy PS4/XO elé is ugyanazzal a játékkal.
De koptathatom én itt a billentyűzetem... Mindenki rohanjon a boltba és vegye meg az első 100 ezres 4K TV-t, mert nem hogy ugyanazt tudja mint a fél milliós, de még a benne lévő panel is pont ugyanaz...
-
janos666
nagyúr
válasz
Dr. Akula #342 üzenetére
A 60 és 120Hz közt sample and hold módú megjelenítőn (jelenleg szinte minden OLED és kegtöbb LCD) ég és föld mozgóképfelbontás és folyamatosság érzet szempontjából is, de még impulzus módvan sem tagadható, hogy bizonyos szituációkban érezhető lehet a különbség.
A háborút persze szerintem a 60Hz impulzus nyeri, mert a stabilan magas fps sokkal erősebb GPU-t és CPU-t, sőt adatbuszt igényel (pl. jelenlegi DispalyPort vagy HDMI, 4k-ban akár dual-link, ha >10-bit is kell), míg összességében annyival közel sem jobb -
Interceptor
addikt
válasz
Dr. Akula #339 üzenetére
Szerintem ez nem ilyen egyszerű, ilyen alapon az AMD is megtehetné(itt ott sikerül is). Kérdés persze, hogy van e miből, a másik kérdés a másiknak akkor miből telik rá? Talán valamit jobban csinált korábban, aminek hatására nagyobb hírnévre több pénzre és így befolyásra tett szert? Szerintem minden résztvevő a szerepét játssza. Ettől függetlenül jó lenne ha az AMD nyers erőben is egy kicsit jobb cuccokkal állna elő.
-
Helmoras
őstag
válasz
Dr. Akula #342 üzenetére
Azért (bár én is jobban preferálnám a ha csak egy szabvány lenne) Freesync bár joval több monitorban benne van sokkal rosszabb a tartományban tud dolgozni a legtöbb monitor estében, nem a 60 es 144 hz közt van a gond, hanem a csodálatos optimalizálásoknak hála akkor amikor bedroppolja a játék az fpst, ezt hivatott kiküszöbölni mind a két technológia, és mivel a játékok ritkán futnak 10 fps es intervallumban, sokkal inkább 50-60 fps van néha a max és min között (hacsak nem nagyon nagy részletesség és nagyon magas felbontás, hisz ekkor az intervallum is kisebb), ebben jelenleg jobb a gsync (persze jóval drágábban) szerintem...
A másik igen komoly "piaci rés" a fullhd gsync 100hz feletti ips monitor (cca. 150k körül), ha kidobna egy ilyet valamelyik gyártó megváltozna szerintem némileg az arány.
-
oAcido
aktív tag
válasz
Dr. Akula #342 üzenetére
Egyrészt sok mindenkit zavar és veszi észre, ha 144Hz helyett 60Hz-et lát. Másrészt a G-Sync-es monitorok felára nem csak a licenc ára miatt drágább. Tessék megnézni a kínálatot, a G-Sync-es monitorok jobbak a Freesync-es társaiknál.
Amúgy meg az nV még mindig a gyíkemberekkel együtt vesztegetik a fejlesztőket. Az fel se merült, hogy senki se akar 15-20% részesedésre fejleszteni/játékot írni?
-
Komplikato
veterán
válasz
Dr. Akula #336 üzenetére
Jelenleg egyetlen 120Hz képes 4K monitor egy 5000 dolláros OLED(!) DELL monitor, szóval igen.
Viszont "alatta" már szépen jönnek a 120-144-165-200HZ-es 2560x1440 és 2650x1080-as panelek.
OLED-ből meg pont az NVidia teszt labor kisajtolt már 1700MHz-et, már csak meg kell várni, hogy kommersz árba essenek az OLED termékek. Eddig erre vártunk egy évtizedet, a többit féllábon is ...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- GIGABYTE GTX 1060 Mini ITX OC 3GB videókártya
- Eladó Powercolor 5700XT Red Devil Dobozában
- Eladó használt Gigabyte AMD Radeon HD 6750 videókártya
- MSI GeForce VENTUS 3X RTX 3070 Ti 8GB OC GDDR6X 256bit videokártya
- PNY EPIC-X RGB RTX 5060Ti 16GB / Gigabyte EAGLE OC RTX 5070 12GB videokárty 3 év garancia 27% áfa
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5500 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 55G2 - 55" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - 1100 Nits - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1
- AKCIÓ! 4TB Samsung 870 EVO SATA SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! 1TB Kingston KC3000 NVMe SSD meghajtó garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest