Hirdetés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MIUI / HyperOS topik
- Garmin Fenix 8 AMOLED - a csúcshódítás költséges
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Sony Xperia 1 VI - egyből hat
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Több memóriával és tárhellyel kezd a Galaxy S25
- iPhone topik
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Corsa02
őstag
válasz pepucs #215789 üzenetére
Egyetértek Reggie0-val, ez inkább egy görgő megszorulás lesz, vagy kettétörés.
Szíjról egyébként megállapítani felszerelt állapotban semmit nem lehet, ha meg még is akkor már az utolsó pillanatban van. A feliratok is gyártófüggő meddig vannak rajta, van ahol már pár ezer km alatt eltűnik róla... de minden esetre, nagyobb az esély, hogy valami megszorult és az fogazta le, német fórumokon sok ilyet lehet olvasni sajnos ezt a motort illetőleg,.
The Truth Is Out There --->
-
Reggie0
félisten
válasz pepucs #215789 üzenetére
Nem biztos, hogy a szij hibaja, hogy le lett fogazva, lehet megszorult valami, amit hajt.
En majdnem jartam hasonloan, de komoly kar nelkul: A frissen cserelt hosszbordas szij(klima-t, pumpat, szervot viszi csak), a motorgeneral utan parezer km-el elszakadt, de ugy, hogy az acelhuzalok felcsavarodtak es a fotengely szimeringhez beturemkedett es szetragta azt is. Kiderult az egyetlen nem cserelt elem a szervo szijtarcsaja volt, ami a kopas soran elesre kopott es hossziranyban felszecskazta a vadonatuj szijat.
[ Szerkesztve ]
-
TayRol
nagyúr
válasz pepucs #214623 üzenetére
igen. elég sok vw-ben ültem, most vettem egy újat, nem rosszabb mint a B8 vagy bármely nem villany márkatárs.
Ez az én tapasztalatom, aztán a többiek majd megcáfolnak. SuperB-hez képest mindenképpen jobb, azt L&K-ban néztem. Van 1-2 hiba (pl. panoráma tető körüli műanyag gyárilag gagyi), de szerintem teljesen ok. Elfogult nem vagyok, előtte volt új C Merci és japán is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pepucs #202754 üzenetére
A gyujtás kapcsoló mindennek egyszerre ad áramot, tehát nem is tekerne, semmi más nem villanna fel. A relé boxon megmérheted a feszültséget, az alján vannak csavarok, azok fölött a magyarázat. Kapcsolt lesz a 15 meg az összes X. Az X-ek már reléken keresztül mennek, ha van 15 de nincs valamelyik x, akkor relé hiba, ha nincs 15, akkor gyujtás kapcsoló, de szerintem máshol lesz a gond.
csak tisztították? Ülések voltak kint? Mesélj valamit a körülményekeől, az szokott segíteni nekem a hibakeresésben. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz pepucs #202748 üzenetére
Komfort modulnak ehhez nincs köze, az tévút. Amint életrekel az óracsoport, be fog indulni. Nem kap áramot az óracsoport, van saját biztosítèka, az rendben van, gyujtáson van áram azon a biztosítékon? Az akku saruk meg vannak húzva rendesen? Tisztításra le szokták dobni, aztán ha rosszul van feltéve, nem megy a dolgok fele.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
válasz pepucs #202738 üzenetére
Ha bő vízzel mosták, akkor például a komfort modul állhat vízben.
Légzsák: ki kell olvasni, de az ülés kivételénél lehet, nem minden csatlakozik megfelelően.
A tankpumpa a hátsó ülés alatt, lehet, hogy vadul porszívóztak ott.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Bandit21
addikt
válasz pepucs #202738 üzenetére
Ha sokat állt nyitott ajtóval amig száradt lehet le zabalta az akkut a belső tér világítás - ha a nyitott ajtó miatt világított.
Bár látom önindító forog, de gyanús hogy az ablak fel -le nem megy.
[ Szerkesztve ]
regisztrált: 2003-02-20 10:16, azaz .... 21 éve a PH!-n!
-
kisharsany
tag
válasz pepucs #200569 üzenetére
No igen, Zafira... Igazából nem nagyon tudok vele vitatkozni, inkább csak kifogásaim vannak.
Furcsa, hogy szinte nincs 200 ezer km feletti benzines B Zafira hahun. Ennyi lehet a benzines motorok vége, vagy annyira jó autó, hogy senki sem akarja eladni 400-500 ezer km-el?
Az a középkonzol olyan mint egy birodalmi csatahajó irányítópult a Star Warsból, legalább ennyire komor hangulatú is.
...és a családban van 2 Ecoteces Astra G, mindkettőbe rendesen tölteni kell az olajat.[ Szerkesztve ]
-
kisharsany
tag
válasz pepucs #200559 üzenetére
Te mit vennél amivel kevesebb a gond, ha ezek a kritériumok:
-2 méteres ember el tudja forgatni a kormányt
-férjen el 4 felnőtt és egy kutyabox, csomagok
-legyen benne legalább ABS, ködlámpa
-ne fogyasszon 7-8 liternél többet
-ne kelljen az autóban kiabálni, ha beszélgetni akarunk
-a keret kb. 3 millió. -
veterán
válasz pepucs #199844 üzenetére
Én nem hiszem, Mazda csoportból ismertem ott egy srácot, az Oszit, sajnos kb 4 éve meghalt, szilánkosra törte a lábát és vérrög képződött lábadozás alatt
Ő amit meg tudott adni kedvezményt Mazdás csoporttagoknak, azt megadta, nem tudom pontosan de sztem nem volt 15-20%[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
molnarpeter
nagyúr
válasz pepucs #199753 üzenetére
Ha megvan még a gyári, vidd el bowden szervizbe és csinálnak bele új huzalt, aztán kész
Bowdenszerviz.hu pl még a műanyagokat is kicseréli fémre, hogy jobban bírja. Viszont szerintem akkor a minimum, hogy egy gyári szerkezet legyen a kiindulási alap, amiben nem nyeklik-nyaklik minden. Talán egy kis kenést is lehetne adni neki, gondolok itt grafit porra a tömítésekbe, hátha amiatt nehezebben dolgozik.
Golfnál úgy tűnik, a későbbi évjárat kb egy rejtett facelift minél több dolgot nézek, sokszor kiderül, hogy időközben módosított az alkatrész, ilyen volt a nagyobb kesztyűtartó is, de ablakemelőre visszatérve a csúszka neten leírásokban máshogyan nézett ki, mint amit találtam benne (feltételezve, hogy gyári volt benne 10 évesen vételkor, mivel ismerős Passatjában is 21 év után esett be a sofőr üveg.[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz pepucs #181989 üzenetére
Szerintem tok felesleges orizgetni. En scannelem es egyutal be is daralom, nem vagyok leveltaros. Mondjuk eladni sem akarom a kocsit, de akkor max kinyomtatnam ujra, ha a scan nem jo. Mivel elegge nem akarom eladni, igy kb. egyszer pecseteltettem szervizkonyvbe, amikor megvettem, mondjuk az se erne sokat, mert az elozo ket tulaj ugysem pecseteltetett, csak a legelso, amig garis volt.
Igazabol nyomtatni barmilyen szamlat lehet, aztan valaki alafirkantja. Meg senkit sem lattam ugy autotvasarolni, hogy a szamlaval vegigjarta a szervizeket, hogy valoban megtortent-e.
[ Szerkesztve ]
-
bul07
nagyúr
válasz pepucs #181992 üzenetére
Nekem csak az van vezetve mikkor mi lett cseréve, dátum, km állás, meg az alkatrész megnevezése
Mivel nem számlás helyen szereltettemJa és a gumi csere, dátuma, km állás, megmérve a levet gumik profilmélysége
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
negyedes
addikt
válasz pepucs #174213 üzenetére
MIndent neztek mar rajta. semmi problemat nem lattak (vagy nem tudnak diagnosztikalni), addig mig nem lett kicserlve az ECU.
Ha egeskimaradas lenne, nem lenne hangja, visszaesne az ereje es hidegen is elojenne(mert most akkor kezdodik ahogy elhagyta az 50 fokot a mutato)?Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pepucs #167495 üzenetére
Mielőtt eldobálod a trafókat, mérd meg az ellenállásukat. Ha nincs köztük kirívóan eltérő, valószínűleg nem a trafók a ludasok. Ez a vezérlő számol égéskimaradást. Mért értékek között van missfire counter. Érdemes meglesni, mert hibakódot nem generál. Ha 0 égéskimaradással is le akar fulladni, szorulhat a pillangószelep. Ki kell tisztítani, a tengelyét finomam megolajozni. Ha ez megoldja egy időre a problémát, akkor csak egy fojtószelepre van szükséged. EGR is tud érdekes dolgokat, próba idejére le kell vakítani egy méretre vágott fémlemezzrel, lesz hibakód, rá, de ha az a ludal elmarad a lefulladás közeli állapot. Sok mindent lehet, de ez tipikusan az a hiba, amivel el kell játszani és sorban kizárni a dolgokat.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pepucs #161760 üzenetére
Nem lehet egyszerre szegény a keverék és kevés a levegő, fordítva szokott működni, ha falsot szív, szegény lesz a keverék. Az már külön érdekes, hogy volt gyűrűzés, de retkes maradt az egr meg a fojtószelep.
Tibi.234: nem akarod Te azt tudni. Hajtsad, amíg megy, de kezdj spórolni 4 injektorra. 260 euró darabja.
[ Szerkesztve ]
-
tibbike01
őstag
válasz pepucs #155951 üzenetére
Nekem is ilyen motor van Leonban. Jó látni, hogy ennyit km-ert is vígan elfut Én nem váltanék 10w40ről, de ha mégis akkor max 5w40 és Motul vagy Mobil...ha jól tudom ezek vastagabb olajok, mint a Castrol és társai. De van olaj topic itt a fórumon. Keress rá.
Gyertyákat én cserélném. Inkább most cseréld mint miután hazavontattak az autópályáról....
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pepucs #152260 üzenetére
Három helyről juthat csak olaj az égéstérbe:
A gyűrűkön keresztül, a szelepszár szimeringeken keresztül, vagy az olajelválasztó szelepen keresztül(forgattyúsház szellőztető szelep, ami a kartergázokat vezeti vissza a szívósorba)
Nézz bele a szívósorba, ha olajos, akkor ez a szellőztető a ludas, ha tiszta, akkor méress kompressziót, mert valamelyik gyűrű törött lesz.
[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz pepucs #146410 üzenetére
Nem tudom, mit csináltak az lpg-vel, de sejtésem szerint csúnyán átvertek, semmi se kerül ennyibr, csak egy új szett. Ez hűtőtömítő lesz, készíts egy új hűtőt, 20 liter desztvizet, meg fél kiló trisót a többszörös átmosáshoz, egy-két nap alatt megvan, ha magad csinálod. Csak cserélgetni kell a trisót meg a vizet 6-8x, nem olyan nagy feladat. A motornak a gáz miatt nem lesz baja, sőt, ha jól be volt állítva, még jobb is neki.
[ Szerkesztve ]
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vicces képek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- MIUI / HyperOS topik
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Mikrotik routerek
- Boldog karácsonyt kíván a PROHARDVER!
- Xbox tulajok OFF topicja
- Need for Speed: World Online
- Windows 11
- További aktív témák...
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Secretlab TITAN Evo "Classic" Regular méret Vadi új Bontatlan Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Tefal turmixgép
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest