- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Motorola Edge 50 Fusion - jó fogás
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 14T Pro - teljes a család?
- One mobilszolgáltatások
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Kikristályosodik a Razr 60
- Mi mindenre jó egy másodlagos megjelenítő?
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
FoBCRaistlin
őstag
-
Kiskokó
veterán
válasz
focvis #183102 üzenetére
Hát Pesten vagy nagy városban ha élnék külföldön, második autónak biztos lenne elektromos nekem is.
Ja V60, hát ez nem a legszebb forma a hátulja, viszont a belsejük ezeknek bejön. Ez még nem kína
Haveromnak régebbi S80-van. Tök más érzés, más stílus de nem rossz.
Ránéztem erre a D6-ra. Hát komoly az adatok alapján.
Eskü megnézném az A6 ellen az 230Le (7,2sec)és azt hittem oké biztos könnyebb de a V60 is 2T megtankolva.Túl jónak érzem én azt a 6,1et de hát csak tudja
Nem rossz gép, meg az a dízel motor tényleg jó, hangja is szép jellegzetes.Már csak azért is jó lenne az az S3 mert kiderülne mennyi baja van ahogy öregszik egy S-es
Pont elmélkedtem én is egyen pár év múlva... 4 M körül.. de a sor4 mindig kiábrándít. -
Kiskokó
veterán
válasz
focvis #183095 üzenetére
"vagy izom villamost."
Egy jó Zoé jól állna neked!
Vagy ilyenre gondolsz?Jó az a Volvo D5 amúgy nagyon ! Mid is van pontosan ?
-
joshua7
veterán
válasz
focvis #183057 üzenetére
Ha az a piros GTI nem piros lenne, már vinném.
A többihez képest igen jó ára van (5,6).
Vicces, hogy a régebbi, több km-es fehér példány 1 millióval több, a másik hasonló piros meg 1,6-tal. Azt gyanítom hirdetni fogják sokáig olyan áron.
Nekem is kék kéne egyébként, de nem hirdetnek olyat (6-6.5 körül). -
Szada85
aktív tag
válasz
focvis #183084 üzenetére
Ez kb a legnagyobb kritikája az elsö genes Cupráknak, hogy csak az elektromos XDS diffi imitáció van benne, ami kevés ekkora powerhez.
Ezt csak amiatt furcsállom, mert a GTI-k is 350Nm-t tudnak, söt alacsonyabb fordulatszámtól, mint a Cupránál, mégsem olvasni egy GTI tesztben sem, hogy a sperr nélküli sima GTI kapirgálna..Én nem vettem egyelöre semmit se, továbbra is kitart a home office, így gyakorlatilag feleslegesen állna az autó, meg feleslegesen fizetnék biztit, adót. Majd talán szeptember vége, október elejétöl kell részlegesen visszatérni az irodába, ha be nem zavar egy második hullám, most akörülre tervezek valami vételt.
Voltam GTD-t próbálni, elment, a hangja nem jött be, akkora tüzijáték sem volt, se városban, se pályán, és azóta is azt érzem, hogy nem az én világom. A Passat V6 mennyeien szól, szedi is a lábát, élvezetes próbakör volt, a tömegét nagyon érezni rajta, plusz kicsit hajósabb a mozgása, a kormánya sem olyan direkt, mint pl a GTI-ben volt, az nagyon "zavart".
Ami megcsavarja a történetet, hogy egy normálisan karbantartott Passat 16-18 ezer € között van még mindig, és azon az áron már 3-4 évvel fiatalabb, 280 (90) lovas Cupra ST-k is vannak a piacon, kevesebb km-rel. (Tudom, lehet kicsit túlvariálom a dolgot. )
Elmegyek majd egy olyat is kipróbálni, milyen, aztán hátha közelebb kerülök a megoldáshoz. -
-
-
Szada85
aktív tag
válasz
focvis #183057 üzenetére
Ilyen áron én is arra voksolok, hogy érdemes meglépni.
Leon Cuprák (ami mondhatni két polccal lejjebbiek minden tekintetben) 8 métertöl kezdödnek otthon, ahhoz képest ennek az S3-nak kimondottan jó az ára, a futott méter ellenére.
A kinti S3-ak ebben az árban ráadásul inkább 140-150 ezres futásúak, újabb pont mellette.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #183057 üzenetére
A német legolcsóbb ár vonzó tulajdonság - ha elvagy a külföldi érdeklődőkkel, akkor jónak tűnik a deal, későbbiekben én egyből mobile.de-n hirdetném (végén még
profitnullára kijönCégnél is volt egy CLA AMG régebben, itthon nem bírták eladni, aztán végül valaki exportőr csapott le rá vagy ilyesmi (csak belföldi eladások vannak).
Futómű: aludtam rá egyet
szerintem csiszolópapír és matt fekete spray elég is lenne neki. Minimális költség, időben nem vészes. Kérdés, hogy lengőkar miatt pl mennyire tudod felbakolni, aknára állni, stb stb.
-
Pfiucska
aktív tag
-
Kiskokó
veterán
válasz
focvis #183065 üzenetére
Ja jó nem tudtam, a HAHU-n 7.5m most ha jól láttam.
Ja én 185 vagyok meg 80-85 attól függHát igen a Quattro az Quattro (bár ebben szerintem haldex van nem igazi torsen)
Ez tényleg megy mindig mindenhol.
(bár nekem már már néha hiányzik, hogy nem nyikkan meg sose a kerék, így néha muszáj vagyok a körforgalomba odatenni neki, meg az A7 azért már elég erős ahhoz hogy bebevillan néha a kipörgésgátló.)
A lényeg, megvetted már!!!!!!!!!! Képek!!! ?! 0-100 videó stb
-
Kiskokó
veterán
válasz
focvis #183057 üzenetére
A rozsdával ne foglalkozz, az felületi csak, még kezelni is könnyű és rá is ér.
Csak tényleg furi hogy 5 évesen ilyen. Nekem az A7 is 2015-ös de nincs rozsda sehol.Hát 7-re alkudd le akkor lenne igazán jó.
Bár nem tudom, én azért a futást lekérdezném vagy valami, a legolcsóbb első találati helyes autókkal mindig van valami gebasz.
De ha minden rendben, teljesen jó, de igen a hely az kicsi lesz, de emlékeim szerint te is olyan nagytestű vad vagy mint én, csak csak elférsz -
Kiskokó
veterán
válasz
focvis #183047 üzenetére
Szép! Nem is rossz. Nekem mondjuk nagyon kicsi lenne, meg sajna az ilyen"kis" Audik beltere nem igazán tetszik (mondhatni hogy kifejezetten nem szeretem mert gagyi hatású, Auditól nem ezt várnám) Ettől eltekintve fasza! (ez minden márkára igaz, a 3-as BMW meg a C-s mercik belseje is tök gáz a nagyokéhoz képest)
A motornak azért menj utána, ebben már nincs kokszosodás? Lánc ?
Az az izé szelep vagy mi amitől odalesz a motor ha tönkremegy ?
(Vagy ezeket már kitárgyaltátok régebben?)Nem kevés pénzt kérnek érte, mondjuk nem mondom hogy drága magához képest csak na...
Mondjuk az a felületi rozsda elég gáz, nekem a 15 éves A6 néz ki így alulról.Bár ha én ilyen kategóriában gondolkodnék akkor már RS3 a jó kis 2.5 Sor 5-el!
Persze tudom árban tök más.
Tőlem megy a ++++ egy Volvótól biztos "jobb" ! -
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #183039 üzenetére
Szín: teszik, kéne, de hangyányit talán nehezebb az eladás. Felnik is épnek tűnnek, de nem tudom, pl fék mekkora, téli kerék 17 vagy 16" (ára miatt)
Hátul lengőkar (?) amin zavaró szemre a rozsda, persze csak felületi, de hát az nagyobb felület, vevőként zavarna jobban. A féltengely vastag anyag, szerintem nem lényeg - Toyota esetén is csak ott szokott eltörni, ahol a gumi rezgéscsillapító elem van rajta, aztán megfogja a piszkot, vizet, stb (10-15 évesen legkorábban). Itt szerintem a foglalkozási faktor az üregek tisztítása, pici rozsda kipöttyözés, illetve az ilyen elemek kezelése lenne (valahol a homokszórás és fújás, illetve házilag csiszolás majd festék spray vonalon - gyárilag is épp csak le vannak tüsszentve ezek, nem feltétlenül vinném fényezőhöz). Vagy ha egyben akarnám letudni, akkor fújnék az egész aljára egy Waxoyl réteget, azt' jóidő
Belül a kormány bőrön látok pár apró nyomot, illetve az indexkar végén mintha lenne valami
Jön a 120k km, vele a DSG olajcsere... ilyesmi karbantartás persze gondolom nem gáz, ha jó az ár - és ami régóta áll neppernél, az ritkán drága
Esetleg egy akku cserére készülnék még.
Sejtettem, hogy túl jó lesz a Volvo
na jó, mondjuk a költségek látványosak, ki is kellett autózni belőle valamennyit.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #183009 üzenetére
Motorkód alapján meg lehetne nézni 7zap.com-on például, hogy ugyanazt a cikkszámot írja-e a katalógus DPF-re, hátha kompatibilis az említett két motorkód.
Nézd úgy, hogy 10 év alatt erre is rámegy 1 méter, mindjárt jobban hangzik az 50 éves megtérüléshez képest
Itthon nekünk két kazán van (vegyes és gáz, de utóbbi csak szervizelve van, hogy -20 fokban be lehessen gyújtani rásegítésképp), a melegvizet pedig gázbojler adja, aminek soha semmi baja nem volt gyakorlatilag
A témában olvasgatva jutott eszembe, hogy esetleg nem játszik egy villanybojler beépítése? Akkor mindegy volna, hogy bitermikus vagy sem a cucc, nyugodtan összenyílhat a két tér, ha az ivóvíz kör le lenne dugózva. Csak egy ötlet, ha már az ország úgyis nagyhatalom ebben a Hajdu művek révén
Rokonnak volt egyik lakásában hőszivattyú, nem rémlik panasz, viszont ahogy nézem ott a hőmérséklet kevesebb --> jobban tud kórokozó megmaradni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #183002 üzenetére
Qru példáján az EGR ellenőrzése sem árthat szerintem. Injektorok nem az erőssége az 1.6-nak, nem árt szintén ránézni, mi a helyzet velük. DPF-et első körben tisztítani küldeném el, pl dpfcleaner.hu (hátha olcsóbb, mint egy bontott, amiről nem tudni a hamu szintet sem). A kiiktatás sem szokott olcsó lenni igazából, legfeljebb az új DPF-hez képest. Régebben tárgyalt dolgok alapján az még érdekes lenne, hogy melyik warning jött be - csak jelzi, hogy regenerálna, vagy már nem is próbálkozik (és check engine, stb stb).
Ebayen ránéztem a hőcserélőre, de gyakorlatilag a használt is kb új árban van
(70-80 és posta). Ha már bitermikus, ki lehetne fúrni és úgy hozzáférni, de gondolom az elsődleges probléma, hogy nem tudni a hiba helyét belül...
-
rob210
nagyúr
válasz
focvis #182988 üzenetére
Akkor cseréld le. Ez az utódmodell, javított konstrukció.
És ezen az összegen nem múlik az S3 ára. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #182988 üzenetére
Régi hőcserélő megvan? Jól tévedek, hogy ez kívülről kapja a hőt, és belül kering a víz? Nem vagyok benne a témában, de érdekes lenne tudni, hogyan lyukad ki - belülről a forrni kezdő víz nyírja ki, vagy sima korrózió... Illetve homály nekem, hogy a fűtés, illetve a melegvíz külön hőcserélőt jelent-e. Ez olyan fajta dolognak tűnik, amit elviszünk Jóska bá'hoz, és megforrasztja rézzel. Jó ára van a történetnek, lehet még valami egyedibb megoldást is megérné kimunkálni, ahogy autós vonalon is előfordul a maszek nagyobb hűtő pl.
Belga lakásban asszem Junkers volt... a kifolyója egyszerűen nyitott szennyvízcsőbe torkollott (volt ott egy szifon és ennyi), szóval oda belógattam pluszban a mosógép kimenetét is
tulaj approve-olta.
-
Kiskokó
veterán
válasz
focvis #182914 üzenetére
Meg az S5-öt szarrá veri
(tudom tudom nem csak ez a fontos)
Én még mindig elfogadnék egy M3 Performance-t vagy legjobban egy új S-t de nem ennyi pénzért.
Meg ahogy öregednek az autók egyre jobban jönnek ki a "kis hibák", hiába nincs motor megváltó, van helyette más. Sokszor nem nagy dolog még összegben sem vészes, de azért idegesítő. meg mi lesz ha nem gariban csinálják meg azt a sok szart ami van...
(Fl S model ledes első lámpa gyári hibás, M3 üvegtető reped magától..., kasztnimerevség probléma, összeszerelési bajok...) jó jó ez a Tesla , még mindig szeretem meg jó autónak tartom, de azért egyre jobban csökken az érzés, főleg annyi pénzért.)
Sorry Off vége. -
-
-
Kiskokó
veterán
válasz
focvis #182766 üzenetére
Hát ráhibáztál!!!
Mert haverom a gumis, és ez a térkő az ami nálam kimaradt mert hibás és kaptam cserébe garanciálisan újat, haverom meg féláron elvitte tőlem
szóval az ténlyeg az én új térkövem
Köszi
Szép volt rajta az RS6 felni is de most valahogy ez jobban tetszik, jobban illik rá. Igaz 5mmel beljebb esett nagyobb az ET... de egyelőre marad így. -
Kiskokó
veterán
válasz
focvis #182684 üzenetére
Na ránéztem picit a neten, tulajdonképpen ez az előállítás fajtája csak és ötvözetben nem nagyon van eltérés. Az Alu kovácsolt felnit mivel nem öntik, ezért tud könnyű lenni, mert a szerkezet miatt annyival erősebb a felni, hogy kevesebb anyagot is elég beletenni a megfelelő strapabíráshoz.
Vannak vas(ötvözet?) kovácsolt felnik is, na azokra gondoltam én amik erősek de rohadt nehezek.
(nem fejeztem be a Hsz-t csak 2 órája nem tudom befejezni így elküldöm, a magnézium felni után akartam még nézni) -
Kiskokó
veterán
válasz
focvis #182678 üzenetére
Értem, hát ezt nem tudom. Sose néztem utána ennek a témának még.
Én pont úgy tudom, hogy a kovácsolt felnik mindig nehezebbek(ebben biztos vagyok), de akkor ötvözet függvénye lenne ?
"Magnézium" felniből nincs kovácsolt nem ?
Nem tudom tényleg csak régi emlékfoszlányok vannak -
Kiskokó
veterán
válasz
focvis #182667 üzenetére
Hol tudom kideríteni mennyi a gyári rávaló ET papíron?
Azért kérdezem így direkt, mert nyilván rajta lévő felniről lenézni, téliről stb. De hogy neten ilyen megtalálható ?Amúgy akkor mitől könnyű ha csak annyi van benne?
Lehet fars már az emlék mert régi, de az R8 felnik mintha valami 1-2kgal könnyebbek lennének mint hasonló Aluban. A súlyra nem emlékszek.Az a baj mint ahogy mindenre, Semmire sincs idő!
Nem,hogy felni vásárlással foglalkozni most. Majd megálmodom, de szerintem is jól állna. (új a gépem nincs fent Photoshop, már rég meg csináltam volna
) Árban se vészes, szerintem az enyém is eltudom adni kb annyiért.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
focvis #182309 üzenetére
A 2T-nek van szaga, de van illatosított olaj is hozzá.
Igen, a Passat GTE kombi nekem is szimpatikus, de még nem azon az áron van, amiben gondolkodok.
Reggie0: villanyrobogót pár hete próbáltam, a hatótáv nagy gond, kb csak annyi, mint egy hibridé, aki munkába járásra ingázva használja, annak 1,5 mFt alatt nem opció, újakkal összevetve ennyiből kijön egy Honda PCX, jogsi, motoros ruha...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #182208 üzenetére
Ha már mondod, talán még damillal lehetne átkötni gyakorlatilag, mondjuk az aljától kezdve a közepéig, patent alá befűzve...
Vagy ugyanolyan patentnek szépen fúróval, dremellel ki lehetne faragni 1-2 helyet pluszban, és oda lehetne fogni még néhány ugyanolyan rögzítővel, esztétikailag az lenne a legkevésbé feltűnő, viszont melós, és nem tudom, mennyire mély ott az üreg
-
Tin
veterán
-
zsolt19900
őstag
válasz
focvis #180559 üzenetére
én is ebben bizakodom amúgy
Okés másik ismerősömnek van egy 2.0tsi Octi Rs-e, az megint más kategória tudom, de azért tudnak ezek a benzines motorok és valahogy egy kicsi változatosságot és talán benzinesekhez mért "megnyugvást" is keresnék egy darabit, amennyiben benzinest választanék.... tudom nem lenne sosem olyan faék egyszerű, mint egy szívóbenzin, de azokból nekem annyira hiányozna a bugi, hogy nem tudom -
zsolt19900
őstag
válasz
focvis #180479 üzenetére
köszike
7es Passátok is szem előtt vannak, ismerősnek 2.0cr van 150le-vel az számomra elegendően viszi a paripát (gondolom azt is azért meglehet okosítani a 170le-re), az 1.4tsi nem tudom mennyire mozgatná dinamikusan.... be kellene ülnöm egybe és kipróbálnom valószínűleg
-
DJ. Ru$y
nagyúr
válasz
focvis #180480 üzenetére
+ molnarpeter + yodamester10 + Lacess
Köszi srácok! Holnap, ha lesz időm megpróbálom szétbontani. Az előbb lent voltam a garázsban, a szárat forgatva annyit láttam, hogy azon egy ~2 cm-en a teljes hosszában 2 oldalú ragasztó van, ha jól láttam. Lehet első körben nekifutok itthon megkreálni. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
focvis #180324 üzenetére
+1, jobb a friss olaj, a reszelék csak beragad és tovább koptat szvsz, és ez a legolcsóbb lehetőség. Nameg ott vannak az ezer éves vasak, amik még mindig elketyegnek úgy ahogy, csúnyán váltva, stb, de nem álltak meg teljesen. Meg ha működik a váltó, kereskedőnek betolni, vagy hiba gyanúval elpasszolni akár
de ha már gyanús a wandler, csak olcsóbb azt a gyanút javítani, mint komplett átalakítás lepapírozással
-
atos19881101
senior tag
válasz
focvis #180324 üzenetére
Pont azért ment bele vissza a régi olaj, mert az új olaj lehet nagyobb kárt tenne benne mint amit használna. Friss olajnál nagyobb lenne az olajnyomás...
Hideg fejjel persze. Csak mikor az autó értékének a felét kérik egy szar váltó miatt, az már az “ott bszódjon meg az egész” kategória.
csabi
Igen mikor megvettem, után rögtön szétment benne a D kuplung. Akkor szétborították, kicserélték, kapott új olajszivattyút, tömítések, olaj, szűrő... annak 4 éve. Garancia már rég nincs. Most abban bízok, hogy a wandler adta meg magát, mert ahhoz még nem lett hozzányúlva. De annak viszont komolyabb tünetnek kellene lennie.. az meg nincs eddig.Ez az átalakítási engedély nem tudom hogy van.. ennek kell utána olvasnom.
-
kisza25
félisten
válasz
focvis #180186 üzenetére
Aham, az ablakmosó kar végén van két irányba billenthető kapcsoló, majd végig lesem
ültetésre, többen írták, hogy az ibizám elbírna kis ültetést, jobban megnézve elégé lent van a 16" és /45 höz mérten -
Kiskokó
veterán
válasz
focvis #180118 üzenetére
Nem gáz, de azért lehetne jobb. Meg ugye indulj ki abból, hogy alapból jobban észreveszed mivel nincs motorhang.
Nem zavaró kategória de azért az A7 még motorhanggal is csendesebb mondjuk 150-nél. (pláne hogy ott forog nekem 2ezret kb)
A belseje megszokás kérdése. A nagy tablet amúgy nagyon jó, minden ott van ami kell. Nekem hiányzik az "autós" autós belső de simán elmegy!!
Így hogy többet ültem benne, meg vezettem most. Talán még annyi hogy végképp modell S a méretei miatt. Én nagyhoz vagyok szokva, ahhoz képest egy nagyon picit kicsi a M3.
De ezek csak "szőrszálhasogatás"
Nagyon jó autó összességében, kíváncsi voltam rá nagyon de meglepett!Nem rossz az X de tényleg túlzás a mérete.
Model S P100D Raven. Az kéne de nagyon csak az karcolja a 30 millát asszemA tolatókamera, minőségre, meg amekkora képen mutatja hát valami bitang jó! Az A7 tolatókamerája ahhoz képest kindertojásos játék... semmit se ér.
Na meg hogy a parkradarok körbe nem csak vonalakt húz stb hanem pontosan CM ír mennyire van a fal/tárgy tőled. -
Neoteric
addikt
válasz
focvis #180118 üzenetére
Itt a Performance hibait osszeszedi Handras. Szoval ez a kimaxolt verzio, ennel csak fapadosabb Model 3 van.
(#180117) Kiskokó: Lattam ja. Pedig a Model X az sokkal jobb ezen a teren, mint a Model 3. De hat nem is lehet elvarni, hogy ~10 ev alatt ott legyen, mint a nemet premiumok.
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook felvásárlás!! Macbook, Macbook Air, Macbook Pro
- Bomba ár! Dell Latitude E7250 - i7-5GEN I 8GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- MacBook Pro 14" M3 Pro 18GB RAM 512GB MAGYAR BILL 1 év garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W10 I Cam I Gari!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest