- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- CMF Phone 1 - egy jó telefon
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Kukirin G3 Pro - drágán add az életed
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
Hirdetés
-
Új táblagéppel készülhet a Red Magic
ma A legerősebb androidos táblagép címére hajtanának vele idén is.
-
Mortal Kombat 1 - Szeptemberben jön a Khaos Regins
gp Új sztori szál, karakterek és visszatér az animality is hosszú évek után.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Witchmaster
csendes tag
Hali!
Ide írjanak, akik játékot fejlesztenek akár professzionálisan, akár hobbi szinten.
Kezdeném én. A Black Dragon Games hobbifejlesztő csapat vezetője vagyok. 2005-ben alakultunk és most fejlesztjük első játékunkat, egy fantasy szerepjátékot. Dark Basic-kel dolgozunk, a project még nagyon gyerekcipőben jár, a programvázat alkotom, amíg a többiek a médiákkal (3d modellek, tetúrák,stb.) foglalkoznak. Négyne vagyunk és várjuk 3d modellezők jelentkezését, de zeneírót, textúrázót, és programozót is keresünk.
A csapat honlapja a Bővebben: link címen található, a játék website-ja(itt van a fórum is egyelőre) pedig a Bővebben: link-n.I don't give a f*** if ya hate me! - Children Of Bodom
-
kisfurko
senior tag
válasz Witchmaster #1 üzenetére
Ha nem csak a szórakozás a cél, akkor tanuljatok meg C-ül vagy C++-ul, némi assembly sem árt meg. Szükség lesz még alapos 3D grafika elméletre, no meg alapos DirectX v. OpenGL ismeretre. Ezt a Dark Basic-et meg hanyagoljátok, ha megvannak az első sikerélmények
-
ReJim
őstag
-
Szőrös
veterán
válasz Witchmaster #1 üzenetére
csak halkan megjegyezném , hogy egy jó játék ismérve nem csak attól függ, hogy techikailag hogy van összetákolva hanem a hangulat is igen sokat számít. főleg fantasynál. tehát olyan embereket sem árt kereseni akik kialakítják a világot, törénetet, szereplőket azaz életet lehelnek az egészbe.
https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
-
Miracle
senior tag
A darkbasicet én is hanyagolnám
nem csak a dark-ot
szerk: amugy most en is jatekon dolgozok, igaz ez ilyen kotelezo egyetemi cucc, es maga az elkeszitendo jatek elegge ... khm... primitiv, de ha keszlesz akkor ideteszem majd
[Szerkesztve]értelmező késziszótár :: rekurzió --> lásd : rekurzió
-
Flashback
addikt
válasz Witchmaster #1 üzenetére
Dark basic tényleg felejtős. Eddig még egy normális 3D enginet sem láttam ami egy gef 2-n futott volna. De próba cseresznye.
Lowepro fotós táska eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Miracle
senior tag
itt van az ajanlattetel, ami magaban foglal 1-2 szot a megvalositasrol meg benne van a vegfelhasznaloi dokumentacio is: Bővebben: link
[Szerkesztve]értelmező késziszótár :: rekurzió --> lásd : rekurzió
-
Miracle
senior tag
jo otlet? hat elso atfutasra lehet, de valojaban nagyon unalmas jatek lesz, de mind1, vegulis a cel nem a jo jatek letrehozasa sajnos
amugy elvileg meg van az elkeszitesre 2 honapunk, de 2 het mulva le kell adni a rendszertervet, es lehet, h ha lesz idom utana leimplementalom az egeszet. szoval min2het max 2 honap. ha keszlesz felteszem majd ide.értelmező késziszótár :: rekurzió --> lásd : rekurzió
-
GBX
aktív tag
válasz Witchmaster #1 üzenetére
Sok soikert a játékhoz.
Gondolom tudjátok hogy most minden amatőr játékfejlesztő palánta kapásból RPG-t akar csinálni? És az tudjátok hogy ebben a kategóriában van a legtöbb munka? És hogy ez egy anyagilag kockázatos terület, ugyanis a játékosok (mármint mi) nem biztos hogy úgy fogadjuk a játékot ahogy azt ti gondoljátok. (A játékosok izlése mindig változik)
Tudtátok, hogy minden kezdő játékdesigner azt hiszi munkájáról/5leteiről hogy az a világon legjobb, legeredetibb, amolyan kihagyhatatlan dolog, amiből majd mindenkinek kell egy darab?
Sajnos sokan esnek abba a hibába, avagy annyira elszállnak maguktól (naivak/fanatikusok) hogy észre sem veszik mennyi munkát/időt/pénzt öltek bele egy olyas vmibe ami senkinek/keveseknek kell (avagy nem váltja be a hozzá fűzött reményeket/sikereket).
Ez megfigyelhető sok helyen. Olyan szakmákban ahol az emberek kreativ folyamat eredményeként megalkotott eladni kivánt terméket akarnak értékesiteni.
Ilyen szakma a Film/zene ipar ..... játékfejlesztő szakma......és a többiek.
Szal, csak kritikus szemmel szabad nézni a saját alkotást, az elfogultságot kerüljük.
Dark Basic-ot nem ajánlom, helyette vannak olcsóbb és jobb enginek, is
http://www.devmaster.net/engines/
Sok sikert, és hajrá.HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD
-
Aaalbi
tag
Hali
Egész nap ezt csináljátok vagy csak munkaidő után?
Aúgy sok sikert És időt.
És szerintem c-t kellene használni.
[Szerkesztve] -
Witchmaster
csendes tag
Egyelőre jó nekem a DB. Gondolkodom, hogy a következőt majd c++-ban fejlesztjük, de ezt az elsőt mindenképp Darkban fogjuk csinálni. Egyébként tisztában vagyok vele, hgoy az RPG a legnehezebb, meg oké, hogy könnyen el lehet szúrni, de bízok abban, hogy menni fog. Egyébként a fantasy témában azért otthon vagyok. A játékrendszert úgy próbáljuk megcsinálni, hogy kiküszöböljünk néhány tipikus RPG-s hibát. Ez a játék nem Dio2-s vagy sacredes stílusú hack&slash lesz(igaz mind a kettő jó játék), hanem megpróbálunk minél jobban közelíteni egy igazi szerepjátékhoz(M.A.G.U.S., DnD, stb.).
I don't give a f*** if ya hate me! - Children Of Bodom
-
Vki(x)
csendes tag
Jónnapot!
Én is játékot fejlesztek! Objektumorientált menü, total grafikus, persze TP 7.0-ban.
Már jó pár éve foglalkozok vele, még csak 13 éves vagyok. Engem mondanak a ˝csodálatos elmének˝... Segítségkéne! Hozzám hasonló korú megszállotta(ka)t keresek, ki(k) tudnának segíteni, mer a játék majd' egy éve fejlesztődik, és még szinte sehol se tartok! Somogy megye, Hetes
Uranium235@freemail.hu
0630/5597793Vki(x) x=programozótanonc°
-
Half-Life
tag
Witchmaster engem érdekelni a dolog. 3DS Max-ba tudok szerkeszteni szinte mindent. És időm is lenne rá természetessen suli után Ha áll még az ajánlatod akkor írj a seggtracer@freemail.hu címre.
[Szerkesztve]A seggtracer Zsolti megvadul , ha Bill Gécc segg az úr... by Half-Life
-
senior tag
Helló!
Én épp most tanulgatom a C-t (hogy majd késöbb megtanuljam a C++ -t és mellette Assemblyt nameg OpenGL-t).
Csináltunmk a haverommal már 2játékot Game Makerben.
Aprócska, de aranyos játékok. Gondoltuk váltunk DB-re, de elvettettük az ötletet és inkább tanulunk még programozni, grafikázni.
És majd utána vágunk bele egy újabb játékba. -
Witchmaster
csendes tag
Bocsi, hogy ritkán nézem a leveleimet. Átlagosan 1-3 nap. Half-Life csapattag lettél, grat.
I don't give a f*** if ya hate me! - Children Of Bodom
-
Witchmaster
csendes tag
Egyébként mi az igazi neved HL? csak hogy felrakhassalak a bdgames.uw.hu-ra a csapattagok közé
I don't give a f*** if ya hate me! - Children Of Bodom
-
Witchmaster
csendes tag
CSak szabadidőben csináljuk, mert azért tanulunk is. Elvileg. Ha már egésznap itt vok a koliban csinálhatok valami értelmeset is... És köszönjük szépen a jókívánságokat.
Nem akar valaki zenét kreálni a játékunkhoz? Mert az is kéne.
[Szerkesztve]I don't give a f*** if ya hate me! - Children Of Bodom
-
Half-Life
tag
válasz Witchmaster #26 üzenetére
Kösz hogy fel vettetek csapat tagnak. A polgári nevem Siegel Zsolt
A seggtracer Zsolti megvadul , ha Bill Gécc segg az úr... by Half-Life
-
GBX
aktív tag
kell a tapasztalat, kell a tudás?
tanuljá iskolában!!!!
pofára akarsz esni?
előző kettő nélkül legyél játékfejlesztőHiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD
-
veterán
Mit ád a sors, mi is játékot csinálunk. Mondjuk noha imádjuk az RPG-ket, de még az még durva lenne. Azaz lehet, hogy menne, de még ezzel is igencsak gondban vagyunk. A gondot a táv jelenti. Ja, amúgy egy felülnézetes Tyrian klónt csinálunk, kira kis shot em up-ot. A dolog bonyolultsága a full saját 3D-s engine készítése (amiért a két programozónk felel, de még keresünk embereket a környékükön), és a sok modell, amit viszont nekem kell megcsinálnom (én viszont a Maya-hoz értek, úgy ahogy ahhoz soha se lehet érteni normálisan. Mondjuk úgy, 1,5 éve tanulom már ) Szóval még az elején tartunk a projektnek. Még 5-öd éven, multimédia fejlesztőn kezdtük, de nem fejeztük be (akkor még nem volt 3d-s, csak képek mozogtak, de introja már volt) a határidő rövidsége miatt. Most viszont, hogy mindenki fősulira vagy egyetemre jár (azaz most én nem, mert passzívon vagyok szeptemberig ), így foglalkozunk vele megint, és beszerveztünk még két embert. Így most öten vagyunk (2 programozó, egy igazánsemmitsecsinálódemajdremélemtextúráznifog lányka, egy honlapfelelős és én, a ''grafikus''). Amit egyenlőre lehet tudni a programról (értsd mi is ennyit tudunk róla ):
3d-s motor. A játék felülnézetes lesz ugyan, mert az irányítást egy ilyen játéknál nem hiszem, hogy meg lehetne oldani 3d-ben (sok a gomb, sokmindent takar ki a hajó...), de tervezzük engine-es animok beszúrását is.
Király történet (még nincs), rengeteg vásárolható eszköz, amivel fel lehet majd tuningolni a hajónkat (összesen olyan 50-60-ra tehető a számuk), ja és persze: két játszható faj, mindkettő egyedi történettel (azért fedi majd egymást)
Most még nem túl sokminden van kész (csak egy kezdetleges OBJ beolvasó/megjelenítő motorrészlet OGL alá, de működik, csak még wire-t rajzol csak, és néhol pontatlan...), és egy pár ''concept art''. Szó szerint idézőjeles, mert rémes, hogy mennyire nem tudok rajzolni. És sajna a tehetségem a dologhoz is kérdőjeles bennem manapság, mert az utóbbi két napban semmi sem jött össze. De haladunk. Most még mindenki csak ír és ír, történetet, fegyverelképzeléseket, ötleteket... mindent. még tervezünk, mert ez NAGYON fontos. A két programozó tervezi, hogy hogy építsék fel a struktúrát, hogy össze tudjanak dolgozni. Én tervezem a modelleket, meg a design-t. Az eddigi elképzelések alapján csinálnom kell 8 különböző hangárt, körülöttük kis városkarészlettel az átvezető animok miatt..., 2 fő hajót, olyan 30 féle ellenfelet, fákat, aszteroidákat, földi ellenségeket, főellenségeket... És ezeket még textúrázni is. Meg animálni. Na ezért keresünk még hasonló embereket (főleg baráti körben...) Sajna addig nem igazán modellezhetek, míg nincs valami körülbelüli polyszám, amivel gazdálkodhatok... 15000 vertexet mindenesetre gond nélkül kiszámolt és forgatott..
[Szerkesztve]Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
GBX
aktív tag
Hát skacok, ha lelkesesdés már ilyen magas ( és ügyebár értelme nem lenne ha azt mondanám, hogy '' kevés vagy te ekkora feladathoz pici csikó'') felajánlanám segítségemet tudás témában. Összeállítottam egy egész dvd-nyi anyagot (csak legális cucc!!!) ami a netről letöltött anyagokat tartalmazza játékfejlesztéssel kapcsolatban.
Leginkább a grafikára öszpontosít (azonbelül Openl-ra) de igazából nagyon sok infó/cikk/FORRÁS(C/C++)/fólia/prezentáció/segédprogi van aminek nagy hasznát veheti sok lelkes csemete és nem csemete egyaránt.
Tehát mivel én amondó vagyok, hogy először légy okos , aztán tervezd meg mit akarsz csinálni, és csak aztán programozzál HC módban.
Akit érdekel a dvd az írjon mailt.
Általában a nyugati westend vízesésnél ill az árpádhídi buszállomáson találkozhatunk.
Figyelem, ha lehet egy fejlesztőcsapatból csak egy ember kérjen lemezt és akkor csapaton belül majd másoljátok magatoknak ahogy akarjátok.
Kíméljenek a komolytalan emberek/fejlesztők, ne raboljátok az időmet
átalános témák a lemezen amire hírtelenjében emlékszem:
Ati developer oldal (www.ati.com) majdnem összes anyaga
Nvidia developer oldal (www.developer.nvidia.com) majdnem összes anyaga
jópár GDC Sigraph és hasonló rendezvények anyagai
további általános témák:
OpenGL
DirectX
Raytracing
Global illumination
Quad-tree,octtree, KD-tree/BSP-tree
Scenegraph
csomó ingyenes de viszont GNU-s (vagy hasonló licenzhez kötött) engine
fizikai szimuláció
csomó demó forráskóddal, oktatási anyagok
és még sok érdekes olvasnivaló
én maximum csak ezzel tudok segíteni.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD
-
fonktso
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Witchmaster! Csak érdekelne, hogy elsősorban miket kéne modellezni és, milyen 3d progit fogadtok el használatra? Csak MAX-al toljátok, vagy Maya-t is? -
Witchmaster
csendes tag
Te döntöd el, mivel nyomod.
karaktereket, tárgyakat, épületeket kéne csinálni.I don't give a f*** if ya hate me! - Children Of Bodom
-
fonktso
csendes tag
Az király, az egész vonzón hangzik, csak ez a ''hobbiszinten űzés'' nem szimpi, de ettől függetlenül, ha akad időm, szívesen csinálok nektek ezt-azt, persze nem tudom, milyen komolyságú kivitelezésre gondoltatok, az őszintét megvallva, nem vagyok egy profi, de photoshopban is segíthetek, azt jobban kenem, de még sose készítettem konkrétan textúrákat.
Na bye! -
update
csendes tag
válasz Menthirist #30 üzenetére
Sziasztok!
Engem Excelben készített stratégiai játékok érdekelnének!
Illetve az, hogy egy ilyet hogyan lehetne csinálni! Lehetséges-e egyáltalán!
Már belefogtam egy ilyenbe, de VBA és makrókból kicsit gyengus vagyok...
Szóval, ha valaki készített ilyett, az plz küldje el nekem, érdekelne pár megoldás!
Ha excelben nem kivitelezhető, akkor hol lehetne egyszerűen összerakni egy ilyen játékot hiányos programozási ismeretekkel...
Olyasmire gondolok, mint a Hódító, Lemuria stb... csak nem on-line, hanem off-line...
KÖSZI!!! -
Gilby
csendes tag
Szevasztok! Gilby vagyok, hobbi szinten fejlesztek játékokat, egyedül, azaz nem teljesen, mert mostanában egy amcsi srác csinálja a zenét és a hangokat. Néhány játék letölthető a Bővebben: link címen. Környezet: Freepascal+SDL+BASS, grafika POV-Ray vagy AutodeskAnimator. 3d nincs.
-
Witchmaster
csendes tag
Hali!
Most úgy tűnik, hogy hagyjuk a DB-t. A RealmForge Gdk, amit GBX tanácsa alapján megnéztem, nem működik. Ha valaki ért ehhez a motorhoz, lécci segítsen!
A probléma az, hogy amikor megpróbálom elindítani az editort, nem kezelt kivétel hibaüzenetet ír ki.
Egyébként az editorban lehet scriptelni, vagy azt egy külső szerkesztőben kell-e csinálni, és ha igen, jó-e a Dev C++?
pls segítsetek.
Ja és keresünk c++programozókat.I don't give a f*** if ya hate me! - Children Of Bodom
-
GBX
aktív tag
válasz Witchmaster #40 üzenetére
Lehet hogy meg kellene nézni a fejlesztők honlapját, hátha van ott egy FAQ, esetleg lehet írni egy mailt, hátha válaszolnak, de az is lehet hogy az egészet újra kell fordítani.
[Szerkesztve]HiTech 486 DX4 120Mhz AMD, 24MB 36bit RAM, 800 MB Conner HDD
-
HThomas
senior tag
Sziasztok!
Néhány barátommal én is hobby-játékfejlesztéssel foglalkozom. Sajna nincs sok időnk, de mostanában akarunk majd csinálni valami komolyabbat. Eddig egy stratégiai játékunk készült el (sajna kicsit bugos), illetve most tanulok OpenGL programozást melynek eddigi eredménye, egy primitív lövöldözős játék szintén kész lett a napokban.
Ha valakit érdekel, csekkolja a honlapunkat:
Bővebben: link -
Basmacskin
aktív tag
-
HThomas
senior tag
Ehh, nagyon pang ez a fórum... Senki nem fejleszt itt játékot? Vagy van másik ilyen topic?
-
Darth_Revan
veterán
Engem is érdekel a játék készítés,de véleményem szerint 1 ember nem alkalmas jó játék elkészítésére...több ember kell,aki 1-1 dologra ''specializálódik''...1 valaki 3D,1 valaki programozás,1 valaki pálya készítése,meg talán 1 valaki aki teszteli a cuccot...
-
Miracle
senior tag
válasz Darth_Revan #45 üzenetére
Sid Meyer nem osztana a nezeteidet
értelmező késziszótár :: rekurzió --> lásd : rekurzió
-
HThomas
senior tag
válasz Darth_Revan #45 üzenetére
Hát én, főleg az uccsóval nagyon egyet értek Ha csináltál egy nagyobb játékot és kész lett akkor ahhoz komoly lelkierő kell, hogy nekiállj tesztelni...
Régen 1 ember is elég volt, de ma már inkább 10... -
bdav
őstag
válasz Darth_Revan #45 üzenetére
érdekelni engem is érdekel, főleg a programozás rész, de ennyi, tudni nem tudok sokat (bme info végzés alatt )
de egyébkétn sztem is egy ember kevés egy komolyabb cucc összedobásához.10 féle ember van a világon. Aki ismeri a kettes számrendszert és aki nem. ''A név nincs hosszabb páncélszekrény''
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE B760M DS3H DDR4 alaplap,ÚJ
- Gyári Bontott iPhone 14 Pro Max Purple alkatrészek
- ASUS VG259QR - 24.5 inch - 165Hz - FullHD - 2 év garancia
- Xiaomi Redmi Note 9T 4/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, Dobozzal, 1 Év Garanciával!
- Samsung Galaxy A35 5G 6/128GB, Újszerű, Kártyafüggetlen, Töltővel, 1 Év Garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen