Hirdetés
- AGM H Max - faék strapakivitelben
- Google Pixel topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Fotók, videók mobillal
- Nubia Flip 5G - kagylót, jó áron
- 1More SonoFlow Pro - Let it flow!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OnePlus 8T – fazonigazítás
-
Mobilarena
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
szebe
addikt
válasz Dorian #104447 üzenetére
Csak esztétika, de szépen meg fogja enni így az idő a dobot is.
Ha majd úgy érzed a hangján, hogy nem tetszik (értsd, hangosabb), akkor lehet cserélni is."ha ledobsz a Mecsekbe egyszer késsel, meg egy banki terheléssel, én megiszom a h*gyomat, megeszem a lárvát, de akkor is fizetem a villanyszámlát"
-
Tikakukac
titán
válasz Dorian #95081 üzenetére
Basszus autószerelőnek kéne mennem.
Bármi olyan hiba van amit a diagnosztika nem tud: dolgok cseréje a végtelenig. Ha az sem segít? Hajtsd meg, majd az kiűzi a gonoszt belőle.
Ez kb. a korona vs házipálinka szint. Mert az kiégeti. Is. Mindent. Sírógörcsöm van mindig ilyenkor.
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
Dorian
félisten
válasz Dorian #95039 üzenetére
Ja a sztori vége: Hívtam egy autovillamossági szerelőt. Nézegette, próbálgatta, nem indul, hibát nem lát. Sokadik próbára egyszer csak beindult. (jókora füst jött ki a kipufogón) kompjuter hibára gyanakodott, na amíg megy, gyorsan el hozzá.
Szgépre rádug, diagnosztika semmi hibát nem mutat. Annyit mondott, h most hajtsam meg durván a Pilisben, hátha vmi lerakódás, kosz okozta. Ezt is tettem, azóta is működik.Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Dorian #95033 üzenetére
Olyankor vannak ezek a tünetek, ha le van merülve az akkumulátor. A behúzótekercs behúz, de már nem bírja forgatni a fogaskoszorút, ezért csak krepeg, kattog. Kapcsold fel a világítást, taposd a féket kb fél percig, és úgy indíts. Valszeg már krepegni se fog.
Ha 12V alá esik, világításod, rádiód, kijelződ még van, de az indítás már nem lehetséges. (ezt tapasztaltad te is csak kattogás van)
9-10V-nál már semmid sincs.Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
Tikakukac
titán
válasz Dorian #93538 üzenetére
Egyfelől neked is javaslom egy sima OBD olvasó beszerzését. Meg mindenkinek. Kocsiban elfér, egy apró kis semmi vacak, értéke egy ezres, de iiiissszzzoonyatosan marha jól jön ilyenkor is.
Bármi baja lehet, ha ordas nagy a gond szerintem észrevennéd, de engem elpusztítana a kíváncsiság. [link] is megoldás, ez tényleg ingyen van.A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
beg
veterán
válasz Dorian #72685 üzenetére
Nekem 55 volt a hátsó dob, középdob (?), tűzkarika, kis hegesztés meg munkadíj. Azt mondta rá a szaki, hogy az utángyártott 3-4 évet bír. A gyárit vette le 16 év után De az egy ökör ára.
A rövid táv eszi nagyon, nem tud kipárologni a kondenzvíz és ott rohad szépen a dobban.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
szentkuti11
addikt
válasz Dorian #72682 üzenetére
Körülbelül 20-25 ezer forint + munkadíjjal számolhatsz szerintem. Ha kifúj valahol, akkor biztosan nem fogják átengedni (hacsak nincs himi-humi a dologban, de tudjuk, hogy Magyarországon ez lehetetlen), mert a környezetvédelmi méréseken nem a hiteles eredményeket mutatja, több helyen engedi a kipufogógázt.
[ Szerkesztve ]
-
beg
veterán
válasz Dorian #72014 üzenetére
Nagy öblös régi vagy literes tejesdoboz újabb kiadás dobod van? Nekem a régi volt nemrég 40 körül (tűzkarika meg egy rövidebb csőrésszel+munkadíjjal 55e együtt), gyári meg csillagos ég.
"Egyáltalán mit számít, h ki van lyukadva, nem tök mindegy?"
De. A legközelebbi műszakiig.[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
Declare
őstag
válasz Dorian #66081 üzenetére
13 eves akku eseten nincs miröl beszelni, de 7 evesnel se nagyon....az csere erett.
Ha 55 ös van benne es belemegy a 72 es is, amit irtak, akkor 60 as az nyugodtan mehet bele. lesti akku egy nagyon jo ceg, korrekt, jo aron, gari ügyintezes is hibatlan, ha arra kerül a sor.
-
adorjant
őstag
-
Dorian
félisten
válasz Dorian #65815 üzenetére
Újra-tábla...
Most mégis erősen gyanús, hogy mégis az akksi a bűnös.Előzmény:
Parkolóban nem indult el, ott próbáltuk bebikázni, akkor sem. Viszont ez lehet az én bénaságom, mert most csináltam először ilyesmit.
Sikerült ismerőssel hazavontatni. Vontatás közben kettesben lassú kuplungfelengedéssel beindult, ill. otthon leállítás után ismét azonnal, pöccre.Most:
Viszont 2 nap parkolóban-állás után ismét próbáltam indítani, semmi, viszont már a kijelzőfényeken, ablakemelőn is látszott, hogy nem nagyon van áram. Kivettem, lakásban feltöltöttem, utána pöccre indult.Laikus ötletelés:
Lehetséges, hogy már olyan állapotban van az akksi, hogy az első esetben még otthon épp elindult, de a 2-3 km-re lévő parkolóig már a generátornak nem volt ideje visszatölteni annyira, hogy az indításhoz szükséges nagy áramot le tudja adni? Hazafelé a lassú vontatáskor meg több ideje volt töltődni és még egy indítást tudott produkálni, de 2 nap állás után már nem?Szóval fentiek alapján kijelenthető, hogy tutira az akksi a hibás?
(A jelenlegi gyári Opeles, feltételezhetően még az eredeti, 13 éves. Viszont úgy tudom a G Astrákat 45 Ah-s akksival szerelték, ebben meg 55-ös van, bár ha véletlenül épp a nekem való eladáskor tették volna bele akkor is 7 éves.)
Ill. ha akksi gond, akkor elég lesz a 45-Ah-st vennem, vagy a 60-as kell?[ Szerkesztve ]
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
-
Szada85
aktív tag
válasz Dorian #65820 üzenetére
A használt indítómotorral ugyanott vagy, ahol a part szakad, hogyan ellenörzöd az állapotát? Lehet egy évig jó lesz, lehet egy hétig..
Valóban érdemes megnézni a kábeleket, meg van-e húzva mindnél az anya, nincs-e oxidálódás miatti kontakt probléma, elöfordulhat, hogy tényleg csak ennyi a gond.
Ha pedig önindító döglött, akkor újíttasd fel, valóban nem egy földhözvágó mutatvány, ahogy írták is, nem sokkal több, mintha nézel egy bontott darabot...Szerintem is jobban jársz így, mintha megint felülnél a szerencsekerékre egy bontottal.
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Dorian #65820 üzenetére
Ha rögtön szervízbe viszed,mert egy koppintást nem tudsz csinálni rajta, akkor sokba,mert lehúznak,és olyanokért is fizetni fogsz,amit nem is csináltak meg.Ha az akksi tuti,hogy jó,de:
- otthon,leállítás után pöccre indult
- Indítózásnál most nem teker, nem kerreg semmit, néma csend, majd utána pár mp-ig sercegő hang vhonnan.Ha ezek a tünetek,akkor szerintem nincs megfelelő kontakt az önindító kábelcsatijainánál.(az érintkezés csak kicsit,lazán érintkezget,áthúz,ívetfog,) ezért hallasz sercegő hangot.
Valszeg ennyi lesz a gond,de a szervízből elfognak küldeni,hogy csak du-ra lesz kész.A számla is lesz min 15 ezer,(ki-beszerelés,önindító szétszedés,+szénkefék)ellenőrizni meg nem tudod,mert indítod,és örülsz,hogy megy.[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
nagyúr
-
nagyúr
-
trassher
addikt
válasz Dorian #35753 üzenetére
Ezt a kérdést már én is boncolgattam de rájöttem hogy sosem lehet tudni mennyi van épp benne.
Opel fórumon azt olvastam hogy ha folyamatosan világít akkor még 100 km, ha elkezd villogni akkor még 50 km megtehető. Ehhez képest nekem villogástól számítva 20 km után telitank és az alapján még volt benne 7 liter holott 7.8 volt a legutolsó fogyasztásom.
Pont ennél az autónál nem érdemes "nullára" üríteni a tankot mert utána belevegősödik a rendszer és rángatni fog. Ezt is ottani fórumon olvastam szakiktól. Ez mégsem L200 hogy legyen benne még erre légtelenítő pumpa.Redmi Note 7
-
gban
veterán
válasz Dorian #35758 üzenetére
Igen, konkrét értékek, de idővel változhat (műszer, csatlakozók ellenállása, kontakt, stb.).
Másrészt, ha a teletankolásból akarnád kiszámolni,akkor egyszer 3 liter lesz az eredmény, máskor meg 12.
Két módon tudhatod meg: valaki megmondja tutira, vagy tényleg kipróbálod, kiürítéssel.
Az F-nél AMD Power-nek leírtam már itt a topicban, hogy melyik osztásköz mennyi, 12 év tapasztalatán alapulóan, itt lámpa nincs, de ha leül a mutató, az még 6 liter.Postázást nem vállalok.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- XL - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- AiXun T3B T210 forrasztóállomás + tartozékok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest