Új hozzászólás Aktív témák

  • peet137

    tag

    válasz mohabá 007 #102533 üzenetére

    Valóban kérdeztem és azért kérdeztem újra, mert akkor nem kaptam rá választ...
    Volt is hibakód, szegény keverék formában és onnan tudom, hogy az EGR a hibás, hogy szétszedtük a szerelőmmel és semmivel sem sikerült megmozdítani, olyan szinten volt tele redvával. Az értékeket Opcommal néztem és mivel a csere után a hibajelenség - rángatás - megszűnt, ezért gondolom, hogy valami egyéb teendő is van, mert az ECU hülyeségeket lát a gép szerint. Ott a kimenet teszten 0-t és 100-at lehet tesztelni. Amúgy közben a hibakód is visszatért (17152). Van egy másik hiba is, annak - elvileg - ehhez semmi köze, 11261 vagy 62 hol ez, hol az. Ennek az oka is megvan, de sajnos ehhez még nem sikerült új vákuumgömböt beszerezni.
    Pontosan ezeket a "pozíciójeleket" gondoltam újrataníttatni vele, ha kell. De ha ezzel nincs teendő, akkor valahol máshol kell keresni a gondot, pl a vezetékben, ahogy te is javasoltad. Erre akár jó lehet a régi EGR is, ha esetleg sikerül megmenteni sok-sok vakarás és tisztítás után. Ha jól értem, amit írsz, semmi más dolgom nincs, mint lehúzni a csatit az új EGR-ről, rádugni a régire és Opcommal figyelni, mi változik, ha mozgatom a szelepet valamivel.
    A multiméterrel csak a szelepet magát tudom mérni, ha jól értelek, vagyis az derül ki, hogy a szelep-e a hibás, vagy a kábel.
    A termosztátot csak cseréltük, mert elfelejtett rendesen működni az évek során és nem engedte 85 foknál feljebb melegedni a motort. Ez is megoldódott, de még mielőtt összeraktuk volna a verdát, megnéztük a beáztatott EGR-t, de az nagyon sok tisztogatást igényel még.

Új hozzászólás Aktív témák