Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    Valamit hozott ez a hirtelen nagy meleg, mert nagy a csendesség mindenhol.
    Itt meg már 20 fok van idebent. Mondjuk órák óta megy a hősugárzó. A klímát meg talán majd ma szerelik, esetleg, lehet. Vagy nem biztos, mert megvárják, míg meleg lesz odakint. És akkor mondhatják a bölcs szakemberek: na látják, hát nem is kell már maguknak a fűtés ilyen melegben. De már nem mindenki van kabátban, szóval már egész jó.
    Javaslatomat, hogy mindenki tekerjen le óránként 2 cent pálinkát fagyvédelem, egészségmegőrzés céljából és megfázás ellen, no meg általános depresszióellenes, hangulatjavító intézkedésként, központilag előírva, sajnos elvetették. Nem értem, pedig a kabátot is le lehetne dobálni tőle.

    A márciusi megőrülős meló most "megbosszulja" magát, vagy inkább balanszírozódik. Akkor megőrültünk a melótól, most meg kevésbé jelentős a hajtás. Nem tudom finomabban körbefogalmazni, hogy ahhoz képest most herelógatás megy. De fura a munkamorál, hogy amikor folyamatosan elvégezhető módon sok, akkor lendületből csinálja az ember, de mikor alapból kevés, akkor ha bejön egyetlen bonyolultabb, már húzza az ember a száját. Van egy egészséges sáv, a kevés és a sok munka között, ami látszólag ideális. A túl sok se jó, mert feltorlódik, és sokféle problémát okoz, de a túl kevés se jó, mert visszájára fordul, és a logikus dolgok (bejön, egyből elintézem, továbblököm) sem működnek rendesen. Legalábbis ezt tapasztalom. Előző helyen sajnos már folyamatos volt a torlódás, és állandóan mindenki hátrányban volt, minden tűzoltás jelleggel ment, mindig a legégetőbb dolog volt a legfontosabb, és ez állandó értelmetlen stresszhelyzetet teremt, amit nem mindenki szeret. Itt legalább váltakozik. De kiegyenlítettebb összességében. Amonnan meg egyre nagyobb káoszról hallok, és mégis, van aki továbbra is ott van még. Panaszkodik, de nem eléggé érzi a bajt. De már csak utánam eljöttek csak irodából legalább 12-en, és volt olyan is, aki utánam jött, és már el is ment. Jó hely amúgy. :)

    És azt mondjátok még meg, hogy bizonyos multinacionális cégeknél miért fáj a cégnek az informatikai rendszer? Miért kell 1/1-es bérelt vonalon lógnia 20-30 irodai dolgozónak, miért vannak lassú gépek, nehézkesen működő szoftverek, meg úgy általában, lassú, bürokratikus support? És szinte semmi fejlesztés. Oké, értem én, "ne internetezzé munkaidőben majom". De ha jön egy reklamáció, amihez csatolnak 5 db. 2,5 MB-os képet, amit nekem továbbítanom kell 5 embernek, akkor ezzel 10-15 percre megöljük a kommunikációt. Ennyi alatt ér át.

Új hozzászólás Aktív témák