Új hozzászólás Aktív témák
-
-
aya
addikt
válasz
#20844032 #3902 üzenetére
A wiiu-s creed-eknél minden hud-ot ki lehet rakni pad-ra, az elég nagy extra, mert a játék élményt nem rontja semmi kijelző.
Full screen a játéké.
A füst szebb wiiu-n meg több mint az xbox 360 - ps3 verziókban, de pl az növényzet nem mozeg ha jársz benne, pedig ez dx10 feature és a wiiu ezt tudná.Lusta dögök voltak leprogramozni......
-
PandaMonium
őstag
válasz
#20844032 #3675 üzenetére
Reggel volt még nagyon, igazad van az eDRAM tényleg nem framebuffer.
Ettől függetlenül a többi amit leírtam igaz, HW dekóder persze, hogy van de az sem "ingyen használható", és igen, kell hozzá a +VRAM. Hogy jön ide a shadowplay? Senki nem mondta, hogy nem megoldható csak annyit, hogy amúgy is kevéske VRAM áll rendelkezésre, minek még erre is figyelni (főleg egy olyan masinán ahol valami érthetetlen okból lemaradt az ethernet port vezetékes nethez úgyhogy adapter nélkül csak wifin lehetne streamelni). Kötekedés mesterfokon. -
Alba Game
tag
válasz
#20844032 #3675 üzenetére
Nah, ismét megérkeztünk !
Csak tudnám, hogy mindez, amit leírtál miért OFF ? Végülis egy vasról beszélünk / beszéltek.Idave !
Gondolom a kolléga komolyabb változtatásokra gondolt. Pölö grafika, kontroll, meg hasonlók.Ubiról még kicsit: sztem is jó cég, komoly játékokkal. nem is ez miatt savazom őket. Hanem hogy miért pattognak a Nintinek. Lehet, megvolna az nélkülük is. N -nek inkább Capcom, Square, Namco, Techmo, Koei -szerű kiadók munkáiból kellenének. Kicsit rádolgozni az ázsiai stílusú játékokra.
-
Mister_X
nagyúr
válasz
#20844032 #3211 üzenetére
Nem teljes egészében üzletpolitika, ha a hardver egyszerűen nem képes futtatni gyökereiben eltérő architektúrára írt programokat. A történet onnan indul, hogy a PS4 processzora gyengébb, mint a PS3-é, erre jön az eltérő architektúrából adó további lemaradás. Xbox ONE esetén szintén.
Természetesen megoldható lett volna úgy, ha ráintegrálják az előd komponenseit az utódok alaplapjaira (á la PS3 20GB és 60GB), de az megdobja a gyártásköltséget (és a végtermék árát), nő a meghibásodás esélye, valamint a gép mérete is.
Mondjuk igen, a fenti okok miatt "üzletpolitikai okokból" nem igazán érdemes egy merőben új platformot ilyen rizikókkal indítani.
-
slick-adam
aktív tag
válasz
#20844032 #3210 üzenetére
hajjá' meg!
a hörcsög enemnek es mr. polcnak rendelt special kiadasu peldanyom se erkezett meg (vagyis itt jart az ajto elött, csak nem volt itthon senki pont arra a 15-20 percre)...
a jaccos zavvi-s meg valszeg kedden jön. de rendesek amugy: irtak mail-t, hogy altalaban idöben feladjak a cuccost, de most nintendo miatt nem lehetett. ugyhogy kapok kulcstartot + 10% kedvezmenyt következö rendelesböl.
legalabb ez idetalalt
:
-
ldave
félisten
válasz
#20844032 #3020 üzenetére
Ez lemaradt. Itt az egész cikk amúgy.
-
PandaMonium
őstag
válasz
#20844032 #2978 üzenetére
Nem is azt mondtam, hogy gátat szab az optimalizációnak, csupán azt, hogy időbe telik mire megtanulják használni, és itt inkább az SDK-ra gondoltam mint az ISA-ra. Az ISA olyan szempontból számít, hogy ami lefordul x86-64re az nem biztos, hogy PPC-re is fordul, az APIknál szintén lehet ilyen gond, és akkor ugye itt kerülnek képbe a portolás nehézségei.
-
InterFox
senior tag
válasz
#20844032 #2965 üzenetére
Annak idején a fél világ kiverte a dilit, hogy a PS3 egy hulladék, a 360 sorra tönkremegy, a PC-s Diablo3-al nem lehet a kilövés éjszakáján játszani.
És mi lett belőle?A PS3 idővel megmutatta az erejét és jöttek a fasza játékok, a 360-at stabilizálták + fasza játékok és a Diablo3-al másnap lehetett játszani.
Ez már nem a 3 tranzisztorból és egy tápból álló generáció, ezek bonyolult gépezetek és a játékoknak most még több idő kell, hogy napvilágot lássanak.
Nézd meg az ONE-t, az MS, ha nem is túl gyorsan, de reagál és foltozgatja a konzol baklövéseit, és ehhez az kellet, hogy szinte mindent visszavonjanak abból az eredeti elképzelésből amit a tavalyi E3-on bemutattak.
A konzol most már $399-ért kinect nélkül egy csábító ajánlat, amit megvéve lehet majd Halozni, GOWozni és sok új IP-vel nyomulni.Az általad választott Wii U viszont egy nemlétező 3. félként tengeti az életét, az emberek egész egyszerűen nem létezőnek tekintik.
(A Vitámal is ez a helyzet, pedig imádom a kis rohadékot) -
-
InterFox
senior tag
válasz
#20844032 #2951 üzenetére
- A PS4 és az Xbox One együttesen több mint kétszer olyan jól teljesít hat hónap után, mint annak idején a PS3 és az Xbox 360. A szoftvereladások tekintetében 40 százalékos a javulás.
- Az Xbox One időarányosan jobban teljesít, mint az Xbox 360 (76 százalékkal).Trágyalé mi?
-
Dr.F.E.R.I.
Topikgazda
válasz
#20844032 #2951 üzenetére
Mi tagadás, a PS4 rajtja engem is meglepett, nagyjából az új Box eladási számait vártam ettől is. Talán tényleg a jó marketing találhatott be, mert azért annyira olcsónak nem mondható. Most mondjuk leült nagyon a piac, minden nehezen fogy, a PS4 is éppen hogy 100k feletti heti eladásokat produkál. Ezzel a tempóval ebből sem adnának el 6 millánál többet egy évben. Természetesen a remek start és az év végi hajrá miatt ez vélhetően fel fog menni 10 millió fölé, de egyelőre azt látom, hogy nem fog azért rekordokat döntögetni, inkább ebben a saját generációjában kimagasló. Ha viszont nem jön rá nagyon játék, akkor ez is ki fog fulladni előbb-utóbb, majd a többit meglátjuk, hogy alakul.
-
Dr.F.E.R.I.
Topikgazda
válasz
#20844032 #2946 üzenetére
Hivatalos megerősítése nincs az ominózus pletykának, ha egyre gondolunk. Némi esélylatolgatást követően engem személy szerint meglepne, ha 2015-ben jönne az utód és különb kezdőfelhozatala lenne, mint a Wii U-nak volt, mert az összes nagyobb belsős stúdió még mindig a jelenlegi projektjein dolgozik:
- Aonuma és csapata még mindig a Wii U-Zeldán ügyködnek
- a Monolith még az X-et fejleszti
- Shakurai a Smash Bros-on dolgozik még legalább az őszig
- a Retro is nemrég tette csak le a Donkey Kong-ot
- a nagy Mario játékok is elég frissek
- az Intelligent System-é a Fire Emblem - SMT crossover játék
- a Platinum (aki külsős) még a Bayonetta 2-ben van benne
- Mijamoto eléggé titkolózó, de valamiben ő is utazik most
- meg még amiről nem tudhatunkTúl rövidnek tartom az időt rá, hogy épkézláb minőségű és mennyiségű játékot produkáljanak egy esetlegesen új eszközre. Egy normálisabb N játékot három évig is kalapálhatnak, ehhez pedig túl nagy most a lekötött kapacitásuk. A külsős kiadók pedig gyakorlatilag elfogytak, akik a Wii U kezdő kínálatának nagy részét is biztosították. Mindebből kiindulva 2017 előtt nem számítok semmiképp váltásra. Elméletben talán csak akkor, ha mindezen projekteket átmentenék az új platformra, de Iwata éppen az ellenkezőjére tett utalást a részvényeseknek.
-
Dr.F.E.R.I.
Topikgazda
válasz
#20844032 #2942 üzenetére
De ezzel meg az a probléma, hogy az emberek nem látnak a jövőbe. Tegyük fel, hogy három év alatt is csak tíz millió példány fogy és felhagynak a Wii U támogatásával. Mivel váltanák le? Ahhoz már a Wii U-val egy időben el kellett volna gőzerővel kezdeni az új eszköz tervezését és a rá való szoftverfejlesztést. Ami nyilván életszerűtlen, mikor az éppen aktuális Wii U-ra sem győzik az exkluzívokat időre megjelentetni. Amíg pedig nincs új eszköz, a régit sem vezethetik ki, mert jelentős piacot veszítenének. A semmilyen piacnál egy gyenge piac is ezerszer jobb, már csak ezért sem tűnne el a régi konzol. Kell pedig az a minimálisan öt-hat év még egy gyenge konzolnál is, nagyon nem lehet bűvészkedni az életszerűség határain belül.
-
Alba Game
tag
válasz
#20844032 #2941 üzenetére
Ezzel egyet kell hogy értsek. Elég sok példa van, hogy a konzolgyártók nem az éppen aktuális hardverekből pakolnak a polról dolgokat a gépházba hanem saját fejlesztésű architektúra-elemekből építkeznek. Pláne a nyolvanas-kilencvenes években. De az után is.
Bár nem vonom kétségbe Mr.X hozzáértését a témában és nem is vitát akarok generálni, ám néha mindenki tévedhet. -
#20844032
törölt tag
válasz
#20844032 #2941 üzenetére
Egyébként most sem értem hogy jön ez az egész ide. Nem 3-4 éves ciklusról beszéltem, csak arról, hogy ha 3 év alatt nem tehető sikeressé a wiiu, akkor tovább kell lépni. Sikeres konzolból nyilván addig kell a pénzt taposni, ameddig lehet. De egy sikertelen eszközt totál felesleges piacon tartani, pláne flagshipnek.
-
Mister_X
nagyúr
válasz
#20844032 #2930 üzenetére
Csak hogy idézzem magam: "Ez egy ördögi kör, amiből ki kell törni".
Attól, hogy nem a konzolgyártók fejlesztik (megsúgom: sosem ők fejlesztették és ugyan úgy "middleware"-ekből rakták össze már a nyolcvanas évek óta) még rengeteg pénzbe kerül ez nekik és ennek meg kell térülnie valahogy és ez nem megy két-három éves ciklusokkal.
Attól, hogy itt szajkózod a "paradigmaváltást", még nem lesz kivitelezhető a fentebb taglalt okok miatt. Ha a hét éves ciklusok alatt nem nyereségesek a konzolok, akkor majd pont két-három éves ciklusok alatt fognak, hogy kielégíthessék a PC-sek igényeit, nemde? ...
@(#2924) PandaMonium: pedig jó helyre ment.
-
Alba Game
tag
válasz
#20844032 #2930 üzenetére
" ... paradigmaváltás kell ahhoz, hogy más végeredmény szülessen, mint az elmúlt években ... "
A Nintendo megtette. Az eredményt látjuk. Kinlódnak. A játékosai is. Szép önámítás (én is !!), ez az "önfeledt játékért" meg hogy "nem nyomják az acsik/trúfik a vállamat" és hasonlók. Én mocskosul jól szórakozom egy Uncharted -el is vagy egy Halo -val is és speciel mélyen teszek az achievment -ekre. Szvsz ez csak ilyen szép kifejezés, valahol önmegvalósításnak is betudható dolog. Szeressük jól érezni magunkat és tartozzunk ahhoz az elithez, akik erre az underground gépét választják. Mert sajnos azt kell mondani, a Nintendósság egy szubkultúra a szubkultúrában. Ami ma rettenetesen divatos. Valahol (meg)érthető mindez és akár jogos lépés is. A popularitásnak meg marad a PéEs meg a ZikszBoksz.
Aztán hogy a paradigmaváltás mennyire jön be magának az egész szcénának ... a búbánat tudja. Talán meg sem történik. mert a piac mást diktál. Én -konzolboltosként- látom, mik mennek. Már csak ha úgy nézem, nálunk kicsiben. És mindezt akár ki is vetíthetjük valamekkora hányadában globálisan is.
Legyen 100 vásárló. Abból ötven szinte biztosan valami divatos akciógémet vesz le a polcról. (GTA, FarCry, Crysis, CoD, BF, DMC, stb) Aztán köbö húsz visz el autós játékot (és belőlük tizennyolc a NFS, GT, WRC, DIRT, GRID valamelyikét). Megint húsz sportjátékot (a 70% -uk FIFA, maradék NBA, NHL és csak elenyésző hányad mondjuk NFL vagy golf, tenisz, stb.) és a maradék 10 emberke osztozik a verekedős, a szerepjáték vagy a gyerekeknek szánt holmikon. És hol maradnak az igazi szubkultúrába való "töltelékek" ? Hát azok hetek-hónapok óta a polcok egyik sarkában nyomorognak és porosodnak. Ez van srácok ! -
Dr.F.E.R.I.
Topikgazda
válasz
#20844032 #2931 üzenetére
Ott hal meg ez az egész eszmefuttatás, hogy az xbox brand csak az MS tőkeinjekcióinak köszönhetően maradhatott eddig is életben, generációs távlatban képtelen volna önmagát finanszírozni. Azt, hogy a Nintendo konzervatív üzleti modellje nem vezet sehová, inkább azoknak add elő, akik már harminc éve részvényesek a vállalatban.
-
#20844032
törölt tag
válasz
#20844032 #2930 üzenetére
Egyébként eklatáns példának ott a microsoft: beleszálltak a konzolbizniszbe, 4 évig vért pisáltak egy rossz(ul bevezett) konzollal, majd egyik napról a másikra kidobták, kijöttek egy bitang géppel, és megcsinálták vele az egyik legerősebb brandet. Ehhez képest itt most mindenki azt szajkózza, hogy a ninty betonozza be magát 7 évre a mocsárba, mert ez az iparági szabvány, és másképp ez nem lehet.
Dehogynem -
Mister_X
nagyúr
válasz
#20844032 #2918 üzenetére
Még egyszer, ha nem léenne elég egyértelmű.
Egy konzolt kifejleszteni pénz, idő (pénz) és enregia (pénz). Nem véletlenül jönnek hétévente konzolok, egy platformot muszáj bejáratni, mert az első két-három évben egyáltalán nem fog hasznot termelni. Hogy egy konzol sikeres legyen, játékok kellenek rá, játék meg csak akkor lesz, ha van egy kritikus tömeg. Ez egy ördögi kör és ki kell belőle törni (pénzzel).
Ha a fentieket alapul veszed, egyszerűen lehetetlen kivitelezni 2-3-4 éves ciklusokat. Lehet itt dobálózni visszafelé kompatibilitással meg skálázással, de akkor bejön a képbe, hogy azokat a gépeket is ki kell fejeszteni, ami ugye pénz, pénz és pénz. Csak fragmentálná a konzolgyártó a saját piacát és ezzel plusz terhet róva a fejlesztőkre, ami meg is látszana a végeredményeken (már ha lenne ilyen esetben). Bevétele a cégnek meg nem a hardvereladásokból lesz.
2015-ben pedig nem lesz új N hardver, mert ezt már maga a Nintendo cáfolta meg.
-
mirci18
addikt
válasz
#20844032 #2918 üzenetére
Azt gondolom hogy ne mi alakítjuk a piacot.
De nincs igazad mivel a telefonokban a fejlődés gyorsabb mint a konzolokban.
Beledobnak egy újabb kamerát egy újabb szoftvert stb hagy vigye a nép.
Egy konzolnál sokkal nehezebb dolog mert több év kell mire megtervezik egy jó játék is több évig készül.
Szerinted mennyi értelme van egy olyan konzolra tervezni ami majd csak 3 évig lessz.
Mire kiadom a játékot lehet meg is szűnik.
Gondolkozz már.
Eleve egy konzolnál az első év az ismerkedés a szoftverfejlesztőknek.A második harmadik már a bejáratás.
A negyedik évtől tudják legjobban kiaknázni egy konzol lehetőségeit.
Itt vannak a riválisok sorra igérték a full hd képet a játékoknál.
És eljött ezzel a generációval eddig ?
Még nem mert még korai stádiumban van a gép ki kell ismerni.Egyébként meg elárulom neked hogy nem azért veszik meg az emberek a legújabb telefonokat (s itt most a prémium kategóriára gondolok) mert van hanem mert a gazdag burzsulyoknak fontos hogy mindíg a legújabbat kapják.
Hogy ezáltal ők menőbbek különlegesebbek legyenek. -
-
mirci18
addikt
válasz
#20844032 #2898 üzenetére
Én ezt úgy értettem hogy ha kiadnak egy új konzolt akkor azok hátrányba lessznek aki WII u-t vesz.
Mert meg kell az újat venni.
S mivel a régit már nem forgalmazzák így csak fillérekért lehet adni.
Hiszen ki vesz olyan konzolt amire nem fejlesztenek új játékot.
Arról nem is beszélve hogyha a mostani konzolnak csak 3 évet adnak akkor ki fog bennük bízni és megvenni az újat.
Elárulom még kevesebben mint Wii U-t.Én így értettem.
Azt tudom hogy minden hobbi drága dolog.
A gépet ha megveszed s a játékot is akkor egyből értéktelenedik.
Tisztában vagyok ezzel is.Szép új világ lenne ha egy közös konzol lenne csak azt monopóliumnak hívnák s az az egy konzolgyártó aki van azt tehetne amit akar.
Szépen úgy járnánk mint a Brazilok akik többszörösét fizetik ki a valódi ára helyett egy konzolért. -
boost
veterán
válasz
#20844032 #2900 üzenetére
Tehát hiába adnak el belőle sokat, a Nintendo szarik a vásárlóikra.
Totál mindegy, hogy új konzol jön, vagy marad a régi.
Továbbra is az a véleményem, hogy 16-17 előtt nem jön új konzol
Én azért sem örülnék egy új konzolnak, mert akkor buknánk a Wii támogatást, és jövő karácsonyra szeretnék a gyerkőcnek venni egy WiiU-t, ami HDMI-n, tehát LCD-n is vállalható minőségben tolja a képernyőre a Wii játékokat. Akkor egy-kettőt én is bepótolnék.
-
mirci18
addikt
válasz
#20844032 #2892 üzenetére
Én meg nem örülnék. ha új konzolt adnának ki mert ha ősszel megveszem akkor mit ér már az jövőre.
Biztos hogy nem lessz új kiadás logikátlan.
Ezt a 6 évet majd úgy kell elkönyvelni mint annó a gamecube-nál.
Kevés fogyott belőle de legalább az exkluzívok jók voltak rá.
Nekem úgyse kell annyira sok játék rá nincs szükségem olyan címekre amik máshol is megjelennek.
Most van rá 2 Mario játék,egy kartos játék is, meg egy Donkey Kong,hogy a Nintendo Land-et meg az éppen aktuális olimpiai játékot ne is említsem.
Ja a Zombie U kimaradt meg egy nyulas játék a Raving Rabbits azt hiszem.
Ez legalább 7 játék egyenlőre ezekkel sokáig ki lehetne húzni.
Értem én hogy kevés játék jön erre a konzolra de összeségében azért mert nem fizetik le a játékkiadókat.
Annyi pénze van a Nintendónak de sajnos inkább kivár ahelyett hogy befektessen.
Ennyiből jobb a Ps4 meg az Xbox mert ott legalább reklámoznak orba szájba de ott is veszteséges a buli ettől függetlenül. -
mirci18
addikt
válasz
#20844032 #2836 üzenetére
Hát az eléggé nevetséges hogy 2014-ben ezt a Nintendo nem tudja megoldani.
Mikor egy facebook-ra akár több gépről is be tudok jelentkezni egyszerre.
Nincs géphez kötve.
Igazából ezt eddig még sehol sem halottam.Másik dolog azért a vaterán nem kötöm a vásárlást csak a vatera futárhoz nekem egy ajánlott levél is megteszi.
Inkább akkor berzenkedek ha egy olyan eladót fogok ki aki juszt nem akar engedni abból amit ő leírt.Példa:
Vettem egy embertől valamit.
Ő kikötötte hogy 300 ft alatt nem postáz 7 napig várja össze a csomagot postára adás előtt tovább nem.
De ha személyesen megyek akkor 14 nap.
Én hiába magyaráztam hogy miért veri a mellét mikor 500 ft-nyi árut vettem tőle és szükségem lenne 14 napra mert akkor jár le az utolsó aukció.
Kijelentette nem lehet csak külön postázva.
Erre megkérdeztem hogy van az hogy személyes átvételkor lehet várni de postázáskor nem.
Mi volt a válasz:
A szabályokat én hozom tetszik nem tetszik ez van.
Én meg röhögtem hogy 500 ft-ért siránkozik. -
mirci18
addikt
válasz
#20844032 #2834 üzenetére
Tudod mi a szomorú hogy hiába olcsó (ezért használom 75 dkg felett én is ezt).
A legtöbben mégsem használják.
Mert vagy nem tudnak róla vagy nem érdekli mert egyszerűbb bemenni marinénihez a postára és kitölteni egy papírt.Vagy mert nincs nyomtatója.Másik dolog olvastam hogy a Nintendo Network ID-t ami a Miiverse-hez kell csak egy gépen lehet használni.
Ez mostanra kijavították vagy még mindíg hogyha tönkremegy a gépem akkor elvesztem az accountom.
Arról nem is beszélve hogyha átmennék haverhoz az ő gépén ( bár erre nulla az esélyem hogy másnál ilyen gépbe fussak) beléphessek a saját accountomba. -
mirci18
addikt
válasz
#20844032 #2823 üzenetére
Hardverapróra nem szoktam járni mivel nem vagyok városi így csak postán vehetek bármit.
És itt a hardveraprón nincs mögötted egy értékelési rendszer hogy megvédhessen a csalóktól.
Ezért nem apródozok vagyis olx-ezek meg jófogás-ozok.
Csakis a jóöreg vatera ahol nem igazán van használt játék. -
mirci18
addikt
válasz
#20844032 #2801 üzenetére
Hát használtpiac a Nintendónál nem nagyon van mert nem adnak el.
A többi új konzolnál se nagyon hinném hogy te egy hónap múlva megveszed feleannyiért.
Miért ki lenne az a hülye aki eladja neked féláron akár fél évvel később is.
Másrészt a használt játék használt marad.
Még ha vigyáz is rá lessznek karcok.
Akkor ennyi erővel konzolt is csak használtan vegyek hogyha nincs 150 e ft-om azokra a csili vili új gépekre. -
ldave
félisten
válasz
#20844032 #2802 üzenetére
Nem csak abban van gond, de szerintem most már kijelenthetjük, hogy rossz döntés volt a Wii név megtartása az új gép esetében, főleg a kezdeti marketinggel együtt ami körülötte volt. Mai napig azt próbálja magyarázni a Nintendo, hogy a Wii U nem csak egy tablet izé a Wii-hez.
-
ldave
félisten
válasz
#20844032 #2794 üzenetére
Egyrészt emiatt volt nagy hiba szerintem a Wii U név. Mire megjelent a Wii U, addigra az a Wii-t vásárolt réteg, nevezzük casual játékosnak, nagy része már rég áttért mobil vagy netes f2p játékokra, szóval addigra a Wii brand húzóereje még rég nem volt igazi. Érdemes megnézni a Skyward Sworld eladási számat, asszem 3 és fél millió körül fogyott mindösszesen a megjelenése óta, ezzel szemben a Twilight Princess 6 millió körül jár. Arányaiban szerintem ez jól mutatja, hogy mennyi 'keményvonalas' N vásárló tűnt el a Wii pályafutása alatt.
-
mirci18
addikt
válasz
#20844032 #2796 üzenetére
Talán az is baj hogy elég drágák a játékok.
Most a Nintendóra egy átlag játék 6-9 e ft a komolyabb címek 10-13 e ft.
A PS4-re mikor vannak ilyen olcsó játékok, 17-és fölfelé.
Sajnos én bérből és fizetésből élek és néha még a 10-12 e ft-os játék is sok.
Talán ha olcsóbb lenne maga a játék több fogyna.
De egy biztos 3 konzolgyártót tartani jelenleg felesleges. -
PandaMonium
őstag
válasz
#20844032 #2796 üzenetére
Nagyon sokan emlegetik, hogy fú, milyen rosszul megy most a videojáték biznisz és szerintem ez nem teljesen igaz. Persze, nincs már meg az az őrület mint a '90-es évek vége, és a 2000-es évek közepe felé de ez egyszerűen annak tudható be szerintem, hogy rengetegen üzleti modellt váltottak. Nagyon sok lett a free-to-play, IAP játék. Ráadásul most éljük az indie játékok fénykorát a digitális disztribúciónak köszönhetően, ez az amivel még jelentős részét meg lehetne fogni a fejlesztőknek (a Sony momentán ezt csinálja a PS4-el, csak rá kell nézni a rengeteg PS+ címre). Az emberek ma is hajlandóak fizetni a játékokért, de most igazából a multi lett a menő, az ilyen típusú játékok mennek jól (lövöldék, mobák, dungeon crawlerek mint D3 és társai). Azt ne mondja már nekem valaki, hogy a Valve veszteséges a CS:GO-val és a Dotával, vagy Blizzard harakirit akarna elkövetni mert nem megy jól a Hearthstone, SC2, D3, WoW szekér. Markus Notchot is fenyegeti a vég, jó eséllyel bele fog fulladni a pénzébe.
-
PandaMonium
őstag
válasz
#20844032 #2794 üzenetére
Igen, csak hogy a Wii annyiban tért el az összes többi konzoltól, hogy ott valóban megvolt az újdonság ereje a remote-nak köszönhetően, így akit érdekelte a dolog mind korán beszerezték, feltételezem ezért volt ilyen sikeres a kezdeti időszak.
Ezzel szemben a Wii U semmi forradalmit nem hozott, persze, jó a gamepad képernyő, de semmi eget rengető, így inkább a játékokért mintsem az újdonság varázsáért és kíváncsiságból fog fogyni a konzol. -
horkovy24
senior tag
válasz
#20844032 #2765 üzenetére
Én csak a véleményemet írtam le a PS4-el kapcsolatban!Semmiféle vitát nem szeretnék itt elkezdeni ezzel kapcsolatban!Ez az én személyes tapasztalatom és véleményem!Mindenki úgy dönt ahogy akar!Csak azt mondom hogy a Wii U-n egyetlen egy játék megeszi a most jelenlévő mindegyik PS4 játékot szórakozás terén az tuti!Ez is személyes véleményem!
-
Alba Game
tag
válasz
#20844032 #2697 üzenetére
Egy fél gondolat erejéig még visszakanyarodva (aztán tleg zárom a témát !!):
Azt mondod, hogy a hardveres fejlődés egy célt szolgál. A grfikai fejlődést. Nah, szerintem meg éppenhogy nem csak azt. Hiszen olyan szolgáltatások vannak már (pl. WiiU, PS3, PS4, Vita, X-One) amikről régen csak álmodtunk. Játék közbeni audio/video chat, térhangzás, fullHD felbontás, sokszereplős online, játékmegosztás, háttérben zajló letöltés (meg ezerféle multitasking dolog még gondolom). Mindezekhez (is) kell a bika hardver, nem csak a csillivilli grafikához meg a zsillió lebegő objektumhoz vagy a rettentően élethű fizikához.
Persze én hozzád képest csak "ugatom" a szakmát, de nem is célom az olyan mértékű rálátás, mint neked.Ám azt be kell vallani, a generációváltásokkal (főleg a kettővel ezelőttiről a legutóbbira, illetve arról a mai "nextgen" -re) nem csak a grafika fejlődött. Hanem a szolgáltatások is. A konzol és szoftvergyártók bizonyára belátták, nincs értelme (és előbb-utóbb nem is lesz hova) csupán a grafikát turbózni, a minnél nagyobb realizmust megcélzandó. Előbb-utóbb eljutunk a "csúcsig", amikor már nem lesz differencia és beköszönt az általános fotorealisztikusság kora. Ez még max. két generáció, aztán annyi. A szolgáltatásokkal, kényelmi funkciókkal lehet elébemenni a grafikai "bedugulásnak" és új irányokat nyitni az élvezeti faktor emelésére. Mint pl. a mozgásérzékelés,a hangvezérlés,a 3d megjelenítés illetve hangzás,a közösségi szolgáltatások, stb. Aztán majd beköszönt az a kor, amikor mindez nem egy tévé képernyőjén vagy a szobánkban/nappalinkban a térbe kivetítve, hanem az idegpályáinkat becsapva bennünk játszódik le. Persze ez már a sci-fi kategória, de nyilvánvaló, ehhez is minnél "bikább" hardver kell majd.
-
#20844032
törölt tag
-
RangerFox
veterán
válasz
#20844032 #2697 üzenetére
És akkor most had kérdezzek valamit: Mi értelme megváltoztatni azt, ami eddig bevált? Van egy tökéletesre csiszolt játékmenetű arcade autómóka, amelyet mindig megtömnek kellő új és minőségi tartalommal, és még a grafikán is szépítenek. Az irányítás, illetve az egyéb újítások csupán bónuszok. Kérdem én, mit vársz ettől a játéktól?
-
slick-adam
aktív tag
válasz
#20844032 #2696 üzenetére
nem mindegy. a touchpad egy teljesen uj iranyitasi lehetöseg. nyilvan a (3)DS jatekok kozt is van millio, ami anelkul is tokeletesen mukodne, de van ami nem, vagy csak sokkal nehezkesebben. pl amiket jelen pillanatban nyomok:
- Professor Layton: fejtörök megoldasahoz egyszerüen KELL a touchpad.
- Etrian Odyssey: barangolas közben EN rajzolom a terkepet az also kijelzön, megjelölhetek targyakat, megjegyzeseket irhatok, ... enelkül ivesen hajitanam ki az ablakon.vagy meg a legegyszerübb esetben is elönyös, ha az inventory / map ott figyel folyamatosan, hiszen nagyon kozel van a ket kijelzö, semmi nem tart lejjebb vinni 2 centit a tekintetemet. Wii U-n ez tenyleg bajosabb, de vannak ott kreativ koponyak, akik ki tudnak hasznalni, csak idö kell nekik + 2 pofon minden reggel.
-
slick-adam
aktív tag
válasz
#20844032 #2686 üzenetére
van azert fejlödes, de legalabbis probalkozas.
- Nintendo DS a ket kijelzövel ujitott. korabban nem latott, uj jatekelmenyt nyujtott. ennek a tovabbfejlesztese a WiiU Gamepad-je (most mondd, hogy a ZombiU nem volt különleges azzal...!), ami sajnos nincs rendesen kihasznalva. mai jelentes szerint odafigyelnek erre a jövöben.
- Wii a tv-karateval ujitott. mi, teknobuzik tudjuk, hogy az alap (motion plus nelkuli) megoldas vegtelenul egyszerü volt, de csak kieszelte es bevallalta a csunya Nintendo. milliok cuppantak ra, mert meg ilyesmivel se jatszottak korabban.ha jobban belegondolunk, ezek tenyleg GENERACIOS, vagyis inkabb durva nagy EVOLUCIOS lepesek voltak. a tobbi - amit te is irsz - az csak cukormaz.
-
Dr.F.E.R.I.
Topikgazda
válasz
#20844032 #2690 üzenetére
Na pont ez az, hogy azokhoz a bizonyos "ötletekhez" kell a technológia. Hogy 5.1-et hallhass, hogy normális minőségű OST szóljon, hogy egyszerre sokan játszhassanak, hogy minél több -aktív- objektum legyen a pályán és hogy ne szar minőségben nézd mindezt. Régen ilyesmiről még csak álmodoztak az emberek, független attól, hogy a Nintendo minden korban igyekezett a legtöbbet kihozni a lehetőségekből.
-
#20844032
törölt tag
válasz
#20844032 #2685 üzenetére
Egyébként ha visszanézem az elmúlt 15 évet, én a grafikai változások kívül semmilyen fejlődést nem tapasztalok a játékoknál. Megjelent időközben az alapszintű fizika a játékokban, de ezt is inkább a grafikához sorolnám, nagyon kevés játék épít valóban a fizikára. Nem lettek komplexebbek, kiterjedtebbek , a játékidők is inkább rövidültek mint nőttek, nem történt ugrásszerű fejlődés az AI-t tekintve, és túl sok újdonság sem jelent meg a gameplayben, inkább csak a trendek változnak. Milyen változást várnak akkor a játékosok két generáció között?
-
boost
veterán
válasz
#20844032 #2682 üzenetére
Az, hogy valami grafikailag szebb, az nem generációs ugrás. Az új generáció, és a régi generáció közti legnagyobb különbség az a pályán található objektumok számában kéne, hogy feltünjön. Nem tudom, emlékszel-e a PS4 bemutatóra, ahol úgy kezdodott a musor, hogy olyan videót mutattak, ahol sok pici apró vacak repkedett, és sok apró vacak állt össze eggyé. Majd jött a knack bemutató, resougon, és KZ. Mindegyik közös tulajdonsága, hogy egyszerre sok önnáló objektumot kezel. Annyira sokat, ami eddig nem volt jellemzo a játékokra a PS3 generációjában. Nem véletlen Knackban is a föhös sokszáz kis kockából épül fel, vagy resogunban is a pálya sok mini kockából áll, és rekednek a kis kockák önnállóan. Azáltal, hogy valami szebb textúrát kapott, még szebb lesz, de nem ugrás. Ha nem egy fát nézek, hanem 10 fát, 5 repkedo madárral, mikozben játszom egy játékot, az generációs ugrás. Ès mindegy, hogy 720p, vagy 1080p.
De amig a hagyományos PC-kompatiblis motorokkal készítik a játékokat, addig nem lesz látványos ugrás, mivel a PC-s grafkarik többsége nincs erre a párhuzamos feldolgozásra felkészítve, ezért nem is így programozzák le. Majd a DirectX12 hoz ebben változást. Èn így látom.
-
Alba Game
tag
válasz
#20844032 #2541 üzenetére
Nem mindenki kajolja a CyberPunk -ot sem (gondolom
), ám valóban nagyon ott van a szeren az a jól felépített világ.
Az SC BlackList pedig köszönőviszonyban sincs az "első részekkel". Igen, kicsit próbált visszatérni az alapokhoz a Conviction meg a Double Agent után, de max. a Pandorra -ra hajaz némileg. Végigvittem mindegyik részt jópárszor, nagyjából képben vagyok vele.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
TILOS A WAREZ!
(Itt a„Warez” = a szerzői jog (vagy más jogszabály) által védett szoftver, adat, szöveg, kép, hang, mozgókép, stb. jogosulatlan megosztása vagy megosztás kérése. Készülék hálózati/szolgáltatótól függetlenítése.)
- 2 db PlayStation Move motion controller + PlayStation Eye kamera
- Tom Clancy's The Division - Sleeper Agent Edition Xbox One
- Új, bontatlan dobozos XBOX Series X gép 2 év gyári Microsoft garanciával
- PS4 játékok garázsvásár sok kedvezménnyel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Konzol felvásárlás!! Playstation 5, Playstation 5 Pro
- Bomba ár! Dell Latitude 7390 2in1 - i7-8G I 16GB I 256SSD I 13,3"FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gar
- LG 27GP95RP - 27" Nano IPS - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 600
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! MSI B550M R7 5800X 32GB DDR4 512GB SSD RX Nitro+ 6700XT 12GB Corsair 4000D ASUS ROG 650W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged