Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • thomeef

    őstag

    Hali, kíváncsi lennék a véleményetekre.

    Múlt héten rendeltem a páromnak a T-mobil webshopból 36k-s áron egy Sony Xperia U-t, ami ma jött meg. Szerencsétlenségünkre van rajta 2 db subpixel hiba fekete alapon. Felhívtam az ügyfélszolgálatot ahol azt mondta az illetékes nőci hogy nem fogják kicserélni a telefont, mert webshopból rendeltem. Azt mondta azt tudom csinálni hogy becsomagolom és visszaküldöm nekik a telefont és ők törlik az egészet, visszakapom a pénzem, és rendelhetek másikat. A gond ezzel az hogy most már 10 ezer forinttal drágább a készülék, és ők ezzel nem törődnek.

    Szerintetek van értelme bemennem hétfőn a T-hez és kicsapni a hepajt vagy semmi értelme?

    "A férfi abban különbözik a fiútól, hogy egy nagyságrenddel drágábbak a játékai."

Új hozzászólás Aktív témák