- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
FerNandor
őstag
-
rob210
Topikgazda
1.6 benzin.
89150km-el sikerült produkálnia.
De mint a gyártó is írja 5 év vagy 150.000kmer. -
keroatis
tag
Azt még ki is felejtettem tavaly nyáron volt légzsák szallagkábel szakadásom, bontottan is egy vagyon 25-30k., a röno szervizben ha jól emlészem 76k- mondtak csak az anyag költségre.
DE ITT A LEGOLCSOBB MEGOLDÁS ÉN IGY JAVITOTTAM KI AZÓTA JÓ:
Ez csak akkor mükszik ha csak a szallagkábelszakad el és nem törik a belselyében semmi.
A régi szallagkábelt ki kell forrasztani, leméred a hosszát, nekem volt egy hibás Epson Stylus DX4000 nyomtatóm, kiszedtem belőle a szallagkábelt, méretre vágtam, majd annyi szálat hagytam csak meg ahány szálas volt a gyári szallagkábel mert az epsoné jóval több szálat tartalmaz, de egy tapétavágó kés csodákra képes.
Utánna beleforrasztottam mint ahogyan az eredeti volt, összeraktam, nem azonnal de egy pár km. megtétele után eltünik a hibaüzenet a műszerfalról, és örülsz.
Nekem bejött és lassan egy éve volt a csere azóta jó! -
keroatis
tag
Tudom a passat meg az opelok fogyasztása az igen alacsony, a tesom H astraja 120le. 150-170km/h tempoval jár mert 5-600km utazikl és neki 5.2L az átlag fogyasztása de van amikor jobban bele lép.
A röno hátszélel alig éri el a 167km/h végsebességét és ami nekem van csak 82 lovas, 6. éve van meg a diesel de ha jövőre eladom soha többet!
3 éve porlasztó szett csere kannás tankolás után, volt vezérmüszij szakadásom előirt csere után 60e. km megtétele után de csak egy tárcsát kellett kicserélni mert a rönok úgy vannak megoldva szakadás esetén egy alu ék van a vezérműszijtárcsánál és az szakad el nem a vezérlés verődik össze " Ezt a rönyonál egy szaki mondta", meg hát bele kellet vennem a komplet vezérmű szijat görgökel + tárcsa vásárlás bontottan.
Hátsó kerék agy csapágyat kellett cserélnem 90e. km-nél, 147e. km-nél másodszorra megszólalt, szét lett szedve és a csapágy újra fel lett töltve zsÍral mert beszáradt,azóta jó.
Tavaly nyáron 2 porlasztó szettem ment oda és nem javitották ki gariba, pedig csak 2 hetet használtam a feújitottat, mivel mikroszkoppal ellenörzik a porlasztót és azt mondták szennyeződést találtak benne, majd vettem gyári bontotat azóta jó.
Őszel turbót cseréltem mert mögöttem nem lehetett látni úgy füstölt a kocsi, majd most megadta magát az utastéri fütő ventilátor vagy az azt szabályozó elektronika.Ahogy az elején megszerettük úgy ábrándultunk ki belőle.
-
-
_NCT
addikt
Ha menni akarok vele, akkor természetesen pörgetnem kell, ezt írtam. Csak a nyomatéka kb olyan mint a turbós benzines 1.2-esnek
No mind1, azt már el sem merem mondani, hogy 40-nél 4.be rakom általában, és van hogy 1000-1300 körül muzsikál az autó.Tehát épp mikor gurul már megy 2-be, azután 2ezernél 3-ba és így tovább. 1500-2000körül tartom a fordulatot városban.
-
(#15659) ESP Nekem ez a felbor, vilagos belso nem tetszik. Amugy szep.
(#15660) FerNandor Nem a vezerlescseret akarom (feltetlen) meguszni, hanem a kuplung es valto cseret/felujitast.
(#15661) tresh A kuplungnak tudom az arat, a valtobol viszont nem nagyon talalok senkit, aki felujitassal foglalkozna. Vagyis ha van is, azt mondja mindenki, hogy egy bontott olcsobb... csakhat bontott meg totalkaros, meg szar kocsikbol vannak, azok is ki tudja majd meddig birjak. Meg ha beepites utan derul ki, hogy rossz, akkor megszivtam.
(#15662) tresh Szerintem meg igenis lehet olyan auto, amibe beleulsz, es mesz vele. Nem mindenki ert a kocsihoz, hogy milyen elojele van egy nagy meghibasodasnak.
Valaki megszorul, es azert adja el, valakinek penzt allt a hazhoz es nagyobbat/kisebbet/dragabbat akar venni... szerintem azert lehet jokat is kifogni.Ennel a hirdetesnel is el tudom kepzleni, hogy neki egy gyerek miatt nagyobb kocsi kell.
Tehat megegyszer:
Nem a vezerlescseret akarom meguszni (bar ha szervizkonyvvel igazolja, hogy mikor cserelte es az en szerelom is azt mondja ra, en nem csereltetnem feltetlen), hanem arra gondoltam, hogyha eladom a kocsinkat (,amit nyaron vettunk 800-ert es azota mar koltottem ra rendesen) 800-ert, a srac meg ideadja 900-ert, akkor megkimelem magam attol, hogy megint vigyem a kocsit szerelohoz kuplungot, valtot, vezermuszijat cserelni, meg a rozsdat eltunteni 150eFt-ert.
Es lenne egy problemamentes (mert nyilvan mostmar szerintem tudom nagyreszt mire kell figyelni vasarlaskor, es csak akkor vennem meg, ha TENYLEG ilyen allapotban lenne, ahogy irja) autonk, ami 1 evvel fialabb, erosebb motorral es jobb felszereltseggel rendelkezik. Sot meg van hozza szep felni is, a szarnyat meg befogom snowboardnakJa, es anyagilag ugyanott jarok...
Dehat most voltam Ronivel a Tescoban, most persze jol ment a valto. Jo lenne mar vmi ertelmes szerelo, aki megmondana, mi van vele, mert lehet csak a fekrendszer van belevegosodve es ezert neha nem emel ki jol a kuplung, vagy a valtokulissza van megkopva.... nem tudom...
Nektek mindig jol megy a valto, es egy ujjal lehet konnyeden pakolgatni ?!
-
Igen, az a hatso szarny undorito es felesleges, meg a lampak is. De szarnyat le lehet szedni, lampak megvannak...
Viszont ha eladnank a mienket, es megvennek ezt, akkor lehet megusznam a vezerles, a valto meg a kuplung cseret. A leiras alapjan jol hangzik. Csak azert kerdezem, hogy valaki esetleg nem ismeri-e, hogy kie ez, hogy tenyleg ilyen jo, ahogy irjak. Az a bajm, hogy messze van, ezert meg nem utazok ennyit.
-
just
aktív tag
Nekem az 1.9-es dci nyáron hosszú távokon 5.5-el beéri. Rövid utakon legalább 6liter. Télen adj hozzá minimum 1 litert mindkettőhöz. De akkor ez kíméletes, én nem kímélem szóval még 1 litert adj hozzá.
Motorikusan sok baj nincs vele ha megkapja 10 ezrenként a szűrőket meg a friss olajat, és a tiszta gázolajat.
-
mycso
Topikgazda
Annó, ez volt az, amit neten összeszedtem az 1.5dci motorokról:
(lóerő és a hozzá tartozó módosítások)
65: turbo
80: + erősített blokk + cooler
82: + változógeo. turbó + plusz töltőnyomás
86: + ???
100: + olajsugárral hűtött galériás dugattyú + olajhűtő + módosított befecskendezés és szivattyú(1600bar) + módosított EGR + módosított intercooler + 1.2bar töltőnyomás
106: + 6gangos váltó + ???(szerintem csak ECU)??? + 1.5bar körüli töltőnyomás
110: + ???(talán módosított hajtókar+dugattyúk)???Tehát, a kihegyezéshez, komoly technikai (hardveres) változások is tartoznak.
Egyébként én 2.0dci-t vennék, ha most vennék ilyen megane-t.
(#15618) laszlo168: javítva
-
tresh
veterán
Ezt el is hiszem viszont most lehet gyilkolni fognak a márka társak de a régi 1.9 tdi remek motor.. akár a rönónál az 1.9 Dti igénytelenek.. de akkor ahogy érzem te dinamikát szeretnél így én mindenképp az 1.9 et javaslom van benne tartalék is még bőven ha egyszer kevés lenne.. és akkor max a kuplung szett ami kicsit húzósabb összeg lehet de azt tény hogy kicseréled és megint egy jó pár x ezer km-t elbír
-
tresh
veterán
Rendben csak valakinek ez is fontos...amúgy általában ezért 1.5 dci terén nehéz a történet mert rengeteg a céges gép ami nem baj de abból használhatót kifogni nehéz..illetve nagyon ritka ami tényleg 100-150k között futott darab.. 1.9-esre visszatérve tapasztalatból mondom nem nyúlsz mellé jó konstrukció viszont fogyi terén más a helyzet , szerintem egy literrel többet fog nyelni olyan 5,5 -6 liter lesz a vegyese klímával
de szerintem az még bőven jó ..
csak diesl jöhet szóba ? Csak mert azért itt a kuplung szett nem olcsó mulatság.. éjen a kettős tömegű -
tresh
veterán
Hát átírás,és adó szempontjából az 1.5 a nyerőbb illetve a 1.9 dci ről keringenek legendák hogy sok a baj vele de nálunk a családba kettő is van egyik 136 paci másik 120 semmi bajuk nem volt motorikusan kop-kop. Viszont szerintem én is az 1.5- öset venném abból is a 106 pacisat annál több magyar utakra felesleges baráti fogyi+kedvező adó
Diesel-nél főleg a dci nél az előélete a legfontosabb..bár amúgy amit linkeltél ha motorikusan rendbe van én meg venném azért elég jól rángathatja azt a bódét az a 120 paci és nem utolsó sorban a beltere gyönyörűen néz ki
-
_NCT
addikt
-
mycso
Topikgazda
Valójában is kb ennyi, talán 3.9-4 körül. Nagyjábol jól szokott mutatni, telitank--> ürestank méréseknél is a FC-el kb. azonos jön ki, max pár deci az eltérés.
( #15610 ) MMA87: én erről nem tudok nyilatkozni, mert a tükör állítót, 3éve, egyszer használtam, amikor megvettem az autót. :-)
-
Nekem a dizel az nagyon bejott! Plane abban a kemeny minuszokban. Jol ment.
Amugy most nekem is 9.3 Literes fogyasztas jott ki az 1.4es MII-vel
De ez a szamolas csak fel tank benzinre vonatkozik (180km alatt 19L), most csak varosi hasznalat volt, meg sok allas is (melegites, mig takaritottuk, varakozas, stb), szoval nem is olyan veszes.
-
FerNandor
őstag
ja, az nem jelent semmit. ellenörizni kell, ahogy Mycso is írta. nekem is régebben volt, hogy csak 3 gyertya ment, de nem lehetett észrevenni a visszajelzön semmit, ugyanúgy világított, csak diag írta ki. mondjuk akkor max ösz lehetett, hidegben biztos nehezebben indult volna a 3 gyertyával.
(#15209) SocketA kitaláltam, mit csinálj, ha nem kapsz sehol
a láng autónál a jobb elsö doblemez elsö fele 2912Ft. és abban benne van az a kis fedél. ha nem kell az egész, akkor csak átrakod a fedelet (ha jó, érdemes elmenni egy lángba és megnézni), aztán lesz egy doblemezed késöbbre ha kell. bár nem gyári szinü elvileg.
vagy lehet, hogy francia autósboltban is adnak. ha akarod holnap megnézem, hogy van-e benne cikkszám.
nekem jobb elsö hátsó felét kell vennem, de majd bontottat fogok valószínü, hogy színben is stimmeljen, ha találok persze.
-
-
mycso
Topikgazda
Köszi, igazából sejtettem, csak a megerősítésére vártam valakinek.
Az a f@szä, hogy legalább, egy éve így használomBár így hidegbe, óvatosan járok vele, meg amúgy is, még jó, hogy nem qrtam hengerfejesre.
Akkor erre hétfőn rámegyek.Ja és még1 kérdés a hozzáértőktől, a turbo "címkéjét" bontás nélkül, meglehet valahogy sasolni?? Tehát, így, hogy a helyén van megnézhető, mert kellene a pontos száma.
-
tresh
veterán
Audiról beszéltünk...
ráadásul 98-01 között tdi-ről...akkor nem értem a felvetésed hogy jön ide a vw-en ráadásul hogy mióta nem gyártják tdi vel??.. vw/seat meg ingyen se kéne hiába ugyan az a csoport. Másik fele senki se mondta hogy 100km-es tdi-t akar venni, tisztába vagyok vele hogy nagy a futás teljesítményük csak még tdi ből nem egy példa volt rá hogy millió km-t meg tette addig a pdtdi sehol sincs ehhez képest..örülök hogy te pozitívan állsz a pdtdi-k terén és azt is tudom hogy javítva lettek a hibák de nekem egy megbízható motor kell és a sima tdi az ,főleg ha karban tartják.
szerk: ezek tükrében nem tudom hol írtam oltári baromságot...kicsit félre értetted miről van szó.. ráadásul a saját véleményemet írtam hogy a pd-t én elkerülöm ennyi
-
_NCT
addikt
Megnéztem egy párszor fater Renault-jában, nem volt aranysárga, de fekete sem. Ő a gyári intervallumokat tartja be, eddig semmi baja a motornak, napi 40-50 km-t is megy. Persze én rábízom mindenkire hogy ha 10km-enként cseréli akkor úgy, de azért nem kell annyira fosni ettől, ha nem valami lepusztult sz*rt veszel, aminek a torka véres.
SocketA: nincs nagy baj, de ha már meg lesz bontva, akkor megnézik milyen állapotban van a tárcsa és a szerkezet meg a többi, ha kell inkább most kicseréltetem. A kinyomót se lenne most muszáj, nagyon kezdeti stádiumban van, de később úgyis ki kellene cseréltetni, most van a szervizben, minek várjak vele.
-
ESP es MMA87: Koszi a linket, igy mar okosabb vagyok!
Meg annyi kerdesem van, hogy valahol olvastam, hogy az ujabb kocsik kepesek kijelezni, hogy mikor kell olajat cserelni bennuk. Ez igaz a Megane II-re?
Karacsonykor irtam, hogy kigyulladt a Service meg a motor lampaja, de aztan tolottem bele egy kis injektor/porlaszto tisztitot, es elmult a lampa.
De most akkor azon gondolkozom, hogy lehet, hogy az olajcseret akarta jelezni? Amugy mennyi idonkent (km) szokas lecserelni? -
-
Laraxior
titán
Azért az elektromos ablakot mondjuk saját magamnak kell megtaníttatni, ha kiszedem az akksit.
Meg azért gondolom csak adott távolságból fogja a jelét a keréknek.(#14711) Reaper04: Hol található az az állító? Mert én nem találkoztam vele, pedig nekem is Xenon van. Mondjuk én a mosóját sem tudom életre kelteni olyanmindegy, csak kíváncsi vagyok
-
rob210
Topikgazda
Az az autónak csúfolt konzervdoboz aminek a komplett oldalát egy 50 éves egyszálbelű faszi a vállára kapta és elrohant vele, az sose lesz az én tulajdonom.
Konkrétan nincs benne anyag.
Ezt már többször is bizonyította.
Mint például belémjöttek, a renault lökhárítója karcos lett, meg festékes.
A suzuki nem ment el lábon.
A lakótelep parkolójában egy tanuló Fábiás nekitolatott egy swiftnek, konkrétan nem maradt anyós oldali ajtó.
Pedig óvatoskodott a csaj, tényleg nem nekiszáguldott.Aztán sorolhatnám még a bajokat vele.
Pl. nem férek be.
Nem csak a levegőbe beszélek a GLX-es sedan swiftbe nem tudtam bepaszírozni magam.Az az igazság, hogy ha az egyhatos sedan swift motorját betennék a mostani kasznis meganomba az lenne az igazi autó.
Mert egy dolgot elismerek kurv@ jók a suzuki motorok, főleg a Japán 1.6osok.
De az autó amúgy amit köré építettek, az inkább egy gyufásdoboz. -
rob210
Topikgazda
Csak átnézés után lesz csere.
ÉS ezt is úgy vettem meg, hogy tudtam mi a baja.
Meg mik a típushibák.
Ennél a 16 szelepes egyesnél összesen 3 igazi típushiba van.
Az egyik az alapjárati motor ami rögtön kiderül indításkor, meg a felső holtponti jeladó ez is kiderül.
A 3.-ik meg a gyújtótrafó, ezt meg tudom hol mit kell nézni, ha sagem van benne rögtön lealkudom az árát
A többi meg lutri, de ezek a motorok még az örökkévalóságnak lettek gyártva.
Talán ez az utolsó igazán jól sikerült szériája a szívó motoroknak amit a renault csinált. -
rob210
Topikgazda
Kb. annyiba fáj a klíma beszerelése mint a csere.
No és akkor valóban ott a helyzet, hogy nem fehér a kocsi meg nem 95 lovas.
Mert ugye az enyém 8V-s ez meg 16V-s
Bár ettől kicsit óckodom is, mert a 8V-es sokkal megbízhatóbb, de annyi érv szól mellette, hogy beadnám a derekam. -
rob210
Topikgazda
Nem jól informálódtál.
Megnézette a kocsit vétel előtt, aztán szépen széthullott alatta.
Elég sok mindent kellett kicseréltetnie.
-szóval nem volt egy évszázad üzlete beleugrani a poloba, de ezt az átnézés után nem lehetett tudni.
Ezért mondom én azt, hogy az autóvásárlás a második legnagyobb lutri az életben.Példa rám az enyém mindenki lebeszélt az öreg szar széthulló francia megane-ról.
Hál istennek nem hallgattam rájuk.Ha jól emlékszem kb. fél évvel korábban vettem meg mint AMD a polot, de nekem 1/8 ad annyi hiba jött elő az övéhez képest és el ne kiabáljam csak kopó alkatrészt kellett még cserélnem, mint fékek, toronycsapágyak.
ez az össz hibalistám, ezért is szeretem a szar francia autómat -
_NCT
addikt
A hangja már halkabb lett, és ezt nem csak én hallottam, hanem olyan ember, aki nem tudta mit tankoltam bele.
Hál' Istennek lesz időm kipróbálni, ha lehetne én is MM100-at tankolnék. De így marad a kagylós. 115 lópacihoz meglátjuk mi a legjobb
Lehet legközelebb 100-ast tolok bele.
-
Reaper04
aktív tag
Boldog karit mindenkinek!
Fejlemények a fényszóróval kapcsolatban. Amikor bekapcsolom mindig ugye állít egy párat. Az utolsónál belövi a jós szintre, de hallani hoyg apró halg mocorgással lejjebb állítja (meg látni is).
Az miért van?
Ugyan olyan hang mint amikor állít először, csak rövidebb és sok és folyamatosan leengedi. Mintha leeresztene.fene, elromolhatott a motor? De mind a kettőn egyszerre?
-
Reaper04
aktív tag
Van állítója. Minden indításnál állít párat és úgy marad. 30km/h felett megint állít elvileg.
Meg ha jól tudom több érzékelője is van, elől is hátul is.De vajon mitől állítódott el? Vagy az érzékelő romolhatott el?
(és azt hogy lehet észrevenni? Vagy le tesztelni hogy érzékelő hiba?)Beállok fal elé majd holnap este megnézem hol van jelenleg a fény magassága.
Max utána állítok. -
Reaper04
aktív tag
Szia!
Igen gyári xenonos, állítóval, mosóval.
Van ötleted mit lehet csinálni ?mycso: Akkor nem tudom miért, de nagyon közelre világít. Az ablakokat már betanítottam
Rádióból meg nem a gyári van bent, azt nem érinti.szerk: Nem lehet hogy valami még is akkuproblémánál történhetett? Gondolok ez alatt arra, hogy 0-ázódott minden a fedélzeti com-ból, esp/asr kikapcsolva volt amikor először beindítottam... ilyesmi? Vagy ez alapból akku kivételnél jelentkezik?
Mitől állítódhat akkor el?
Haza felé jövet ahol senki nem látott menet közben lekapcsoltam, majd vissza. Először mintha jóra lőné be, de végül beállítja közelre.Közben olvastam, hogy van valami csavar ennek is a tetején, amivel lehet állítani a magasságot.
Jól néztem hogy 1,3 %-ra kell állítani a M2-nek? -
_NCT
addikt
Igaz ahogy olvastam fórumot 100-120k körül cserés a kuplung ez a Megane sajátossága, de gondolom más autónál is így van.
Nem értem miért ne lehetne fogyasztóvédelemhez fordulni. 6 hónap szavatosságom van..... Továbbá szerviz jónak minősítette a tengelykapcsolót, miközben az rossz volt...
-
_NCT
addikt
Köszi
121900km van benne elvileg most. Ami hihető is, 2008-2012-ig kb megvannak szervizszámlák, a legelső tulaj nem vezette szervizkönyvet, ott 2 éves korában volt 25000km benne ha jól emlékszem. Szóval ha egyenes arányosságban nézzük talán még igaz is. Kormány nincs megrágva, nem volt egyik tulajnak sem erős keze, a belseje is tűrhető. Látszik h nem strapálták szét.
Igaz most csirkeól kinézete van, de így télen nem szoktam naponta suvickolni. Majd kap egy mosást karácsony előtt
Amúgy jah, Michelin Pilot téli van rajta, ez volt az autóhoz + 17"-os nyári gummedli alufelnin, az is valami Michelin.
-
Füge007
senior tag
Nem tudom, és már nem is fogom megtudni
Ő meg tuti nem tudja, mivel ő csak vezeti, és nem szakértő. Visszatérve az 1.9 dCI-kel is van gond, turbóhibák, üzem közben ellátó rendszer hibái. A szerelőm azt mondta mikor szemezgettem az 1.9 Lagunával, ugye nem akarsz még többet szívni, így elhessegettem a gondolatot, hogy valaha is lesz Lagunám.
-
Füge007
senior tag
Nézd svájcba dolgozik, neki a lényeg a megbízhatóság, meg hogy kap egyből csereautót. Az ottani béréből nem lesz gond az itthoni szemvíz anyagi vonzata! De az agyára ment a Passat, pedig ha látnád, megkímélt szép verda, de megbízhatatlan. Ja és vicc 1.5 milláért számították be, vicc, mondjuk ez az ország maga egy hatalmas vicc, de ne térjünk el a tárgytól.
-
Füge007
senior tag
Az nem problémás
, csak néha makacskodik. Úgy mint az összes többi, haver most cseréli az 5 éves gyönyörű Passatját, harmadik esetben jött haza tréleren. KIA-t vesz helyette, benzineset mert azzal 7 évig nincs gondja, ja és ha lerobban európában 3 órán belül kocsit kap a feneke alá.
4,5 fogyasztás szerintem sem fedi a valóságot, több lesz az minimum 1 literrel, mondjuk még az is jó!
-
FerNandor
őstag
ja na igen! ezt néztem a múltkor is már csak elfelejtettem. böven 1.5 tonna felett van.. úgyhogy akkor kilöve.
nem tudom. én úgy vagyok vele, hogy ha kurvasok pénzem lenne, akkor se vennék olyan autót (vagyis Renault-t), ami 6-7 litert eszik, ha találok olyat, ami 4,5-5litert eszik autópályán is.
szerintem egy új Megane, esetleg sima 5 ajtós, nem kombi, 1.6dCi-vel szerintem elmegy így 4,5-5literrel autópályán is. bár nem néztem utána.
Új hozzászólás Aktív témák
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Nyaralás topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Háztartási gépek
- pr1mzejEE: Viszlát CoD2, CoD4, CS:GO!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- Need for Speed: Rivals
- Kettő együtt: Radeon RX 9070 és 9070 XT tesztje
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Milyen NAS-t vegyek?
- További aktív témák...
- Rohnson R-9450 Steril Air UVC+ION légtisztító eladó JÓVAL ÁRON ALUL! Bolti ára kb 72ezer Ft!
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- ÚJ AXIS M1114 hálózati kamera Kompakt és adaptív HDTV Onvif
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- BESZÁMÍTÁS! ASRock B450M R5 2600X 16GB DDR4 500GB SSD 1TB HDD GTX 1650 4GB Zalman N5 CM 450W
- Eredeti Lenovo 300W töltők - ADL300SDC3A
- Bomba ár! HP EliteBook Folio 1040 G2 - i5-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E7270 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 12,5" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari!
- Xiaomi Redmi Note 13 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest