- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- One mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
c_chris
csendes tag
Normál (vízszintes) helyzetben nincs alapjárati rángatás, csak, ha ferdén állon (orral felfelé), kattogó hang viszont minden helyzetben van. Gyertyákat cseréltem kb az olajjal egyidőben (NGK), trafóból két Beru és két Valeo van benne. Telefonon beszéltem az előző tulajjal, állítólag 2013-ban lett vezérlés cserélve, kivéve a vízpumpát, ennek cseréjéről a Renault szervíz beszélte le (!) mondván hogy annak semmi baja, felesleges cserélni.
-
c_chris
csendes tag
193.000km van benne, tavaly májusban vettem, akkor lett olaj cserélve, kb 7000 km-el ezelőtt. Mióta megvettem, rángatott az alapjárat, jellemzően akkor, ha lejtőn álltam meg orral felfelé (!). Az üzemanyagszűrőt kicseréltem, de a problémát nem oldotta meg. Most meg ez... Lehet, hogy összefügg. Van reális esélye egy motormosásos hibaelhárításnak?
-
FrankMonzano
őstag
Ott allt a munkalapon is, amit belinkeltem. Asszem meg ide is irtam korabban a megallapitott hiba okat. Tegnap rafujtunk faterral, majdnem leallt a motor ugy szivta be a folyadekot ott, ahol nem kene. Persze majd ez akkor lesz csak tuti, ha berakva az uj gumikat megszunik a problema.
-
gabx76
senior tag
Értem. Köszi a felvilágosítást!
Igaz is, hogy ami előtte volt benne, az nagyon zajongott fékezéskor, ugyanakkor határozottan fogott. Annyira hogy állandóan biccentettünk szinte minden lámpánál.. Viszont nekem a mostani jobban tetszik, mert könnyebb adagolni.
Ha taposom akkor fog ez is ahogy kell. Ebből is látszik, hogy "ízlések és pofonok..." -
Hugo85
aktív tag
Azért ennyire ne tessék kiakadni itt vannak az áraik, bárki megtekintheti előre, tiszta lappal játszanak. Teljesen fehéren, számlával dolgoznak, akinek ez sok - nekem is az, nagyon - az nem őket választja.
De egy országos hírű szervizről beszélünk nagyon komoly műszerezettséggel, amivel az egészen okkult hibákat is fel tudják deríteni a legtöbbször. Ha arról van szó akár napok alatt, természetesen ilyen esetekben nagyon drágán. Érdemes itt olvasgatni nagyon érdekes történetek vannak. Vannak olyan esetek amikor már csak ők tudtak segíteni több szerviz után.
-
FrankMonzano
őstag
Diagnosztika, oszcilloszkop meg radugta a csore a kipufogot, ez amit lattam... amit nem lattam azt nem tudom. Leellenoriztek az elektronikat, semmit sem talaltak,24.000 ft!
Nem kicsit van elegem, eddig semmi baja sem volt az autonak. Kb fel ev alatt rohamosan jottek a bajok ki rajta.
-
FrankMonzano
őstag
jahh van 40% unix kedvezmenye
. O mondta ezt nekem h gondolt arra is amit rob mond, csak akkor miert nem ingadozik melegen is ? inkabb ugy akarnank kicserelni a cuccot, h ne kelljen foloslegesem venni alkatreszt. Erden van egy csoka azt mondja apam, a cegbol is vittek oda kocsit, elektromos dolgokkal foglalkozik a pali.
-
rob210
Topikgazda
Bármi lehet.
De ahogy nézem minden elnevezéshez minden féle felszereltség van.
Nem igazodok ezen ki.
Egy biztos ami 100%-hogy bőr ülés eredetileg csak az RXE-nél volt.De, most már a tekem se tudja, hogy akkor ez milyen felszereltségű.
Fedcomp van, ködlámpa van, tükör elektromos, de nem fűtött (sajna), első ablakok villanyosak, klíma 4 légzsák van.
Nagy fékek és 15"os kerekek. -
rob210
Topikgazda
Akkor már inkább egy megane sport.
2T mondjuk.
Még is csak kényelmesebb és nem is kis autó. -
sanyirenyo
újonc
jelenleg is rajta van a gép :-)
Kitöröltem a tanult értékeket az ecuból, és volt egy féklámpa kapcsoló hiba is ami csak néha jött elő(azt küldte az ecunak hogy nyomom a féket) most jobban kipörög(de egyhelyben állok) .viszont most szürke a füst és csipős szaga van. megyek vele egy karikát..meglátjuk... -
#42667776
törölt tag
Köszi!
Ha nincs munkám akkor is tesztelgetek, van egy kangoo géptetőm és most már megvan a profi gépem is. Az anyagok rendelkezésre állnak az egyszerű gépi waxtól, a nanobevonatig, igény szerint, a karosszériára, üvegre, műanyagra, alufelnire! Wolf termékek, továbbá beltéri anyagok, tisztítók, ápolók, amik kedvező áron itt megvásárolhatók, rendelhetők, ill. láthatóak a korábbi munkáim. Várom a jelentkezésed!
Kakaduku Köszi! Szigetszentmiklóson.
-
dhgm
tag
persze a vezetőülés sarkalatos pont...
meg ugye a nagy 17" felnire a köpeny egy vagyon, mondjuk jól mutat...Egyébként kiválóságodat az alábbiak miatt fogalmaztam meg:
Tresh: Ez kell a népnek 20-30%-al többért használt lefosott német,japán ami ráadásul idősebb is. Félre értés ne essék semmi bajom pl az ódimmal se de nem azért ülök benne mert minden vágyam ez volt. Diesel kellett ami ős technika beton alapokon. De ha megy egyszer akkor megint francia lesz vagy marad és jön mellé egy francia is.
-
PeterPH
senior tag
"pl diesel 1.5 nél ami 200k alatt van az kamu"
Ez így ebben a formában finoman fogalmazva nem állja meg a helyét, főleg a kor meghatározása nélkül.
Nem utazólimuzinokról beszélünk, hanem megane-okról, clio-król, ezeknél simán előfordulhat hogy csak évi 10000km-t vagy annál is kevesebbet futottak. De jellemzően persze többet. -
diablo1984
veterán
kb a német árak is ezek, a piros 1 hónapos rendszám anno a vectra c kombimnál is kb 200euroba jött ki!
amit nem értek a mai magyar rendszerben, a forgalomba helyezés előtt kell itthon (is) eredet vizsgát csináltatni, vagy nem? mert anno nem kellett, de minden bőrt lehúznak a parasztról, már mindent mindig mindenkinek kell alapon.....
-
diablo1984
veterán
hát a neppereknél az exportra szánt autók km tekergetése nem kicsit divat kinnt is, nem, nem a németek csinálják, hanem a bevándorlók, orosz, német, arab, török, ilyesmi! szinte kívánják is a kelet európaiak, hogy nem nekik kell majd itthon tekergetni......
lehet kinnt jót is venni természetesen, de általában, ami ott is olcsó, az olyan is.....opelnek van ilyen felnie, asszem h astrán, insignián van ilyen, gyári lemezfelni!
-
diablo1984
veterán
kinnt a sok nepper úgy átb@sz, hogy még pislogni sem tudsz! magánember meg nem fog ja elmagyarázni, hogy hol intézd az ideiglenes rendszámozást, stb, annak kicsengeted a pénzt, lepattintja a rendszámát(ha még van rajta), odaadja a papírjait és mehetsz! csak rendszám nélkül ott sem mehetsz 1 métert sem.....
-
diablo1984
veterán
ebben a benzinesben is 324 ezer km van, ezt is ők hajtották tele km-el, anno új korában(98) Hajdúböszörmény-Budapest között ingáztak, az első 3 évben vertek bele több mint 200ezret(a többit meg helyben használták és amolyan beugrós, munkás, sógorcsalád transzportként verték bele), majd megvették az akkor zsír új, frissen megjelent laguna 2-est(2001) a nagyobb motoros dízel kivitelben és abba is gyűjötték gyorsban a kilómétert, majd 2 év múlva a traficot, ami munkásemberek és szerszámok transzportálására is alkalmas!
tehát náluk a renault nem volt csalódás, ment az asztalos biznisz, telt a szervízre, assistance meg van rá kötve, így bárhol lerobbannak mennek értük! most a traficcal franciába indulnak kifelé, rég volt már a kis furgon ilyen hosszú távon.....
-
diablo1984
veterán
a 120-as is tud jó lenne, a sógorék traficjában az van, igaz az első motorra rávertek vagy 700 ezer huf-ot a szakszervízban de csak nem akart jó lenni, végül a bontóból tettek bele 3 kilóért vagy 7 éve egy másik mocit és azóta kutya baja, teszi a dolgát, most a kasztniban 540ezer van, a második blokkban 240ezernél tartanak, de nem tudják mennyi volt a bontott autóban amiből volt, mert már csak motor formában látták a donort, a bontós meg azt mond amit akar.......
elvileg a 2,2 dci-ben most hunyt meg a turbó, abban is 300+ km van, tehát járkáltak vele már eleget, azt tudják leginkább a szemére hányni, hogy ha nem akar indulni, akkor mehetnek másik autóval, mert az nem fog beindulni!(övéké volt az én lagunám is, sokszor azzal mentek a dunántúlra is meló ügyben, ha a dci makacskodott, ez a benzines mindig elindult, nem szivatta őket)
Lara: asszem az olx-en láttam a vasad, de nagy a motor nekem, már a 10 liternél is kúpol a likam, a 8 szebben hangzik, de a 18 az már istenkáromlás! meg szeretem magam pakolászni a sebességeket, nem is értem a v6-hoz miért nem láttam még manuált, csak automatában tolták őket, de miért?
-
Laraxior
titán
Egy darabig mindig megcsináltattam mindent, most maradtam el egy kicsit, de úgy is hirdetem, faszomnak se hiányzik, hogy a nyakamra járjanak, hogy átbasztam valakit is, nem mintha valaha is előfordult volna ilyen.
Leírtam, hogy mik vannak kész, és mik vannak még hátra. Megjegyezném, az utóbbiból kevesebb van
(A bal első ablakemelőm nekem is haldoklik, két motortartó bak cseréje, szelepfedél-tömítés csere, ezek vannak hátra)Ami a leglényegesebb, és a legdrágább azok készen vannak, motorvezérlés, és az automata váltó, ez a kettő fél guriga vót...
Amúgy számolgattam, 28 a súlyadó, olyan 20k körül van a biztosítás. Tehát évi 50-ért elácsorog a parkolóban,van új akku is benne, úgyhogy gond nincsen
-
diablo1984
veterán
azt kétlen, hogy a 2,2-es az fúrt 2literes lenne, a 2.0dci még a fasorban sem volt mikor a 2,2d és 2,2 td már a laguna 1-esekben benne figyelt, 83 és 113le-vel, ez egy külön motor! ha jól rémlik az 1,9dti is csak ez után lett bevezetve, szóval őskövület! a laguna 2-esben már 150 csikót tud, nem rossz azért az sem, de nem fogyasztás bajnok.
igen laguna2 első szériást keresek, mert az olcsó és benzinest, mert a motorproblémák zömét el tudom kerülni, de mivel első széria 2001-2004 közötti így olyan amilyen, csak az a furcsa, hogy a gyár most sem csinál olyan ablakemelőt hozzá, ami bírná is, lehet konstrukciós hiba, de akkor is!jaja, a kulcskártya is egy szívás, az olvasó is meg tudja adni magát, a kártya is! a tegnapi autónál is 2 kártyával működött csak, az egyik nyitotta, de nem indította, a másik meg indította, de nyitni nem..... nekem a kulcsos indítással sem volt sosem bajom, azzal kevésbé döglik le a kulcs, ha leejtem, a kulcskártya meg eléggé pusztul....
rob210: ja, nekem is tetszik, nem nagyobb, max a kocsi szélesebb klissé, de a csomagtartója sem nagyobb, a lábtér sem tűnik nagyobbnak, valahol a hely a motortérben tűnik el! sima 5 ajtósban nem nagy autó, de nekem pont elég lenne, a laguna1-es is elég méretre!
-
rob210
Topikgazda
Hidd el, hogy az.
Az, hogy a családban van egy 2.0-literes magas felszereltségű kintről behozott autótok, nem jelenti azt, hogy minden laguna jó.
Még a dieselesek-sem és a PHII-esek sem.
Cimborám 1.9DCI laguna II 2005 azt nem tudom, hogy ez PHII vagy PHI de akkorát szívott vele, hogy majdnem öngyilkos lett.Kollégám az előző helyemen az 1.6 benzinnel járt ugyan így. 2004-es volt.
Mind a kettőnél elektromos bajok voltak.
Immo mind a kettőnél.
Elektromos ablak a benzinesnél.
Guminyomás szenzor mind a kettőnél.
Kulcskártya benzinesnél.
Szívócső nyomás érzékelő vagy mi ez a dieselnél a dieselesnél.
És sorolhatnám végigkísértem mind a két autó életét eladásig.
A benzines 2 év után a diesel 3 év után került eladásra.Mondjuk ki nyugodtan a kettes Laguna nem egy jól sikerült széria.
Ha az elektromos részét rendberakja valaki akkor kimegy a világból, de mire azt rendberakod befonod a hajad.
Pedig nekem is istentelenül tetszik, mert a formavilága kényelme mérete isten. -
diablo1984
veterán
laguna 2-es elektronika része híresen szar, az ablakemelők a guminyomás érzékelő rendszer is nagy betegsége, meg az agya is mindenre érzékenyebb, egy oxidált saru is meghülyíti! és ez nem csak egy példánynál hallottam, sógorék 2,2 dci-jében a főtengely jeladó szivatta már őket le eddig 3x, jött is trélelen a vas, illetve nem kellett vele sem menni.....
az én 1-esemben még nincs fedélzeti beszélgetős számgép, ez sima katalizátoros, szerintem még azt sem nézi, hogy a katalizátor alatta van-e, ez egyszerű mint a faék ezzel a motorral! kolléga 1,6 16V-es laguna1-ese már megkapta a csudi elektronikát, ő is szívja a fogát, mert ha jön a hullám, menet közben elkezd beszélgetni, hogy mi rossz benne, közben csak valami tikk van a számítógépbe.....
-
Ck.
addikt
Ahogy nézem, a dízel durva mp-eket ver az azonos köbcentis szívó benzinesre, utóbbi teljesítményben is lényegesen elmarad, a másfélszeres fogyasztásról nem is beszélve. Nem csak itt, a legtöbb újabb modellben. Lassan tényleg megkérdőjelezendő lenne a benzines autók bármiféle előnye/értelme.
-
_NCT
addikt
Köszi, bedobom oda is (ha lesz képem). A rajta lévő gumi sajnos kuka, el van kopva.
Hétvégén csinálok róla képet, mert vidéken van szüleimnél. Emlékeim szerint nincs szétcseszve, agyon karcolva, de majd beszélnek a képek, igazából csak az érdekelt hogy elmehet-e 45-50 körül. Annál kevesebbért nem akarom adni, 10-et akarok kapni darabjáért, mégha használt is.
-
#10726912
törölt tag
Finom darab a beígértek alapján, csak a kinézete ne lenne ennyire...izé
(egyszerűen nem tetszik, nem tudom megszokni, nem ez a legjobban sikerült darabjuk) Az meg megint egy apróság, hogy vajon mi igaz a makulátlanságból, a kereskedő nem tulajdonos, csak viszont eladó...ha nem ért hozzá, az baj, ha ért a kocsikhoz, az még nagyobb baj. A felordító jeleket is hagyhatná, mert csak viccessé teszi a hirdetést. Minden esetre felszereltsége alapján kellemes darab, kiszolgálja a gazdáját.
-
FRENK1988
veterán
akkor másként fogalmazok. Most tkg egy megane II VAN. Én úgy tudom majd vizsgáztatni, hogy gk legyen? Tehát marad minden belül és csak a besorolást variálnám meg? Mert ha nem akkor hagyom a francba. Amugy egy 2008-as MII lenne 1.5 dCi 86 lovas.
ő lenne az.
De van két másik kiszemeltem: [link] és [link]
Melyik lenne jobb?
2.0 szívó vonzó de több a km mint a másikban illetve van hozzá 2 szett 17" kerék (téli-nyári), illetve van pár átalakítás ami jobb lenne nekem (USB-MP3-WMA a kesztyűtartóban)
1.6 szivó racionálisabb kevesebb a km benne, kedvezményesebb hitel, téli acélfelni, gyáriasabb kinézett
Más:
MII fészliftnél a külső jegyek (lökös-lámpák) csereszabatosak? Tehát pl hátra mehet az újabb lámpa illetve lökös cserével mehet az újabb lámpa előre? -
gabx76
senior tag
Én sem, de mint kisgyermekes apa valami hasonlót nagyon el tudnék képzelni családi autónak. Nem a megszokott presztizsjárgány és mégis nagyon jól néz ki (talán pont emiatt). Egy 1.6dci alá és teljes lenne a boldogság.
A Captur is tetszik, párszor megnéztem a szalonban, de az kicsi lenne nekünk.Juteszembe: Mióta nem kapni itthon Fluence-t 1.6dci motorral?! Anno olyanban ültem tesztvezetéskor és nagyon tetszett.
A Megane árlistáján is csak "Bose" felszereltséghez jár ez az erőforrás... -
Hugo85
aktív tag
Ilyet pont keres valami Renault adok-veszek-en FaceBookon.
-
-
#10726912
törölt tag
Azért írtam, amit, mert pl olaszoknál hatalmas különbség volt az 1.9 D és az 1.9 TD között. A sima D nem bírta volna el a turbót. ilyesmire gondoltam....elvileg a nagyobb teljesítmény leadásához erősebb alkatrészek, azaz erősebb motor is kell, s ilyenre volt példa a múltban.
-
#10726912
törölt tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Milyen légkondit a lakásba?
- EAFC 25
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
- LG 27GR95UM - 27" MiniLED - UHD 4K - 160Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium PRO - HDR 1000
- Telefon felvásárlás!! iPhone 16/iPhone 16 Plus/iPhone 16 Pro/iPhone 16 Pro Max
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- Referencia Weboldallal Világítós bill+laptop bill magyarítás. Rania 3M -is! Touchpadok is.Posta ok
- Lenovo LEGION Pro 5 / Pro 7, Lenovo Yoga Pro gépek (RTX 4060 / 4070 / 4080 / 4090)
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest