- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Több újítással támad a Xiaomi Redmi 3s
- iPhone topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
feco6512
tag
Hát néha már bánom nagyon szerettem egyszerü volt mint a faék de a világból kivitt becsavarogtuk vele az egész országot egyszer sem hagyott cserben.Rendkivül üzem biztos volt csak 3 autót fentartani sok lett volna csak azért meg hogy a garázsban álljon kár lett volna a mai napig gurul meg bár nem vigyáznak annyira rá.Visszatérve a Cliora nyomás szabályzó már mint üzemanyag nem pródukálhat ilyen hibát?
-
baluka6
aktív tag
& diablo1984 : Köszönöm a válaszokat.
Vezérlés szerintem tavaszig várat és akkor az okoskereket is cseréltetem. Úgy indultam, hogy 5 évre kell autó, ez nálam kb 100 ezer km-t jelent, szóval szeretném rendbe tenni.
Hülye kérdés, de hosszbordás szíj van külön az autóban? Mert ugye van amelyikben a vezérlésben benne van a vízpumpa, generátor, klímakompresszor, máshol pedig külön-külön vannak.Egyébként pár szó a kocsiról: Autentiq plus felszereltség, fekete szín, fekete-bézs belső. Egy 2004-es 1.3-as Fiestát váltott, teljesen más kategória a kettő...
-
diablo1984
veterán
nekem még van rajta több mint 14 hó műszaki, így vannak ráérős dolgok, de a motor az nem az, mert azzal messzire el sem mernék indulni, ha összekeveri a dolgokat valamerre, akkor ott lenne vége a dalnak. majd kiderül, nem gondoltam volna, de már várom, hogy darabokban legyen a verda és minden része javítás alatt.
egyúttal ha már így szét lesz, akkor kicseréljük rajta a teljes tömítés szettet is(itt-ott szivárog az olaj), reinz készlet megy bele, remélem ezzel sem lesz többé gond, csak a 300km-t futott olajat sajnálom, amit nem töltenék vissza bele.....
-
diablo1984
veterán
mondjuk én is reménykedtem abban, hogy kisebb a baj(pl izzítás), de lassan elvonulnak a lila fellegek a szemem elől és sikerül összeraknom a képet a tünetekből(nehezen indul, miután beindul, lök egy szúrós szagú fehér füstöt és óvatosan jön is még egy ideig belőle-> az égéstérbe áltában beszivárog a hűtővíz, ezért is tud nehezebben indulni, meg néha olyan indulás után 1-2 mp-ig, mintha csak 3 hengerrel indult volna be, mert a víz nagy nyomáson sem ég és az a szelepeken távozik is óvatosan a kipuff felé, valszeg melegen is csípheti a vizet, de nem veszem észre, mert nyomja is kifelé, bár inkább a kompresszitót tolja a hűtővízbe, remélem HF tömítés, bár úgyis fel lesz újítva a HF, ha hegeszteni kell valahol, akkor annyival több.... attól függetlenül nem árt az adagoló+porlasztó átnézés sem, max pár ezresért azt mondják hogy jó és akkor arra sem kell egy vagyont ráverni). kasztni az nem sürget, bár télen ha kapja a sót akkor valszeg szabad füllel is behalucinálom, hogy csámcsog a rozsda, a hátsó híd meg ellesz benne, míg végleg be nem ül, vagy nem jön az utánfutós vagy nyaralni megyünk és teletoljuk cuccal fázis(mert biztos valahol fél úton adná be a kulcsot, hogy jó legyen nekem).
de ami vígasztal egy újabbhoz képest: nincs részecskeszűrő, nagynyomású rendszer, kettőstömegű, amelyik közül bármelyik javítása elvinné az általam a kocsira költött összeget.....
-
diablo1984
veterán
elhiszem, de ez persze minden autónál igaz.
nekem is a laguna 1 ph2 1,9dti már 2 hete áll, várok a szerelőre(megcsúszott a keze egy villáskulcsról és egy lemez szétvágta a csuklóját), már tudom, hogy fájni fog a motorra költött lóvé(ha csak hengerfej és adagoló gondja lesz, nem járja a végét a turbó benne és nem egy fos kopott a motor), utána a kasztnimunka(ahhoz is egy jó festő kellene először), majd még a hátsó híd, ennyit nem is ér szegény laguna, de remélem ha jó lesz, akkor szolgálni fog ítéletnapig!
mikor megvettem a kereskedés próbálta elhitetni, hogy milyen fasza a kocsi, én tudtam, hogy nagy cumi is lehet belőle, de megvettem, mert szeretem a kihívásokat, mindenkinek kell egy hobbi, ha kész lesz, utána megbízható lesz, nincs benne semmi elektromos cucc, ami miatt letiltana a gép!
-
nrbx
tag
hello, milyen jele van annak, hogy "hogy gyilkolja a motor a kuplungot"? van a csaladban egy ilyen 88kW-os 1.9-es Laguna II, jelenleg kb. 250ezer van az órájában (+ha vissza is volt tekerve mielott behoztak a napfenyes Olaszorszagbol), eddig nem volt semmi komoly baja (8 eve van meg), most lesz majd aktualis a turbo felujitas.
Van valakinek szemelyes tapasztalata a korabban emlitett turbo javito muhellyel?
Nem tudom milyen lehet ez a motor a Meganeban, Lagunaban nagyon jo, kenyelmesen lehet vele előzni, remek utazóautó vele a gép.
-
diablo1984
veterán
ja, tényleg, a nagynyomású résszel is lehetnek gondok, ez 1,5 dci és 1,9 dci szinten is, valamint hallottam már olyat is 1,9dci-ről(igaz a dti-ről is) hogy a turbó hajlamos úgy meghallni, hogy felkapja az olajat és mesüti a motort.....
amúgy javarészt az jellemző a tulajaikra, hogy egy részük, aki ezekkel a hibákkal nem találkozik, az dicsőíti, akit meg szivat, az a pokolba kívánja őket......
-
V8TommY
tag
-
-
mycso
Topikgazda
2014.09 róla az első itthoni adat, ott 125k km-t ír.
Tehát gondolom ott körül hozták be, mondjuk az más kérdés, hogy az itthoni vizsga előtt tekertek-e egyet az órán.Más: beapplikáltam az összefoglalóba az autós képeket, ha valakinek valami változás van, vagy szeretne belekerülni, akkor szóljon.
-
Toobee
veterán
Ma voltam ismét az általad ajánlott, csepeli helyen. Centrírozták a kerekeket, beállították a futóművet, szerencsére megszűnt a kormány szitálása. A fordulóköre tényleg vicc kategória, kisebb helyen megfordul, mint a kombi Primera-m. Még nem vonnék le messzemenő következtetéseket a fogyasztásomra, de nem könnyű a lábam. Irtó kényelmes, még a 3. sorban is, az 5 egyforma hátsó ülés miatt mondjuk nem is kérdés. 347.200 km-rel vettem, most van benne 347.800. Mindent megcsináltam rajta, amit a szerelő mondott, még egy két apróság van, amiket én fogok a szabadidőmben, de már most imádom. Ha minden jól megy, akkor karácsonyra kap tőlem egy állófűtést, meg két tetőablakot és ha találok fordulatszámmérőt, akkor azt is.
-
diablo1984
veterán
olyan adagolóshoz viszem, aki ezzel keresi a kenyerét, így ha valami rossz, azt cserélni is fogja(anno a passatomban az adagolót 40ért újította fel és lőtte gyárira a rendszert).
egy szerelő sráccal szedetem majd szét a vezérlés/adagoló/porlasztó részét majd utána a yaris-al én viszem majd át szoboszlóra.remélem hamar megoldódik és kiderül hogy ez a gond!
(#39896) tresh : nagyon remélem!
-
diablo1984
veterán
ilyen, azok a színes csíkos rudak felelősek a rugózásért! én örülnék a legjobban, ha spirálrugós lenne, de nem az! ezek a rudak szoktak eltörni és akkor beül az autó nem gyengén(még elfordul a kerék, de tényleg üresen is mint egy álló bx-es citroen......
képem most nincs a kocsiról(most indulok rakodni és irány németország), de el tudod képzelni, hogy kb 4 cm-rel van lentebb a segge, mint az eleje!
-
diablo1984
veterán
lengéscsillapítóra gondolsz? azok nem engedik az olajat, nem is mászik a segge, csak egyszerűen ül egy kicsit(mélyebben van mint a segge, ha a csomagtartóba pakolunk valamit, akkor meg mint egy citroen bx úgy néz ki, futózásnál meg főleg! a rugó még működik, nincs eltörve, igaz a festék meg van rajta szakadva, gondolom, a rúd engedett egy kicsit, de mivel még rugózik így egy vagyonért nem cseréltetném ki még......
-
diablo1984
veterán
igen? a konzol lehet más, ha a lagunás felfogatásnak is ott a hely!
ma újból szaladgáltam a vassal, fura, hogy az indulási probléma mintha elmúlt volna, röffen azonnal, bár a reggeli első induláskor mintha pár másodpercig(1-2mp) 3 hengerezett volna, de utána szépen kisimult a járása. az izzitó gyertyákhoz kerítek valami 10es csőkulcsot és kiszedve letesztelem őket!
a vizet még mindig nyomja valamiért kifelé, de legalább az indulási nehézsége eltűnőben van(lehet tényleg a levegősödés volt a gond?)
-
diablo1984
veterán
hát így én is már azt gondolom, hogy adagoló+porlasztókat kellene csekkoltatni, csak annyira nincs kedvem most rá költeni, főleg úgy, hogy a blokkot sem tudom, hogy mire való még, jó volna gyorsban bele tolni 1-2 ezer km-t, hogy megéri-e költeni rá, vagy inkább turizzak bele egy blokkot mindenestől, mert úgy 100alatt megúsznám, az adagoló meg 20-60 közötti értéken újítódhatna fel.....
holnap megyek Debrecenbe egy motortérnyitó bowdenért(mert kuriózum és 15ezer egy új), mert az enyémban valahol a teflon betétet bemarta a bowden és akad mint a nyavaja és lehet Miskolcra is el kellene nézni gumi ügyben, nem mintha közelebb nem lenne gumi, de kell a km a kocsiba(anno a passatomba is akkor derült ki, hogy kukás a blokk, mikor pest-debrecen útvonalat oda-vissza megjártam és eltünt belőle 4 liter olaj.....).
-
Pecc
őstag
Én még nem cseréltem benne. Most fogok ha megjönnek az új gyertyák.
Az első trafó(1) alatti gyertya nagyon gatya, a többi szép. Azt a trafót lehúzva nincs változás, ugyanúgy jár a többi henger. Már csak az a kérdés az új gyertyák után jó lesz e...vagy az esetlegesen rossz trafó miatt halt meg csak az az egy gyertya. -
tresh
veterán
Kabelek jo allapotba vannak? (Trafo) nem kaphatot nedvesseget ?
Lambda hibanal nem menne es tulfogyasztas lenne. A remeges/razzas vegett en tuti elso korben a gyujtast neznem meg ,mert ha ugy erzed mintha kihagyna egy henger az ugye lehet trafo, trafo kabel, injektor(nagyon ritka nem hiszem hogy ez lesz) akar gyertya is.
-
kisgyerek85
senior tag
Megnézte a szerelőm segédje. Tükörrel belesett az adagoló alá. Valami vezeték becsatlakozik az adagolóba és ott mintha lett volna egy picike csepp, mert a kezén jelenkezett. Azt mondta mintha beljebb nyomta volna a vezetéket. Utána berakott egy tökröt és folyamatosan néztük, autó alapjáraton ment majd később adtunk nagyobb fordulatot a kocsinak. Semmi. Adagoló hátulja (ahol van négy csavar és a lemez mögött egy tömítés) egy picit nedves volt, de csepp ott se képződött.
Szűrő környéke csont száraz. Benézett a kocsi alá is, de sehol semmi.
Azt mondta, hogy lehet venni adagoló felújító szettet, de ő addig az én helyemben addig nem foglalkozna vele amíg nem folyik jobban. -
kisgyerek85
senior tag
Köszi. van egy B tervem. Ami annyit jelent, hogy másik kocsival megyek, de azon nincs megyei matrica. Inkább 30 percel korábban indulok minthogy nagy baj legyen a kocsimmal.
Valami rémlett régebbről, egy imerősömmel történt. Hazaért kocsival és akkora füstfelhő jött a motorházból, hogy azt hitte leég az autó, de megúszta szerencsére. -
SZATA
senior tag
-
Na_Ta
csendes tag
Igen sejtettem, hogy valami ilyesmi van a Fluence-ban. Igazából mindkettőt hajtom, a Scenic a feleségemé, a Fluence meg közös.
Amikor vettük - 2015 január - találtam szervóolaj flakont a csomagtérben meg olajos volt a szivattyú környéke is. letörölgettem, utántöltöttem, nem produkált észrevehető fogyást, de az egyik csatlakozónál kicsit ereszthet, mert megjelent egy kis olaj. Februárban műszaki előtt mondták, hogy így folyik, meg úgy folyik a kormánymű, cserélni kell, de nem két fillér és még akkor is "csak" felújított. Azóta is figyelem a fogyást, de nem kell utántölteni, nem látszik jelentős fogyás.
Köszönöm a választ és az ábrát. -
diablo1984
veterán
kupak zsír új, bár a rugó gyenge benne, de akkor is a szintnek nem kellene kupakig mennie.....
de az tény, hogy alulról jön a levegő visszafelé.....
van még itthon a benzinesből termosztátom, elvileg a dízelhez is jó, majd megsasolom azt is, bár jókor nyit, nem forralja a vizet....
-
diablo1984
veterán
dízelnél más alakzatot ír le, majd megnézem, ha lesz rá valamikor időm, úgyis a szíjat is cserélem, de az tuti, hogy a videóban a vezető görgő alatt vitték a szíjat, nekem meg fölötte van, a vízszivattyút nem néztem, így nyilatkozni sem tudok róla!
nagyon remélem itt lesz a hiba, az indítási nehézségnek meg az egr miatt, mert a youtube-os videók tanulsága szerint pöcc-röff-ösek ezek a kocsik, az enyémet meg lehet forgatni rendesen, -20ban ez be nem indulna az biztos!(nincs az az akku még a földön)
mod: a ps után is van egy vezető görgő, a generátornál is a rugós feszítő visszafele feszít, akár a vízpumpár így felülről is érintővel meg lehet hajtani!
-
tresh
veterán
Legnagyobb franciás klub egyike egyik barátom vezérletével
-
diablo1984
veterán
cseréltem szűrőt és vele együtt tömítést is, kicsit mondjuk az új tömítés szögletesre volt beállva, de össze raktam és a gázolaj nem jön onnan, így gondolom, ha a levegő be tud jutni, akkor a felpumpált állapotban a gázolaj is kijönne!
majd kiveszem az egész szűrőházat és átnézem, csak a gyorscsati tegnap nem akarózott oldani a tetején, feszegetni meg nem akartam.... -
diablo1984
veterán
a porlasztó és az adagoló között a cső az látszik, hogy új, még egy visszacsapó szelep is van bele rakva, hogy az adagolóból ne tudjon visszafelé menni a gázolaj. a porlasztók tövében a gázolaj elvezető cső(ami a porlasztó derekán egy gyorscsatis műanyaghoz csatlakozik) avas volt és repedezett, azt kicseréltem, de ugyanúgy levegősödik.
majd tolok róla, de egyenlőre még erre nem értem rá, tegnap este 8ig kinnt voltam, ma meg meló volt.
kérdeztem egy helyi üvegest, a zöld üveg beszereléssel 19k..... ennyibe fájt a lapát....
-
kalmanchris
tag
Elég feszes a futómű. Csak egy helyen olvastam eddig, hogy a coupe feszesebb, nem "citroen-es". Szilentek elől-hátul rendben vannak. Nem kopog semmi, nem lóg semmi, egyszerűen hangos, főleg keresztbordákon. A feszesség persze egyúttal jól autózhatóvá teszi. A modelfrissített laguna is van dti dízellel (1.9 és 2.2) hahun legalábbis. A 107 lovas dci mellett ezek megbízhatóbbak? Gondolom, hisz nem common rail. Amúgy inkább benzin felé hajlok, a 10km-es városi ingázások miatt. Típushibákról van infó? Amit olvastam itt, hogy belső téren a máló bőrkormány ami negatív. 700 környékén van bőven már laguna 2 is, de némelyik belseje képek alapján kicsit lehangoló.
-
#42667776
törölt tag
Köszönöm!
FerNandor
Szintén Wolf termék, csak azt használok. Azért nem ajánlottam mert nem tudom mennyire karcos az autód.
Nekem ez már karcos, de ez kb egy átlag autón normál.
A Glaze ezeket feltölti valamennyire, de a kemény viaszt személy szerint minimum egy finom polír és glaze után javasolnám, mert a síma felületen tapad meg jól és akkor érvényesül igazán. Nem akarok senkivel kidobatni feleslegesen pénzt, Én teszteltem nem polírozott felületen és sajnos viszonylag hamar lekopik a felület "egyenetlensége" miatt és ilyenkor a vevő úgy érzi, nem azt kapta amit szeretett volna, vagy azt mondja a termékre, hogy ez nem jó.
Nano kemény viasz 2188ft -
rob210
Topikgazda
Facén bukkantam a dologra.
Jelentkezem majd a részletekkel emlékeim szerint 10:00-kor.
Akkor ott koccanunk de nem a szó szoros értelménbenMa egyébként volt szerencsém a párom versojában olajat cserélni.
Hát izé, eddig márkaszervízbe hordta.
Mondtam neki ne fizesse ki a 20ezer forintot vegyük meg az olajat aztán én kicserélemAkkor én még nem tudtam, hogy mire vállalkozok.
Az olajszűrőt alig bírtam letépni az olajleeresztő 13-as csavart pedig erőszárral kellett kioldanom.
Az eszem eldobtam.
Mindegy kicseréltem most szépen jár megint az 1.8 benzin
De, hogy a márkaszervízesek is elmehetnek a picsába.
Nem roppantó gyűrűt tesz a leeresztő alá nem megtépi mint a barom. -
FerNandor
őstag
Nagyon baba, de tudod mit nem értek? Itt van ez az autó (látszólag), tökéletes. Pár hónapja helyezték itthon forgalomba, kb 3 hónapos. Minek adja akkor el ráadásul, ha magánszemély és !napi! használatban van?
Amúgy használtok valami waxot? Most hétfőre biztos meglesz az autó, le akarom ápolni, amíg jó idő van. Turtle waxom van még, de sztem már nem jó. Nem volt rossz, könnyű volt vele dolgozni, de 2 rétegben se volt valami tartós. Van valami jobb viszont nem sokkal drágább, ami bárhol elérhető? (láng, Unix, Tesco, más bolt)
-
diablo1984
veterán
amúgy a dti motoroknak mi lehet a gyengéje? olajat, szűrőt nálam időben meg fogja kapni, nem lesz pancsolás a gázolaj terén sem.
egr-re mennyire érzékeny? lefalazást hogy tűri? gondolom, azért lomhább, mert a szívósor tiszta korom, ezt egy takarítással és egr lefalazással meg lehet oldani és ha nem jelez vissza hibát, akkor ez a hibaforrás sem jön többet elő.....
amúgy ez a kocsi épp az az egyszerű elektronikás, mint a benzinesen volt, se egy fedélzeti számítógép, semmi csicsa, manuál klíma, nem a beszélgetős fajta. épp ezért gondolom, hogy 99ben az egr-t még nem csekkoltatták a rendszerrel.....
-
diablo1984
veterán
mod: azt megnéztem, az olajban víz biztosan nincs és a vízben sincs olaj! a motorra rálátni a burkolattól nem lehet, ahhoz képest, hogy nem túl nagy a műanyag burkolat, de kitakar minden lényeges részt!
a kiegyenlítő tartály zárósapkájától látszik folyás, ott fagyállós a motortér. zsír új rajta a sapka, majd figyelem, hogy ott van-e a nedvesedés. így is, úgy is kimosom a tartályt, kap egy új fagyállót a kocsi, és úgy nyugodt leszek, ha nem szivárog többé. ha mégis, akkor bontóból hozok egy új tartályt, mert lehet a menetes rész tövében lehet egy hajszálrepedés, amin terheléskor nyomáson szivároghat a víz!
majd meglátjuk, remélem ez lesz a probléma!
majd jövő héten kap új olajat, szűrőket, fagyállót, lesz rajta egy futómű állítás is, kap egy nagytakarítást, kívül-belül, kárpitokat is áttakarítom, egy pasztázás is ráférne majd végül beköltözöm.
bontóba úgyis kell majd mennem, mert a műszerfalon lévő hangszóró keretét valaki le akarta venni, le is törte a sarkát, a balos ködlámpa is be van törve rajta, lehet a kiegyenlítő tartályt is hozzácsapom a szetthez és reménykedek.
amúgy mérés alapján körbe mindenütt 80-90 mikronos a kocsi, a motorháztető és a tető 250 körüli, valszeg vagy lesütötte a nap a lakkot és újra fújták, vagy jeget kapott és azért húztak rá egy réteget, ez már nem fog kiderülni! az a fura, hogy a szélvédő még gyári, rajta vannak a légzsákra figyelmeztető matricák, egy kavicsnyom sincs rajta, szerintem ezt a kocsit rövidtávra használhatták és 1 személlyel, mert csak a vezető oldali ülésnek a széle(a kagyló oldala a ki-be szállástól) van leülve,szakadva nincs az ülőtámla széle nincs kiszálalódva, kiszakadva, a szivacs is jó benne. majd lehet a bontóból hozok hozzá egy domor ülést és átvariálom az ülőrész szivacsát egy anyós oldali ép szivacsra!
-
FerNandor
őstag
Én manuális, digitklima, tempomat, jó lenne panoráma tető, esetleg ülésfűtés. Esküszöm lent ülnék esőben és nézném ahogy esik az autóra az eső
Ja és persze kombi. Ezüst, vagy valami jó szín, de inkább ezüst. Halk egyébként a 3as megane? A 2-eshez képest. Nem ültem még olyanban. Következő autónak valami nagyon halk, suhanósat szeretnék. Nem akarok a motortérből semmi zajt hallani... -
FerNandor
őstag
meghallgattam laptopon (T61) és tényleg kb nem is lehet hallani, fülhallgatóval is alig. Ennyit leront a youtube..
Telefonon teljesen jól hallatszik.(#39274) Doki16, igen, automata. Ha arra a hangra gondolsz, ami a müszerfalból jön, amikor állítgatja magát a rendszer, akkor tudom. De ez nem olyan hang, az nálam inkább így szakaszosan kerreg kicsit, ahogy állítja magát, de ez a motortér felöl jön inkább és teljesen más.
Mindegy. Elküldtem a szerelönek is a videót, ma vittem reggel. Remélem megtalálják a gondot.
Azért köszönöm. Reméltem, hogy más is találkozott már hasonlóval, könnyebb lenne akkor keresni.
Kár hogy nem fórumozik minden Renault-os. Megkönnyítenénk egymás életét -
FerNandor
őstag
Én simán telón tök jól hallom füles nélkül. 46 másodperc körül kezdődik. Nem ment az utasteri venti és csak arra a pár másodpercre hallatszik, utána abbamarad, de többször hallottam reggel egymás után. 2-3percen belül.
Olyan süvítés talán, mintha nagy szélvihar lenne vagy nem is tudom, mihez hasonlitsam.
Új hozzászólás Aktív témák
- DUNE médialejátszók topicja
- Milyen routert?
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- BestBuy topik
- Milyen autót vegyek?
- Need for Speed: Rivals
- Battlefield 1
- További aktív témák...
- Alufelni 4 db., R16 méretű gumihoz (pl. Ford Galaxy II) (az ár 4 db-ra vonatkozik)
- Techsend cyber A 2023 elektromos roller eladó
- Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop 2 Pro újszerű, nagyon keveset ment
- EZVIZ C3 C3W Pro (4MP) CS-C3W Smart Home Kamera
- Ezviz C6N beltéri kamera, 1080p, éjszakai látás 10m, motoros pásztázás 360 , mozgás érzékelés
- HIBÁTLAN iPhone 11 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3032, 100% Akkumulátor
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G4 - i5-7GEN I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W10 I Garancia!
- Intel Core i7-8700 / i7-9700 CPU, processzor - Számla, garancia
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 Pro 64GB Space Grey -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2052
- Samsung Galaxy A9 2018 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest