- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Hát nagyon remélem ezek idáig is mindenki számára világosak voltak, csak így van értelme a témáról beszélgetni. Gyári kerék, stb. elvégre ezzel lett lemérve.
Azt is tudja mindenki, hogy egy 1 tonnás szívó benzin 110 LE-vel és 150 Nm-rel lassabb lesz egy 1 tonnás turbó dénesnél 110 LE-vel és 250 NM-rel, viszont ezekről továbbra sincs szó, és továbbra sem ez volt a téma, hanem szimplán annyi, hogy rob és te közted ha gyorsulási versenyre kerülne a sor, akkor legalább 100 km/h-ig, de utána is valameddig minden bizonnyal ő nyerne.
Szerk:
rob: Ha spray-ként kérte volna, akkor gondolom nem azt írja, hogy lekenegeti, én inkább a körömlakkhoz hasonló ecsetes megoldásra gondolok, UK-ból színkód alapján lehet rendelni pici pénzért ilyen javítófestéket.
-
rob210
Topikgazda
Pont most találtam is egy emberi árút.
[link]Csak nehogy nekiessek és megcsináljam magamnak.
Kábel van a cimborámnál.
A programot ki tudjuk olvasni, megírni meg nem lehet egy nagy mutatvány.
Csináltam én már lego-ból csillag rombolótAzért ennek lehet utána olvasok, mert 30 perc munkáért pofátlanságnak tartom még a 40 gurigát is.
-
giigz
veterán
Az 1.6 Focus hasonló szinten van, tehát nem verne el... Az 1.6 M1 viszont igen.
A VW 1.6 motorját én is gyengébbnek tartom egy kicsit, viszont 7 éve 1.6 Fókánk van, és csak dicsérni tudom, a motort is. Persze a helyén kell kezelni, de alapjában véve nem olyan rossz az. A következő autónk is Focus lesz, az új, és az is 1.6-tal, igaz már a 125 LE-s kivitelben...
A tied meg egy kis "lökettel", amiket írtál, nagyon jól fog menni.
-
giigz
veterán
0-100-on rob laposra verne
Mint írtam korábban, én is vezettem egy olyan 1.9 TDI-t, elég gyenge, nem ezt várná tőle az ember, de legalább keveset fogyaszt, igaz a mai dízelek már erősek és keveset fogyasztanak... Na meg azt a kerregést sem bírnám ki, de a lényeg, hogy jó kis motor az, azokban az időkben jól megcsinálták, és most is használható... Viszont erőben egy Focus 1.6 szint kb., persze tudjuk hogy a hamarabb jelentkező nyomaték miatt jobban autózható, viszont az sem olyan jelentős különbség. A Megane 1 1.6 16V viszont el is veri rendesen az A4 1.9 TDI-t, szóval rob-bal ne állj le nagyon versenyezni
-
giigz
veterán
+ létezik a világon Xado is, nekem azzal lett 6-6,5 liter a vegyes fogyim, és ez a téli érték, nyáron még nem mértem
Csak azért írom, mert az enyémnek ilyen használat mellett 7-7,5-nek kellene lennie, és mivel semmi különös nem lett vele csinálva, csak a Xado-ra tudok gondolni
Vagy a vezetési stílusom, motorfék, egyenletes tempó, stb.
-
rob210
Topikgazda
Az lehet, hogy a meganban igen, de ez egy "kombi" logan.
Ne mondd azt, hogy ezt a kaszni méretet elcibálja a 90 ló 7literből.Más ez szerintetek nagyon gagyi?
Nekem szimpatikus, de nem tudom eldönteni, hogy mennyire keltene olcsó hatást ha felraknám a váltógombra. -
FrankMonzano
őstag
Sziasztok!
Van egy 2000-es evjaratu 1.4 16v tech run cliom.
Hidegen alacsony fordulaton 2-3 percig rangat aztan megszunik a jelenseg.
Mennyibe van hozza a gyujtotrafo darabonkent ?
Ja a masik.
Az egyik oldalon a hatso ajton tech run a masikon pedig tech road felirat van.
Az elozo tulaj ajtot cserelhetett rajta?
Ahogyan neztem a tech runokon mind2 oldalon azonos a felirat...fura.tresh: bocs,veletlen neked cimeztem,valojaban mindenkihez szol
.
-
rob210
Topikgazda
Ha tudnád a környezetem már kezd kiborulni.
A haver a múltkor mondta nem megy a kocsi nézzük már meg.
Feltettük diagra mondtam neki hát ez baxik kommunikálni.
Aztán mentünk pár kőrt kicseréltük a beszívott levegő hőmérséklet jeladót és most jó a kocsi.
Pedig a szerelő már ott is dörzsölte a markát, hogy mi mindent a számlára fog írniEzért jó a tapasztalat megosztás, mert ha valaki figyelmesen olvas nagyon sok tapasztalatot szerez amit nem csak típus specifikusan tud használni és sok sok lóvé az ember zsebében tud maradni.
Egyébként ha nincs kész az ódi a megjelenés akkor is kötelező számodra, ott van apád lagunája ha más nincs.
Te dobálóztál vele a múltkor is annyira, legalább nem csak én leszek renaultos, meg mycso ha úgy dönt, hogy el tud jönni.(és te se leszel bajban, mert a lagunán csak egy vas pin@ van az ódin meg 4 luk zavarba lennél)
-
giigz
veterán
Ez itt a forumon es az autos topicokban nagyjabol mindenkire elmondhato, hogy autobuzi, tokeletessegre torekszik, es szemtelenul sokat kolt a kocsira.
Nalam is a 100%-os allapot a cel, csak nem mindegy hogy ehhez a tokeletes allapothoz 3 dolgot kell megcsinaltatni 50-100k-ert, vagy 20 dolgot 300k-ert...
Csak azert irom ezt, mert ugy irod, mintha te lennel az egyeduli aki mindent megcsinaltat a kocsijan, es a legjobbat adja neki...
-
Sgt. Chris
aktív tag
Köszi a részletes leírást...!
Azóta beszéltem vele, hétfőn lesz a napja, mert azt mondja, akkorra lesz nála olyan adalék, ami az olajhoz keverve a kisebb lyuka(ka)t el tudja tömíteni, ha vannak. Ha nincs ilyen, akkor meg az a legjobb...
Egyébként ő is azt mondta, hogy mindenképp lefejt mindent és az előírt gyári minőséget és mennyiséget tölti vissza a nyomáspróba után. (egyedül ez az adalék lesz extra, ami inkább biztosíték, mint muszály..)
-
rob210
Topikgazda
Már van NGK is szerintem simán tuti minőség
Sajnos az ára is azt tükrözi.
-
rob210
Topikgazda
Majd ha eladod a MOL részvényeidet nem akarsz ilyet
Más:
Projektben vagyok, lábtér világítást és kilépő fényt fog kapni a megane.
Ötleteket várok, hogy milyen színt és hideg vagy meleg ledet vegyek?
Nem tudom melyik szín állna jól a gépnek.
A kilépő mondjuk fehér hideg lesz az egyértelmű.
De a lábtér valami kék vagy zöld színben lehet jól mutatna.
Egy biztos a lábtérbe nem akarok hideg fehéret, mert az sok lenne oda. -
imyourfriend
őstag
Van otthon régebbi fajta is, és hát őszintén szólván nem tetszik ez a kártyás cucc.. A méretével még nem lenne gond, de minek egy ekkora terjedelmű kártya amikor kisebb helyen is elfér az egész. A biztonságot ne hozzuk fel, mert nem hiszem hogy egy kártyával indítható autó nagyobb biztonságban lenne egy slusszkulcsosnál.
-
giigz
veterán
Hat ez nalam is alap lenne, foleg hogy nem lehet tudni elotte hany evig nem csereltek, es most hany eves van benne.
Azert kivancsi leszek, remelem ezt nem kell kulon mondani a szerelonek es valami jo minosegu belevalo folyadekot tesz bele.
Nem szeretem az ilyet amikor nem en veszem a cuccokat, raadasul most eloszor megyek ehhez a szerelohoz, na nem baj, most ez van, hatha nem bosszankodas lesz belole...
-
giigz
veterán
Hat remelem jol megcsinalja, meg nem huz le...
Egy fofekhenger 7-8k, munkadij max. 5k, akkor 12-13k-nal tobbet nem akarok erte fizetni...
Azt mondjuk nem tudom hogy a fekfolyadekot le kell-e szedni van nem, mert ha lekell akkor no a koltseg, uj folyadek stb.
Na mind1, 6-kor elviszem, holnap megyek erte, kivancsi vagyok
-
Az a baj, hogy meg mindig nem derult ki, pontosan melyik motor van benne, de sztem a 6 hengeres 150Le-s valtozat.
Most szamoltam: a kotelezo es teljesitmeny ado szinte annyi, mint Roninek. A fogyasztas az viszont tobb lesz, de sztem ennyi belefer. Evi 10eKm-t megyunk, ennyinel sztem nem szamit. Persze jobb lenne, ha 5 literrel eljarna padlogazonViszont en is ugy sejtem, hogy a 6 hengeres motor nagyon jo lesz. Es ugy tunik, ez a legmegbizhatobb is, az arany kozeput fogyasztas / teljesitmeny tekinteteben. Mondjuk nekem a 150LE nem kell... de talan egyszer-egyszer jo lesz odalepni neki. De en a kulso (es majd ha atcsereltetem) a belso miatt veszem meg a kocsit, nem azert, hogy kilinccsel elore kozlekedjek.
Ezekben a sztereotipiakban pedig nem nagyon hiszek: Az en kocsim is elado, pedig nem hajtom szet, nincs igazabol baja, nem megszabadulni akarok tole, csak atulni egy masik kocsiba.
Van olyan is, hogy valaki vigyaz a kocsirajara, minden torodest megadni neki, megis elektronika hibas, vagy tobb szazezret ra kell kolteni a motorra, mert vacak az uzemanyag minosege (mindenhol!)..
Az is furcsa, hogy elobb irta valaki, hogy a 320d-be taknyot tankolnak. Azert ne mondjatok mar, hogy a tiz-husz millio Ft-os kocsiba teszik pont a legszarabb uzemanyagot, meg semmit nem koltenek ra.
Azt mar elhinnem hogy 10 evesen megveszi valaki, es szethajtja. De ennek - ha a papiroknak lehet hinni - csak egy tulaja volt.
-
mycso
Topikgazda
Ha csak ilyen otthoni, gyors "fél-száraz" megoldás kell, akkor a prevent kefés fejű habos tisztító elég jó.
Gyorsan megszárad, valóban kiszedi a koszt, viszont nem szabad sokat és erőből dörzsölni, mert ki lehet vele dörzsölni a kárpitot.Nekem is dzsuva a belseje, főleg, hogy világos minden szövet, ha valamikor lesz a napokban ilyen 20+ fok, akkor elviszem egy belső (kárpitok, tető, ülések, stb. ..) takarításra (mondjuk ilyen 7-10k között csinálják), viszont azután új lesz..
(#28926) rob210: előkerestem pár számlát az enyémhez:
első tárcsa 2db - 18,794
első betét - 5,433
első toronycsapágy + szilent 2db - 18,000
hátsó tárcsa + kerékcsapágy 2db - 31,720
hátsó betét - 2,783
termosztát komplett - 5,961
hosszbordás szíj - 2,000
levegőszűrő - 1,419
olajszűrő - 1,107
pollenszűrő - 1,414Most így hirtelen ennyi, amiket megtaláltam.
-
rob210
Topikgazda
Ebben igazad van, de csak azért mert sok a nem jól beállított autó.
Ha a gázrendszer rendesen be van építve és állítva az elmegy ugyan annyit mint bármilyen más hajtóanyaggal hajtott motor.Vedd alapul az erőművekben alkalmazott gázturbinákat azt se véletlen találták ki.
Ennek ellenére továbbra is azt írom én senkit nem akarok meggyőzni.
-
rob210
Topikgazda
Orlen Gas Lubro SG 15W40
Orlen Gas Lubro SG 10W40
Kiszerelés: 1 L | Cikkszám: orlen_gaslubro | Szállítás raktárról 2 munkanapon belül
1 060 Ft
db
Egységár: 1 060 Ft (835 Ft + ÁFA) / LEgész évben használható ásványolaj gázüzemű motorokhoz. Gyártásához korszerű, alacsony hamutartalmú adalékokat használnak fel.
Nincs mit mondanom.
-
-
giigz
veterán
Ugyanígy bírja a strapát a Megane is, nincs olyan nap, hogy az enyém ne pörögne 5-6000-ig, és a motor napról napra szebben jár, meghálálja a karbantartást. Fogyasztás is vegyesben 6-6,5 liter, vicc, és olyan kényelmet ad, amit ilyen árkategóriában egyik sem tud, de még megközelíteni sem... Nagyautós fílingje van, mondjuk a sedan csak nem véletlen 4,4 méter hosszú, kb. olyan méretei vannak mint a te autódnak, nagyon kis különbség van a kettő között...
Autópályára is ki lehet tévedni, 120-140 között sima utazótempó van, kényelmesen 3500-4000-es fordulat között, nem tudom a Swift mennyire lenne jó akár autópályára... Amikor országúton megyek 100-zal, és azt érzem, mintha állna az autó, meg sem rezdül, úthibákat úgy tompítja, hogy az nem igaz, halk, stb. stb., egyszerűen olyan különbség van a Swift-hez képest, hogy nem igaz, és akkor árban van 100k, meg fenntartásban +10-20%... Az mi? Egy vicc, szerintem értelmes ember Megane-nál lejjebb nem adja, a mai kocsik között ez az első ami elfogadható kényelemben, kinézetben, biztonságban, mindenben.
A Swift is jó, elmegy A-ból B-be, csak akkor ne 200-300k-ba kerüljön, mert ugye 300-400-ért patent Megane van, tehát nem reális az ára így nézve...
Na jó, hagyom a témát, de annyi biztos, hogy szarul érezném magam, ha kiadnék több száz k-t, és egy Swift lenne alattam...
-
giigz
veterán
Mert nem egyenes a felülete a felkent anyagnak, és értelemszerűen egyenes felületet szeretnék, hogy a lehetőségekhez képest minél szebb legyen
Most tudtam meg, hogy mennyi a festék ára, dobtam egy hátast...
4k a festék, 2k a lakk, 6.000 Ft b+, és még az sem biztos, hogy sokáig jó lesz...
-
mycso
Topikgazda
"és ha a ereszt a rendszer akkor megmondja és még nem javítja ki a hibát nem tölti fel feleslegesen "
Ezzel nincs baj, nekem is megmodták mi a baj, meg hozzá valami százezrekben kifejezett javítás/csere díjat, tehát maradt a töltögetés.
Egyébként olyan, hogy csak rátölt nincs is (max valami sufni klímásnál), hiszen akkor honnan tudná, hogy mennyi az annyi?
Természetesen géppel csinálják mindenhol és ahogy írtad lefejtik, megmérik, majd az autó adatai alapján ha hiányos, akkor hozzárakva a plusz gázt, visszatöltik.
Amit hozzáraktak pluszban, azt kell fizetned 10dkg-onként szokták az árát elkérni 1600-1800ft körül szokik lenni/10dkg. -
ThodEE
őstag
Ahogy szeretnéd, én eredetileg egy Audira gyűjtögettem a pénzecskémet, de nagyfater vett új megant magának én meg megörököltem a régit. Így A4 projekt ment a levesbe ebbe meg lett egy kellemes HiFi
Nem márka alapján döntöm el hogy valami jó e, vigyenek egy kört a vassal és vagy imádni fogom vagy nem .
Mióta ültem ismerős civic rízsrakétájába azóta elég pozitív az elképzelésem az autóról, igaz sok pénz benne van, de hosszú utazásra alkalmatlannak tartom azokat a kagyló üléseket mint a sport kipufogót
Megane után átülök faterék gyári ignisébe és mintha egy darab deszkán kéne ülnöm egy jóféle fotel után(#28632) rob210
Zene mindig bent van, vittem előző héten melóhelyre a cangámat kocsival, néztek is hogy bringa is bent, láda is bent -
eTrade
tag
Ha minden rendben van azzal a régi 1.4-es 8 szelepes motorral, akkor nyugodtan mehet bele a 5W40-as olaj, sőt akár a 5W30 is.
[Total lubricant advisor] [Valvoline lubricant advisor] -
rob210
Topikgazda
Én nem tudok neked mit mondani de az enyémen pirelli soha nem lesz.
Mivel mindig van forrásom jobb gumira.
Maradjunk annyiban, hogy a fuldát nem fogja utolérni, főleg mivel már használt is.A pirelli igazán nagy teljesítményű használat mellett jó.
Valamiért ezt a városi tötymörgős sebességet nem szereti.
De leszögezem nekem nem volt pirellim, csak az ismerősök körében szídták nagyon.A repedezés pedig elkeserítő egy prémium gyártónál.
Én javaslom nézz körül, és 1-2-3 napot bírj még ki a télivel ha úgy van.
Nézd meg az Uniroyal, semperit, yokohama, nokian, verdi, dunlop ok közül mit tudsz megvenni jó áron.Gumis cimbim azt mondta ezek az új fejlesztésű gumik most valóban érezhetően jobbak mint a régiek.
Aztán ha a pénz nagy úr, mert tudjuk, hogy az és valóban jó áron van a pirelli akkor tetesd fel, meghalni nem fogsz vele, csak nem leszel maximálisan elégedett.
1-2 szezont ellehet gurulni bármivel, ha muszáj. -
rob210
Topikgazda
Na látod én a pirellit nem javaslom.
Kérdezz meg nyugodtan több embert is aki használt pirellit mindenki köpködni fog rá.
Ott van Dodi72 neki a seaton szálirányban szétrepedezett a 4 éves Pirelli.
Pedig ő nem is nyüstölte.
A cimborám toyotáján is igen durva repedések keletkeztek.
Hiába prémium minőség ha nem futja ki még az 5 évet sem -
rob210
Topikgazda
kutyacsontot én is holnap cserélem.
A sedan kompromisszum miatt lett sokat megnéztem és ez volt szerethető és jó állapotban.
Ez az autó volt az amiben láttam fantáziát, szimpatikus volt az eladó és látszott rajta, hogy foglalkozott a kocsival.
Plusz nagy előnye vilt a végig garázsos előélet, ami látszik is rajta. -
rob210
Topikgazda
Jól eltűntél előrébb van pár foto.
2001 1.6 16V classic.Most meg azért jöttem fel, hogy jelezzem, jött egy szimpatikus srác belenézett megszaglászta, megkocogtatta és a kezembe nyomta a vételárat.
Meglepődtem megírtuk a papírt és amikor távozott majdnem megsirattam az öreglányt.
Lehet szentimentális vagyok, de nagyon a szívemhez nőtt.
Ha a mostani ugyan ilyen hűséges lesz akkor nekem hiába szídják a renaultot.Remélem sokáig hűen szolgálja majd az új gazdit is aki ápolgatja majd.
Elmondása szerint renault szervizes és ez jó vételnek tűnt neki.
Kiemelte, hogy meglepően erős a motorja, csak mosolyogtam -
rob210
Topikgazda
Csak is jó mintával erős anyagból, jó pereset
Na viccet félretéve lehet feladom ezt az autóvásárlást amíg nem lesz 800.000.- ebből a 600.000.-ból.
Mert azért már lenne perfekt kocsi de ez a 600.000.- pont a bűvös határ ahhoz sok hogy kompromisszumot köss ahhoz kevés hogy megvedd amit szeretnél.Egyébként most már elárulom mert senki nem találta ki mit akartam ez volt a kiszemelt.
-
Tudom, de pont ezt tetszik benne: Nem kell sokat adozni/fizetni utana, illetve ezzel nem fogok az elso fara feltekeredni, meg gyujteni a gyorshajtasi csekkeket. Illetve remelem, hogy ilyen kis motorral mas sem gyilkolta szet.
Pont ezert vennem meg: a motor eleg varosba, meg ami 40 km-es tavokat szoktunk menni fouton, viszont nagyon tetszik kivul-belul, a harman-kardon meg nagyon kellene az en fuleimnek. Csak rozsdas ne legyen...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Milyen SSD-t vegyek?
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Battlefield 6 - Bemutatkozik a többjátékos mód
- Mobil flották
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Milyen videókártyát?
- További aktív témák...
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3049, 94% Akkumulátor
- Telefon felvásárlás!! iPhone 13 Mini/iPhone 13/iPhone 13 Pro/iPhone 13 Pro Max
- LG 27GS60QC-B - 27" Ívelt - 2560x1440 - 180Hz 1ms - AMD FreeSync - Bontatlan - 2 Év Gyári Garancia
- Steam, EA, Ubisoft és GoG játékkulcsok, illetve Game Pass kedvező áron, egyenesen a kiadóktól!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest