- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- iPhone topik
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
-
Mobilarena
Renault, topik összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Louies
aktív tag
hi! azt szeretném megkérdezni,h a szervó olajat normál módon kell utántölteni vagy légteleniteni is kell, mert olyan mint a fékolaj
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
AMD Power
titán
Egyenlőre most várok. Hétfőn hív az ember. Persze addig is figyelem a kocsikat. De szerintem ebből a 19-ből nem lesz semmi. Ha az ember nagyon el akarná adni akkor már holnap vitte volna a mérésre. Hétfőn meg ha felhív azt fogja mondani ,hogy a szerelő "ismerőse" azt mondta , hogy elég ha az autó csak 2 órát áll és utána a mérés. Na én meg ezt nem veszem be.
De az egész storyban az a legjobb ,hogy eddig mind a két Renault amivel mentem messze verte a Peugeot-t.
-
nemma
addikt
Srácok!
Volt valaki kint a World Series By Renault-on, a Hungaroringen?
Tök jó volt, mondjuk én csak szombaton voltam, de életemben először ültem Mégane és Clio RS-ben, ültem új Twingo-ban és Koleosban is! Vezetni sajna csak jogsival lehetett volnaAMD Power: Autóügyben van valami?
-
gabx76
őstag
Üdv Népek!
Hazaértem. 1317km-t nyomtunk le a kocsival gond nélkül. Fogyasztott kb. 5.5l-t 4 emberrel, teli csomagtartóval.
-
Lejszi
senior tag
Reggel beinditom, elindulok a benzin kutra, hallom a szürcsögő hangot, azt hittem a cd fejegysége szarakodik, lehallkitom...még mindig hallom. oda erek a benzin kutra akkor látom, hogy az Atya Úristen is olajos. A motorból "ALL IN" spriccel az olaj a szélrózsa minden irányába. Mentem volna tárgyalásra Debrecenbe 10órára. Hivom a partnert, tárgyalás lefújva. Hivom a szerelőt, kb 30perc múlja jött a szerelő, addig ott ácsorogtam a kúton és szivtam a cigiket egymas utan. qrva pipa lettem hirtelen. Jött a szerelő, oda adtam a kulcsot, dél körül elméletileg behúzták a kocsit. D.u. megyek majd be a műhelyükbe hogy megtudjam mi a lópisztoj történt. Nics 1000km h cseréltem az olajat amúgy, és nem is gagyi olajat töltöttem bele.f@sz@ mi?
-
-
Louies
aktív tag
nekem akkard egy oylan gondom tegnap a clioval, h kiállok a garázsól a ház elé, és bemegyek,hogy bezárjam az ajtót. Mire beüllök az autóba inditanám és semmi a control lámpák tökre elalszanak és nem indul, na mi a F**sz lehet. Hívom a renault Gold-Cars mondja a pali
- ááá ez nem nagy gond lemerült az aksi.
- de 5 perce még kiálltam a garázsból
- hát ő nem tuhdja bikázam be és hajtsak be a szalonba.
Bebikázom a szomszéd akkujáról pöc-röff indul, hallani,h a generátor sipol mint egy turbó. (mint meg tudtam ez normális mivel érzékelte,h alacsony a fesz. az akksiban és töltött 1000rel.)
El megyek Akksit venni , rámér az ürge az akkura azt mondja ilyet még nem látott ez tök 0-la. na ,meg is vettem az akksit új 60Ah(kell a nagy a hifi miatt). eddig jó.
Haza felé elszakad a jobb ablak emelő(tipushiba gyenge szerkezet nehéz ablak) 20k bontobaés most azon agodom,h lehet-e valami baj még ami miatt olyan gyorsan lemerült a 2éves akkumulátor.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
Louies
aktív tag
elvileg a 1,4 16v techRun-ok sokat használnak, meg van mellette egy kis zenebona ami most került bele 2hónapja. Szal. már aktuállis volt a nagyobb akksira váltani egy 60Ah választottam annak elégnek kell lennie.
''Okos ember leírja, ha érdekeset hall, a buta nem, mert azt hiszi, meg tudja jegyezni.''
-
-
Lejszi
senior tag
kb egy masfel honapja nekem is volt egy olyan gondom, hogy munka utanindultam volna haza, inditom a kocsit...semmi...inditom, semmi....
betoltuk a kocsit, beindult. elso utan a szervizbe vezetett. ellenoriztek az akkut, minden f@sz@ volt uh nem nagyon derult feny a dologra h mitol lehetett ez.
azota nem tortent ilyen. lekopogom.... -
Ebit
addikt
Szerintem általánosságban , azt illene betartani, ha valaki nem ért egy termékhez, vagy nincs meg a kellő múszerezettsége,technikai háttere, tapaszatalata egyszerűbb szakembert felkeresni.
A másik érdemes a Assitance szolgáltatást kötni, és ezeket a gondokat elkerülheted.
-
AMD Power
titán
Tök érdekes szituáció van. Találtam egy Clio-t. Itt van nálunk az utcában. Az ablakomból látom a kocsit. Holnap fogjuk tüzetesen megnézni a bátyámmal. De most pont vannak bent zűrök és problémák a meló helyen. Nagyon úgy néz ki,hogy idővel váltanom kell majd, 1x hiába lesz jó a kocsi nem fogom merni megvenni mert ki tudja meddig fogok tudni a cégnél maradni.
-
Lejszi
senior tag
-
L.T.
aktív tag
A következő szitu történt Thalia-kal. Nyáron nagy melegben, hosszabb út után nem akart elindulni csak 15-20 perc pihentetés után. 1.4 16v-s motorról van szó. Szervizben a komputer kidobta, hogy egy FHP jeladó nevű eszköz nem mükszik tökéletesen. Ma kicserélték, eddig jó de nem volt ugye nagy meleg. Állítólag renault típushiba. Valakivel fordult már elő hasonló
-
Ebit
addikt
Jelen esetben könnyú volt, mert irta a márkatárstárs, hogy a számitógép kiirta a hibakodot., de az érintkezés ellenőrzésén kivúl, különben hogy állapitja meg a helyes műkődését?
Én viszont egyértelműen arra gondoltam,hogy a sok laikus ember beir néhány jellemző hibát olyan esetekben is, amikor nem az a megoldás.
Tudomásul kell venni, hogy ezek az autok, sokkal több, és összetettebbb elektronikai jeladóval vannak felszerelve, aminek a bemérése, nem egyszerű feladat./ a teljes meghibásodást könnyebb észrevenni, behatárolni, mint egy részlegeset, valamint akkor, ha a számitógép nem tárol hibakodot,akkor kezdődik az igazi diagnosztika/.[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
Ugye az eredeti kérdés az volt, hogy mással előfordult-e már az FHP jeladó meghibásodása. Én meg erre azt írtam, hogy igen, nem egyedi a hiba. Olyannyira nem, hogy - nem véletlenül - gyakori tanácsként szerepel az FHP jeladó ellenőrzése ilyen esetben.
Én nem tanácsot adtam a megoldott problémára (mivel magam is laikus vagyok autószerelésben), hanem a kérdésre válaszoltam.
Az pedig nyilvánvaló, hogy jelen esetben is a számítógépes diagnosztika adott pontos eredményt, a távsegítség során adott tanácsok csak ötletek a tapasztalatok alapján. Ha valaki szeret otthon pepecselni és próbálkozni a géppel, az kipróbálhatja a tanácsokat, egyébként meg inkább irány a szerviz.
[ Szerkesztve ]
-
Ebit
addikt
Pontosan ezért is irtam, mert nálad nem volt még ilyen hiba, te is olvastad valahol, ahol " tisztelet a kivételnek"szintén laikusok hallottak már ilyet és tovább adják, egymást erősitve irják a forumokban, valamint azt állitani, hogy tipushiba lenne a Renault esetében azért, érdekes állitás.
A FHP jeladó ellenőrzése,csak egy része az inditási hibalehetőségek kizárásának.
-
Ebit
addikt
Twinivel még nem volt komolyabb gond.
A legtöbb renaulttal, általában nincs komoly, gond, de sajnos mindegyik autónál időnként előfordulhat egy gyakrabban meghibásodó, cserélendő alkatrész,ezért is érdemes a szükséges reviziók betartása.
Érdemes különben dokumentálni az üzemeltetési, javitási költségeket. -
L.T.
aktív tag
Össze ne vesszetek már ezen a témán
-
Magnum_
nagyúr
sziasztok! kiprobáltam az M7-esen mi vége a kicsi clionak, közepesen erős szélnél, bekapcsolt klimával alulról csipte a 200at... hmhm... elmegy
I humbly and respectfully decline™
-
ABE
őstag
válasz AMD Power #998 üzenetére
Van, aki foglalkozik használt autók adás-vételével, és a klubtagok meg szokták hirdetni az autót, ha eladósorba kerül. Egy próbát érdemes tenni, hátha tud valaki éppen eladó autót.
Ha pedig kinéztél már egy darabot, akkor be tudod linkelni, és mondanak róla véleményt. Van a klubban dízel R19 tulaj, régebbi Clioból asszem csak benzinesek vannak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest