- Magisk
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy Watch8 - Classic - Ultra 2025
- Hatalmas kedvezménnyel nyit az Ulefone új csúcsmodellje
- Jól néz ki a világoskék iPhone 17 Air
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
- Sony Xperia 1 VII - Látod-e, esteledik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
Aktív témák
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2689 üzenetére
számomra ez kicsit olyan mint a most éledező 3 kerekű nemtommik
nekem ezek már nem motorok...
félreértés ne essék, biztos fasza, meg jó vele menni, de ez már csak egy
2 kerekű dodzsem -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2688 üzenetére
konkrétumokat nem tudok,
tuti nem bántak vele kesztyűs kézzel,
de mondták hogy többször voltak vele gondok, és új volt az is -
válasz
Topiccsendőr #2699 üzenetére
Ha meg veszel egy új motort, akkor az árának a kétszeresét kell ráköltened, ha igazán jó motort akarsz. Ha meg nagyon jó motort, akkor a 6-10szeresét... igaz, akkor tuti motorod van, amit 10sec alatt el is lopnak. [link]
-
válasz
Topiccsendőr #2700 üzenetére
De egy haccázas képében akkoris csak egy péniszmotor van a segged alatt...
és egy jó VTR... az azért egy jó VTR. -
Levi123
senior tag
válasz
Topiccsendőr #2699 üzenetére
Jó jó persze, hogy rá tudsz költeni sokat. De én azt mondtam, hogy ha negyed áron megveszed, mint az új 2,7-3.. mFt-os gépeket akkor még ha egy komplett motorgenerált kell is csinálnod akkor is olcsobban kijössz..
-
válasz
Topiccsendőr #2676 üzenetére
Tudom, elírtam.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2682 üzenetére
haveréknál volt egy GT650 hosszútávú teszten, és volt vele több baj is,
gyakorlatilag hullott szét... remélem Tildy-éké már valami upgradelt verziószámú -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #2577 üzenetére
az mar tul hossuz
-
válasz
Topiccsendőr #2675 üzenetére
Hmm, és merre vannak ezek az ismerőseid?
Igazán utánam dobhatna valaki egy VTR-t, én úgy kilennék békülve vele..
A TL meg az egyik kedvencem, szerintem irtó jól néz ki, a hangjáról nem is beszélve. Nem kell sok nekem a boldogsághoz..
-
válasz
Topiccsendőr #2574 üzenetére
nem mindegyik motor fotogén
Igen ez nagyon igaz, tapasztaltam már én is.Az elfikázás meg olyan, hogy egy dob olcsóbb, mint egy lábtartó+oldalidom+deknik+kormánycsutka, abban biztos lehetsz.
Ha azzal az oldallal dőlsz akkor először a kipu aztán a lábtartó, idom, dekni zúzodik, a sebesség fgv-ében uh. amit írtál csak kis sebességű perecélsnél van szvsz.
-
válasz
Topiccsendőr #2619 üzenetére
Van egy srácnál egy törött feketepiros 954-es, olaszból behozva. Nem tudom milyen a srác, megbízható, vagy újkori magyar, viszont a vas nagyon birizgálja a csőrömet
-
tildy
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #2609 üzenetére
Instabil volt , mind egyenesben , mind kanyarban. Nem ergónómikus, kicsi.
-----------------------------
A srác azt mondta a miénkről, hogy simán be lehet dönteni kanyarban, nem szitál be a kormánya, nem hezitál meg gondolkodik , hogy mit kéne csinálni, hanem azt csinálja amit kell. Nagyon szép egyenletesen leadja a nyomatékot, jók a gázreakció, jól odatapad a kanyarban .Szóval tetszett neki. -
válasz
Topiccsendőr #2573 üzenetére
az is igaz...
-
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #2563 üzenetére
Pedig de kitaláltam...
-
tildy
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #2533 üzenetére
hyonál is 4000kmként van olajcsere
Igaz szervízintervallum is annyi.
-
válasz
Topiccsendőr #2533 üzenetére
Nincs ennyi pénzem, de inkább az 1500forintos Q8 SBK-t cserélem 4500anként, mint a 6000-es motult 6-8ezrenként
-
válasz
Topiccsendőr #2520 üzenetére
Vezérlésállítás = vezérműlánc ellenőrzése.
No mindegy, én maradok a bevált 4500-5000-es cserénél -
stargazer
senior tag
válasz
Topiccsendőr #2420 üzenetére
igen ez a két hátránya van a dolognak, hogy nem állítható a tükör, tehát hogy sportmotoroknál nagyjábol értelmetlen, meg ha ketten utaznak akkor is. engem egyik veszély se fenyeget, hiszen sportmotor az amit a legkevésbbé szeretnék, és a páromat tuti hogy soha nem fogom tudni felimádkozni mögém.
mindenképp elmondom majd milyen, én is kegyetlenül kiváncsi vagyok, de remélem frankó lesz!
holnap szorítsatok! szétparázom az agyam!
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2406 üzenetére
az abaj ezzel a dologgal hogy sokak nem engedhetik meg maguknak az eggyel drágább kategóriát, és mivel kurvára szeretnének motorozni inkább beleugranak egy BP-s motorba,
lesz-ami-lesz alapon -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2405 üzenetére
jaja, nemcsúnya, de sztem én is mást választanék
sztem rámennék egy B-királyra... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2370 üzenetére
jövőre nekem is kéne valami siskát újítani, má csak azt nem tudom HJC vagy MDS legyen
-
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #2328 üzenetére
még hasonlót sem szándékoztam vele tenni!
Csak rendbetenni próbáltam, aztán rakok rá egy kipufogót, az nemhinném hogy nagyon rontana rajta...
-
Levi123
senior tag
válasz
Topiccsendőr #2307 üzenetére
A 2,5 dl/1000 km az megengedett?
Mondjuk ha belegondol az ember: nagy fordulat, nagy igénybevétel stb.
Nekem is kell önteni olajat a motoromba kb 1 dl/1000 km-en..
Jó de az nem is ''mai gyerek'' -
ferkoboy
senior tag
válasz
Topiccsendőr #2308 üzenetére
Jó uton tökéletesen maradt az iven, gödrös aszfaltcsik esetén volt kétséges a viselkedése.
-
ferkoboy
senior tag
válasz
Topiccsendőr #2309 üzenetére
Igen, erröl már én is hallottam.
Gyárilag elöirt: félszint.
Most vett Valvoline is félszintetikus.
Idöjárásfüggö használtai utmutató szerint az egyéb paraméter.
20W50 is szerepel benne, megnéztem, mielött megvettem (az olajat).
Gátlókban nem vagyok biztos, keresek valakit aki ezzel foglalkozik, és odaadom neki a gátlókat. -
ferkoboy
senior tag
válasz
Topiccsendőr #2293 üzenetére
Olajcsere elméletben 8000km-nél volt.
Elözö tulaj állitása szerint 3x volt vele pályázni.
Motorolaj feketés szinü, tegnap este kb 0,5 litert töltöttem még bele a Valvoline-ból, hogy a min. szint felé kerüljön. Kezdem azt hinni, hogy csak mentek vele, de keveset törödtek a kis koreai csodagyerekkel.
Este letekertem vele 280km-t.
Átfagytam egy párszor, de jöttünk szépen.
Kis fura hang jön elölröl. Mintha egy ékszij járna, kopottasan.
Vagy a hegyesre kopott elsö gumi, ... vagy valami a blokk/ henger felöl.
Öcsém elvitte még este egy körre, szerinte lehet normális is ha a váltója ''tolószerkezetes''? (javitsatok ki, nem tudom ezt mondta e)
Ellenben elsö telót kritizálta. Jó uton okés, de kanyarodva kissé gödrös uton majd kikapta a kormányt a kezéböl. Szerinte kevesebb lehet benne az olaj (elsö telókban) Olvastam már efféléröl HyosungKlub weboldalán.
Kezdeti nehézségek...de remélem elmúlik minden hamarosan.
Bármi tipp/comment van, jöhet nyugodtan - nem sértödöm meg. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Topiccsendőr #2271 üzenetére
Pontosítanék.
Szóval a csúcsteljesítmény nem szokott egybe esni a nyomatékcsúccsal, mégis ott húz jobban a motor, ahol kisebb a nyomaték, de a csúcsteljesítmény van. Szóval nem a nyomaték, hanem a lóerő visz előre. -
Levi123
senior tag
válasz
Topiccsendőr #2208 üzenetére
Vannak ''olyanok'' is, de velük nem kell foglalkozni.
-
sowi
őstag
válasz
Topiccsendőr #2208 üzenetére
nalad a pont cimbi....
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2151 üzenetére
jaja új R6 über,
azavicc viszont hogy még egyetlen olyan embert sem láttam új R6-on aki méretben rápasszolt volna, mindenki alatt olyan kicsi aza motor -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2125 üzenetére
ok
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2112 üzenetére
de csak ha nagyon gyorsan regisztrálsz, vagy van ismerettséged
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2104 üzenetére
erről van szó,
amúgy néha-néha amikor belenézek a műsorba látom hogy próbálnak valamit újítani, meg kicsit viccessé tenni, de sztem csak még lejáratósabb az egész... ultragagyi...no comment -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2101 üzenetére
ne viccelj a Gyulai Balázs mellett???
túl igényes lenne a műsor
Amúgy meg gondolom érdekből
bár sosem hangzik el hogy neki motorkereskedése van a Dunapláza aljában... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2077 üzenetére
Annyia nagyon azért nem volt durva,
de arra pont elég volt hogy észhez térjek
Viszont az alsó szélesebb szakasza patent száraz volt,
nagyon jó volt felfelé veretni, bár mostanában azért szoktam
parrantani, mert egyszer amikor arra mentem az egyik gyors
bal-jobb után ott vadásztak a zsernyákok, és szép sorban
kapkodták le a motoros komákat -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2068 üzenetére
Holnap délelőtt csörögjünk össze hogy miaf@sz, osztán majd meglássuk
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #2065 üzenetére
csak teherváltásnál, meg indulásnál, menet közben, meg ha pörgetem akkor nem hallani mert megfeszül. meg ha frissen van olajozva akkor bírja gond nélkül 100-150 kilométerig
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #2063 üzenetére
a lác nem olyan réget lett feszítve és még lehetne rajta jócskán, viszont nem tudom mennyi km van benne mert idén vettem én olyan 3000 raktam bele május óta
kicsit tartok tőle hogy menet közben szétugrik, vagy hasonló, idén már nem nagyon szretném lecserélni, de ha nincs más választás.....
meg kb mennyiből lehetne kihozni? Ez egy 88-as cbr600f -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #2057 üzenetére
sejtettem,h nem ilyen lesz (sajnos). tul meresz lett valtoztatas lett volna.asszem a leghelyesebb szo erre, h radikalis? ezt nem mernek megkockaztatni-sztem
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2048 üzenetére
viszont ebben a pillanatban előtünt a kék szín is az égbolton, napok óta előszőr,
na hátha -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #2040 üzenetére
Nekem is (szintén XIII. ker.), foglaltam is időpontot neten, de elnéztem és egy héttel korábban mentem oda. Volt vki aki nem jött el arra az időpontra, így benyomtak a helyére. Fél óra alatt elintéződött az átírás, pedig még színt is kellett váltani...
Külön móka h az első pultban ülő ügyintézőt Freud Andornak hívták. -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2040 üzenetére
sztem igen... elég csúnya vége lett
-
rebel56
tag
válasz
Topiccsendőr #2029 üzenetére
Igen, igazad van, 60 nap az érvényessági idő. Azonban csak 1 alkalommal lehet felhasználni.
Erős idegzetűeknek: CBR900RR Kunmadaras [link]
[Szerkesztve] -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2030 üzenetére
úgy tűnik...
mostanában se f1do-t, sem az sv-s kollegát nem láttam errefelé,
a többiek meg sztem nem annyira fővárosi irányultságúak... -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2019 üzenetére
okk
-
raver
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #2016 üzenetére
A motor előéletét már sikerűlt megtudnom. Egy idős bácsitól vette idén. Kb 2 hónapíg használta. Kiment Németbe melózni, és egy nagyobb motort vesz. Így az ETZ eladó sorba kerűlt.
Nem tudom hogy álla km-óra.
Viszont ha 4T-t veszek, ott sincs garancia arra, hogy nem kell könyékig feküdni benne.
Ja és van már eredetvizsgája. Gondolom akkor nekem nem kell még egyszer csináltatni. -
rebel56
tag
válasz
Topiccsendőr #2020 üzenetére
Igen, igazad van, tudom hogy ritka, de létezik. Nekem most konkréten 3 jut eszembe, amit az elmúlt 4 évben láttam. Egy ismerősöm 2 éve adta el 22.000 km-rel 180-ért, 8 évig volt nála, első tulaj öreg bácsitól vette, valós km-óra állás! 200-ért hirdettek egy utolsó csavarig makulátlan (de nem felújított!) állapotút, azt személyesen nem láttam. Illetve szintén nem láttam, de 1-2 éve hirdettek egy ''null''kilóméteres ETZ-t (párszáz km után le kellett rakni talán eü okok miatt), árat nem írt, de úgy tűnt ebből akar meggazdagodni. Tudom, ezek lehetnek ilyen városi legendák is, de az elsőt én is láttam, ismertem.
Tüzi: 250-es MZ-ről volt szó, annak jóval kevesebb az általad írtnál a biztosítása. Arra gondoltam én is, hogy 350ccm felett megéri kivonatni, 350cc alatt nem tudom. (Pl. akinek nyilvántartásba van véve mint regisztrált nosztalgia és hobbijármű, annak biztos nem.) -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #2015 üzenetére
gút,
szombat vagy vasárnap?
biztos tuningolni akart a gondos gazdi
még valaki? -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #1996 üzenetére
lehet hogy már beéppítetett valami rugós rencert amivel be lehet hajtani a farokidom alá
-
SzalaiG
addikt
válasz
Topiccsendőr #1941 üzenetére
10850km
4szer ázott meg.
Garázsban tartva - gondos gazdinál.
Magam sem értem mitől lehet ilyen, de láttam, h ez van.
Egyenlőre a Suzukinak jobban megy az igásló gyártás. -
SzalaiG
addikt
válasz
Topiccsendőr #1923 üzenetére
Csak nyáron, de azért ez elég gáz egy 2005ös mocitól...
-
válasz
Topiccsendőr #1936 üzenetére
Egy kis off belefér =)
btw, japán belpiacos biturbós 2.5 micu... nyammés nincs pénzem rá fenntartani ááááááá
-
válasz
Topiccsendőr #1928 üzenetére
Nagyon jó kis autó az... bár most inkább [link] ez kellene
Tudom, hogy a tratyit üzemórában mérik, mivel mezőgazdasági végzettségem (is) van -
jasszer
őstag
válasz
Topiccsendőr #1930 üzenetére
Lehet h van hozzá ajándék gyümölcscentrifuga is...
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #1921 üzenetére
nem hát. A közút nem versenypálya. Meg ha mindig kihasználnám a 100 lovat már rég nem élnék.
most a fiúkkal megbeszéltük, hogy menjünk motoros oktatásra.Biztos ragadni fog ránk. -
válasz
Topiccsendőr #1921 üzenetére
Szerinted 5000 alatt nem kopik el az olaj? Gondolj bele.. utána meg még ugyanannyit elmész vízzel a blokkban. Hát én nem tom no, de én betartom a magam kis szabályát, hogy 4500anként csere
Ha lesz autóm (nem lesz) ott max 10ezer.
Bár most hallottam valami amierikai olajról, azt teszik a John Deere-be, meg a Hummerekbe, és 60ezer km.ig megőrzi a kenési tulajdonságait. -
válasz
Topiccsendőr #1916 üzenetére
Nem lennék meglepve pár dolgon.
1, Audinál is 1liter/1000km a normálisnak mondott olajfogyasztás. Pedig az pörög 3-5ezret... Fura, hogy a 13éves szarnak/kispöcs-nek titulált Hondám nem eszik meg fél decit se 4000 km alatt. Szóval itt is simán elképzelhető szerintem, hogy 1deci/100km normális
2, az is idióta, aki 10ezrenként visz motort olajcserére... Régen szarrá kopott az olaj, mire elérsz 10ezerig ^^
Szűrős motornál: 4500-5000 az olajcsere intervallum, nemszűrősnél 4000-4500. Ha pörgeted-tiltatod-gyilkolod, akkor meg -500km mindegyiknél. Ezen nem érdemes spórolni szvsz... -
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #1916 üzenetére
hornet szervíz könyve is ír vmi minimálisat, sacc ugyanennyit, de a hondások azt mondták még nem evett egy hondájuk se olajat. Az egyém se evett egy decit se, az elvileg már meglátszik a nívó pálcán, nem? Az enyém 2001 km-nél is max-ot jelzett és 5999-nél is max-ot jelzett, hideg motor vízszintbe állítva (ugye így kell nézni?).
-
rebel56
tag
válasz
Topiccsendőr #1916 üzenetére
''Zulassiger Ölverbrauch 0.1 Liter/100 km'' a szerelési kézikönyv szerint. De szerintem is egyezzünk meg abban hogy lehagytak egy nullát..
-
válasz
Topiccsendőr #1891 üzenetére
''Gyanúm szerint ez egy feszsabájzó ( amikor nem volt benne kicsapta az öszes izzót )''
Ebből következtettem, hogy kivette a rendszerből a fesszabit
Feszszabi halálnál két dolog lehet. Vagy teljesen elmegy a töltés, vagy kiéget mindent.
Egyszerűen meg lehet állapítani, indítás után rárakod a kezed, ha pár másodpercen belűl forró, akkor meghalt...
Azt nem tudtam, hogy nincs benne akksilol
-
raver
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1900 üzenetére
Ha nincs kedvetek akkor nem muszály ám. ( a végén még anyi sört fizethetek, hogy kiisztok a vagyonból)
Holnap v holnapután úgyis jön egy (állítólag) nagyon hozzáértő emberke. Majd megvizsgálja hogy, hogy is van ez. Bár én már tudom mi a hiba. De biztos ami biztos.
Hamegmár úgyis bennevagyok ezekben az elektotechnikai dolgokban, télen megcsinálom a ledes zárófényt. -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #1897 üzenetére
is?
azert 19 + 7a
[link] -
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #1892 üzenetére
Nem szokott
Átpakolás alatt gondolom gyors ide-oda dőlést értesz. Igen, de ez nem nagy hátrány szerintem.
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #1870 üzenetére
ez valami külhoni weboldal volt...
de azóta sem jutott eszembe a neve -
raver
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1874 üzenetére
Fém fékcső van rajta, de ahogy néztem már a gyárban is ilyenekkel szerelik őket.
-
raver
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1871 üzenetére
Egyik pillanatról a másikra mondta fel a szollgálatot, de egy izzó sem volt kiégve.
97-e évjárat.
Fékcsöbeken van évjáratra utaló adat??? Mert mindent látok, csak erre utaló adatot nem -
raver
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1866 üzenetére
Ha tudnád ezzel menyit segítettél.......
De hátha te is tudsz mondani valami okosságot a bajomra.
Naszóval. Fogta magát és most nem működik az irányjelző. Jó villamossági szakember hiányában fogtam magam és ''kiderítettem, hogy ezért melyik alkatrész a felelős. [link] ( utolsó oldal bal felső sarok ), és [link] (61. oldal 6-os számú alkatrész.
Gyanúm szerint ez egy feszsabájzó ( amikor nem volt benne kicsapta az öszes izzót ) És gyanúm szerint ezzel egybe van építve a villogó autómata is. Bár a kapcsolási rajzon ha jól látom a feszültség szab.-ból kapják az indexek a testet, és közbe van iktatva egy relé (legalábbis a rajzon annak tűnik ). De ilyen alkatrész a motoron nem találtam ( ebből gondolom hogy egybe van építve a relé a fesz.szab-al ) Ha nem így van akkor nem tudom
Már kértem erre az alkatrészre ajánlatot egy cégtől, de nem tudom hogy meg merjem-e rendelni.
Lényeg a lényeg. szerintem a motoromban egy Index relével egybeépített fesszabályzó (6-os ábra) van, és ennek a relé része mondta be az unalmast.
[lAyCsI]: asszem a robis topikban láttam én is ilyen linket, de ott csak a blokról készűlt robbantott ábrák voltak. -
raver
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1862 üzenetére
Igazából erre van most szükségem. De az előző doksit is lementettem minden létező adathordozóra
Sosem lehet tudni....
Most már tényleg jövök 1-2 sörrel -
raver
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1861 üzenetére
Nem rossz taktika
Ez tényleg újabb, de nagyon apró külömbségeket vélek felfedezni. Azok is inkább csak ''látszat'', mint érdemi változások.
Mégegyszer köszi -
raver
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1859 üzenetére
THXTHXTHXTHX
Amúgy ilyenekre hogyan bukkansz rá? tegnap éjjel csak ilyeneket kesrestem és semmi használhatót nem találtam.
Pedíg hardver téren jó keresési statisztikám ban -
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #1849 üzenetére
Pilóta kérdése is, de azt hittem szimpla kigyorsításra gondolsz.
-
válasz
Topiccsendőr #1849 üzenetére
Ezért vannak jobb idők a 800asokkal GPben, mint voltak az 1000esekkel =)
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #1841 üzenetére
És mi lesz a nyomatékkal?
-
válasz
Topiccsendőr #1731 üzenetére
Jó vazze... xDDDD Az egy 70 lovas motor, miközben 90kiló megtankolva. 600RR meg 158kiló, és 120ló. Meg egy versenymotort ne hasonlíts egy utcai-félverseny motorhoz.
Miért?
Ezért: [link] -
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #1794 üzenetére
ezért kell venni simson endurot
mint azt jol mondotta elöbb 1 kolléga, és ha van idö lehet csinositgatni:
alkatrész mindig lesz... -
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #1792 üzenetére
1 motor nem csak blokkból áll
-
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #1779 üzenetére
csak az a kár hogy ilyen yamahához volt szerencsém
2km-re van házunktol 1 pálya ahol régen sokat krosszoztak... sok krossz mocit megvizsgáltam már. Az igaz hogy apriliahoz nem lesz annyi alkatrész... de nekem akkoris szimpatikusabb
Honda MTX-et is lehet venni, vagy régi RM/DRZ-it is csak pénz kérdése.
[Szerkesztve] -
raver
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1785 üzenetére
A régi Derbik tuti hogy Minarellivel vannak szerelve. Még talán a nem olyan régiek is. Az újakról csak anyit tudok amit a Derbis eladó mondott. Állítása szerint már Yamaha van bennük ( vagy az gyártja a blokkokat ).
Még az is lehet, hogy a Yamaha is Minarelli
Lehet hogy szellemi gyengeségemet mutatja de ezt nem értem
tildy: Ti házilag állítottatok, vagy a szervíz?
[Szerkesztve] -
raver
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1779 üzenetére
Mondtam én hogy minarelli
-
ALI_G
veterán
válasz
Topiccsendőr #1712 üzenetére
höhöhö
én lehet ma is megyek, megint bükkbe! Gyere bátran egy gurigára.
-
válasz
Topiccsendőr #1728 üzenetére
Milyen 125össel?
Amivel GPben nyomja?
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #1712 üzenetére
namikor?
megnézném már az új vasad...
ha minden igaz most 7végén nem leszek, de monggyuk jövő hétvégén sztem simán... értekezzünk!
jöhetnének többen mások is ám -
jogprof
csendes tag
válasz
Topiccsendőr #1709 üzenetére
hát igen
minden akkor az igazi ha összhangba mennek!
eggyetértek! -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #1706 üzenetére
lehetséges
nekem mondjuk logikusnak tűnik hogy követnie kéne a dolgokat, hiszen mondjuk kopgás szenzor is van, az is azért hogy ideális legyen a program, vagyis a rendszer állít mindenképpen. de ezt a példát, most mondjuk autó motorból vettem, nem tudom, hogy ezeknél a bájk mociknál így van e. -
jogprof
csendes tag
válasz
Topiccsendőr #1707 üzenetére
mire gondolsz h nemnyom semmi??
a vascsőő az ténleg csak a szomszédok idegesítésére lett kitalálva! -
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #1663 üzenetére
nemá, póver kommander
-
[lAyCsI]
addikt
válasz
Topiccsendőr #1662 üzenetére
ez a téma elég lutri, vagy jól jársz a dologgal, vagy nem(márha ilyen kisipari végtermékekről beszélünk) igazából ennek télleg akkor lenne értelme ha az üzemanyagellátó rendszert is hozzá igazítják, majd a végén egy Dynopad-os méréssel
nyugtázzák, hogy volt értelme a dolognak... egy biztos, hangos kipufogó életet menthet -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #1663 üzenetére
igen, ez a direkt légszűrő, meg sportkipuff, és +8 le kapásból...
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #1670 üzenetére
Az 550-nél 5.4LE/10600 fordulatnál,ennyit ír rá!
De hát ezért biztos nem fizetnék ki 380E Ft-ot! -
#25954560
törölt tag
válasz
Topiccsendőr #1670 üzenetére
perszehogynem. az R1-esekre valo is csucsteljesitmenyben 3LE alatt hoz (a tartomany mas reszen egyszer 5LE korul), pedig ott nagysagrendileg 150LE-rol beszelunk. bar nyilvan egy mai sornegyes sportmotor mar ki van hegyezve rendesen. es 2T-nel tan sokkal tobbet szamit egy jo rendszer
mod: az egyik aprilia forumon altaji tulmelegedest okozott az rxv550[link]
[Szerkesztve] -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1595 üzenetére
jaja,fekete yamahasokkal vigyazni,meg ha toljak is
[link]
[Szerkesztve] -
feca81
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1569 üzenetére
ok,ez igy van, de ha azt nezed,h 400E Ft meg 300E Ft az mar 700,es majdnem kapok erte egy ''vadiuj'' hyosungot.a 17 eves motoron meg ott vannak az egyeb ''kopo'' alkatreszek: teleszkopok, szimeringek, onindito, gumik, lanc, ules, fako kormanykapcsolok, muszerfal,stb. + a digitalis muszerfal,a kis jelentosegu visszajelzok (benzinszint,sebessegfokozat). 700-ert mar inkabb akkor egy hyo
.
na mind1,ma megyek a motorert.azt meg nem tudom,h keszen,v alkatreszekben hozom el,de hogy elhozom,az tuti. elegem van ebbol a szerelobol. -
válasz
Topiccsendőr #29 üzenetére
Letilt, de 5 perc alatt ki lehet iktatni
Elvileg a 400as is letilt 180nál, de egyszer mértek mögöttem 1000-es K5-össel 234-etJó, áttétel szerint 226 azon a fordulaton (13500)
-
Stalker-2572
veterán
válasz
Topiccsendőr #1579 üzenetére
Most elméletben bebizonyítottad, hogy motorral nem lehet egykerekezni
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #1607 üzenetére
Rendben, köszi a tippeket, elviszem máshova is, lehet télen összerakatom, szerencsére addig tudok rá párat aludni.
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #1604 üzenetére
Szerencsére az olajat nem nagyon eszi, mondhatnám semmit. tettem bele eddig 3000. mielött megvettem lemostam a blokkot(brigéciol) szerencsére cseppmets a mai napig! Van egy olyan érzésem, hogy ez a moci már volt generálozva, de az előző tulaj meghajthatta hidegen és azóta olyan amilyen, vagy pedig feltette a sportkipufogót és nem állította utána a karbit. Franc se tudja. Sajna én sem tudom hogy érdemes e beruházni, elég nehéz hzzá alkatrészt vadászni. pl nem jó a napi számlálója illetve a km nem mért rendesen, 25-ért adtak volna hozzá bontottatt. mondjuk vettem egy biciklis km órát, szerencsére ez 110% működik, sőt!!! még jobb mint az analóg
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #1602 üzenetére
volt már rajta szelepállítás sajna és így is gyenge a kompresszió. Nem úszom meg a szelepbecsiszolást, viszont zok után kérdéses mennyit fog bírni
-
qpakcovboy
őstag
válasz
Topiccsendőr #1594 üzenetére
Látod ez elképzelhető, mert többen mondták hogy enyhe benzinszagavan indításkor, illetve pöfögő gurulásnál. Akkor karbi ki, szét, tisztít, összerak, beállít.
Szerinted a szelepek és a hengerfej csiszolása, javítása megoldható 100.000 forint alatt- vagy annyiból? És ha igen akkor azzal mennyit lehet még menni normális használattal mondjuk 20-30 ezer km?
a legkisebb mért fogyasztásom amúgy 5,2 a legnagyobb 6,7 amit ki tudtam belőle hozni
menet közben stabil a gép, nem torpan, húz is elég rendesen.
[Szerkesztve] -
DroneZ^
őstag
válasz
Topiccsendőr #1597 üzenetére
ha egyedül van üres 3km- elöttem akkor mehet, amugy meg itt a kisvárosban ahol lakom, itt probalkoznék... nem vagyok közveszélyes!
-
raver
aktív tag
válasz
Topiccsendőr #1595 üzenetére
Félreértettél. Én nem tudok 15 percig egykerekezni.Próbálgattam, de a holtpont még olyan nagyon messze volt hogy csak na. Meg nem is nagyon erőltetem. Bár ha lenne egy erősebb motorom, lehet hogy egy kétszer beleváltanék a levegőben. De jobban féltem annál a motorom.
Meg az esésekből is elég volt idénre.
Különben is egy endurós nem csinál ilyeneket.
Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10400F 16/32GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG OLED55C27LA
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Thermaltake Commander MS-1 Snow Edition
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series X 1TB SSD fekete játékkonzol garanciával hibátlan működéssel
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 mini 64GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2955
- ÚJ Microsoft Surface Laptop 7 13.8" 2K - 120Hz Érintő - Snapdragon X Elite - 16GB - 512GB-2 év gari
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I7 6700K / RTX 2060 6GB / 32GB DDR4 / 500 SSD
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 128GB Midnight -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3034, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest