- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Kikristályosodik a Razr 60
- Samsung Galaxy Z Flip7 - kis fogyás is sokat számít
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #28397 üzenetére
mert sajnalom a biciklit es magamat is rossz minosegu uton hajtani. a hepehupas utakat csak osszekoto szakasznak tekintem, ott olyan 70-80-at szeretek gurulni, aztan ha elfogy vegre, johet a csapatas. erre a vasra szamitok legalabb 5-6 evig, jo lenne ha nem esne szet csak azert mert en birka vagyok
lAyCsI: nedumajja, neked minden motor kenyelmetlen
jo-jo h nem fersz el egy haccazason, de az ace nem pici motor es a tobbiek azon is kirohogtek
sztem neked a kovetkezo motorod egy nyujtott v-max lesz emelt kormannyal, az mindent tud, amit a nagybandi
-
.mf
veterán
válasz
Integra #28432 üzenetére
"de először tekerj bele a bringába 10-15e km-t, addig nincsen értelme kettes szintnek
"
Azt most tényleg csak abba tudnám beletekerni
Jelenleg nincs és egy jó ideig még nem is lesz motorom
Nem tudnám hova tenni, és otthon még mindig kézzel-lábbal tiltakoznak ellene; a pénzem is lehet inkább másra, pl saját lakásra kéne félretennem, no meg jelenleg munkanélküli vagyok.
Lvl 2-t természetesen csak jövőre vagy azután gondoltam, a folytatás alatt most csak a második napot értettem. De eddig nagyon tetszik. Valami durvára, embert és bátorságot próbálóra számítottam, de ez nem vészes, sőt, élveztem, jól szórakoztam. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #28389 üzenetére
Amikor mentünk viszafelé Esztergomba. Megelőztem a géjesixert egy picit nagy sebességkülönbséggel, aztán biztos moromogta magában - ez a magyar gyökér nehogymár leelőzzön.
utánameredt, na akkor én elkezdtem kersztbe venni a féktávokat de ez akkor is jött. aznyját. Jól ment a szlovák kurafi -
Topiccsendőr
addikt
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #28372 üzenetére
Én nem azt élvezem a motoromban hogy 280 a vége,igaz még nem is próbáltam,220-230 volt a Maximum,de ez nem is mozgat.
Hanem azt ahogy 60,100,150,180-ról megindul,ez a durva benne,a mellberúgós érzés,amikor nyúlni kezdenek a kezeim.
Na ez az amit imádok benne,a Supermotomban is ezt szerettem,ő sem ment többet 160nál,de olyat tolt bárhonnan hogy berottyantani lehetett rajta. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #28359 üzenetére
Nem tudom te hogy vagy vele de nekem soha nem tetszett formára a Hayabusa,otromba,csúnya,buborékmotor.
Akkor ezerszer a Hondát venném ha a helyedben lennék,annak szép formavilága van.
Igaz nem tudja azt mint egy Hayabusa de megjelenésre nálam ütősebb.
A Fazert sem cserélném le rá soha. -
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #28347 üzenetére
de egyebkent sokkal gyorsabban amugy sem mentem volna. elveztem a sajat tempom.
en azert nem ertelek be titeket mert akkor kb. mar itthon voltam.lattam, hogy a Szentendrein dugotok lesz. a bal lencse elvesztese ellenere a legjobban a visszafele-felfele tarto ut jott be a furdotol Szendendreig.
-
ALI_G
veterán
válasz
Integra #28167 üzenetére
állatok
ezek nem sajnálják a vasat. [link]
Ilyen műsor kellene itthon is. Top gear motort is tesztel?lehet, hogy a dorna bejelentette a meghirdetés után, hogy ki is látogatna
egyébként utána elvitte Bocskort, barátnőjét, meg még egy picsát a saját gyakorló CBR1000RR-jével 3-3 körre. mocskok, miért nem engem vitt el -
ALI_G
veterán
válasz
Integra #28167 üzenetére
Mondta rádióban (sláger) Talma, hogy a Dorna miatt nem mehetett teljes köröket, mert megvágták volna a csapatot tesztelés miatt
de akkor is elég keveset ment vele.
Mondta, hogy volt egy mért köre összesen (de hogy azt nemtom, ha nem mehetett körbe), akkor 1:50-et mentés bevallása szerint kb. 1:40-et tudna menni ezzel a motorral.
az 1:50 is pálya rekord motorral.
megy az a motor.
állakat vissza lehet rakniVasárnap Eger-Gyöngyös? Mondjatok már jó utakat arra felé.
-
emvy
félisten
válasz
Integra #28096 üzenetére
Pedig mar en is lelkiismeretfurdaltam kicsit a 140 miatt, foutvonalon. De sracot, a Bakony kiraly. Nincs forgalom, a 8-as ut tokeletes minosegu, ketszer ket sav, ha nem versenypalyan akarjatok tolni neki, akkor az egy jo kompromisszum.
Nagyon szep az a hely, most, hogy felmerult, hogy lelepek, megintcsak feltunnek az orszag szep reszei..
-
Chieftec
őstag
válasz
Integra #27999 üzenetére
En azon a velemenyen vagyok, hogy egy sportmocinak legyen hangja.. Meghallanad sztem neznel nagyokat.. Ugy kepzeld el, hogy 7-8E ig a motort hallod kb, kipuffnak semmi hangja. Mentek elottem kocsival, kerdezem na milyen hangja volt.. "Hat lehetett azert hallani"
Szted?
-
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #27886 üzenetére
Figyeld meg, hogy a BMW oda fog baszni a konkurenciának az S1000RR-rel, technikailag nagyon rendben van a gép, nézd csak meg a GP-s lengővillát. dőlésszög érzékelős kipörgésgátló (ez pl egy olyan dolog amit a Honda a mai napig nem tud megoldani) stb.
Amúgy igazad lehet, valszeg nem léptem ki a saját realitásomból...
Olyat viszont nem írtam, hogy aki ABS-es motort használ az nem tud vagy nem tanult meg motorozni.
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #27877 üzenetére
Megmondom mikor lenne ennek értelme. Először is legyen kb 2,5kg, mint a BMW-nél, utána pedig legyen szériatartozék amit ki lehet kapcsolni, de aktiválódik minden beindítás után.
Akkor lenne safety first!
Ha nem széria, akkor minek? Így nem feltétlenül jut el azokhoz akiknek kellene. De erről is annyit beszéltünk már, aki nem tudja hogyan kell fékezni, az ne nagyon vegyen sportmotort, főleg ne ezrest! -
Nippon
őstag
válasz
Integra #27771 üzenetére
Régóta motorozok mégsem állítom, hogy nagy király vagyok...
Majd ha veszek egy CB1300-ast, na arra valszeg megveszem az ABS-t is. Ott van értelme, mint ahogy a CBS-nek is, de könyörgöm egy sportmotoron? Semmi súly, nincs a hátsó tengelyen...Ha ez az elektronikus ABS ilyen, jó, akkor miért nem jutott eszébe a Hondának, hogy a sportmotorok helyett, a túra és naked bringákhoz kéne opcióként felajánlani.
Leírták, hogy mennyire jó bringa az új CBR 1000RR, arról miért nem írnak, hogy átlagon felüli az olajfogyasztásuk és gyakoriak a váltóproblémák? Olyan, mint egy tökéletesen összerakott GSX-R. Hahahahaa, persze-persze.
Vagy hozzuk fel a nagysikerű CBR 929-est? Papíron 152 ló volt, közben persze kiderült, hogy nem bírja így a gyárból már csak 130 ló körüli teljesítménnyel jött ki. Ja, hogy ezt elfelejtették megemlíteni a vásárlóknak? Kínos.Valaki írt egy tesztet az ABS-es 600RR-ről és lefikázta van ilyen! Ettől még a 600RR jó motor ABS nélkül, és szerencsére nem kötelező azzal megvenni.
A Honda is csak egy gyártó, mint a többi, nem minden jó ami tőlük való...
-
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #27816 üzenetére
mas, mas. viszont halalra unod magad ha rendszeresen hasznalod es nem laksz valami jo hegyes-dombos videken. kaliforgiaban pl sokkal inkabb sporteszkoznek hasznaljak a sportgepeket, eleg ritkan latni az utcan meg az autopalyakon oket. tehat emberek eljarnak vele versenypalyara, palyas tanfolyira es a hegyekbe. trailer-rel, jeep-pel
valszeg ezert _is_ terjedtek el a v2-es behemot cruiserek ott kint. az kenyelmes, jo a szelvedelme, foleg egyenesen kell menni, alacsony fordulaton elcsattog vilagvegere is. mivel ott masok a tavolsagok eleg gyakran elofordulhat h parszaz km-t kell haladnod. a legkemenyebb turagumit is kockasitanad ott gyorsan, raadasul egy csupasszal is sok lenne parszaz km szelvedelem nelkul.
-
Kasza08
őstag
válasz
Integra #27842 üzenetére
Hát amikor 2 sündőr kicsattog, kicsapja a fotóapparátot és mérnek. Nekem ez a traffipax
mert múltkor volt, és csak a mi sávunkat figyelte vélhetőleg, nem a másikat hátulról. Szóval ha egy olyanba futok 90-el, akkor az hiába csinál rólam előről képet.autópályán én meg úgy tudom, hogy van ugye a felüljáró és alatt megy mondjuk az ótópálya. A felüljáró innenső oldalán van a mérő, ami hogyha gyorsan mész, akkor küldi a jelet a fényképezőnek ami a túlsó oldalon van és akkor elkezdd fényképezni neked hátulról. vagy legalábbis én így képzelem el, de így is hallottam. még sosem néztem vissza a felüljáróra.
vagy a motorosokat hogy tudják mérni? mert minket ugye csak hátulról lehet fényképezniés már nem trendi megállítani gyorshajtás miatt, majd küldik a csekket.
-
ALI_G
veterán
válasz
Integra #27821 üzenetére
mindjárt megnézem, de ezt láttátok?
isle of man tt bitter sanyival.
1. hatalmas ez a csávó
2. rohadjon meg az összes magyar TV csatorna
3. 18:30-nál figyeljétek mint mond a doctor
4. fantasztikus lassított videók vannak.mod: ez milyen kipuff ez a twin? állat
mennyibe fáj japóknál az 1,3? Ft-ban ha lehet -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #27812 üzenetére
Ez a statisztika a sportmotor vásárlók péniszméretéről átfogó képet ad.
Tulajdonképp az lenne a kérdésem, hogy 95% mi a kénköves büdös lósz*arnak vesz ilyen motort? Tanuljon meg a paraszt motorozni. Jó dolog utcára, ez biztos. Senki nem vitatta. Amúgy is felárral lehet venni az abs-t. Aki nem kéri nem kapja. De az ilyen vadbalkán országokban aki vesz sportmotort, nem hinném hogy rákölt még kétszázezret? az abs re presztízsből, itthon nálunk meg aztán pláne nem, mer' drága. Szóval ez a fejlődő országokban nem hinném hogy életképes dolog. Nálunk státusszimbólum még a jármű. -
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #27796 üzenetére
jaja, mivel az ace hosszu es nehez, ezert boldogan elvan hatul a roadattack-kal. meg fer bele 1-2e km es aztan csere. megint bevalt az elore meg sportattack, mert az is most lesz cseres, viszont meg jobb vele az eleje.
en meg egesz uton ott szorakoztam az r6-tal. forgattam mint a hulye neha, kerestem rajta a jol kanyarodo poziciot (jah, palyasan eloredontve maradta a gep, tehat turazni nagyon kenyelmetlen, de kanyarodik a legkisebb gondolatra is), es jatszottam sokat kanyarba befele a motorfekkel. rengeteg mindenre ereztem ra tegnap ujra, rettenet hasznos gurulas volt.
ize... hivjalak? -
#25954560
törölt tag
válasz
Integra #27775 üzenetére
katasztrofa volt ma a kozlekedes. mi is gurultunk egy rovidet, de a sok durva kozul a legkemenyebb a belathatatlan kanyarban es emelkedo elott elozo furgon volt. egyszercsak ott volt velunk szemben (pontosabban persuval szemben, en jopar meterrol neztem az eloadast). mindketten huztuk az osszes feket. ami jol jott, az a tobbeves motoros tapasztalat, tokeletes muszaki allapotu motorok es a jo gumik. befert a barom egy resbe mielott felkenodtunk volna ra. ezt viszont nyugodtan hivhatjuk veszfekezesnek.
a tobbi (kinyitott ajto, ures uton felig a mi savunkba logo szembejovo kocsi, versenyzo hajlamu opeles, balesetveszelyesen lehuzodo jeep) mar csak hab volt a tortan. es boven nem egesz nap gurultunk.te Integra, nem felejtettel el ramcsorogni?
-
Nippon
őstag
válasz
Integra #27761 üzenetére
Egy sportmotorra nem való ABS, ez nem vitatéma hanem tény. Az ABS előnyei utcai használat során, főleg kezdő pilóta esetén viszont szintén megkérdőjelezhetetlenek.
Konklúzió, nem kell minden fatökű parasztnak sportmotort vennie, pláne nem ezrest. Nekem az ABS-es Hornet sem tetszett ilyen szempontból. Videójáték, ha a gázt húzom megy, ha tiszta erőből rámarkolok vagy rátaposok a fékre megáll. Egyszer sem éreztem, hogy szükségem van tudásra, hogy motorozni tudjak vele... Nekem ez unalmas! -
jasszer
őstag
válasz
Integra #27761 üzenetére
Hja, ez is igaz. Csak félő hogy aki egy ilyenen kezd méghamarabb elbízza magát és felcsavarodik egy fára. A Honda biztosan nem hülye, ill. lehet hogy hülye, de mindenképpen valós igényekre épít, inkább a vásárlók fejében van a hiba...
ALI: Alap, én is elfogadnám, ez nem kérdés.
-
válasz
Integra #27751 üzenetére
Értem én mit akar mondani... Igazából nem magával a rendszerrel van baja, hanem azzal, hogy az ember, mint (elvileg és inkább régen) önállóan gondolkodni tudó lény, egyre inkább a technikára bíz mindent, és minél jobban teszi ezt, annál jobban, de legalább ugyanúgy folyamatosan hülyül. Ez ellen emelte kicsit fel a hangját.
Az a baj, hogy itt nem lehet igazságot tenni. Biztos tök jó dolog a c-abs, homokon, olajon, vizen, de a rendszer tényleg megfoszt attól, hogy megtanulj fékezni, érezd a motort, az utat, tehát azt, amiről az egész motorozás szól.Azt pedig nagyon jól tudjuk, hogy technika ("tudomány") nélkül régesrég kipusztultunk volna.
Azon pedig most teljesen felesleges lenne vitatkozni, hogy Doohan ment jobban pályán elektronika nélkül vagy Rossi, esetleg Stoner. Doohan-t sokkal élvezetesebb (volt) nézni, tudásra sokkal több van benne, mint a másik kettőben. Stoner kapott egy új elektronikát, és 10 másodpercet vert a mezőnyre. Ez a folyamat nem tetszik neki szvsz.
Ennyi. -
Topiccsendőr
addikt
válasz
Integra #27681 üzenetére
Naja, de mondjuk egy HP2... az már valami. Egyébként egy sportmotor meg ugye igen rövid életű. Egy mezei hatszázas ha ütik, és tényleg ütik, akkor szerintem jó, ha elmegy 50 000 et. 15 000 versenykm egy látens limit a pilótáknál, amikor cserélnek blokkot, mert onnantól kikönyökölhet bármi. És utcán is simán lehet üvegelni annyira, mint pályán. Sőt. Még kátyúk is vannak stb. Meg nem nagyon ér összehasonlítani az "olcsó" japánokkal. Nem egy árkategória. Talán egy SP kiadással... Az meg csak R1 nek volt még régen. Talán 05 ben?
-
válasz
Integra #27652 üzenetére
Meg a téli szórásból ottfelejtett szóróanyag is mókás ám
Pedig a törvényben benne van az is, hogy a közút kezelője köteles tisztán, és balesetveszély forrástól mentesen tartani az úttestet...
kv anyukájukatmod:
fennt van új lánc meg lánckerekek... 4600at kértek el a szerelésért
juj!
mindenesetre érdekes érzés, hogy mennyivel másabb lett a motor, nem rángat, nem kerepel, stb. vééééégre... súlyos pénz egy lánc-cseréért 55ezer nem?
Aktív témák
- Asus Vivobook Oled 15.6 ryzen i5 5600h 16gb 1tbm2 ssd 3050 4gb video kari az ár fix !!!!
- Eladó/Asus P1504F /I5-8265U/12GB DDR4/Win 11Pro/15,6" FHD/256GB M.2 Sata!!!
- MacBook Pro 16' M1 Pro/16GB/1TB, magyar billentyűzet
- iPhone 16 Pro MAX 512 GB, Kártyafüggetlen - Makulátlan állapot! + AJÁNDÉK TOK - 3 ÉV GARANCIA
- MacBook Pro 14' CTO M1 Pro/16GB/1TB - irányár
- LG 27GS95QE - 27" OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1000 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- LG 27MR400 - 27" IPS LED - 1920x1080 FHD - 100hz 5ms - AMD FreeSync - Villódzásmentes
- AKCIÓ! EZÜST! RITKASÁG! Surface Pro 11 Qualcomm Snapdragon X Elite 16GB 512GB OLED 120Hz Gar!
- Bezámítás! HP Elitebook 840 G11 üzleti notebook- Intel Core Ultra 5 135U 16GB DDR5 RAM 256GB SSD W11
- LG UltraGear Gaming Monitorok -30%
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest