- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
- Huawei Mate 9 - Mate evangéliuma
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
yodamastah
őstag
Lassitason nem annyira jol latni, de kicsit belekormanyoz hogy szukitse az ivet, aztan becsuklik az eleje. Vagy kicsit kiemeli a labtarto, vagy olyan terheles valtast csinal a belekormanyzas amit mar nem bir el az elso gumi. JObban ki kene ulni, es ha elkezd elmenni az eleje meg kell probalni terddel visszatolni.
De alapvetoen a fo gond ebben a kanyarban eleg szar az aszfalt. Gondolom jo dzsuvas/poros is szokott lenni, az se segit. Mindenesetre tele van a youtube ilyen lowside videokkal ezen a helyen. [link] [link] [link]
Ez mind ugyanaz a kanyar.
-
runner 125
nagyúr
Láttam már múltkor, érdekes eset.
Ahogy nézem féket nem húzott, s az eleje mászik el neki először.
Szvsz három oka lehet, de majd az igazi pályások elmondják a véleményüket.
- Túl hideg gumikkal ment, egyszerűen nem volt tapadás.
- Túl lassan ment a kanyar ideális sebességéhez képest, így nem hatott akkora erő a motorra, és még túl is döntötte.
- Többször visszanéztem az esést, a gumi megcsúszásával kb. egy vonalban mintha két látható olajfolt lenne a záróvonalon. Ebből fakadóan elképzelhető, h a kerék nyomán is volt egy minimális mennyiség, ami épp elég volt ahhoz, h megszűnjön a tapadás.- ..vagy ezek kombinációja.
-
yodamastah
őstag
Amig az i4 4 kicsit rant, adig V2 2 nagyot. V2nel tobb ideje visszatapadni a guminak. Kigyorsitason mindig akkor gazt huzol, hogy epp finoman menjen odebb a segge. Van egy pici elforgasa ilyenkor a guminak, ez az idealis. Az i4 hajlamosabb ilyenkor elindulni es nem visszatapadni, mert ugye 2x gyakrabban rant a lancon a motor. Az osszevissza gyujtassorrendeket is emiatt talaltak ki. Ezeknel meg nagyobb idoszeletet hagynak arra hogy visszatapadjon a gumi.
-
Daywalker
addikt
Komolyan mondom, hogy ez vicc. Szerintem senki sem olyan hülye, hogy motorral direkt elüssön egy állatot. Nem elég, hogy rossz esetben milliós károd lesz, még fizess ki egy vadat is...amit még haza sem vihetsz, mert az lopás (legalább őzpörkölt lehetne vagy valami). Vicc ez az ország.
-
Topiccsendőr
addikt
06 tól R6R. Fazer ehhez képest tuti izmos alul. Csomó nyomatékot vesztett, 08 ban is. Ami kit érdekel, ha a kevesebb nyomatékot később kell elváltanod a kitolt fordulatszám miatt.
Amúgy meg nyugodtan mondhatod, hogy alul semmi. Aki nem a nyomatékcsúcsnál használja, az minek vette meg?
-
Djuree
félisten
"mert mi a különbség a 700 és a 40.000 Ft-os napszemüveg között?"
ezt most komolyan kérdezed?
rengeteg különbség van, menj be egy optikushoz, kb. 2 órán keresztül sorolja majd a különbségeket
eleve egy gagyi szemüvegtől úgy elfáradsz hogy hihetetlen és még rongálja a szemedet is. az sem mind1 milyen hullámhosszú fényt enged át és szűr ki. meg akár extrém módon módosíthatja a színeket is, ami balesethez vezethet... -
Topiccsendőr
addikt
Zsíros deszkások-szevasztok!
Nosztalgiatopicolvasásból ez lett.
Vasárnap énis tervezek valamit nem tudom, hogy kecsó, vagy kakucs.
Nekem nem nagyon volt bajom a pilot powerrel. Euroringen el tudott csúszni nem mondom, sajnos az eleje is, ahogy a gáz miatt lement a súly elölről, hiába ültem a tankon, dehát az az én hülyeségem, vezetéstechnikai hiba. Közúton a poros réteget ahogy lekoptattam kb 200 méter alatt, baj nem volt vele. Sőt hidegen jobb, mint egy vágottslick. De ha kanyarban nyelezed közúton, főleg ezeken, akkor ne csodálkozz. Kecskeméten meg se fog mozdulni, abban biztos lehetsz. -
yodamastah
őstag
-
.mf
veterán
Holnap reggelre kaptam időpontot Proptechnél, nem tudom, mikorra végzünk (8-ra megyek, remélem azért pár óra alatt meglesz: szelephézag, karbiszinkron, olajcsere, hátsófék-szétszedés-pucolás, kb ennyi elvégzendőt sejtek most), illetve, hogy mikor érek oda Kecskemétre (talán 14h?), de remélem kora délután; bár ha 15h-ig maradsz csak, akkor már lehet, hogy nem a ringen fogunk gurulni
Hátha jövő vagy azutáni hétvégén jobb idő lesz. -
Integra
titán
nekem az pont iszonyúan bejön, az az egyik kedvencem. amúgy tényleg necces, több okból. egyik, hogy a betonfal bal oldalt betakar, tehát ha nagy sebességgel mész, belerepülsz félig vakon. a másik a rázókövek festése, fehér-kék, jó szar, át kellene a teljes pályán festeni piros-fehérre, ezt én nagy hibának tartom, a kék szín egyzserűen ritka szar, nem látod rendesen, beleolvad a környezetbe. ezért azzal kezded pont ezt a kombót, hogy hova kell beszúrni a sikánba..
a másik ami rossz a pályában szerintem (az aszfaltot leszámítva), az a bukóterek, van ahol egyszerűen nincsen. a hátsó résznél a nyújtott jobbos után van a sikán, ott konkrétan egy gumifal van az orrod előtt, ha ott elrontasz valamit, akkor ott motorostul beleszállhatsz, elég csúnyán. és itt ne magával a nyomvonallal van a gond, hanem nincsen hely. gyorsan betenni meg nem mered, pont azért mert az aszfalt olyan, amilyen.
de talán pont emiatt nem túl nagy a tempó és jobban lehet az íveket és a fékpontokat gyakorolni. -
doc
nagyúr
miert vennek szart? ha egy szerelo azt mondja ra hogy nincs komoly baja, akkor az olyan nagy bukta nem lehet...
jotanacsokat a vasarlashoz meg honapok ota olvasok mindenfele oldalakon, beleertve termeszetesen az elso hsz-t is
a csorgesrol egyebkent kerdeztem a CBR600F tulajokat, mondtak hogy siman elofordul hogy a vezermulanc/feszito csorog, az pontosan ugy viselkedik mint amit ma hallottam (3000 koruli fordulaton csorog, alatta/felette semmi), ez pusztan annyi, hogy idovel azert cserelni kell (egy normalis szerelo nyilvan egybol felismeri hogy pontosan minek is a hangja)
Integra:
miert lenne 'nagyon lutri'? figyu, ha mutatsz nekem felmillaert tokeletes allapotu 15 eves CBR600F-et, vagy legalabb hasonlo kategoriaju turasport vasat, hidd el, megkoszonom... ez legalabb (amennyit szetszedes nelkul lattam belole) egyben van, nincs szetrohadva (ilyet lattam sajna csutortokon, gyonyoru hangu, stabil gep, alul harom kilo rozsdaval), szepen jar a motor, nincs lathatoan betonnal polirozva (mint a ma megnezett, mar linkelt moci a szarrapalyazott gumival). ez volt az otodik CBR600F amit megneztem, es a masodik olyan, amire azt mondtam hogy ezt szivesen hazavinnem. az elso egy 20 eves F2 volt, amire azt mondta a srac hogy 600-ert elvihetem (rendszam nelkul)jo mondjuk mondta hogy alapvetoen nem elado, ezt maganak vette, es tudja hogy horribilis ar, nem is eladni akarja, de 'van az a penz'
a futomu/lengescsillapitok proba alapjan jok, szinte zsir uj gumi van rajta, mi kell meg? vannak rajta hibak, karcok, a farokidomon repedes, de ezt kb. lesz@rom... nekem az kell, hogy megbizhatoan mukodjon alattam, ne legyen komoly baja (pl. torott/ferde vaz, hengerfej, stb), a problemas, de vallalhato dolgokat majd idovel rendbehozom
tudom hogy szerinted aki nem harommillas uj motort veszi, az idiota, de ez van, nekem erre telik. mondjuk ha megtehetnem sem vennek sokkal dragabbat elso motornak...egyebkent orulok hogy aggodtok ertem (tenyleg!), de azert egyikotok sem ajanlott meg szerelot, vagy legalabb motorugyekben kellokeppen jartas szakit, aki be tudna kukkantani az idomok ala
-
geree@bl
senior tag
-
ez a sharp teszt mennyire real? van olyan bukó ami 100 ezer ft és 3 csillagot éppen , hogy kap van , 35 e ft os bukó és simán megkapja az 5 csillagot biztonságból .
Nah ilyenkor mi van?
tayrol amiről te linkeltél a legrosszabb bukó és a legjobb között ~ 10decibel kb a legnagyobb különbség...
nincsenek oltári különbségek ezzel azt akartam mondani.. szvl csodák nem lesznek... a füldugó még segíthet... bár én u tálom ha van valami a fülembe agyba dugós fülest sem szeretem
-
Integra
titán
miért akarsz 170-200 lovat ha nem tudod megülni? hosszú távon úgyis csak satnyulsz. nem szégyen kevesebbel menni. ok, tudom, a sok juppieköcsögnek kell a 200 ló, végülis én is ezt csinálnám, hogy ne az én márkám statisztikái legyenek a legrosszabbak a halálozási rangsorban, de azért nem ártana sokaknál egészséges önkritika. a gyártók meg maguk felelősek ezért szvsz. aki hülye, az meg haljon meg, ennyi. szvsz nem a 170-200le a baj, régen is hajtottak keményen, a különbség az talán, hogy ők még hard-core tudtak motorozni, a maiak meg nem.
más kérdés, hogy egyszerűen mást nem is fogsz kapni.. -
Integra
titán
mivel a szál különböző feszességével oldják meg azt, hogy a gumi mindenhol azonos tapadást biztosítson ezért nem fog úgy viselkedni mint azok a hagyományos gumik, ahol a szálfeszesség azonos és a gumikeverékekkel oldják meg az azonos tapadást. az interact-nál nincsen különböző keverék, ezt váltotották ki a feszesség változtatásával.
szerintem ügyes. nem véletlenül nem lehet keverni ezek után a kettőt, mert alapvető felépítésük más és így a két gumi reakciója is jelentősen eltérhet egymástól. muszáj kiírniuk, mert gyanítom hamar rájöttek erre ők is, és nem akarnak ezernyi pert a nyakukba, mert boldog boldogtalan elfekszik vele.. én szinte biztos vagyok benne, hogy nem azért írták ki, hogy csak párban vedd, hogy még többet kaszáljanak rajtad, hanem mert csak így biztonságos
autóknál is ha asszimetrikus gumik vannak egy tengelyen, nem fogsz a másikra szimmetrikusat tenni.
majd most kiderül, hogy mennyire frankó, apám rettenetesen elégedett vele jelenleg, a diablohoz képest ég és föld, és ha ketten mennek akkor az ugye 400kg és úgy terelhető a tehén, mint egy kis 600-as. -
Gaboman
nagyúr
Akkor kezdjük:
SC 625: 3kis olajkörös 1.6L olaj kell csak bele, csak berúgós, nincs benne aksi, az összes LC4 modell közül a legkönnyebb, 123kg szárazon, pörgős blokk a többi 625höz képest, Keihin FCR41mm gyorsítópumpás karbi, gyárilag SXC nyitott kipufogóval szerelve, 60-62Le, 2000-2500 km olajperiódus, állati kis gép én ilyet választanék.
SMC 625: már nagy olajkörös 2.1-2.3L olaj kell bele, önindítós és berúgós is egyben, Keihin FCR41mm gyorsítópumpás karbi, de eléggé visszafogja a gyári dob őket, így azt érdemes cserélni, 2004ig 131kg szárazon, 2005től 138kg szárazon (két kipufogós), papíron 60Le de egy jó rendszerrel és fúvókázással bőven több lesz, gyárilag előírt 5000km olajcsere de én 3000nél szoktam.
SMC660: ő a legdurvább, csak berúgós, 131kg szárazon (2004) modell, egy nyomatékgyár (69Nm 5500 fordulaton) és ezt a fojtott gyári rendszerrel tudja,FCR41mm gyorsítópumpás karbi, olajcsere 2500-3000km után ajánlott, ha lehetne kapni olcsón mint az SC modelleket akkor természetesen őt venném, legnagyobb feelinge neki van.
-
párom apjának ilyen van super moto kerekek nélkül ... 2008 as őő másfél millióért vette újonnan ahhoz képest ez jó ár
tapasztalat:
Az ülés brutál kényelmetlen fél óra után , páromnak is. 80km ig öt sebességet váltok sv után furaés 100 felett meg para bár én nem super moto gumikkal mentem... 2008 as azt hiszem az már 44 LE
-
Integra
titán
fel nem tennék 9-10 éves gumit, de 5 éveset se.
ne játsz az életeddel.nézd, ha találsz continental raceattack street-et (ez még utcai engedélyes raccsing gumi) ez jó lehet (persze évjáratra figyelj), ez van nekem most az rr-en (nemtom, hogy medium vagy melyik, meg kellene majd néznem), de ezzel nem lősz mellé, ez biztos, nemtok úgy menni vele, hogy a gumi szűk keresztmetszet legyen. yoda megenné valszeg pikk-pakk, de neked egy nagyon jó alternativa lehet, nem fogod tudni szétmotorozni
vagy amit Kroni mond, a sportattack, az inkább utcai mint a race. -
Integra
titán
hülyék az emberek, ma 180 körül döngetett el mellettem a helyi menő csávó gsxr-en a nőjével mögötte az esztergom-dobogókő átvezetőn, csak úgy porzott az aszfalt... ok, vágom, hogy ismeri az utat és a nője is bőrben volt mögötte, de ez se normális.. egy valami extra kosz, por, olaj és a korlát alatt végzik mindketten..
és volt rajtuk kívül még pár ilyen ökör..
én se mentem ma lassan, de gyáva módon ahova nem láttam be, oda nem húztam a gázt..a pilis döbbenetesen szar minőségű, esztergom-dobogókő közötti átvezetőn is kb 1-1.5km az az út ami frankó, de forgalom van ugye rajta, szentendre-dobogókő is egy merő vicc... kurva szar mindenhol az út. és erre úgy húzzák, hogy nem értem.. -
motor nem látszott hogy szét lenne nagyon esve... keresztbe fekütdt az úton csak annyit láttam pont lekanyarodtunk párom vezett ... itt amúgy is úgy mennek mint az állatok akár motor akár kocsi én szolid 50-60 amúgy is fos az út tele tank csapdákkal... nem is értem...
melletünk lévő utcába kocsival is haltak meg úgyhogy sima utca...!!! nem adta meg a jobb kezet a srác , viszont a másik mennyivel mehett
szvl...
Múlt hét pénteken após vezetett és majdnem rommá törtük a mercit ... bolond német benézte az elsőbbség adás kötelező táblát... Após kifékezte meg átcsúsztunk a másik sávba ... szerencsére ott nem volt senki... hátul a másfél éves kereszt lányom... szvl...
Ezeket a dolgokat nemtom megérteni...
amit linkeltél azt sem értem...
Van egy hely budakeszi fő út na ott olyan fos az út hogy halál félelmem van mindig
nemtom ki járt arra... de ilyen 30 centis repedések vannak középen aztán tiszta hepe hupás pl... buszok teljesen szét b@szták az utat
-
Djuree
félisten
nekem nem lett bajom, hála a ruhának, ha az nincs akkor szép nagy horzsolások meg kék zöld foltok lettek volna rajtam. pár kis folt ígyis volt, meg a térdem fájt egy kicsit, de hát az legyen a legnagyobb bajom...néhány napig fájt egy kicsit a mellkasom is, azt hittem valami belső sérülés, meg is ijedtem, mondom ha nem múlik megyek orvoshoz, de elmúlt teljesen...
-
yodamastah
őstag
California Superbike School az jo szerintem
A kozuti oktatasokat nem ismerem milyenek. Az elmeleti oktatasert szerintem nem erdemes fizetni, az olcson elerheto, rengeteg vezetestehcnikai szakkonyv van. Persze egy ilyen alap kurzust erdemes lehet megprobalni, de ott is az a lenyeg hogy utana kurva sokat gyarkorolni kell amit lattal es tanultal.
A versenypalyas oktatas se ugy nez ki, hogy te 2 napot letolsz a suliban, aztan fasza koridoket mesz. Valojaban kb ugy nez ki, hogy letolod a 2 napot a suliban, aztan 5-15ezer palya km utan mar jol fogsz menni. A suli abban segit hogy ez inkabb 5ezer legyen, ne 15ezer.
Aki palyan akar gyorsulni, az inkabb fizessen be egy-egy jobb verseyzohoz magan oktatasra.
-
yodamastah
őstag
Ebbe csak ugy erdemes belekezdeni ha van folos penz elmotorozni evente legalabb 4-500e csak palyan, de az az igazi ha van 1-1.5 millio ft. ELeinte nem lesznek nagyok a koltsegek a szar koridok miatt, aztan ahogy kozelednek azok az idok amivel amator versnenyeken az elejeben lehet menni, akkor sajnos csunyan kezd draga lenni a moka. Elkezdnenek megjelenni a gumi problemak,a futomu szervizelgetesek, 1-2 pofara eses miatti javitasok ruha/sisak cserek stb...nekem ilyen evi 7-800e szokott kijonni, es en nagyon tescoba nyomom. Hasznalt gumik meg minden ahol sporolni lehet azzal sporoltam eddig...
Szoval nem a motort megvenni draga, foleg most olcson lehet palyagepet talalni. Uzemeltetni es kihasznalni, na az draga....
Utanfutozas az sajnos nehez elkerulni. En maszkaltam ki ugy hogy a gumimelegitoket meg az aemleloket meg az osszes szerszamot felgumipokoztam ztan irany Hring. De ez csak olyan palyara lehet megcsinalni ami max 10km-re van. Es meg igy is necces nagyon. Utanfutoval viszont kenyelmesen mindent be lehet pakolni, es igy rendszamozott motort se kell tartani.
-
Integra
titán
ez nekem is a legnagyobb gondom, most rendszámozom, vagy futóztatni kéne.. mert valahogy le is kéne cipelni pályára..
az idei kötelezőm nem is tudom mennyi lesz, 2010 febr 19-i a motorom üzembe helyezése. ekkortól él a kötelezőm is. mondom megnézem akkor hogy idénre mi legyen. erre ütöm be az adatokat és azt írja ki, hogy ha dec 31-ig nem adtam be a felmondási kérelmem, akkor idénre nem változtathatok és az lesz ami volt. tavaly k&h volt. ok, nem zavar, de ha valami kurva szar kötelezőm lesz?? miért nem változtathatok most?? mo-n se voltam..
-
ALI_G
veterán
bocsi, lejárt.
Hatalmas: 200-zal a célegyenesben, csak rosszkor.
Aktív témák
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- GeForce RTX 3060 Ti Gaming OC 8GB
- Gigabyte 15 G5 Gamer FHD IPS 144Hz i5-12500H 12mag 4.5Ghz 16GB 512GB Nvidia RTX 3050 Win11 Garancia
- Layer 2 Plus (Layer 3 Lite) Passzív rack switch, 24x1G + 4x10G SFP+ , SFP-kkel FS S3900-24T4S-R
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Pink -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3049, 94% Akkumulátor
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Bomba ár! HP 255 G7 - AMD A4 I 4GB I 128SSD I HDMI I 15,6" FHD I Radeon I HDMI I W11 I Cam I Gari!
- HIBÁTLAN iPhone 11 128GB White -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3032, 100% Akkumulátor
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest