- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Mindenki Z Fold7-et akar
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 10S - egy a sok közül
- One mobilszolgáltatások
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Magisk
- Kirakatba tette a Google a Pixel 10-eket
- Itt egy pár fotó az iPhone 17 sorozatról
- Profi stratégiára vált a Galaxy S26
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #36834 üzenetére
Ok...eredetileg Puig-ot akartam, de az nem volt
Így is megfenyegettem a fritzeket, hogy ne tököljenek már, merthogy e-bayen rendeltem és 6 napig nem történt semmi, csak amikor elkezdem őket ba..ogatni.
Ha nem illeszkedik, egy kis sziloplaszt csodákra képes
Na csak vicceltem, remélem jó lesz
TayRol: én azzal fenyegetem a kollégákat, hogy ha rosszul végzik a munkájukat, akkor kötelező beleszippantaniuk a sisakomba
Ki kéne már mosni...
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #36803 üzenetére
Ha van egy profi protektorod nem kell hogy a bőrruhában legyen még pluszban.
Az új cordura ruhákban is van állítólag már jó csúszásvédő anyag,ami megakadályozza a tépődéstől.Bár biztos hogy nem annyira jó,biztonságos mint a bőr ruha,én azért mondtam hogy vékony alsó,levegőző/izzadsággátló alsó öltözet,rá full protektor,felülre cordura ruházat.
Kényelmes,nem izzadsz benne mint egy ló,biztonságos is és árban is elfogadható,természetesen védelemben nem nyújt akkorát mint egy profi bőr cucc,de nem mindenki teheti meg hogy megvegye a több százezres motorosruhákat. -
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #36732 üzenetére
jah, kicsit edzeni kellene, mert ugy nezett ki ebben a borruhaban, mint egy telesz@rt zokni. kollegam is mondta, aki regen a mentora volt, meg a baratja is, hogy bővebbre van szabva a ruha. aha. kicsit tenyleg erositeni kellene, meg kicsit felszivni magat, oszt jovan.
egyebkent respect neki. orult. a jo ertelemben.
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #36698 üzenetére
Tudom mit akartam, csak az előző hozzászólásnál elfelejtettem. Múltkor beszéltél a guminyomásról, hát tényleg. Tegnap elgurultam a kútra és megnéztem a nyomást, mert éreztem, hogy a motor hátulja kicsit nyugtalan, ha egyedül vagyok rajta...2,9 helyett 2 bar volt benne. Tényleg nem árt, ha van kéznél egy jó guminyomás mérő...
-
emre
veterán
válasz
Integra #36655 üzenetére
Nem ugyanaz.
A műszerolaj a "varrógépolajjal" egyenlő, és az utóbbi nem antisztatikus.
valami ilyesmi
Régebben találtam másik fajtát is, de most csak ezt -
-
Djuree
félisten
válasz
Integra #36600 üzenetére
nem azt írtam hogy vezették, hanem hogy vezetik
nagy különbség
amúgy ha már az emberi test ilyen gyenge anyagból gyúródott, legalább a technológiánkkal ellensúlyozzuk, vegyünk fel minél erősebb, kényelmesebb rucát
mindenki vegye azt amilyen kategóriára pénze van...de ne a ruhán spóroljunk...inkább a motorerőn
-
Djuree
félisten
válasz
Integra #36558 üzenetére
igen, az nem hülyeség. most éppen van a cégünknél ilyen motoros tréningre nyereményjáték. valami lvl1 és lvl2 street tréning a tököli reptéren, valami rendőrmotoros oktató csóka fogja tartani. lehet jelentkezek rá, hátha nyerek
TayRol: van rucám, igaz nem olyan komoly, de egy darabig elmegy. most vettem egy probiker traveller csizmát, 17k volt
van kesztyűm is. meg cordura kabát meg nadrág. igaz a nadrágnak nagyon szar a szabása, kényelmetlen, meg nem kivehető a bélése és meleg nagyon, de a kabát az jóó, kivehető béléses. még egy gerincvédő kéne...
-
válasz
Integra #36433 üzenetére
Többek közt azért, mert manuálisan vissza tudod tolni indítás után a csokit, és gázzal stabilizálni a fordulatot 2-2.5k környékén. Viffer könyvébe bele van írva, hogy 20secnél tovább lehetőleg ne használjuk a csokit, hanem gázzal stabilizáljuk a fordulatot. (hengerfalon lecsapódik az permetből a nyál, és leoldja az olaj-filmréteget)
Ezt az automatánál nem nagyon tudod megoldani. -
emre
veterán
válasz
Integra #36474 üzenetére
A hangja nekem is bejövős. Meg tiszta O.C. feeling a 300-as tappancsal hátul.
Mentünk egy kisebb kört a belvárosban, az esküvői kocsisornak esélye sem volt mellettünk.
De ez az orgona mindent vitt.
A motor építésének története egy készülőben levő oldalon remélhetőleg hamarosan elérhető lesz.TayRol Nekem az álmom egy motor volt, a többi részletkérdés
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #36463 üzenetére
hasonlóan gondolkodunk. borzasztóan büszke voltam a motorra, amikor zsír újan megvettem, mert a két kezemmel kő keményen megdolgoztam érte, és kipengettem az árát. mégis néha fura, és néha úgy érzem, nem mondhatom el bizonyos embereknek, hogy nem hitelre van, mert annyira butítják az embereket a médián keresztül, és annyira igyekeznek országosan alacsony szinten tartani a fizetésből élők életszínvonalát, hogy el se tudják képzelni, hogy össze lehet szedni ennyi pénzt kőkemény munkával és ésszel. Én évről évre többet vállalok, mert többre is vágyom. 3 éve megtehettem, hogy 24000km-t motorozzak 1 év alatt, mert annyit vállaltam, hogy ez bele fért, de az ember egyre nagyobb célokat tűz ki maga elé. Idén már úgy éreztem, hogy sok lesz, napi 16 órát dolgoztam tavasszal hétfőtől vasárnapig. most már legalább vasárnap nem 4kor kelek.... mégis utólag azt mondom megérte, és amíg bírom, csinálom.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #36455 üzenetére
Ha elhiszed ha nem nem úgy vettem fel hogy nem csak arra a kategóriára értetted,ha igen akkor bocs,mondom én hibáztam mert azt hittel általánosságba beszélsz.
Ezért én kérek elnézést,de a válaszoltál az kritikán alul volt már ne is haragudj,még ha tévedtem is.Majd ha véletlen nem egyezik a véleményünk és én is így válaszolnék neked nem tudom hogy esne,kicsikét szálljál magadba jó!36456: Természetesen elképzelhetőnek,de te is megértheted a mások véleményét és felfogását.Senki nem azt mondja hogy van olyan jó a harmada annyiba kerülő,de lehet hogy az sem ér annyit mint amivel többe kerül,ezt ugye te is beláthatod.Amire én akkoriban azt mondtam a bukóknál az ütésnél való védelem volt,ezt be is bizonyították.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #36447 üzenetére
Csak azt hittem általánosítasz a márkákkal kapcsolatban hogy a Honda a nyerő.
Lehet hogy a GSF1250 és GSX1400 kategóriában a CB1300 a nyerő,én ezt nem tagadom!
Ha ezt félreértettem akkor bocs,de a hangnemet meg jobb lenne ha levennéd nem otthon beszélgetsz a haverokkal.Ha valaki ellenkező véleményen van mint te már jó párszor eléggé modortalanul válaszolsz,jó lenne ezt befejeznéd!
Egyébként 600 as kategóriába nincs naked,gondolkozz kicsikét mielőtt írsz!
A ciki az ahogy viselkedsz,elkezdesz sírni mint egy pisis,kivered itt a hisztit,mielőtt normálisan megbeszélnéd a dolgokat.
Az hogy meg valaki olcsóbban esetleg használtan vesz ruhákat,kiegészítőket az nem azt jelenti hogy rossz,persze nem ér biztos annyit mint egy új márkás ruha,de hát azt nem teheti mindenki meg.De számomra a márkás új cucc nem éri meg a 3 szoros árát a használttal szemben.Persze ha tele lennék lóvéval lehet nem számítana nekem sem az ár,így marad az olcsóbb megoldás,de abból is lehet jót kifogni.
Témát itt befejeztem ha meg folytatni akarod akkor privát! -
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #36397 üzenetére
Nem kell bemutatnod nekem a német nyelvet,11 évig tanultam,tudom hogy nélkülözhetetlen és nagy előny ha valaki vágja,de az angol nekem jobban bejön.
És valamit félreértettél,nem magát a nyelvet gyűlölöm hanem ahogy a Németek kiejtenek benne szavakat.
Nőőőőő,Jaaaa,meg az ilyen tehén benyögéseket! -
ALI_G
veterán
válasz
Integra #36340 üzenetére
de az hondás
amúgy olvastam.
nekem kb. ez az egyetlen időpont ami jónak néz ki. Ezek az idióták hétköznapra is raktak időpontokat
ki ér rá olyankor?
Egyébként tudod már mikor vagy Mo-n? esetleg kecsóring kollektíve valamelyik szombaton?
Már elkezdtem a felkészülést, ma lábra gyúrtam, be is görcsölt -
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #36273 üzenetére
apro infomorzsak. rosszul tudtam, mert nem serult, hanem beteg volt.
-
ALI_G
veterán
válasz
Integra #36150 üzenetére
Mert hova mész?
TayRol: e ring jól hangzik, még nem néztem idén árakat, gondolom csak esti motorozás figyel majd be, főleg ebben a melegben.
Másik: te voltál a suzukis tréningen? Luk az agyamszóval kérnék linket (kértem többször is, bocs ha már írtátok). Idén mindenképpen el akarom végezni, lehetőleg azt se 40 fokban.
-
ALI_G
veterán
válasz
Integra #36145 üzenetére
jaja, adják ide mindet egy-egy évre és mondok én fasza véleményt
Egyik felem kívánja, hogy hülyebiztos gépen nyélgázt adjak lapon lévő motorra
másik meg tényleg azt mondja, hogy ökörség, elbutít.
Túl erős, mindenki erről áradozik, slick módban 4-ben jön kerékre
az milyen már?
-
válasz
Integra #36162 üzenetére
400as burgman, srác a bikinis csajokat leste, elbambult 2-3 másodpercre valszeg, és egy 4-5 méteres féknyom után telibe verte az autót. Ez a múltkor leírt fékezéses történetem előtt és is majdnem eljátszottam. Utak mellett be kellene tiltani a fürdőruha viselését, mert kb.szott balesetveszélyes.
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #36187 üzenetére
aa, nem fogok en hasalni. ahogy neztem, nem annyira hasalos, mint egy sportgep, de akar kormanyt is lehet rajta cserelni.
csak - ahogy olvastam, de emvy majd kijavit - nem tetszik a 2-bol 4 szelepes uzemmodba valo atvaltas, kvazi lokes.
de maga a gep mar regota titkolt vagyam, csak ugye `hasalos`.
valami ilyesmit.
-
-
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #36148 üzenetére
lehet, de seggre mit eddzek?
az a baj, hogy tavaly siman ment a 230 egyben, igaz, az haza Zeg-re, most meg az 51-esen es annak al-utjain mentunk Halasra, az Alfoldon. meg azota csontosabb lett a hatsom, pedig a bandit ulese - legalbbis az utasnak - meg a kenyelmesebbek koze tartozik. ja, es 110-es utazoval 2 szemellyel, mert 115-nel kezd a tanktaska elemelkedni a tankrol.
-
yodamastah
őstag
válasz
Integra #36145 üzenetére
WSBK-nak zero koze van a bolti motorokhoz. Vaz es a blokk ontveny alja egyezik meg minden mas TELJESEN ki van cserelve. A stock1000 VB eredmenyeket erdemes nezegetni, ott jobban latszik mit tudnak a motorok egymashoz kepest. Na most ott BMW S1000RR van az elso helyen.....
Kozutra az osszes 1000es sportmotornak csupan a jo fek es a jo futomu+vaz egyuttes miatt van letjogosultsaga. 180 meg 200Le.... akarhogyis nezzuk tok folosleges...
-
Djuree
félisten
válasz
Integra #36098 üzenetére
egy számból idézet:
"a bürökrácia jó dolog, nincs miért lázonganod"
igaz ez konkrétan nem (csak) az, de minden a tetves bürökraták miatt ilyen bonyolult...faragni kéne belőlük...
pont ahol lakok Tiszaújváros kapta az egyik mocitpl. már egy hónapja intézem az ideiglenes lakhely módosításomat, ezer meg ezer papír kell, ezer meg ezer embertől, ezer meg ezer aláírással
de miért? nem vágom miért kell ennyit szarakodni egy egyszerű átírással
még szabit is kellett kivennem emiatt... -
TayRol
nagyúr
válasz
Integra #36039 üzenetére
asszem van diablo, diablo strada, diablo rosso, diablo corsa 3 es diablo rosso corsa.
ember legyen a talpan, aki ezek kozott kiigazodik.
most nezem, hogy a corsa 3-at kiveve mindegyikbol van 160/60-as, pedig ezek kozul par szupersport gumi.mas: tegnap hazafele kicsit temposabban kozlekedtem, eleg meleg is volt, es par fekezesnel mintha beesett volna a fekkar, alig birtam megallni. mitol lehet?
-
-
válasz
Integra #36035 üzenetére
nálam az oktató azt modnta mennyek végig egyszer a pályán egyből küldött vizsgázni forgalom egyszer végig mentünk hogy mi merre aztán egyből mentem vizsgázni
nem volt kb 1 hónap mire meglett a jogsiB az durvább ott van ugye lefizetés
csomó haverom úgy vizsgázott.... én ott se vezettem ... beültem kb az első órán levezettem a rutin pályára ott megmutatták miből lesz a vizsga rutin aztán ua ez forgalom az is megvolt egy hónap alatt...
Este nem vezettem autópályának még a közelében sem jártam....
mondjuk én is 13 éves korom óta motorozom és vezetek autót... de akkor is... Mi ez már?
mással is ezt csinálják aki 0 át vezet? csak fizesd be a tanfolyamot azt csokolom?
Mellesleg rohadt meleg van kint
ma irány balaton már alig várom
-
-
Daywalker
addikt
válasz
Integra #36030 üzenetére
Nem kell versenyzőt faragni az oktatáson, de szerintem abba a rengeteg órába sokkal több beleférne, mint amit valójában adnak. Mellesleg, ha már van valamilyen jogsid (nem valami A kategóriás) akkor még inkább tojnak a fejedre, csak menj át a vizsgán, mert "már úgyis tudsz vezetni". De a B jogsinál is szar a helyzet, pl. a tanulók nagy része sosem vezet sötétedés után, sem pedig autópályán, pedig ez is elő van írva a tanfolyam részeként. Na én ezekre gondolok...
De amúgy igaz, el kell menni egy tréningre...nálam is tervben van már (a motorozás utassal is hasznos tanfolyás, arra is tuti befizetek). -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #35993 üzenetére
Attól is függ kinek mi az igénye,ki mit tart szem előtt,hogy hosszú ideig bírja a gumma lehet nem tud vele úgy döntögetni,nincs olyan mértékű tapadása,nem érzi annyira stabilnak de 10000et röhögve kibír.
Vagy azt mondja 3000km bír csak ki viszont úgy tapad az útra mint amit odabetonoztak.
Aktív témák
- Eladó/Trust Gamin 4Az1-ben készlet!!!
- 1080p modern Gamer gép, Garanciás
- Lenovo T14 Thinkpad G2 FHD IPS i5-1145G7 vPro 4.4Ghz 16GB 512GB SSD Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1165G7 16/512 Iris Xe FHD
- Szép! HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -65% i7-1185G7 16/512 Iris Xe FHD
- Acer TravelMate P214 i3-1115G4 8GB 256GB 14" FHD 1év garancia
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- 129 - Lenovo Legion Pro 7 (16ARX8H) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4080
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro Max 256GB White Titanium -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3006, 90% Akksi
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest