- iPhone topik
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Három Redmi 15 érkezett a lengyel piacra
- Garmin Venu X1 - vékony, virtuóz, váltságíjas
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Yettel topik
- Google Pixel topik
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Integra #42228 üzenetére
El is csesztem a linket mert a vortice-t fogom venni.
Nem a vertigo-t. kicsit mégsokkalkomolyabb....És esküszöm hogy a te eseted miatt fogom lecserélni a mostanimat. Azon szerencsések közé tartozok, aki képes más "kárából tanulni".
De ez itt most pontatlan mivel neked sem volt károd pont a csizma miatt, mindegy a lényeg hogy látom hogy kurvára kell, és hasznos. -
Djuree
félisten
válasz
Integra #42222 üzenetére
nem rossz az. én raktam a fazerre, sztem jobban néz ki így. haver is azt mondta ne tegyek rá, mert szarul fog kinézni, de a végeredmény meggyőzte
persze nem minden motorra illik. én viszont szeretnék egy sportosabb kinézetű fazert, már hasidom is van rajta, igen durván néz ki, főleg így hogy levettem a fejidomot, olyan streetfighteres lett
nem utolsó szempont volt a fényvisszaverés a felnicsíkon...sokkal jobban látható vagyok így sötétben... -
alvaro
senior tag
válasz
Integra #42216 üzenetére
Mi (shiNINnel együtt) a guglimap szerint 84-et, hogy egy kis élvezkedés is legyen már, mert amúgy Teresa egész héten szolgálatban volt, éjszaka jártam vele dolgozni - aminek lehet élményfaktora, csak jobbára egész másmilyen, mint mikor kisüt a nap és 10 fok van
Azért hazafele lekonyult kicsit már a hőmérséklet, megérkezve igyekeztem is a begyújtással... de amúgy tényleg szép idő volt, kesztyűfűtés nékül sikerült abszolválni kockára fagyás nélkül
Átnéztünk Sörédre meg Gántra, aztán ezúttal átvágtunk a közvetlen úton Gánt és Csákvár közt - aranyos dimbek, dombok, meg még sziklák is övezik, remek kirándulóhely lehet, viszont az út messze nem olyan minőségű, mint a frissen felújított 8119-es.
Eképp megjárattuk Ciliegiát is, december eleje-közepe óta csak állt a garázsban, rá is ráfért már. Láttunk kollegákat szembe jönni az utakon, enduróval, cruiserrel, meg valami fazer-szerűvel is. Robogóst meg simsonost is láttunk, de abban nincs semmi, némelyik -10 fokban is nyomja -
válasz
Integra #42188 üzenetére
Hiszem ha látom
Már évek óta megy ez a V4-es Honda sportmotor vakítás, én már nem hiszek benne. Majd amikor megjelenik a motorkiállításon, aztán betolják a boltba, ráülhetek, és lesz előtte egy árcédula, akkor majd elhiszem. Addig nem.
Meg különben is láncos motor lesz, nekem meg fogaskerekes kell.
Ennyi."űber-Hondák között fogjuk emlegetni, mint a nyolcvanas-kilencvenes évek meghatározó versenymotorjai, a szintén V4-es RC30, vagy RC45."
AhaCsak azóta felnőtt a többi gyár is
Az új Bléd is biztos kézzel készül majd, az új Bléd is biztos olyan egzotikum lesz, mint anno az R-es VFR, vagy az RVF volt. Biztos...
marketing, marketing, marketing.Pár dolog, ami miatt a fenti kijelentés nem fog beválni:
1: 20 évvel ezelőtt a H-nak tényleg nagy technikai előnye volt, mára ez eléggé elolvadt.
2: 20 évvel ezelőtt a H valóban motorokat rakott össze, nem bicikliket.
3: 20-25 évvel ezelőtt más szelek fújtak.
4: Majd a számítógép megmondja, hogy mit szabad a motoron, és mit nem. 20-25 évvel ezelőtt nem mondta.
5: Láncos lesz, nem fogaskerekes. Visítás miatt szerették a népek azokat a motorokat. Ebben a lánc fog csattogni, a kettő között van különbség, nem kevés.
6: Tömegtermelés -> motor lelkének megölése
7: Nem hiszem, hogy RVF-es gyújtás-sorrendje lesz, ergo a hangja sem lesz olyan (valószínűleg)
8: Digitális műszerfal... Mutató rulez.Szóval szerintem: kijönnek egy literes V blokkal, kapsz egy lengőkart, rásütik, hogy RVF, jön majd a marketing RC45 hátul, az új RVF elől képekkel... húúú de fasza. Oszt ennyi. Marketing megoldja az eladásokat, és kész a sikertermék. közben köze nem lesz a régi (valóban jó) motorokhoz.
mod:
Bár én ezt nem bánom, most hogy belegondolok. Rájönnek a népek, hogy de kurvajóaV4, aztán majd belemélyednek a szám-misztikába. Hóhóóóó -mondja majd a tag- RC45 volt az RVF, RC46 a 98-01-es VFR! Há', akkor nekem RC46 kell, mert 45re nincs pénzem.
Szinte látom, ahogy emelkedik a motorom ára hónapról hónapra
Majd küldök egy köszönő-levelet a Honda marketingosztályának -
EkSYS
senior tag
válasz
Integra #42159 üzenetére
bár hozzá kell tegyem minden aminek 2 kereke és legalább egy motorja van az veszélyes függetlenül hogy az egy R1-es vagy csak egy 50-es, továbbá veszélyt jelent a forgalomba résztvevő többi járműre is, kivált képpen ha ész nem társul hozzá és egy frissen szerzett A-s jogsival és egy 600-asal valaki játssza az eszét és nem sikerül Sok ilyen kórházban végződő sztoriról tudok.
Robink erre nem szokott járni? -
ferkoboy
senior tag
válasz
Integra #42153 üzenetére
Én is megkaptam a SAFETY hírlevelét. Örömmel
üdvözlöm a dolgot, ha tényleg nem a sor2 egyenetlen alsó tartományában kell majd az 5m-es körös 8ast prezentálnom. Sajáttal már parkolóban egész elfogadhatóan megy.az meg ugyebár már sor4. Ki tudja, még a végén nekem is sikerülhet a 2-es szint.
-
EkSYS
senior tag
válasz
Integra #42134 üzenetére
érdekes ötlet.
Ha bejön legalább nem lesz tele a nyári forgalom 3LE-ről 4.2-re tunningolt gerincszaggató gyorsulásra vágyó repedfazék hangú 50-esekkel száguldozó 10-en éves tinikkel.
Viszont a 125-öshőz több ész is kell. Mert azért az jobban ugrik. De az észt ki ossza hozzá?
Érdekességképpen pl. Nepálban a max. forgalomba helyezhető kétkerekűek űrtartamát 250ccm-ben korlátozták. Ott nem látsz 250-esnél nagyobb mocit, mert minek
Az ottaniak amikor meghallják hogy európainak van mondjuk egy 750-ese vagy egy 1000-se, hát elképednek. El sem tudják képzelni mert olyat csak a TV-ben láttak
-
gaben
aktív tag
válasz
Integra #42134 üzenetére
Egyébként én egyet értek a kezdeményezéssel. Nugyaton is hasonlóan van. MEg egyébként is B-s jogsival traktort is lehet vezetni, még ha csak képről látott is a páciens traktort
, és nem hisezm ,hogy egy traktort utánfutóvla könnyebb veze3tni, mint egy 125-ös robogót. MEg ha valaki 50-est elvezet, akkor 125-öst nehogy ne tudjon már...
-
Kígyó
senior tag
válasz
Integra #42096 üzenetére
Persze, tudom en, poennak irtam, csak mar nem merek smiley-t hasznalni. Kovetkezo motorom is ugy lesz veve, hogy atnezetem szerelovel. Ha o azt mondja h okay es nekem is tetszik, akkor johet. Elado mond amit akar. Motoron meg ugyis latszik hogy rendben van-e.
De ez is kesobb lesz, ez a 750-es meg nagyon eleg turan is, mindennapokban is, nagyon nem untam meg, sok turat szeretnek meg vele. Nem erzek kesztetest cserere egyelore. -
Kígyó
senior tag
válasz
Integra #42090 üzenetére
En anno kb 2 eve lattam itthon egy 2000 koruli Firebladet hirdettek. Kompletten fel volt dobozolva, 2 sidebox es egy top. Azota sem lattam ilyesmit, le kellett volna mentenem a kepeket. Ilyen esetben mondjuk meg lehet el is hinnem a csak "turara hasznalt, nyugdijas fogorvostol.." szoveget.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz
Integra #42048 üzenetére
Eléggé eldöntődtem már a Conti Road Attack 2 mellett a két komponens miatt.
illetve dícsérgetik errefelé a szerelők is...
Most igazából a pénz számít a legkevésbé az új gummánál.
Dunlop roadsmart amit nagyon mondanak még, igazából most a lényeg hogy túrára a legfrankóbb legyen... -
alvaro
senior tag
válasz
Integra #42049 üzenetére
Kicsit hupásan
Ha erősen ráfogtam, akkor nem hagyott ám ki, szóval annyira nem volt vész - csak az "adagolhatóságot" vágta agyon, amire viszont többé-kevésbé magasról teszek, mert a fék nekem csak arra jó, hogy megálljak (mondjuk 20-30-ról), vagy ha valami váratlan dolog miatt hirtelen kell lassítani...
Itt pedig 3-4 fok, most sütött csak ki a nap. Élvezkedni nem volt kint kedvem. Holnap, munkába menni, arra már megfelelő.
-
alvaro
senior tag
válasz
Integra #42027 üzenetére
Tegnap tettem egy nem kört, hanem görbe egyenest, Csepel, a Fővám tér, meg Vértesacsa közt, annak apropóján, hogy visszakaptam rég hiányolt Teresámat - elkészült mindenféle munkálat, amire már szükség volt: főként a szíjtárcsacsere, de kapott egy első felnit is, amit még nem vertek szét a kátyúk, hozzá való féktárcsával. Ez utóbbi a viccesebb, mert egyáltalán nem F650-re készítették, hanem egy Kawasaki ZR250 Baliusra, de ami a fő: passzolt a méret, jó oldalon és méretben van rajta a féktárcsa, és ugyanúgy ívelt háromküllős alufelni. Persze látszik rajta, hogy moddolt, de ezt igazából egyáltalán nem bánom... gyerekek, hát ne mondjam
most tudok egyenletesen fékezni
Ezt pedig hazafele lőttem:
Az útról: sajnos nem vagyunk délen, ma se nagyon volt 4 foknál melegebb, meg tegnap se, és a taknyos út ezen a hőmérsékleten nem igazán sarkall semmi huncutságra, de azért igen jól esett végre egy kicsit motoron, főleg a saját megszokott, hűséges hátasomon...
-
m3tr0
őstag
válasz
Integra #42004 üzenetére
Te, akkor leírom még egyszer, veletek értek egyet, de valahol, valamilyen formában el kell kezdeni ebbe az irányba a mozgást.
Mert szerintem ha esetleg véletlenül törvény lenne ebből, akkor sem lenne egyszerű...szóval ha lenne törvény akkor azt a megfelelő szinten szabályozzák. Én ezzel értenék egyet.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #41892 üzenetére
teljesen érthető. az új nagymotor piacot is a hitelek pörgették fel. Az emberek nagy része lakást vagy autót se tud kp-re megvenni, nemhogy egy új motort. Környékünkön is eltűntek a motor szalonok, se Kaposváron, se Pécsen nincs már hivatalos Honda szalon sem, bár a tábla kinn van, és motort is tudnak adni, de a Honda honlapján már nem szerepelnek. A pécsi Kawasaki is vissza adta a márkakereskedői státuszt
-
-
-
Djuree
félisten
válasz
Integra #41764 üzenetére
sztem sem okoz semmit sem, fater is azt mondta, hogy ő se igazította soha így időszakhoz, és semmi baja sem volt emiatt soha a motorjának
betettem a motorba az akksit, hát nem indult be sokadjára sem. pedig 1 hónapja vettem ki az akksit és néha fel volt téve csepptöltésre is azóta. nem vágom, ennyire lemerült volna az akksi, pedig nem egy régi darab
más baja nem lehet, benyó fullon van, 1 hónapja is indult pedig pöccre és azóta hozzá sem volt nyúlva, csak akksi lehet...
SzalaiG: tegnap láttam egy sportmotoros fazont. előttem ment egy darabig, aztán megunta és beállt a benzinkúthoz mikor elkezdett havazni
jöttünk haza pestről, kocsik az árokban. az úton nem látszott hogy csúszik, száraznak nézett ki a kocsiból, de kiszálltam és majdnem hasra vágódtam, pedig nem esett semmi
örültem hogy hazaértem egyben...
az a durva hogy mikor még száraz volt az út reggel, akkor sóztak mint állat, de mikor esett a hó, tiszta hó meg jég volt az út, már egy darab sózót sem láttam. fasza... -
ALI_G
veterán
válasz
Integra #41705 üzenetére
Hű ez fasza. Szegény kawának eddig se ment valami jól, de ezután nehéz lesz hozni a számokat.
"az s1000rr-nél is ez volt a helyzet, annyi széthullott blokkos bmw-t vittek vissza, hogy most már gyári program van a bejáratásra, limiterrel, nem győzték a blokk cserét."
Ezt hol láttad / hallottad?
-
Djuree
félisten
válasz
Integra #41717 üzenetére
a bejáratás nagyon fontos. ez olyan mint a tranziens jelenség a villamosságtanban, pl. egy villanymotor indításnál sokszoros áramot vesz fel, az üzemi áramfelvételéhez képest, de csak egy pillanatig. ez igen nagy bajt okozhat, ezért szokták pl. frefkvenciaváltóval, szépen fokozatosan indítani a motort, hogy redukálják ezt az un. tranziens áramot. na kb. ez a bejáratás is, szépen fokozatosan, mondhatni "összeszoktatni" az alkatrészeket
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #41717 üzenetére
Én is szigorúan betartottam a bejáratást. Kínlódtam, mint állat, mert először csak 4000-ig lehetett forgatni, és változatosan kellett használni a sebváltót, de 4000-nél a gyári áttétellel még 90-el se ment. Így mentem 800km-ig, utána 6000-ig forgattam, az már 120-130, bőven elég volt. Azóta is ritkán használom a 6000 feletti tartományt, csak egy-két dinamikus előzéskor húzom neki, de mit tegyek, tetszik a hangja 6000 felett.
Úgyhogy attól kezdve, hogy ráülhettem, 1 hét múlva vittem 1000-es szervizre.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #41715 üzenetére
Értelek. Mondjuk ja, az er-6-nál azért benézték a vázat elég rendesen, itt kijött a spórolás. Meg a futómű, és a fék se valami nagy szám. Mikor új volt, akkor oda voltam érte, most már azért kritikusabb vagyok.
A fékkel elvagyok, nem száguldozok, megáll, ha kell, de elég határozatlan a nyomáspont. A futóművet pedig megoldom, előre már tavasszal beszereltem a wilbers rugókat, hátulra pedig 4-5 héten belül megjön a Hyperpro progresszív rugó.
A blokk nagyon tartós, abban nincs hiba, persze ezt is meg lehet ölni. Van olyan er-6, amivel Fehérvárról ingáznak Pestre, 110000km van benne, és nem eszik egy csepp olajat sem! Van egy másik, amiben 65e körül van, és zabálja az olajat, mert az istenbarma streetfighter motornak nézte szegényt. Lényeg a lényeg, hogy szét lett a motor szedve, a gyűrűk elkoptak, de a henger és a dugó ezredre pontosan beépítési méreten van! -
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #41705 üzenetére
bakker. ebből se kell sokat eladniuk, ha ki is javítják. A Kawasaki az utóbbi időben egyre több hibát követ el. Az er-6 első szériája körül is sok a gond, ráadásul azt fű alatt intézték, illetve könyörögni kellett, majd fenyegetni, vagy pont le is szarják, főleg a hazai képviselet.
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #41697 üzenetére
nem fair a normálisakkal szemben, ha a hülyék miatt nem lehet nálunk bevezetni. Ráadásul, ha pl. 3-4 évvel ezelőtt rendszám kötelessé tették volna az 50-es motorokat is minimális többlet költség mellett, már előrébb lennénk ezen a fronton is. lassan kikopnának a rendszám nélküli vackok, 125/50 vasak. ha lehetne 125-öst vezetni, akkor már nem lenne annyi illegális 125-ös motor smkp papírokkal sem.
-
Djuree
félisten
válasz
Integra #41658 üzenetére
hagyjuk sztem, felesleges basztatnunk egymást, már én is unom, pedig sokáig el bírok menni
majd talán találkozunk, de sztem ne emiatt a faszkodás miatt (mert ez már az), hanem a motorozás szeretete miatt, az az 1 legalább közös bennünk, ha más nem is
amúgy én is harcművészkedtem régen, karate meg iaito...igaz jó rég volt már... -
Djuree
félisten
válasz
Integra #41654 üzenetére
neharagudj, de olyan összevissza írkálsz, követhetetlen, nem csoda akkor ha ezekszerint nem azt írtam amire te gondolsz. fuss neki mégegyszer, foglald össze amit mondani szeretnél mert így összevissza van és érthetetlen
így már értem honnan ez a sok hsz, gondolom 100 meg 100 topikban hordod össze így firkálgatva, így mondjuk nem nehéz -
Djuree
félisten
válasz
Integra #41588 üzenetére
nem ez a lényeg, térjünk már vissza az eredeti témához. munkaerőpiac és a bérek itthon kibaszott szarok, ennyi elég róla....ha ott laknék ahol te nekem is nagy lenne a szám...
de mondd már meg mitől kerül az a sisak 170k-ba? mi kerül benne annyiba, mert ahogy nézem anyagában tök ugyanaz mint a 60-70k-s sisakok. havernak c2-je van, de semmiben nem néz ki jobban összerakottnak mint az én sisakom, kényelmesnek kényelmes, de az enyém is. ködben ugyanúgy vizesedett meg párásodott mint az enyém. sajnálja is hogy lecserélte az előző sisakját, azt mondja ez még rosszabb
én szidlak téged? ha visszaolvasol megintcsak te kezdted
...mindig te kezded érdekes módon, és próbálsz belőle úgy kijönni mintha én kezdtem volna, már mások is megmondták itt neked, hogy ne erőltesd ezt a stílust....fogadd már el ha nincs igazad, legalább egyszer, csak egyszer....
-
zsoltee10
addikt
válasz
Integra #41575 üzenetére
volt a ruhában...folytassam?
van nekem nyári fasza nadrágom, az 40k volt, ezt télre vettem még a Grossglockner túra előtt egy héttel. Nem akartam sokat áldozni rá, de azt nem gondoltam volna, hogy ennyire semmit nem véd. Szivacs protektor cafatokra ment szét a térdemen. Vissza mentem és vettem 35k-ért egy normális nadrágot hideg időkre is.
-
Djuree
félisten
válasz
Integra #41559 üzenetére
persze, te milliomos vagy, nem nézed az árakat, de hidd el 70-80k-ból már olyan sisakot lehet kapni hogy megszólal
nem engedheti meg mindenki magának azt amit te, hogy tök feleslegesen dobál ki 100k-kat az ablakon
ha szarnám a pénzt én is megvenném, nem keresném az ugyanolyan jó cuccokat fele annyiért...nem kell lenézni a másikat azért mert nincs pénze 170k-s sisakra....ez is csak téged minősít megint
Aktív témák
- Eladó 2 monitor csomagban, de akár külön-külön is ASUS XG438 + Acer B246HYL
- Ikea mittzon íróasztal, 140x60
- Bluering Libra irodai forgószék
- HP ProDesk 400 G5 DM Mini PC, Intel Core i5-9500T Processor, 8GB DDR4, 256GB SSD Win 11, Számla, 2
- HP Z240 PC, Intel Core i7-6700 Processor, 8GB DDR4, 256GB SSD, Win 11, Számla, 2 év garancia
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! R5 5600 / RX 6700XT 12GB / 16GB DDR4 / 500GB SSD
- Telefon felvásárlás!! iPhone 11/iPhone 11 Pro/iPhone 11 Pro Max
- AKCIÓ! Apple Macbook PRO 15" 2018 i9 32GB 500GB notebook garanciával hibátlan működéssel
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
- Bezámítás! Gigabyte G5 KC Gamer notebook - i5 10500H 16GB DDR4 512GB SSD RTX 3060 6GB WIN10
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest