Új hozzászólás Aktív témák

  • Fifi

    őstag

    válasz noorbertt #43318 üzenetére

    "EQ mindig másra mutogat. Az "én időmben" pont egy új Telenoros csapat volt akik még nem értettek hozzá és hirtelen sok munkát kaptak az EQ tol... :U"

    Ők sem hibátlanok ez biztos (de ki az?), de nekem az a tapasztalatom, hogy sokszor a szolgáltatónál szerencsétlenkednek.

    Utolsó élmény:
    2019.07.05. (péntek) 11:35-kor írtam e-mailt Timinek, hogy egy előfizetői számot ki szeretnénk hozni és átíratni a nevünkre. Még aznap 16:17-kor jött tőle az SMS, hogy bemehetünk, jelezték a szolgáltatónak az átírhatóságot.

    2019.07.06. (szombaton) délelőtt bementünk és a szolgáltató alkalmazottja nem látta sehol a bejegyzést a szám lemondásáról, így nem csinálta meg az átírást. Timit szombaton SMS-ben "zaklattam", de a munkaszüneti nap ellenére válaszolt minden SMS-emre és állította, hogy látja minden rendben nyugodtan mennyek vissza, ha gond van, akkor hívjam fel és adjam át az ügyintézőnek a telefont és ő beszél vele.

    Tegnap (2019.07.09. kedd) volt időm megint bemenni a Telenorhoz és intézkedni. Egy másik ügyintézőt fogtam ki, aki minden gond nélkül megcsinálta az átírást.
    Poénból megkérdeztem, hogy mikor került a feljegyzés a számhoz, hogy átírható. A válasz: 2019.07.05. 16:11.

    Tehát elvileg már a kérés jelzésének napján pénteken átírathattam volna a számot, de a szombati kolléga ebben nem volt partner ...

    Nem tisztem védeni a Kedvező Üzleti Flottát, de ez is ékes példája annak, hogy nem mindig ők a hunyok. Szerintem az ügyintézés flottul megy náluk, ezúton is köszönet Timinek! :R

    Az új tarifák belengetését és egy éve tartó ígérgetését viszont szerintem Péter nagyon elbaltázta ... de talán lassan a végére érünk és mindenki happy lesz.

Új hozzászólás Aktív témák