- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android szakmai topik
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
NYPD
aktív tag
válasz zombei #85585 üzenetére
Lehet kapni utángyártott, eleve nyitott CDI-ket, valószínűleg az van benne. Az enyém sincs szétvagdosva. A variátornál lehet még fojtás, a csapszegre szoktak tenni távtartó gyűrűt. De ha óra szerint 60 a vége, akkor 99%-ban biztos vagyok benne, hogy abban már nincs fojtás. Az enyém úgy megy 70-et, hogy meg van piszkálva kicsit, ne azt vedd alapul. Gyári 50-esként nekem sem ment többet 60-65-nél.
Viszont jó tanács, ahogy látom még a gyári gumik vannak rajta, attól gyorsan szabadulj meg
-
Manitou
addikt
válasz zombei #85652 üzenetére
Nem annyira forgalmas, megnéztem google mapson kb 30-35 kanyar van az úton , de ebből sok enyhe kanyar csak, emelkedő nincs, sík terep.
sityupityu , perge666, macilaci78
B125 jogsi volt nekem is az első gondolatom, de előtte lehet kipróbálnám az 50-es kategóriát is, szokatónak A sendara amúgy azt mondják, hogy azzal meg lehet tanulni normálisan motorozni. Rendes váltós, van normáls teló benne elöl, meg hátul is nagy a rugóút, fékek se tűnnek kevésnek. A Senda esetén ami eltántorit az a magas fogyasztás ( panaszkodnak rá páran, igaz ezt az Aprilia SR-re is mondják) valamint a hosszú távon kényelmetlen ülés. -
Manitou
addikt
válasz zombei #85657 üzenetére
Most egy ilyennel szemezek:
MOTORHISPANIA FURIA MAX 50 SM
AM6 blokkos, ez kb kb ugyanaz mint a Senda, csak nekem úgy tűnik ebben egy komolyabb villa van elöl. és utánanézve ~12kg-al könnyebb mint egy Senda.
perge666
Néztem, hogy ezek magasabb embereknek jók. 183cm-hez nem túl magas az átlépési magassága a Sendanak és a klónjainak ?
Illetve nem találtam infót arról hogy mennyi a Sendanak a megengedett össztömege( riderrel). Ezt egyébként a biztosítás megkötésénél is meg kell adni. Csak üres tömeget találtam. Az elfogadható fogyasztás, én 4,5- 5Literes adatokkal találkoztam, miközben mondjuk egy 125-ös Yamaha XSR meg eljár 2,1literrel. (tudom ez egy modernebb motor ) -
Zoli bácsi
őstag
válasz zombei #86018 üzenetére
Persze, Mustang.
Kamaszkoromban errefele elég lenézett gépsárkány volt, még a Verhovina vagy Riga is nagyobb presztízzsel bírt nála.
El is tűntek, hamar, viszont abból a korból a Simsonok egy része még mindig szalad.
Szomszédomnak volt, elég csúnyácska volt azzal a keskeny tankkal. Viszont sokat elment.
zombei : Nálunk a járműboltban 90' körül sokáig állt egy 350-es, fekete Jawa. Pontos típust nem tudok, már 12V-os rendszere meg elektronikus gyújtása volt úgy emlékezem. Sokáig ott állt, nem vették meg, akkor már megcsapta az embereket a nyugat szele, özönlött be a nyugati használt autó, meg motor, bár utóbbiból jóval kevesebb..Na, azt a fekete Jawa-t sajnálom hogy nem vettem meg, bár ha nem katona lettem volna fizetés nélkül, lehet ez a történet másképp végződne.....
Ha valakit érdekel a Mustang, itt egy kis cikk róla: [link] -
macilaci78
nagyúr
válasz zombei #86825 üzenetére
2,3 bar-on volt elöl-hátul, én felfújtam egységesen 2,5-re. Majd este indulás előtt megint ránézek, hogy enged-e valamelyik. De abból kiindulva, hogy már a parkolóban egyből feltűnt a kormány nehézsége, kétlen, hogy az alacsony nyomás lenne az ok. Na, majd 100 km után újragondolom.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Topikgazda
-
Tamás9x
őstag
válasz zombei #87219 üzenetére
Ez azért nem ilyen egyszerű... -40 fokig bírja a cella(középfeszültségen), a hideg felezi a kivehető kapacitást, ami a meleg beköszöntével szinte majdnem visszatér, 1-2%-os romlás van csak. Azért melegítik a cellákat, hogy ne legyen akkora kivehető kapacitáscsökkenés, illetve magasabb hőmérsékleten jobban tűrik a gyorstöltést is, ez kb 60 fok, ami szükséges s a KERS-hez...
90%-os kapacitásig 3-400 ciklussal számoltam, a jelenlegi BSM végfeszültségét tekintve, ami minimum 3év és akkor még csak 90%-on vannaka cellák 15Ah 90%-a... messze több mint 5Ah gyári aksiéDe nem vitaindítást akartam, csak érdekességet.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
macilaci78
nagyúr
válasz zombei #88037 üzenetére
Ha egy ilyen csoporttag lenne a szomszédom, bejátszanám a kedvéért, hogy az elektromos járművemet egy dízel agregátorról tölteném. Még a társasházi kertészkedésre is vezetékes elektromos fűnyírót, sövényvágót vennék.
Karácsonyra pedig meglepném egy paksi strandbérlettel a Duna azon szakaszára, ahol a reaktor másodlagos hűtőközegét engedik vissza a folyóba.nyogo83: fogd az atocorrectre!
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
Tamás9x
őstag
válasz zombei #89012 üzenetére
Varosban keszult kep, nagymotorral aminek q jo a csillapitasa, ultem ilyenen. Valahogy a katyu meg 110 nem jon ossze a sztorival varosban... innen mar hangulatkeltes. csak nem fog autopalyazni a gyerekkel, meg ha ra is akarjuk eroltetni.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
setup
junior tag
válasz zombei #89756 üzenetére
Még ezek is mennek 70-et. Ennek a szabályrendszernek, ami nálunk van semmi köze az életvédelemhez. A 45-re korlátozott 4T motorokat kinek szánják szerinted? B-vel rendelkező felnőtteknek munkába járni? Te komolyan ezt gondolod, vagy csak trollkodsz?
-
setup
junior tag
válasz zombei #89758 üzenetére
Oké, menjünk bele, mert végül is ez on topic. Van egy szubjektív véleményed. De nem velem van miatta vitád, hanem a valósággal. Mivel ezt az általad „baromságnak” nevezett szabályozást már nálunk jóval nagyobb lakosságszámú országok bevezették ezzel már megváltoztatták a piaci keresletet, amit a gyártók kielégíteni igyekeznek. Mivel ez már múlt, te érvelhetsz ugyan továbbra is itthon amellett, hogy a közben valósággá vált világ marhaság, csak semmi értelme, mert attól még a valóságban kell élnünk.
Lehet szuverenitásunk nemzeten belül, legyen is. Francba az EU-val. Jó, de akkor is csak azt lehet kapni, amit.
Lehet mondani, hogy „B” jogsival csak autoamata és csak újonnan (azaz fojtással) vásárolt járművet vezethetek először, ha az 125ccm. Semmi kifogásom. A jelen szabályozás szerint te nulla gyakorlattal felülhetsz most egy 50ccm robogóra „B” jogsival igaz?
Na, most pl. szerinted, ha hivatásos aggódót játszunk és a kérdés az, hogy egy megfojtott új 125ccm PCX-re ülök először rutintalanul fel vagy egy kihegyezetten vásárolt (hiszen csak használt van a piacon) sportkarbis, sportkipufogós 50 2T-re ott mi relevanciája marad a lökettérfogatnak balesetveszély szempontjából? Csak azért kérdezem, mert az 50-es robogókon nem pont a féket szokták először olyan fékerejűre cserélni, mint egy vatta új PCX féke igaz?[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz zombei #89798 üzenetére
Nem olvastam vissza teljesen a B125 ös rablásra reagáltam, azt nem tudom van e vagy nincs B-je demár nem is érdekel, ahogy elkezdtem visszaolvasgatni ez csak unaloműző rinya
b_g_v2: Ugyan mindegy, a leírását kell megnézni hova van hangolva a rezo. Egyáltalán van e különbség a kettő között, mert lehet nincs De ha gyáriról váltasz akkor tudd, hogy a gyapotot cserélni kell időközönként, különben elkezd csattogós hangja lenni az öblös helyett.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Zoli bácsi
őstag
válasz zombei #90844 üzenetére
Egy 125-ös robogót számítattam be (Liberty 125), az után egy álom a futóműve, nem ütnek fel a kisebb úthibák. Jobb vele túrázni menni. Körülbelül régen az MZ-nek is ilyen volt a rugózása. Korszerű motorokhoz nem tudom hasonlítani, de azt gondolnám, lágyabb a futóműve mint egy sportos motornak.Az első teló koppant már, fékezés végénél volt egy úthíba, elfogyott a teló rugóútja. Amúgy nem hajózós, csak lágyabb, szerintem.
Kényelmes, papás, nem arra hangolták hogy kanyarban lábtartóig döntse az ember. Robogó után luxus rajt a hosszabb távú utazás. Úgy 15 éve volt egy Honda CBF125-ös masinám, emlékeim szerint annak is keményebb, feszesebb volt a rugózása. -
macilaci78
nagyúr
válasz zombei #90938 üzenetére
Fateromnak keresünk motor napi 5km munkába járásra.
Persze, 20-80% között érdemes tartani. Sógorom programozó, otthon megoldotta, valami kiszuperált iPhone-t használ az elektromos roller töltésvezérlésére. Rajta van a rollerhez tartozó applikáció, 80% töltöttségnél jelez az okos otthonnak, ami nemes egyszerűséggel lekapcsolja az okos konnektort, amibe a töltő van dugva. Mivel a gyerek sulija adott távra van, elég 40%-nál bekapcsolni a töltést.
Ja, és egy mozgásérzékelő éleszti fel a telefont...Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
-
-cobra-
aktív tag
válasz zombei #90938 üzenetére
Hatótávval szerintem nem lenne gond. Sport üzemmódban elvileg tud 43 km-t (de legyen csak 30 km), simán ki kellene bírnia 5 munkanapot töltés nélkül (de egyébként se gond a garázsban rádugni este a töltőre). Feltételezem van már annyira okos a BMS hogy optimális tartományban tartja akkut (hasonlóan az autókhoz, a 100% se 100% és a 0% se valós 0%). Egyébként meg marha jól néz ki élőben, csatoltam képet, mellette egy új Liberty.
Vívódunk, mert hát nem kevés pénz ez már.
Nyilván a használt belsőégésű olcsóbb lenne, de igazán jót kifogni szerintem nehéz. Rengeteg a kintről behozott visszatekert, szilikonnal telibefújt sz*r amire aztán adott esetben szaladnak a forintok. -
-cobra-
aktív tag
válasz zombei #91005 üzenetére
Köszi szépen, megmutatom majd faternak, Piaggiohoz képest erősebb és jóval nagyobb az akksija is.
Van egy kínai fóbiája, amit próbálok csillapítani, nem bízik hosszú távon ezekben a márkákban.
Ma voltam nézni egy Peugeot Tweet-et, és arra kaptam fel a fejem, hogy a kipufogón ott vigyorgott a Sym logo. Rákeresve azt találtam hogy ez műszakilag megegyezik a Sym Symphony-val, ennyit arról hogy csak japán vagy francia. Az eladó mondta hogy olaszból hozza be a motorokat, ez is kapott egy telifényt mert csúnya volt a fényezése. Ami elbizonytalanít, hogy elvileg 2013-as, ehhez képes volt benne egy 2015-ös olasz szervízmatrica 13xxxkm-rel, most meg lenne benne 144xx. Hát vagy letámasztották a motort 10 éve, vagy háromszor ennyi van benne valójában. -
Debilon
addikt
válasz zombei #91090 üzenetére
dehogynem, már írták, a kormány vége, vagy akármi be tudja törni a lámpát, ami sokba kerül plusz az egyebek
nem kell ahhoz a robogós/motorosnak csúnyán járnia
azért itt megjegyezném, hogy sokan azért sem kötnek biztosítást, mert senki sem ellenőrzi igazából, nincs rajta rendszám, aztán emiatt hacsak nem marad ott a sérülései miatt, akkor simán elhajt vagy gyalog lelép a helyszíntől és ha nincs videofelvétel akkor sosem találják meg
[ Szerkesztve ]
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
-
KTMHobby3
tag
válasz zombei #91090 üzenetére
Én ezt ugyanígy gondolom. Egy 65 kilós motor akkora kárt tud okozni egy 2 tonnás luxusban hogy ráadásul ő a károkozó? Max azt hiszem el hogy letöri a visszapillantó tükörjét, az meg legrosszabb esetben is csak 100 valahány lehet. Persze lehet írni bármit, de legalább egy konkrét esetet írna valaki hogy egy segédmotoros millás kárt okozott.