- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 4 - kerek karék
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
d@vee
őstag
Sziasztok. Életem első motorja egy 2012-es Piaggio Typhoon 50 2T személyében megérkezett.
Használtan lett véve, akad rajta tennivaló, persze semmi olyan ami miatt ne menne.
Akksi cserés, az lett rendelve, viszont a gyertyáról könnyen lemozdul a pipa. Ezt egy sima pipa csere megoldja?
Illetve érdemes akkor már gyertyát is cserélni, vagy az mindegy?
Ma este, teljes sötétségben is mentem vele, a fényszórók ereje szerintem nem rossz, de ezen lehet javítani? Pl. erősebb izzók, vagy ilyesmi? A tompított lehetne kicsit jobb.Ja
-
d@vee
őstag
válasz molnarpeter #74923 üzenetére
Nemtudom, megbontva nincs. eddig benyúltam és vakon tettem rá vissza. Holnap megnézem.
Ja
-
d@vee
őstag
válasz energy4ever #74925 üzenetére
Pipacsere megvolt, meg is oldotta. Próbaképp meghúztam, hát elég lehúzni róla.
Aksit is kicseréltem, mert az kuka volt úgy hoztam el.
Ha ledes nem játszik, akkor azt hanyagolom, jó lenne valami erősebb fényű.
Bár azért is büntetnek ha elkapnak, mert 95-öt megy a kis gép Azért jard közeledtével visszafogom a paripákat.Ja
-
d@vee
őstag
Na jó gyerekek én elolvastam minden kommentet, de belezavarodtam az idősíkomba. Tehát a Typhoonba kell erősebb fény, [link] ez mehet bele. De ez tompított helyett megy ugye? Távolságinak milyen kell? Bocsi, de nem vagyok egy hozzáértő, első motor, most tanulom mit hogy.
Illetve ha már itt tartunk, a hátsó index valami ebayes legolcsóbb cucc haver szerint, működni működik rendesen, de majd helyette akarok egy jobbat. Arra is tudnátok linkelni?Ja
-
d@vee
őstag
válasz vadászcsiga #75071 üzenetére
Szerintem ne tedd ki, rosszabbul ne járj.
Bár még 2 hete van meg a robogóm és előtte összesen 5 percet motoroztam a 23 évem alatt, ellenben a sok biciklizés hatására szinte egy perc alatt megszoktam a döntögetést és fékezgetést. Kicsúszás még nem volt, pedig van egy kanyar amerre járok, tele sóderrel de 30 körülre lassulok, így nem vágódtam még rajta
Viszont a kertünkben csaptam egy kört, a füvön fékeztem 15-el, mintha be se húztam volta, olyan sebességgel csúsztam tovább. Na ott azért megijjedtem picit[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz CartmanLand0 #75205 üzenetére
Nekem sem volt alapjárat.Kis gázt húzni kellett inditáskor, valamint ha álló helyzetben járattad, pár másodperc alatt leállt. Kis karbi állítás és meg is szűnt.
Viszint most jöttem haza 2 hét óta, és elég nehezen indult be. Be kellett rúgni mert önindítóval nem indult. Este 8-kor is csak sokadik indításra indult. Viszont ma 5-6 alkalommal mentem vele, nem volt semmi gond. A hideg miatt lehet vagy valami más baj van?Ja
-
d@vee
őstag
válasz CartmanLand0 #75207 üzenetére
Nálam teljesen új akksi van benne. Mikor megvettem, önindítóról alig-alig akart menni. Akksi csere óta nincs ilyen gond, csak most előjött ez a nehezen indulás tegnap. Illetve van még más is, de mindent szépen sorban.
Ma megjött a ledes égő, megy is bele a napokbanJa
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
Srácok lenne egy nagy problémám. Kellene nekem egy csavar
Vissszapillantóm mindkettő elég ramaty, menetszél hátrafújja őket már 10 perces utakon is. Magát a fejet, amit forgatni lehet. Nem probléma, rendeltem kínából egy másikat, egy hónap volt míg megérkezett. Örülök minden, jól néz ki, jó az anyaga, szerelem fel, bal felrak simán. Rakom a jobbat, ahhoz nem fordított menetes csavart adtak, nem tudom felcsavarni a motorra. Lehet ilyet rendelni itthol? Legtöbbet átalakítókat, stb-ket találtam 1500 körül, annyit nem akarok kiadni egyetlen csavar miatt.
Ilyesmi kellene.[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz energy4ever #75306 üzenetére
10-es ha jól látom. Hosszra inkább hosszabb, lehet levágni belőle ha nagy. De a csavaros része kb. 2 centi. Attól semmiképp sem rövidebb.
Ja
-
d@vee
őstag
válasz energy4ever #75310 üzenetére
Engem mindenképp érdekel, szerintem minimum egy blogbejegyzést írhatnál róla.
Meg az A1-ről is, én is mostanában akarom lerakni. Mennyi idő, hogy ment, stb...[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz energy4ever #75314 üzenetére
Az én kis bánatos robogóm is veri a 95-öt
Havernek is Piaggio-ja van, csak neki egy '99-es NRG, az öreg 100 felett megy 1-2-vel
Ha már 100-as benzin, megéri azt venni bele? Vagy semmi különbség?[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz vadászcsiga #75321 üzenetére
Hát nálam kellene egy karbi tisztítás, mióta legyártották ez nem volt szétszedve látszik.
De akkor utána lehet átállok a 100-as vízre énis.Ja
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
Na ez engem is érdekelne. Takaróponyva beremdelve, üzemanyagot meg eresszem le, vagy töltsem tele? Ismerek olyat, aki teletöltve teszi el, igaz fűtetlen garázsba. Az enyém nem szabad ég alatt, de kültéren, fedett helyen lesz.
Szerk.: Közben látom a fenti tanácsot. Az előbb még észre sem vettem
[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz energy4ever #75508 üzenetére
Használd egészséggel.
Én hétfőn beszélek az oktatóval, hogy B-s jogsit csapassuk A1-re, kell a 125-ös. Szintén nem a teljesítménnyel van a gondom, 80-as utazóval elgurigázok simán. De jó lenne a rendszám az utas miatt, na meg lehet menni külföldre vele.
Majd kategória váltásról is írhatnál, hogy neked hogy ment, stb...Ja
-
d@vee
őstag
válasz energy4ever #75511 üzenetére
Külföldön főleg Románia a cél. A környékről mindenki oda jár motorozni a hegyekbe, 125-össel is. Brutál jó utak, kanyar kanyar hátán. A határ pedig innen 20 perc csak
Ja
-
d@vee
őstag
válasz macilaci78 #75567 üzenetére
Ezt meg tudom erősíteni. 80-körülre simán felmegy az óra a motornak, onnantól picit tud feljebb menni, ha rendesen ülök rajta. Amint összehúzom magam, egyből meglódul a mutató, kb. 10-el többet megy úgy. A légellenállás sokat visszavesz szegény 4 lovas gépekből.
Ja
-
d@vee
őstag
válasz macilaci78 #75569 üzenetére
Persze mindenre hat a fizika, csak szegénykém alattam harmatgyenge amúgyis
Ja, jelentkeztem a kategóriaváltásra. Az oktató leszólt, hogy hülyeség lenne 125-öst csinálnom. Árban 50-el kerül többe,valamint a 125-öst úgyis gyengének találom majd nagyon hamar és mivel robim van, egy váltós gépet rendesen a forgalomban nyugodtan nem tanulok meg kezelni 2 gyakorlati óra alatt. Illetve idén már úgysem lesz a gyakorlati részből semmi, mert jönnek a hidegek (ezt én is így gondoltam), de a kresz részt le szerettem volna tudni még idén. Aztán a 24-et is betöltöttem idén, így semmi akadálya a nagyobb jogsinak.
Addig beszéltünk, meg még 1-2 ismerősöm tanácsára is pluszban, hogy beiratkoztam a korlátlanra.
Kiváncsi leszek, de most jó pár hónap nyugi mielőtt egyáltalán látni fogom, min tanulok majd brümmögniJa
-
d@vee
őstag
válasz energy4ever #75571 üzenetére
Mátészalka helyileg. Egy ismerős oktatónál, nála tettem le a jogsit másfél éve.
Ja
-
d@vee
őstag
válasz CartmanLand0 #75596 üzenetére
Figyelj, én egy hete használok 100-as benzint. Nemtudom tisztább-e a robogó, de azóta 80 fölé alig akar menni
Ja
-
d@vee
őstag
válasz CartmanLand0 #75600 üzenetére
Fogyasztásban sem vettem észre különbséget. Ugyanúgy kb. 150 km-et tudok vele menni, direkt néztem az órán. De az alapjárat tényleg jobb, nekem azzal gondok vannak, határozottan kevesebbszer fullad le, ha önindítóról nyomom. Azon sokszor beröffen és 1-2 mp múlva megállt, ha nem húztam egy kis gázt amíg fel nem pörög.
A 100-as óta az ilyen esetek bőven a felére csökkentek.Ja
-
d@vee
őstag
válasz energy4ever #75601 üzenetére
Áhh nem. Egyik nap a tank alján volt a 95-ös, akkor mentem tankolni. Telenyomtam 100-assal, gurultam 15km-et. Indultam haza és már akkor nem ment 80 fölé, direkt húztam hogy kipróbáljam, érezni-e különbséget.
Ja
-
d@vee
őstag
Pár youtube videó után végre éreztem magamban az erőt és nekiestem a robinak. Kiszedtem a karburátort és a levegőszűrőt, kívül-belül benzinbe áztattam és alaposan, óvatosan fogkefével, majd kompresszorral megtakarítottam. Csillog villog, visszaszerelés után megszűnt az a megtorpanás, ami indítás után 10-15 km/h-nál volt eddig. Viszont most olyan gondom lenne, hogy ha elengedem a gázt, nem nagyon akar lassulni. Nincs meg az az "elhaló" hang, csak olyan az egész mintha a gázt kicsit visszább engedném. Erre mi lehet a megoldás?
Ez már akkor megvolt, amikor megvettem, de most már idegesítőbb.[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz sityupityu #75739 üzenetére
Hát én most járok 2-3 hónapnál a bukóval, tényleg kell ennyi idő, hogy kényelmesebbre táguljon. Még most is szoros, de gondolom így a jó. Nem kényelmetlen egyáltalán, csak a fel és levétel arcletépő
Szezon lehet nekem is ennyi. Bár letört két napja a sztender oldalsó füle, amivel lenyomtam a lábammal. Látszik hogy volt már heggesztve, most is lesz. Idén már nem költök rá többet, tavasszal meg egyből szerelőnél kezd majd, hogy a nagyobb tesóig se legyen vele gond.[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
Ma sztender szerelés közben (sajnos letört a vékony kilógó része, amivel lenyomjuk) vettem észre, hogy hátul a hajtásnál van egy kicsvarható, nívópálca szerű műanyag. Olajszint e szerint szinte nulla, ami van az is fekete mint az üszök. Kell nekem azzal valamit kezdeni? Ha igen, milyen olaj kell bele? Simán 2T motorolaj, amit magának kever a benzinhez?
Ja
-
d@vee
őstag
válasz macilaci78 #75762 üzenetére
Alatta láttam evy nagy csavart, gondolom az a leengedő. Milyen olajat vegyek hozzá? Még pár napig írja a tizen pár fokokat, szeretném szépen feltöltögetve eltenni télre.
Ja
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
Srácok, téli elraktározás előtt akksit érdemes lehúzni és valami normálisabb hőmérsékletű helyre tenni? Vagy maradhat kint a hidegben?
Ja
-
d@vee
őstag
válasz energy4ever #75831 üzenetére
Egy telet csak kibír, most vettem az akksit bele nyáron. Na meg amint jön egy kis melegebb idő tavasszal, már megyek is vele
Ja
-
d@vee
őstag
válasz energy4ever #76191 üzenetére
Csinálsz egy írást(blog, vagy címlap) neki, hogy igényfelmérés tartás van. Ha van elég jelentkező, itt meg itt, ekkor és ekkor megrendeznénk az első PH! motoros találkozót. Lesz minden, kaja-pia-tombola-kurvák...vagyis na, értitek
[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz perge666 #76267 üzenetére
Dettó. Hiába 50-es a robogóm, az is zavar ha nincs rendesen beállítva, vagy elmozdul. Engem úgy tanítottak vezetés közben, hogy folyamatosan kémleljem a mögöttes forgalmat, ne csak előre bámuljak.
Plusz van olyan helyzet, amikor nem valami biztonságos hátrafelé fordulgatni.Ja
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
válasz Zoli bácsi #76669 üzenetére
Nagyobb motor órája szerint. De főúton kocsikat előzgettem vele lazán.
Ja
Új hozzászólás Aktív témák
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Windows 11
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sorozatok
- Háztartási gépek
- EA Sports WRC '23
- Fujifilm X
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- További aktív témák...